
Nieuczciwa konkurencja ze strony byłych menedżerów
Cel
W praktyce często zdarzają się sytuacje, gdy kluczowi pracownicy przedsiębiorstwa, znający firmę „od podszewki”, zakładają swój własny biznes. Równie często ich rynkowy start jest łatwiejszy dzięki wykorzystaniu wiedzy pochodzącej z macierzystego przedsiębiorstwa. Chodzi w szczególności o technologie, informacje handlowe, relacje z klientami, a także kapitał ludzki. W efekcie macierzyste przedsiębiorstwo notuje znaczący odpływ klientów oraz pracowników skutkujące zaburzeniem i skurczeniem działalności operacyjnej.
Czy i jak możemy temu przeciwdziałać? Jakie są granice monopolizowania informacji, wypracowanych w przedsiębiorstwie? Jak skutecznie chronić cenne informacje? Czy ochronie może podlegać sam pomysł? Gdzie jest granica pomiędzy własną wiedzą i doświadczeniem współpracownika a poufną informacją przedsiębiorstwa? Jakie mamy szanse w sądowym starciu i jak możemy udowodnić np. kradzież informacji? Jakie znacznie w dzisiejszych czasach mają zabezpieczenie informatyczne oraz informatyka śledcza?
To tylko niektóre aspekty, które będziemy prezentować, i o których będziemy dyskutować. Eksperci zajmujący się tymi zagadnieniami w codziennej praktyce przedstawią je na praktycznych przykładach.
Podczas warsztatów będziemy dyskutować o tym, jak zminimalizować ryzyko osłabienia rynkowej pozycji przedsiębiorstwa w związku z założeniem działalności konkurencyjnej przez byłych pracowników i/lub zarządców.
Zapraszamy do zapoznania się z programem.
Do udziału zapraszamy:
- Właścicieli przedsiębiorstw
- Członków rad nadzorczych oraz organów zarządzających;
- Dyrektorów Działów Prawnych
- Prawników Zewnętrznych i Wewnętrznych
- oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy