Komunikacja menedżerska

Komunikacja menedżerska

24 listopada 2021 / online

1195 zł netto do 1 października (cena udziału online)

1595 zł netto do 24 listopada (cena udziału online)

Cel

Wśród najważniejszych kwalifikacji pożądanych w dzisiejszym zmieniającym się świecie są umiejętności komunikacyjne. Niezależnie, czy pracujemy stacjonarnie, zdalnie, hybrydowo, w sytuacji konfliktu czy kryzysu, skuteczna komunikacja jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. A jakość tej komunikacji przekłada się na zaangażowanie pracowników i efektywność biznesową firmy. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!

Liderze, menedżerze, dyrektorze czy Ty komunikujesz się efektywnie ze swoim zespołem?

Czy wiesz jak rozwijać, wspierać, motywować oraz angażować poszczególnych jego członków?

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję, podczas której 12 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzielą się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem.

Dołącz do unikatowej konferencji, podczas której zweryfikujesz czy właściwe wykorzystujesz techniki komunikacyjne, coachingowe i psychologiczne, a także będziesz miał możliwość doskonalenia i wzbogacenia Twoich umiejętności komunikacyjnych w 9 obszarach.

Podczas konferencji:

  • Dowiesz się, jak komunikują się najlepiej płatni menedżerowie USA, Rosji, Polski
  • Sprawdzisz, co w temacie komunikacji menedżerskiej podpowiada nam model autentycznego przywództwa
  • Zdobędziesz wiedzę, czym jest transparentność relacyjna i jakie ma znaczenie w komunikacji menedżerskiej
  • Poznasz biostrukturę mózgu i jego DNA, co ułatwi Ci komunikację w biznesie jak i w życiu codziennym
  • Poprawisz umiejętność budowania zaangażowania w zespole oraz motywowania swoich pracowników
  • Sprawdzisz, jak wzmacniać pracownika poprzez doskonale przeprowadzony feedback menedżerski
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać coaching do zarządzania zespołem
  • Dowiesz się, czy konflikt w zespole to dobrodziejstwo czy zło
  • Rozwiniesz praktyczne umiejętności umożliwiające skuteczną komunikację w sytuacjach kryzysowych
  • Poznasz zasady wellbeingu, które przyczynią się do szczęścia w pracy Twoich pracowników
  • Zastanowisz się, jakie wyzwania komunikacyjne pojawiają się w kontekście zmieniających się sposobów pracy i oczekiwań nowych pokoleń pracowników

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień = 9 obszarów doskonalenia
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Środa, 24 listopada

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Bieżące wyzwania w komunikacji menedżerskiej

  • Moderator: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzecznik Prasowy, Provident Polska S.A.
  • Magdalena Ociepka, Dyrektor Finansowy, InPost Sp. z o.o.

Obszary dyskusji:

  • Jakie wyzwania komunikacyjne pojawiają się w kontekście zmieniających się sposobów pracy i oczekiwań nowych pokoleń pracowników?
  • Jakie kompetencje komunikacyjne mają szczególne znaczenie w turbulentnych czasach?
  • Jak na pewno nie komunikować, kiedy mamy do czynienia z nagłą zmianą?
  • Na jakie dobre praktyki komunikacji w sytuacji zmian można wskazać?
online, ,
09:40

Komunikacja – jak to robią najlepiej płatni menedżerowie USA, Rosji, Polski

  • Kazimierz F. Nalepa, Doradca, coach i trener z ponad 35 – letnim stażem w pracach dla biznesu, właściciel, ekspert, TMTgroup
  • 680 najlepiej płatnych menedżerów - wzór skutecznej komunikacji
  • Miejsce komunikacji na pełnej skali kompetencji menedżera
  • Skąd wiemy, jak dobra jest komunikacja – kryteria
  • Kluczowe składniki komunikacji
  • Specyfika komunikacji w zależności od skali i innych okoliczności
  • Twój własny styl komunikacji
  • Gdzie jeszcze masz jej rezerwy?
  • Jak możesz je wydobyć i przemienić w korzyści? 
online, ,
10:20

Przerwa

online, ,
10:35

Co w temacie komunikacji menedżerskiej podpowiada nam model autentycznego przywództwa?

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Jakie znaczenie ma i jak budować samoświadomość w zakresie kompetencji komunikacyjnych?
  • Co to jest transparentność relacyjna i jakie ma znaczenie w komunikacji menedżerskiej?
  • Intencja jako narzędzie kształtowania transparentności relacyjnej
  • Autentyczne przywództwo a umiejętność uwzględniania różnych punktów widzenia
  • Osobiste wartości jako fundament autentycznego przywództwa. Jak je komunikować?
  • Refleksja końcowa z zastosowaniem obrazu (AHA Fotografie, które inspirują – kolaż)
online, ,
11:15

Mózg i jego DNA. Jak dogadać się w biznesie i życiu codziennym?

  • Anna Urbańska, Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek
  • Najnowsze badania nad mózgiem a nasza komunikacja
  • Czym jest Biostruktura Mózgu i jak działa?
  • Czym jest nasza biostrukturalna różnorodność?
  • Jak skutecznie się dogadywać w oparciu o trójdzielność naszego mózgu?
  • Jak nasze DNA wpływa na relacje z innymi?
online, ,
11:55

Przerwa

online, ,
12:10

Włącznik motywacji - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

  • Iwona Golonko, Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu, Maroney Group
  • Jan i jego przełożona Anna - dlaczego on „rzucił papierami” a ona była w szoku?
  • Czego o motywacji nie wiedzą menedżerowie?
  • Co ma wspólnego motywacja z pętlą budowania nawyku?
  • Od jakich 5 pytań zacząć pracę nad szukaniem swojego włącznika motywacji?
online, ,
12:50

Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

  • Edyta Kwiatkowska, Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka, Leadit
  • Aleksandra Goc, Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka, Leadit
  • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
  • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?
online, ,
13:30

Przerwa

online, ,
13:45

Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

  • Kamila Pępiak – Kowalska, Konsultant, coach, trener FRIS®, Ministry of Skills
  • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
  • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
  • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie
online, ,
14:25

Jak grochem o ścianę - czyli o wpływie stresu na komunikację

  • dr Ewa Hartman, Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie

Jeśli zależy nam tylko na tym, by mówić, nie warto zaprzątać sobie głowy czymś takim jak stres. Jeśli zależy nam, by nas usłyszano, zrozumiano i by nasze słowa wywołały określone działania, o wpływie stresu na komunikację wiedzieć musimy.

Podczas spotkania opowiem z jakiego powodu: 

  • nie wystarczy, że powiesz raz
  • nie należy zakładać, że coś jest oczywiste
  • warto zadbać o zaufanie
  • warto zadbać o siebie

Wszystko po to, by pokazać bardzo praktyczne techniki podnoszenia jakości porozumienia dzięki redukowaniu negatywnych skutków stresu.

online, ,
14:40

Przerwa

online, ,
14:55

Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych w zespole

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według P. Lencioniego
  • Jak budować zaufanie w zespole i dlaczego warto to robić?
  • Nie taki konflikt straszny jak go malują, czyli co można zyskać dzięki sytuacjom trudnym w zespole
  • Model interwencji menedżerskiej w sytuacji konfliktu – koncepcja oraz przykłady z praktyki
online, ,
15:35

Rola komunikacji w kryzysie

  • Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach, Krystal Point
  • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
  • Skuteczne i empatyczne komunikowanie w sytuacji kryzysowej
  • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
online, ,
16:15

Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników

  • Agata Pelc, Chief Managing Director, Wellbeing Institute
  • Jak podnieść poziom osobistego dobrostanu, gdy jest się menedżerem?
  • Jakie kompetencje menedżerskie warto rozwijać, aby mieć pozytywny wpływ na dobrostan i efektywność pracowników?
  • Jakie narzędzia i praktyki warto wykorzystać w pracy menedżerskiej dla dobra pracowników?
online, ,
16:55

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Aleksandra Goc

    Aleksandra Goc

    Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka Leadit
  • Iwona Golonko

    Iwona Golonko

    Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu Maroney Group
  • Ewa Hartman

    dr Ewa Hartman

    Trenerka, wykładowca MBA, kierowniczka studiów Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Barbara Krysztofczyk

    Barbara Krysztofczyk

    CEO & Image Coach Krystal Point
  • Edyta Kwiatkowska

    Edyta Kwiatkowska

    Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka Leadit
  • Karolina Łuczak

    Karolina Łuczak

    Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzecznik Prasowy Provident Polska S.A.
  • Kazimierz F. Nalepa

    Kazimierz F. Nalepa

    Doradca, coach i trener z ponad 35 – letnim stażem w pracach dla biznesu, właściciel, ekspert TMTgroup
  • Magdalena Ociepka

    Magdalena Ociepka

    Dyrektor Finansowy InPost Sp. z o.o.
  • Agata Pelc

    Agata Pelc

    Chief Managing Director Wellbeing Institute
  • Kamila Pępiak – Kowalska

    Kamila Pępiak – Kowalska

    Konsultant, coach, trener FRIS® Ministry of Skills
  • Anna Urbańska

    Anna Urbańska

    Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1195 zł netto do 1 października

Zarejestruj się