
2395 zł netto do 17 października
2695 zł netto do 13 listopada
Chief Operating Officer Summit 2025
Zarejestruj sięCel
Twój dzień pracy to ciągłe "gaszenie pożarów"? Koszty rosną, a łańcuchy dostaw zawodzą? Czujesz, że firma utknęła w operacyjnych silosach i brakuje jej strategicznego myślenia?
Czas to zmienić. Czas na Chief Operating Officer Summit 2025!
Celem tego wydarzenia jest przekształcenie Twoich operacji w dynamiczne, zwinne centrum wartości. Nasze motto to: Praktyczny przewodnik po transformacji operacyjnej – i tak właśnie wygląda nasz program.
Przygotuj się na dzień pełen konkretów i inspiracji:
- Przełamywanie silosów: jak COO może stać się integratorem ludzi, technologii i procesów, wychodząc poza rolę utrzymania operacyjnego
- AI i automatyzacje w praktyce: zaprezentujemy konkretne przykłady wdrożenia w doskonaleniu operacji
- Łańcuch Dostaw i AI: porozmawiamy o tym, jak zarządzać ryzykiem i wykorzystywać sztuczną inteligencję do przewidywania globalnych zakłóceń oraz optymalizacji popytu i zapasów
- Klient w centrum: opowiemy o tym, jak operacje stają się kluczowym ogniwem w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klienta, łącząc innowacje z efektywnością
- Wyzwania ludzkie: wniesiemy nową perspektywę na temat komunikacji wewnątrz organizacji, pokazując, jak budować kulturę zmiany i unikać pułapek komunikacyjnych
Sesja networkingowa oraz przerwy – kawowa i lunchowa dadzą Ci szansę na wymianę doświadczeń z innymi COO, dyrektorami operacyjnymi, zarządzającymi, logistyki, liderami transformacji. Wykorzystaj ten czas, aby nawiązać kontakty i znaleźć partnerów do dyskusji.
Chief Operating Officer Summit 2025 to jeden dzień, który odmieni Twój sposób myślenia o operacjach. Wyjdź z planem, inspiracją i energią do działania. Dołącz do nas i stań się liderem, który zarządza oraz kreuje przyszłość.
Program
Czwartek, 13 listopada
Rejestracja i poranna kawa
Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótceRozpoczęcie, przywitanie, kwestie organizacyjne
- Barbara Dąbrowska, project manager, Puls Biznesu
POWERSPEACH: Transformacja z perspektywy lidera – od silosów do zintegrowanej organizacji
- Łukasz Gradowski, COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
- Wprowadzenie do tematyki konferencji
- Wprowadzenie do panelu dyskusyjnego #1
PANEL DYSKUSYJNY #1: Rola lidera transformacji operacyjnej i znaczenie wspólnej wizji w przełamywaniu silosów
- Moderator: Łukasz Gradowski, COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
- Robert Tracz, dyrektor fabryki Bielsko- Biała, Stock - Polska
- Dariusz Lipiński, COO Group, VP Operations, InPost
- Zmiana modelu operacyjnego nie zaczyna się od technologii, lecz od redefinicji współpracy między pionami (strategia, IT, sprzedaż, operacje)
- Rola COO jako integratora procesów, ludzi i technologii – jak wyjść poza „utrzymanie operacyjne” i stać się partnerem w transformacji
- Zderzenie kultury „delivery” z potrzebą strategicznego myślenia w działach operacyjnych – i jak to pogodzić
CASE STUDY #1: Umysł lidera i jego rola w transformacji (zmianie)
- Marek Skowronek, chief commercial oficer&solutions, członek zarząd, Securitas Polska
- Wizja i strategiczne myślenie lidera
- Umiejętności operacyjne w zarządzaniu zmianą (business case)
- Rozwój kompetencji zespołu w kontekście transformacji
- Adaptacyjność i rezyliencja lidera (business case)
WYKŁAD WARSZTATOWY: Komunikacja wewnątrz organizacji - fundament kultury zmiany czy jej zagrożenie?
- Marcin Józefowicz, twórca Sense-Making
- Czym różni się komunikacja wewnętrzna i komunikacja wewnątrz organizacji i do czego prowadzi mieszanie tych pojęć
- Handlowcy w organizacji – kluczowa grupa, nawet jeśli … organizacja nie ma handlowców 😉
- Każda zmiana zaczyna się od klęski, ale można tę klęskę utrwalić stosując niewłaściwą komunikację
- Produkt informacyjny – czyli dlaczego oni znowu nie zrozumieli
- Komunikacja między pokoleniami – trudność czy wygodne usprawiedliwienie
Netwroking
- Barbara Dąbrowska, project manager, Puls Biznesu
Przerwa na kawę i kontynuację rozmów
Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótceWprowadzenie do paneli dyskusyjnych
- Artur Olejniczak, właściciel, Art Of Communication
PANEL DYSKUSYJNY #2: Łańcuch dostaw i magazynowanie w dobie globalnych zakłóceń i sztucznej inteligencji
- Moderator: Artur Olejniczak, właściciel, Art Of Communication
- Katrzyna Rybicka-Dećko, group customer logistics manager, Coca-Cola HBC
- Jak przewidywać globalne zakłócenia, zanim się pojawią
- Przykłady rozwiązań z zakresu automatyki i inteligentnej logistyki
- Optymalizacja popytu i zapasów przy wykorzystaniu rozwiązań AI
- Ryzyka związane z transformacją a efektywność operacyjna
- Kompetencje pracowników, które budują odporność na zawirowania
PANEL DYSKUSYJNY #3: Operacje dbające o wyjątkowe doświadczenia klientów (CX w operacjach)
- Jakub Kłoczewiak, chief operations officer, członek zespołu zarządzającego, Allegro
- Antonina Grzelak, prezes zarządu, PanParagon, Mr Receipt
- Technologie, które zmieniają satysfakcję klienta - od produkcji po dostawę
- Ai i dane w personalizacji doświadczeń klienta
- Najwyższa jakość usług a optymalizacja kosztów
- Pracownicy operacyjni kluczowym ogniwem pozytywnych doświadczeń klienta
- Zarządzanie innowacjami, tak, by służyły klientom
Przerwa na lunch
Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótceCASE STUDY #2: Technologia w doskonaleniu operacji
- Wsparcie oraz współtworzenie optymalnych procesów
- Identyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień, monitorowanie wydajności
- Zasady nadzoru i audytu technologii, aby były etyczne, zgodne z wartościami firmy i bezpieczne dla pracowników, klientów oraz łańcucha wartości
CASE STUDY #3: Zwinne operacje - Jak podejście Agile wspiera efektywność centralnych zespołów usługowych
- Łukasz Cholewiński, head of infrastructure services, Schenker Technology Center
- Jak skutecznie łączyć obsługę bieżących incydentów i zleceń z realizacją projektów rozwojowych i wdrażaniem zmian niestandardowych?
- Jak bezpośredni udział interesariuszy w priorytetyzacji zadań może zwiększyć wydajność zespołów centralnych i ucywilizować wewnętrzną "walkę o zasoby"?
- Jakie korzyści z podejścia Agile odnosi zespół operacyjny?
CASE STUDY #4: Temat zaprezentujemy wkrótce
Warszawa, , Dokładny adres podamy wkrótceZakończenie konferencji
- Barbara Dąbrowska, project manager, Puls Biznesu
Prelegenci
-
Łukasz Cholewiński
head of infrastructure services, Schenker Technology Center
-
Marcin Józefowicz
twórca Sense-Making
-
Łukasz Gradowski
COO, dyrektor Departamentu Strategii i Transformacji Bankowości Detalicznej i Prywatnej, Bank Pekao S.A.
-
Antonina Grzelak
prezes zarządu, PanParagon, Mr Receipt
-
Jakub Kłoczewiak
chief operations officer, członek zespołu zarządzającego, Allegro
-
Dariusz Lipiński
COO Group, VP Operations, InPost
-
Artur Olejniczak
właściciel, Art Of Communication
-
Katrzyna Rybicka-Dećko
group customer logistics manager, Coca-Cola HBC
-
Marek Skowronek
chief commercial oficer&solutions, członek zarząd, Securitas Polska
-
Robert Tracz
dyrektor fabryki Bielsko- Biała, Stock - Polska
-
Barbara Dąbrowska
project manager, Puls Biznesu
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Dokładny adres podamy wkrótce
Warszawa
2395 zł netto do 17 października
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy