Warszawa
Konferencja
20 listopada 2025
20 listopada 2025
HOTEL BRISTOL
Analiza, robotyzacja i automatyzacja w Contact Center
Automatyzacja w Contact Center
Jak AI zmienia pracę i doświadczenia w Contact Center?

2695 zł netto do 20 listopada

Ikona zamknięcia

Cel

Sztuczna inteligencja zmienia branżę. W Contact Center liczy się efektywność i strategiczne wdrożenie nowych technologii. Jak to zrobić dobrze, bez ryzyka i z korzyścią dla biznesu oraz klienta? Odpowiedzi znajdziesz na konferencji "Analiza, robotyzacja i automatyzacja w Contact Center".

To wydarzenie zostało stworzone dla menedżerów, kierowników i specjalistów z działów contact center, IT i strategii, którzy szukają praktycznej wiedzy, realnych przykładów, spotkania z doświadczonymi w tym obszarze ekspertami. Niezależnie od tego, czy pracujesz w branży finansowej, e-commerce, telekomunikacji czy innej, ta konferencja da Ci narzędzia do realnej zmiany.

Podczas konferencji skupimy się na tym, jak:

  • Bezpiecznie i strategicznie wdrażać AI, omijając typowe błędy i minimalizując koszty
  • Przygotować pracowników na nowe role, zamiast generować opór przed zmianą
  • Projektować doskonałe doświadczenia klienta, które wzmocnią lojalność wobec Twojej marki
  • Skutecznie integrować AI z istniejącymi procesami w Twojej firmie.

W programie znajdziesz case studies od firm takich jak Orange, Kruk, CCIG Group, PEKAO, mBank i PZU. Dowiedz się, jak liderzy rynku radzą sobie z wyzwaniami, które są codziennością w Twojej pracy. Weź udział w panelach dyskusyjnych i sesjach networkingowych, które są świetną okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych.

To wydarzenie osób, które chcą wyjść poza dyskusje o przyszłości i zacząć budować ją już dzisiaj. Dołącz do nas i zdobądź przewagę, która realnie wpłynie na sukces Twojego Contact Center.

Program

Czwartek, 20 listopada

08:30

Rejestracja i poranna kawa

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
09:00

Rozpoczęcie, przywitanie osób uczestniczących, kwestie organizacyjne

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
09:10

PANEL DYSKUSYJNY #1: Budowanie ram dla bezpiecznej i skutecznej adaptacji technologii

  • Moderatorka: Katarzyna Szczesna, CEO, BehaviorAl Insight
  • Łukasz Gradowski, COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
  • Damian Kamiński, dyrektor ds. kontaktu z klientami, Grupa PZU
  • Katarzyna Korulczyk, dyrektorka Departamentu KYC oraz Zarządzania Danymi Klienta, Nationale-Nederlanden
  • Strategie adaptacji wiedzy i wdrażania nowych rozwiązań w kontekście efektywnego zastosowania w biznesie
  • Skuteczne budowanie i wdrażanie governance oraz zabezpieczenie ryzyk związane z nowymi technologiami
  • Optymalizacja kosztów przy wyborze technologii
  • Ochrona danych, bezpieczeństwo i kwestie prawne
  • Budowanie wewnętrznych kompetencji
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
10:00

CASE STUDY #1Orange. AI: wróg czy sprzymierzeniec?

  • Matylda Wawrzak-Rajtar, kierownik Wydziału Systemów Kanałów Cyfrowych, Orange Polska
  • Adam Skibiński, kierownik Działu Systemów Sztucznej Inteligencji, Orange Polska

Jak AI zmienia pracę w Contact Center i dlaczego obawy pracowników są naturalne

  • Społeczne mity, popkultura i pierwsze doświadczenia z AI – jak kształtują oczekiwania klientów
  • Obawy pracowników Contact Center – strach przed zastąpieniem vs nowe role
  • Twórcy rozwiązań AI – innowacja a niepewność własnej roli
  • Praktyczne przykłady narzędzi AI – dla konsultantów, klientów i twórców rozwiązań
  • Zasady skutecznej współpracy człowieka z AI w praktyce
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
10:35

CASE STUDY #2 - CCIG Group. Transformacja AI - Contact Center gotowe na wyzwania przyszłości

  • Tomasz Szeredy, head of innovations, CCIG Group
  • Ludzie/Procesy/Technologie - 3 filary organizacji w dobie AI
  • “Układ zamknięty” - cykl rozwoju narzędzi AI oraz kadry
  • Lider nowej generacji - kim jest?
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
11:10

Sesja networkingowa

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
11:20

Przerwa na kawę i kontynuację networkingu

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
11:50

PANEL DYSKUSYJNY #2: dobre praktyki w integracji nowych technologii z istniejącymi procesami i systemami

  • Moderator: Łukasz Grala, mentor, futurolog, CEO TIDK
  • Tomasz Rabiczko, new tech director, Axendi
  • Patrycja Mikutaniec, dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
  • Dostosowanie systemów do nowoczesnych procesów
  • Uporządkowanie procesów przed wdrażaniem rozwiązań AI 
  • Łączenie istniejących systemów z nowymi rozwiązaniami
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
12:30

CASE STUDY #3 - Kruk. Jak tworzymy agenty w Kruku? O budowaniu doskonałego UX od wewnątrz

  • Dawid Szałański, Digital Tools Department Manager, Kruk S.A.
  • Bezpieczna ewolucja bota. Zaczynamy od automatyzacji procesów wewnętrznych. To minimalizuje ryzyko i gwarantuje, że klient otrzyma dojrzałą technologię
  • Innowacyjne testy "Bot vs Bot". W ramach PoC jeden bot masowo testuje drugiego, automatycznie wykrywając błędy i optymalizując ścieżki dialogowe (UX)
  • Zysk 2 w 1. Optymalizując pracę naszych ludzi, tworzymy sprawdzone rozwiązania, które bezpośrednio podnoszą jakość i szybkość obsługi klienta zewnętrznego
  • Pętla ciągłego doskonalenia. Cykl: feedback od pracownika → testy → dane z interakcji → udoskonalenie, zapewnia stałą ewolucję i coraz wyższą skuteczność naszych asystentów
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
13:05

CASE STUDY #4 - E-maile pod lupą AI. Automatyzacja analizy kontaktów

  • Paulina Budziszewska, customer relations center manager, Decathlon Polska
  • Karol Kordek, data tech lead, Decathlon Polska
  • Jak sztuczna inteligencja potrafi czytać oczekujące wiadomości, wykrywać problemy klientów i analizować efektywność obsługi na podstawie tysięcy kontaktów przychodzących
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
13:40

CASE STUDY #5 - Voice AI adoption by a major national healthcare provider

  • Bar Winkler, CEO, Wonderful
  • Marcin Motel, general manager Poland, Wonderful
  • From AI hype to real results - how agents are transforming contact centers
  • See how enterprises achieve 80% automation and higher CSAT with AI agents
  • Learn why generative agents outperform chatbots across voice, chat, and email
  • Discover how Wonderful brings AI from pilot to production at enterprise scale
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
14:05

Przerwa na lunch

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
15:00

CASE STUDY #6 - mBank. „Czego oczy nie widzą…” - projektowanie doświadczeń użytkownika opartych na języku naturalnym. Jak zmienia się podejście technologiczne i projektowe w świecie, gdzie klasyczne interfejsy ustępują miejsca dialogowi z AI?

  • Łukasz Gajewski, dyrektor Departamentu Kanałów Cyfrowych i Doświadczeń Użytkownika, mBank
  • Czy klienci lubią rozmawiać z „botami” - i co można z tym zrobić?
  • Dlaczego klasyczne podejście do UX przestaje działać, gdy użytkownik zamiast klikać – mówi?
  • Czym różni się „użytkownik bota” od „użytkownika aplikacji” – i co to zmienia w projektowaniu?
  • Niewidzialne momenty, które budują (lub rujnują) zaufanie do marki w świecie automatyzacji
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
15:35

Polskie modele językowe PLLuM – zastosowania w Contact Center i administracji

  • dr hab. prof. UŁ Piotr Pęzik, kierownik Zakładu Językoznawstwa Korpusowego i Komputerowego, Uniwersytet Łódzki
  • dr Agnieszka Karlińska, kierowniczka Zakładu Dużych Modeli Językowych, Ośrodek Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji, NASK PIB
  • Dostrajanie modeli językowych PLLuM do analityki danych z telefonicznych centrów obsługi klienta
  • Wykorzystanie transkrypcji rozmów przychodzących i wychodzących do analizy jakość obsługi, identyfikacji potrzeb klientów, monitorowania standardów pracy konsultantów na przykładach z branży bankowej, telekomunikacyjnej i windykacyjnej
  • Doświadczenia z pilotażowych wdrożeń w urzędach miast w ramach projektu HIVE AI, gdzie PLLuM wspiera automatyzację obsługi zapytań mieszkańców
  • Bezpieczeństwo danych i przewagi otwartego polskiego modelu nad zagranicznymi rozwiązaniami komercyjnymi
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
16:10

PANEL DYSKUSYJNY #3: Porozmawiajmy o wdrożeniach - perspektywa dostawców

  • Moderatorka: Patrycja Mikutaniec, dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
  • Piotr Kawalec, customer success manager, Daktela Polska
  • Dawid Detko, chief commercial officer, Onex Group
  • Dawid Poddębniak, product owner & project manager, Altar
  • Maja Schaefer, co-founder&CEO, Zowie
  • Przygotowanie biznesu do wdrożeń
  • Warunki wejściowe
  • Rozwiązania i trendy
  • Koszty wdrożenia i utrzymania wybranych rozwiązań
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL
17:00

Zakończenie konferencji

Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOL

Prelegenci

  • Paulina Budziszewska

    Paulina Budziszewska

    customer relations center manager, Decathlon Polska
  • Dawid Detko

    Dawid Detko

    chief commercial officer, Onex Group
  • Łukasz Gajewski

    Łukasz Gajewski

    dyrektor Departamentu Kanałów Cyfrowych i Doświadczeń Użytkownika, mBank
  • Łukasz Gradowski

    Łukasz Gradowski

    COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    mentor, futurolog, CEO TIDK
  • Damian Kamiński

    Damian Kamiński

    dyrektor ds. kontaktu z klientami, Grupa PZU
  • Agnieszka Karlińska

    dr Agnieszka Karlińska

    kierowniczka Zakładu Dużych Modeli Językowych, Ośrodek Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji, NASK PIB
  • Piotr Kawalec

    Piotr Kawalec

    customer success manager, Daktela Polska
  • Karol Kordek

    Karol Kordek

    data tech lead, Decathlon Polska
  • Katarzyna Korulczyk

    Katarzyna Korulczyk

    dyrektorka Departamentu KYC oraz Zarządzania Danymi Klienta, Nationale-Nederlanden
  • Patrycja Mikutaniec

    Patrycja Mikutaniec

    dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
  • Marcin Motel

    Marcin Motel

    general manager Poland, Wonderful
  • Piotr Pęzik

    dr hab. prof. UŁ Piotr Pęzik

    kierownik Zakładu Językoznawstwa Korpusowego i Komputerowego, Uniwersytet Łódzki
  • Dawid Poddębniak

    Dawid Poddębniak

    product owner & project manager, Altar
  • Tomasz Rabiczko

    Tomasz Rabiczko

    new tech director, Axendi
  • Maja Schaefer

    Maja Schaefer

    co-founder&CEO, Zowie
  • Adam Skibiński

    Adam Skibiński

    kierownik Działu Systemów Sztucznej Inteligencji, Orange Polska
  • Dawid Szałański

    Dawid Szałański

    Digital Tools Department Manager, Kruk S.A.
  • Katarzyna Szczesna

    Katarzyna Szczesna

    CEO, BehaviorAl Insight
  • Tomasz Szeredy

    Tomasz Szeredy

    head of innovations, CCIG Group
  • Matylda Wawrzak-Rajtar

    Matylda Wawrzak-Rajtar

    kierownik Wydziału Systemów Kanałów Cyfrowych, Orange Polska
  • Bar Winkler

    Bar Winkler

    CEO, Wonderful
  • Barbara Dąbrowska

    Barbara Dąbrowska

    project manager, Puls Biznesu

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Barbara Dąbrowska
Barbara Dąbrowska

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Doktór
Katarzyna Doktór

Marketing Project Manager

HOTEL BRISTOL

KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44
Warszawa

2695 zł netto do 20 listopada

Zarejestruj się
Ikona zamknięcia

Partner

Patron

  • Wonderful

    Founded in 2025, Wonderful provides an integrated agent platform that allows enterprises to build, manage, and monitor AI agents serving customers across voice, chat, and email in any language or cultural context. By combining deep AI infrastructure with local deployment, Wonderful enables enterprises to run human-grade agents in some of the world’s most complex environments and use cases.