WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń

Opakowania 2025 – prawo a praktyka
PPWR, system kaucyjny, ROP<br>– obowiązki, terminy, praktyczne rozwiązania
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Czas transformacji Europy w debatach u podnóża Śnieżki2025-08-29T16:00:00ZForum Ekonomiczne w Krynicy/Karpaczu jest 33-letnim nestorem, wzorcem i dziekanem całego kongresowego korpusu w Polsce.
- Wspólny język w podzielonym świecie - czyli jak marki budują zaufanie międzypokoleniowe2025-07-28T13:02:20ZW czasach, gdy świat wydaje się coraz bardziej spolaryzowany - politycznie, kulturowo, pokoleniowo marki stoją przed poważnym wyzwaniem: jak komunikować się z różnorodnymi grupami odbiorców w sposób spójny, wiarygodny i angażujący, a jednocześnie nie ryzykować utraty zaufania którejkolwiek z nich.
- Strategia marketingowa kancelarii. Pułapki na etapie planowania, na które trzeba uważać2025-07-01T08:05:00ZStrategia marketingowa w kancelariach brzmi jak oczywistość, a jednak w praktyce często okazuje się dokumentem, o którym wszyscy zapominają tuż po akceptacji. Dlaczego nawet najlepiej wyglądająca strategia potrafi rozczarować i jakie błędy popełniamy już na etapie jej tworzenia?
- Nie sprzedawaj. Pomagaj i daj się zapamiętać2025-06-17T11:28:52ZWiększość firm nie kupi od Ciebie teraz - bo jeszcze nie jest gotowa. Ale mogą zapamiętać Cię jako eksperta lub Twoją firmę jako lidera w branży. Pod warunkiem, że wiesz, o czym mówić i jak często i o czym mówić.
- Podróż klienta w świecie online i offline – spójność doświadczeń jako klucz do lojalności2025-04-28T15:07:02ZW dobie cyfryzacji, gdy granica między światem online i offline coraz bardziej się zaciera, zrozumienie podróży klienta staje się nie tylko wyzwaniem, ale też koniecznością. Dzisiejszy konsument porusza się swobodnie pomiędzy różnymi kanałami – przegląda ofertę w telefonie, sprawdza opinie w sieci, po czym stacjonarnie finalizuje zakup. Lub odwrotnie – ogląda produkt na żywo, a zakupów dokonuje przez stronę internetową lub aplikację. Z tego powodu firmy, które chcą budować trwałe relacje, muszą myśleć o ścieżce klienta w sposób holistyczny.
- Digital Travel Companion - wyzwania projektowe aplikacji lotniczej2024-05-07T10:50:08ZAplikacje mobilne stały się integralną częścią podróży lotniczych, pełniąc rolę nie tylko narzędzia do rezerwacji biletów, ale również, a może i przede wszystkim, kompleksowego asystenta podróży, który zapewnia użytkownikom spersonalizowane doświadczenia i usługi na każdym etapie. Jednak projektowanie aplikacji dla globalnego przewoźnika lotniczego niesie ze sobą wiele wyzwań, które wymagają strategicznego podejścia i produktowego myślenia. Jak poradzić sobie w tak skomplikowanym ekosystemie i na co warto zwrócić szczególną uwagę?
- 5 wskazówek skutecznego storytellingu2023-12-14T12:29:50ZWśród obecnych trendów w marketingu szczególne miejsce zajmuje storytelling. Sztuka tworzenia historii pozwala na mówienie o marce i produktach w zupełnie inny sposób. Warto dowiedzieć się, jak robić to skutecznie.
- Co jest największym wyzwaniem projektów CX?2023-11-15T12:44:55ZPandemia Covid-19 wpłynęła na wiele aspektów naszego życia, w tym na przyśpieszenie transformacji cyfrowej oraz zmianę zachowań klientów. Wydaje się, że położyła również kres okresu „dziecięcego“ w zarządzaniu tzw. doświadczeniem klienta (CX), zmieniając je w istotne narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej.
- Przyszłość Customer Experience: trendy i wyzwania na 20242023-11-06T10:56:25ZRok 2023 przyniósł wiele istotnych zmian w obszarze Customer Experience. Można mówić śmiało o rewolucji w obszarze obsługi klienta. Wszystko dzięki nowym technologiom i rosnącej świadomości ich wykorzystania. Nowe podejście dotyczy także klientów, którzy mają coraz wyższe oczekiwania i wiedzą też, że biznes tworzy rozwiązania specjalnie dla nich. Czy 2024 r. przyniesie kolejne możliwości w projektowaniu doświadczeń klientów? Ten artykuł zaprowadzi Cię w podróż przez te perspektywy i wyzwania oraz pozwoli odkryć najnowsze trendy.
- 3 powody, dla których kreowanie kryzysu wizerunkowego może mieć sens2023-10-31T13:57:57ZKryzys wizerunkowy może wyjść nam na dobre. Dlatego czasem firmy czy osoby publiczne same takie kryzysy wywołują. Czy i kiedy warto? Z jakimi konsekwencjami należy się liczyć? Czy kryzysem zawsze da się zarządzić?
- Jak zachować się w social media, gdy wybucha kryzys2023-10-31T13:30:32ZWydawać by się mogło, że wszyscy już wiedzą, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. Praktyka pokazuje jednak, że wiele firm popełnia podstawowe błędy.
- 3 pytania o influencer marketing2023-10-10T13:43:13ZNa 3 pytania o influencer marketing odpowiada Krzysztof Lehmann, zastępca dyrektora delegatury bydgoskiej, UOKiK, uczestnik dyskusji panelowej “Rola odpowiedzialnego influencer marketingu w budowanie świadomości marki – czego nauczył nas miniony rok?” podczas 19. Kongresu PR i Komunikacji (24-25 października, Warszawa)
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej2023-08-21T14:38:29ZPrzyzwyczailiśmy się już do tego, że co jakiś czas pojawia się wynalazek lub technologia, która rewolucjonizuje to, jak pracujemy i prowadzimy biznes. Ostatnio zmienia się jedynie to, jak często pojawiają się nowe gorące rozwiązania.
- Aktualne wyzwania w projektowaniu polityki cenowej firmy2023-07-20T12:30:07ZJak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób?
- 7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience2018-10-01T14:24:19ZZ miesiąca na miesiąc przybywa w Polsce firm, które uświadamiają sobie, że ich klient się zmienia. Oczekuje dziś dużo więcej niż kilka lat temu.