Przywództwo w kryzysie

Przywództwo w kryzysie

15 kwietnia 2020 / Online

Cel

Niepewność otoczenia biznesowego sprawia, że każdy z liderów stoi przed trudem przeformułowania strategii zarządzania. Pragniemy wesprzeć Twoje działania liderze i nauczyć Cię, jak efektywnie zarządzać zespołem w trudnych czasach. Zarządzanie zmianą, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, teraz musisz je wszystkie wykorzystywać na raz.

  • Zastanawiasz się czego na pewno obawiają się Twoi pracownicy?
  • Nie wiesz, jak zorganizować zdalną pracę zespołu?
  • Chcesz wiedzieć, jak motywować i monitorować wydajność pracowników?
  • Myślisz o tym, kiedy i jak komunikować się z zespołem?

Weź udział w webinarium, a poznasz:

  • 2 obawy, które już zalęgły się w głowach Twoich pracowników,
  • role menedżerów i liderów w trudnych czasach,
  • podstawy organizowania pracy i komunikacji zdalnego zespołu,
  • sposoby zaangażowania pracowników,
  • jak możesz wesprzeć liderów i menedżerów w zarządzaniu kryzysowym.

Ponadto będziesz mógł wziąć aktywny udział w wydarzeniu i skonsultować z naszym ekspertem wszystkie nurtujące Cię aspekty związane z Twoją rolą przywódcy w tak trudnych czasach.


Co zyskuje uczestnik?

  • Wiedzę, która pomoże w niepewnym czasie
  • Możliwość włączenia się do dyskusji i zadawania pytań prelegentowi
  • Dostęp do nagranego szkolenia
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu on-line


 

KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.

 

Jeśli zastanawiasz się, jak efektywnie zarządzać zespołem podczas pandemii, nie czekaj, zgłoś swój udział w webinarium już dziś!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Korzyści dla pracodawcy

Przewaga

Zapewnij firmie prowadzenie na rynku dzięki innowacyjnym pomysłom, które Twoi pracownicy wdrożą po naszych wydarzeniach. Pozwól im się zainspirować. Nie dopuść, by konkurencja była o krok przed Tobą.

Motywacja

Pokaż pracownikom, że firma stawia na ich rozwój, dzięki czemu będą zaangażowani w pracę znacznie bardziej. Udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach umożliwi zespołowi realizacje celów i zmotywuje ich do twórczego działania.

Wizerunek

Zadbaj o zbudowanie swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, który inwestuje w ludzi. Pracownicy, którym zapewnisz stały rozwój, staną się najlepszymi ambasadorami Twojej firmy.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader