Online
Warsztaty
15 września 2021
15 września 2021
Nieuczciwa konkurencja ze strony byłych menedżerów
None
Jak jej zapobiegać i jak ją zwalczać

Cel

W praktyce często zdarzają się sytuacje, gdy kluczowi pracownicy przedsiębiorstwa, znający firmę „od podszewki”, zakładają swój własny biznes. Równie często ich rynkowy start jest łatwiejszy dzięki wykorzystaniu wiedzy pochodzącej z macierzystego przedsiębiorstwa. Chodzi w szczególności o technologie, informacje handlowe, relacje z klientami, a także kapitał ludzki. W efekcie macierzyste przedsiębiorstwo notuje znaczący odpływ klientów oraz pracowników skutkujące zaburzeniem i skurczeniem działalności operacyjnej.

Czy i jak możemy temu przeciwdziałać? Jakie są granice monopolizowania informacji, wypracowanych w przedsiębiorstwie? Jak skutecznie chronić cenne informacje? Czy ochronie może podlegać sam pomysł? Gdzie jest granica pomiędzy własną wiedzą i doświadczeniem współpracownika a poufną informacją przedsiębiorstwa? Jakie mamy szanse w sądowym starciu i jak możemy udowodnić np. kradzież informacji? Jakie znacznie w dzisiejszych czasach mają zabezpieczenie informatyczne oraz informatyka śledcza?

To tylko niektóre aspekty, które będziemy prezentować, i o których będziemy dyskutować. Eksperci zajmujący się tymi zagadnieniami w codziennej praktyce przedstawią je na praktycznych przykładach.

Podczas warsztatów będziemy dyskutować o tym, jak zminimalizować ryzyko osłabienia rynkowej pozycji przedsiębiorstwa w związku z założeniem działalności konkurencyjnej przez byłych pracowników i/lub zarządców.

Zapraszamy do zapoznania się z programem.

Do udziału zapraszamy:

  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • Członków rad nadzorczych oraz organów zarządzających;
  • Dyrektorów Działów Prawnych
  • Prawników Zewnętrznych i Wewnętrznych
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online