Aktualne wyzwania w projektowaniu polityki cenowej firmy
Jak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób?
W „normalnych” czasach mówimy pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. A dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów.
Podczas konferencji Strategic Pricing Management uczestnicy wezmą udział w prelekcjach, które dotykają kwestii strategicznych i taktycznych. Prelegenci będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jaką strategię pricingową stosować, jaki przyjąć sposób ustalania cen, jak pilnować, żeby strategia i polityka cenowa były implementowane w praktyce i jak zamykać pętlę zwrotną wykorzystując analitykę pricingową (raportowanie, śledzenie, wyciąganie wniosków).
A do prelegenci podzielą się praktycznymi doświadczeniami z obszarów organizacji pricingu, procesów pricingowych, narzędzi i umiejętności – czyli tego, co jest potrzebne, żeby pricing dobrze działał i przynosił rezultaty.
Prelegenci to doświadczeni praktycy biznesu. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie prezentacji, case studies, mini warsztatów.
Podczas wydarzenia dowiesz się jak:
- zarządzać rentownością w dobie ciągle wysokiej inflacji a jednocześnie wykorzystywać pricing do aktywizacji sprzedaży,
- zachować strukturę i spójność reguł pricingu mimo zmienności otoczenia,
- uwzględniać potencjalne zmiany zachowań klientów końcowych,
- symulować zachowania konkurentów,
- tworzyć scenariusze zachowania w kanale dystrybucji,
- harmonizować ceny w różnych kanałach, żeby uniknąć konfliktów,
- przekładać strategię cenową na codzienne działania,
- podchodzić do pricingu w e-commerce,
- wykorzystywać nowe modele pricingowe.
Konferencja jest kierowana zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnych strategię i wyniki finansowe firmy.