Warszawa
Kongres
28 ‑ 29 października 2025
28 ‑ 29 października 2025
Novotel Airport
21. Kongres Public Relations i Komunikacji
21. Kongres PR i Komunikacji
Najważniejsze w Polsce doroczne spotkanie działów PR i Komunikacji!

3195 zł netto do 29 października

Ikona zamknięcia

Cel

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilka paneli dyskusyjnych - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów


W czasach permanentnych kryzysów, rosnącej dezinformacji i przesytu treści, skuteczna komunikacja wymaga czegoś więcej niż tylko narzędzi – potrzebuje odwagi, refleksji i odpowiedzialności.

Zapraszamy do udziału w 21. edycji Kongresu Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się 28–29 października w Warszawie. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży, łączące osoby odpowiedzialne za komunikację w firmach, instytucjach, agencjach oraz niezależnych specjalistów. Tworzymy przestrzeń do rzetelnej wymiany wiedzy, inspiracji i pogłębionych rozmów o wyzwaniach współczesnego PR.

W programie tegorocznego Kongresu PR i Komunikacji skupimy się na czterech kluczowych obszarach:

  • Komunikacja w świecie kryzysów i napięć społecznych
  1. Jak reagować na zmieniające się konteksty globalne i planować działania, gdy niepewność staje się normą?
  2. W jaki sposób odzyskać i utrzymać zaufanie w epoce dezinformacji oraz przesytu treści?
  • Nowa rola PR i liderów komunikacji
  1. Co oznacza dziś skuteczne działanie na styku strategii, emocji i odpowiedzialności?
  2. Jaką wartość wnosi PR do zarządzania, kultury organizacyjnej i employer brandingu w turbulentnych czasach?
  • Technologia, dane i mierzalność
  1. Jakie narzędzia i wskaźniki naprawdę pokazują wartość działań PR?
  2. W jaki sposób AI zmienia codzienną praktykę PR-owców i jakie kompetencje będą kluczowe w najbliższych latach?
  • Media i treści w 2025 roku
  1. Gdzie i jak mówić autentycznie, by nie utracić głosu marki w algorytmicznej rzeczywistości?
  2. Jakie są nowe reguły współpracy z mediami w dobie płatnych publikacji i rosnącej dominacji technologii?

Kongres to dwa dni inspirujących debat, rzetelnej wiedzy, praktycznych narzędzi i pogłębionych rozmów. To miejsce spotkań profesjonalistów, którzy chcą nie tylko śledzić trendy, ale współtworzyć przyszłość komunikacji – bardziej świadomej, skutecznej i opartej na wartościach.

Niezależnie od tego, czy reprezentujesz dużą firmę, prowadzisz agencję, czy działasz jako freelancer – znajdziesz tu inspirację, wiedzę i kontakty, które pomogą Ci jeszcze lepiej odnaleźć się w przyszłości PR.


Do zobaczenia w Warszawie!


Zachęcamy także do obejrzenia wideorelacji z 20. edycji Kongresu Public Relations i Komunikacji:


Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Prelegenci

  • Adriana Borucka

    MODERATORKA Adriana Borucka

    partnerka w agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint/iComms
  • Sebastian Bykowski

    Sebastian Bykowski

    prezes zarządu, PSMM Monitoring & More ; wiceprezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów IMM
  • Joanna Cegłowska

    Joanna Cegłowska

    dyrektorka komunikacji i relacji zewnętrznych Poczta Polska S.A.
  • Aleksandra Chalimoniuk

    Aleksandra Chalimoniuk

    Dyrektor Biura Komunikacji, rzecznik prasowy Ministerstwo Sportu i Turystyki
  • Krystian Cieślak

    MODERATOR Krystian Cieślak

    Founder & CEO, Ro Agency; wiceprezes, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
  • Renata Czeladko

    Renata Czeladko

    dyrektorka Centrum Prasowego i Komunikacji z Otoczeniem, rzeczniczka prasowa Uniwersytet SWPS
  • Małgorzata Dobosz

    Małgorzata Dobosz

    Communications & Sustainability Director OX2 Poland
  • Maciej Dolega

    Maciej Dolega

    szef działu PR i rzecznik prasowy MediaMarkt Polska
  • Olivia Drost

    Olivia Drost

    CEO oLIVE media
  • Aleksandra Dzierżawska

    Aleksandra Dzierżawska

    trenerka Pracownia Gier Szkoleniowych
  • Szymon Dziewięcki

    Szymon Dziewięcki

    Advisor | Strategy SEC Newgate CEE
  • Sebastian Grochala

    Sebastian Grochala

    Manager ds. Komunikacji i Marketingu, Rzecznik Prasowy LS Airport Services
  • Marcin Gruszka

    Marcin Gruszka

    Group Communications Director Allegro
  • Justyna Kacprzak

    Justyna Kacprzak

    ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej mBank S.A.
  • Daniel Karaś

    Daniel Karaś

    Rzecznik Prasowy i Manager ds. CSR Grupa Maspex
  • Anna Klimczuk

    Anna Klimczuk

    Head of Comms Microsoft Central Europe
  • Błażej Kobus

    Błażej Kobus

    menadżer zespołu social media BNP Paribas Bank Polska
  • Małgorzata Kołodrub

    Małgorzata Kołodrub

    Dyrektorka ds. komunikacji RLM CEE/Afryka/Turcja/Azja Środkowa/Bliski Wschód Medtronic
  • Maciej Krzysztoszek

    Maciej Krzysztoszek

    rzecznik prasowy i dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów UNIQA Polska; wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Paweł Krzywicki

    Paweł Krzywicki

    trener Pracownia Gier Szkoleniowych
  • Natalia Kubowicz

    Natalia Kubowicz

    Corporate Communications Manager NSG Group w Polsce
  • Katarzyna Kucisz-Rosłoń

    Katarzyna Kucisz-Rosłoń

    Senior Manager, Impact Manager McDonald's Polska
  • Karolina Lis

    Karolina Lis

    Senior Director in Senior Finance, Financial Services, HR & Legal Hays
  • Beata Łaszyn

    MODERATORKA Beata Łaszyn

    prezeska Alert Media Communications Sp. z o.o.; Stowarzyszenie Agencji Public Relations
  • Karolina Łuczak

    MODERATORKA Karolina Łuczak

    dyrektorka komunikacji, rzeczniczka Provident Polska; prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
  • Maia Mazurkiewicz

    Maia Mazurkiewicz

    Prezeska Fundacja PZU
  • Emilia Mielus

    Emilia Mielus

    Zastępca Dyrektora w Departamencie Informacji Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP
  • Arkadiusz Mierzwa

    Arkadiusz Mierzwa

    dyrektor ds. komunikacji Jeronimo Martins Polska S.A.
  • Wiktoria Nowak

    Wiktoria Nowak

    współzałożycielka projektu "GenbOOst" Fundacja OFF school
  • Maria Podgórska

    Maria Podgórska

    dyrektor obszaru Energy&Industry 24/7Communication
  • Paweł Prus

    Paweł Prus

    partner zarządzający, Flynn. Eksperci komunikacji; prezes zarządu, Instytut Zamenhofa
  • Anna Radomska

    Anna Radomska

    PR&Social Media Expert Symfonia
  • Anita Ryng

    Anita Ryng

    Public Affairs Manager and Public Relations Leader IKEA Retail Sp. z o.o.
  • Kuba Sagan

    Kuba Sagan

    Creative Director & Co-Founder Feeders Agency
  • Katarzyna Siwek

    Katarzyna Siwek

    Head of PR Superauto.pl
  • Justyna Smolińska

    MODERATORKA Justyna Smolińska

    redaktorka Puls Biznesu
  • Daria Sulgostowska

    Daria Sulgostowska

    PR Managerka Igi Świątek
  • Kamil Szabłowski

    Kamil Szabłowski

    PR Lead OLX
  • Grzegorz Święch

    Grzegorz Święch

    współzałożyciel i członek zarządu Fundacji OFF school
  • Krzysztof Tomczyński

    Krzysztof Tomczyński

    Managing Partner Alert Media Communications; Stowarzyszenie Agencji Public Relations
  • Izabela Tworzydło

    Izabela Tworzydło

    dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa Bank BNP Paribas
  • Mikołaj Winkiel

    Mikołaj Winkiel

    Chief Evangelist Brand24
  • Martyna Wojciechowska

    Martyna Wojciechowska

    dziennikarka, podróżniczka, działaczka społeczna, autorka filmów dokumentalnych i bestsellerowych książek; założycielka Fundacji UNAWEZA
  • Damian Ziąber

    MODERATOR Damian Ziąber

    rzecznik prasowy Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Novotel Airport

1 Sierpnia 1
Warszawa

3195 zł netto do 29 października

Zarejestruj się
Ikona zamknięcia

Partner wspierający

Patron Honorowy

  • Altkom Akademia

    Dostarczamy kursy biznesowe i technologiczne. Nasza oferta to ponad tysiąc szkoleń i egzaminów, z których do tej pory skorzystało ponad 650 tys. kursantów. Współpracujemy z ponad 300 trenerami – ekspertami w swoich branżach. Dzięki wysokim standardom szkoleń, nieprzerwanie od 1999 r. zajmujemy pierwsze miejsca w raportach branży szkoleniowej.