2695 zł netto do 20 listopada
Analiza, robotyzacja i automatyzacja w Contact Center
Zarejestruj sięCel
Sztuczna inteligencja zmienia branżę. W Contact Center liczy się efektywność i strategiczne wdrożenie nowych technologii. Jak to zrobić dobrze, bez ryzyka i z korzyścią dla biznesu oraz klienta? Odpowiedzi znajdziesz na konferencji "Analiza, robotyzacja i automatyzacja w Contact Center".
To wydarzenie zostało stworzone dla menedżerów, kierowników i specjalistów z działów contact center, IT i strategii, którzy szukają praktycznej wiedzy, realnych przykładów, spotkania z doświadczonymi w tym obszarze ekspertami. Niezależnie od tego, czy pracujesz w branży finansowej, e-commerce, telekomunikacji czy innej, ta konferencja da Ci narzędzia do realnej zmiany.
Podczas konferencji skupimy się na tym, jak:
- Bezpiecznie i strategicznie wdrażać AI, omijając typowe błędy i minimalizując koszty
- Przygotować pracowników na nowe role, zamiast generować opór przed zmianą
- Projektować doskonałe doświadczenia klienta, które wzmocnią lojalność wobec Twojej marki
- Skutecznie integrować AI z istniejącymi procesami w Twojej firmie.
W programie znajdziesz case studies od firm takich jak Orange, Kruk, CCIG Group, PEKAO, mBank i PZU. Dowiedz się, jak liderzy rynku radzą sobie z wyzwaniami, które są codziennością w Twojej pracy. Weź udział w panelach dyskusyjnych i sesjach networkingowych, które są świetną okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych.
To wydarzenie osób, które chcą wyjść poza dyskusje o przyszłości i zacząć budować ją już dzisiaj. Dołącz do nas i zdobądź przewagę, która realnie wpłynie na sukces Twojego Contact Center.
Program
Czwartek, 20 listopada
Rejestracja i poranna kawa
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLRozpoczęcie, przywitanie osób uczestniczących, kwestie organizacyjne
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLPANEL DYSKUSYJNY #1: Budowanie ram dla bezpiecznej i skutecznej adaptacji technologii
- Moderatorka: Katarzyna Szczesna, CEO, BehaviorAl Insight
- Łukasz Gradowski, COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
- Damian Kamiński, dyrektor ds. kontaktu z klientami, Grupa PZU
- Katarzyna Korulczyk, dyrektorka Departamentu KYC oraz Zarządzania Danymi Klienta, Nationale-Nederlanden
- Strategie adaptacji wiedzy i wdrażania nowych rozwiązań w kontekście efektywnego zastosowania w biznesie
- Skuteczne budowanie i wdrażanie governance oraz zabezpieczenie ryzyk związane z nowymi technologiami
- Optymalizacja kosztów przy wyborze technologii
- Ochrona danych, bezpieczeństwo i kwestie prawne
- Budowanie wewnętrznych kompetencji
CASE STUDY #1Orange. AI: wróg czy sprzymierzeniec?
- Matylda Wawrzak-Rajtar, kierownik Wydziału Systemów Kanałów Cyfrowych, Orange Polska
- Adam Skibiński, kierownik Działu Systemów Sztucznej Inteligencji, Orange Polska
Jak AI zmienia pracę w Contact Center i dlaczego obawy pracowników są naturalne
- Społeczne mity, popkultura i pierwsze doświadczenia z AI – jak kształtują oczekiwania klientów
- Obawy pracowników Contact Center – strach przed zastąpieniem vs nowe role
- Twórcy rozwiązań AI – innowacja a niepewność własnej roli
- Praktyczne przykłady narzędzi AI – dla konsultantów, klientów i twórców rozwiązań
- Zasady skutecznej współpracy człowieka z AI w praktyce
CASE STUDY #2 - CCIG Group. Transformacja AI - Contact Center gotowe na wyzwania przyszłości
- Tomasz Szeredy, head of innovations, CCIG Group
- Ludzie/Procesy/Technologie - 3 filary organizacji w dobie AI
- “Układ zamknięty” - cykl rozwoju narzędzi AI oraz kadry
- Lider nowej generacji - kim jest?
Sesja networkingowa
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLPrzerwa na kawę i kontynuację networkingu
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLPANEL DYSKUSYJNY #2: dobre praktyki w integracji nowych technologii z istniejącymi procesami i systemami
- Moderator: Łukasz Grala, mentor, futurolog, CEO TIDK
- Tomasz Rabiczko, new tech director, Axendi
- Patrycja Mikutaniec, dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
- Dostosowanie systemów do nowoczesnych procesów
- Uporządkowanie procesów przed wdrażaniem rozwiązań AI
- Łączenie istniejących systemów z nowymi rozwiązaniami
CASE STUDY #3 - Kruk. Jak tworzymy agenty w Kruku? O budowaniu doskonałego UX od wewnątrz
- Dawid Szałański, Digital Tools Department Manager, Kruk S.A.
- Bezpieczna ewolucja bota. Zaczynamy od automatyzacji procesów wewnętrznych. To minimalizuje ryzyko i gwarantuje, że klient otrzyma dojrzałą technologię
- Innowacyjne testy "Bot vs Bot". W ramach PoC jeden bot masowo testuje drugiego, automatycznie wykrywając błędy i optymalizując ścieżki dialogowe (UX)
- Zysk 2 w 1. Optymalizując pracę naszych ludzi, tworzymy sprawdzone rozwiązania, które bezpośrednio podnoszą jakość i szybkość obsługi klienta zewnętrznego
- Pętla ciągłego doskonalenia. Cykl: feedback od pracownika → testy → dane z interakcji → udoskonalenie, zapewnia stałą ewolucję i coraz wyższą skuteczność naszych asystentów
CASE STUDY #4 - E-maile pod lupą AI. Automatyzacja analizy kontaktów
- Paulina Budziszewska, customer relations center manager, Decathlon Polska
- Karol Kordek, data tech lead, Decathlon Polska
- Jak sztuczna inteligencja potrafi czytać oczekujące wiadomości, wykrywać problemy klientów i analizować efektywność obsługi na podstawie tysięcy kontaktów przychodzących
CASE STUDY #5 - Voice AI adoption by a major national healthcare provider
- Bar Winkler, CEO, Wonderful
- Marcin Motel, general manager Poland, Wonderful
- From AI hype to real results - how agents are transforming contact centers
- See how enterprises achieve 80% automation and higher CSAT with AI agents
- Learn why generative agents outperform chatbots across voice, chat, and email
- Discover how Wonderful brings AI from pilot to production at enterprise scale
Przerwa na lunch
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLCASE STUDY #6 - mBank. „Czego oczy nie widzą…” - projektowanie doświadczeń użytkownika opartych na języku naturalnym. Jak zmienia się podejście technologiczne i projektowe w świecie, gdzie klasyczne interfejsy ustępują miejsca dialogowi z AI?
- Łukasz Gajewski, dyrektor Departamentu Kanałów Cyfrowych i Doświadczeń Użytkownika, mBank
- Czy klienci lubią rozmawiać z „botami” - i co można z tym zrobić?
- Dlaczego klasyczne podejście do UX przestaje działać, gdy użytkownik zamiast klikać – mówi?
- Czym różni się „użytkownik bota” od „użytkownika aplikacji” – i co to zmienia w projektowaniu?
- Niewidzialne momenty, które budują (lub rujnują) zaufanie do marki w świecie automatyzacji
Polskie modele językowe PLLuM – zastosowania w Contact Center i administracji
- dr hab. prof. UŁ Piotr Pęzik, kierownik Zakładu Językoznawstwa Korpusowego i Komputerowego, Uniwersytet Łódzki
- dr Agnieszka Karlińska, kierowniczka Zakładu Dużych Modeli Językowych, Ośrodek Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji, NASK PIB
- Dostrajanie modeli językowych PLLuM do analityki danych z telefonicznych centrów obsługi klienta
- Wykorzystanie transkrypcji rozmów przychodzących i wychodzących do analizy jakość obsługi, identyfikacji potrzeb klientów, monitorowania standardów pracy konsultantów na przykładach z branży bankowej, telekomunikacyjnej i windykacyjnej
- Doświadczenia z pilotażowych wdrożeń w urzędach miast w ramach projektu HIVE AI, gdzie PLLuM wspiera automatyzację obsługi zapytań mieszkańców
- Bezpieczeństwo danych i przewagi otwartego polskiego modelu nad zagranicznymi rozwiązaniami komercyjnymi
PANEL DYSKUSYJNY #3: Porozmawiajmy o wdrożeniach - perspektywa dostawców
- Moderatorka: Patrycja Mikutaniec, dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
- Piotr Kawalec, customer success manager, Daktela Polska
- Dawid Detko, chief commercial officer, Onex Group
- Dawid Poddębniak, product owner & project manager, Altar
- Maja Schaefer, co-founder&CEO, Zowie
- Przygotowanie biznesu do wdrożeń
- Warunki wejściowe
- Rozwiązania i trendy
- Koszty wdrożenia i utrzymania wybranych rozwiązań
Zakończenie konferencji
Warszawa, KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44, HOTEL BRISTOLPrelegenci
-
Paulina Budziszewska
customer relations center manager, Decathlon Polska
-
Dawid Detko
chief commercial officer, Onex Group
-
Łukasz Gajewski
dyrektor Departamentu Kanałów Cyfrowych i Doświadczeń Użytkownika, mBank
-
Łukasz Gradowski
COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
-
Łukasz Grala
mentor, futurolog, CEO TIDK
-
Damian Kamiński
dyrektor ds. kontaktu z klientami, Grupa PZU
-
dr Agnieszka Karlińska
kierowniczka Zakładu Dużych Modeli Językowych, Ośrodek Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji, NASK PIB
-
Piotr Kawalec
customer success manager, Daktela Polska
-
Karol Kordek
data tech lead, Decathlon Polska
-
Katarzyna Korulczyk
dyrektorka Departamentu KYC oraz Zarządzania Danymi Klienta, Nationale-Nederlanden
-
Patrycja Mikutaniec
dyrektor ds. projektów sprzedażowych, Lux Med
-
Marcin Motel
general manager Poland, Wonderful
-
dr hab. prof. UŁ Piotr Pęzik
kierownik Zakładu Językoznawstwa Korpusowego i Komputerowego, Uniwersytet Łódzki
-
Dawid Poddębniak
product owner & project manager, Altar
-
Tomasz Rabiczko
new tech director, Axendi
-
Maja Schaefer
co-founder&CEO, Zowie
-
Adam Skibiński
kierownik Działu Systemów Sztucznej Inteligencji, Orange Polska
-
Dawid Szałański
Digital Tools Department Manager, Kruk S.A.
-
Katarzyna Szczesna
CEO, BehaviorAl Insight
-
Tomasz Szeredy
head of innovations, CCIG Group
-
Matylda Wawrzak-Rajtar
kierownik Wydziału Systemów Kanałów Cyfrowych, Orange Polska
-
Bar Winkler
CEO, Wonderful
-
Barbara Dąbrowska
project manager, Puls Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
HOTEL BRISTOL
KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 42/44
Warszawa
2695 zł netto do 20 listopada
Zarejestruj się-
Wonderful
Founded in 2025, Wonderful provides an integrated agent platform that allows enterprises to build, manage, and monitor AI agents serving customers across voice, chat, and email in any language or cultural context. By combining deep AI infrastructure with local deployment, Wonderful enables enterprises to run human-grade agents in some of the world’s most complex environments and use cases.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy