V Project Management Forum

V Project Management Forum

7 ‑ 8 kwietnia 2020 / Warszawa, Hotel Novotel Airport

2095 zł netto do 28 lutego

2595 zł netto do 8 kwietnia

Cel

Przed nami kolejna odsłona Project Management Forum! Już po raz 5 spotkamy się w gronie najlepszych ekspertów z zakresu Project Management’u i również tym razem, poruszymy najważniejsze dla Ciebie tematy oraz pokażemy najbardziej efektywne rozwiązania z tego zakresu.

Forum dostarczy Ci sprawdzonych technik, narzędzi i umiejętności potrzebnych do sprawnego zarządzania projektami.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób, które zarządzają grupami projektowymi i samymi projektami, są ciekawe nowych pomysłów i chcą poszukiwać nowych, skuteczniejszych rozwiązań.

Już dziś zgłoś swój udział w V Project Management Forum i poznaj case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: Roche Polska, Santander Consumer Bank, InPost , SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy, Grupa Pelion, T-Mobile Polska, Inter Cars, AutoMapa oraz Puls Biznesu.

Opiekę merytoryczną nad Forum sprawuje Mirosław Dąbrowski.

Weź udział w Forum i skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów oraz przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej pracy w obszarze zarządzania projektami. Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie!

Spotkajmy się podczas V Project Management Forum już 7-8 kwietnia 2020 r. w Warszawie.

Co gwarantujemy?

  • Wiedzę na najwyższym poziomie
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów z różnych branż
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Przerwy networkingowe – my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę – Ty buduj sieć kontaktów, które pomogą Ci we własnym rozwoju!
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Szefów Biur Zarządzania Projektami
  • Osoby zarządzające projektami, Project Managerów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Aplikacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Produktów
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Innowacji
  • Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów ds. Rozwoju
  • Dyrektorów ds. Transformacji
  • Osoby odpowiedzialne za badania, planowanie, rozwój
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką project management


Uczestnikom Forum zapewniamy bezpłatny parking na terenie hotelu.


Jak było w zeszłym roku?






Program

Prelegenci

  • Beata Błaszczyk

    Beata Błaszczyk

    Agile Coach & Delivery Manager Roche Polska Sp. z o.o.
  • Mirosław Dąbrowski

    Mirosław Dąbrowski

    Agile Coach / Scrum Master / Trainer / IT Product Manager / Speaker / Author
  • Sławomir Kobacki

    Sławomir Kobacki

    CTO Puls Biznesu
  • Robert Kucharczyk

    Robert Kucharczyk

    Chief Information Officer, Dyrektor IT Inter Cars S.A.
  • Rafał Liebrecht

    Rafał Liebrecht

    Doradca, Inspirator
  • Patryk Osęka

    Patryk Osęka

    Dyrektor Operacyjny AutoMapa Sp. z o.o.
  • Robert Pławiak

    Robert Pławiak

    Prezes Zarządu, Intelligent Logistic Solutions, IT Shared Services Grupy Pelion, Prezes Fundacji IT Leader Club Polska
  • Michał Serwa

    Michał Serwa

    Mentor, Członek Zarządu PMI Poland Chapter
  • Przedstawiciel T-Mobile Polska S.A.

    Przedstawiciel T-Mobile Polska S.A.

  • Łukasz Węgrzyn

    Łukasz Węgrzyn

    Partner SSW Pragmatic Solutions
  • Jakub Drzazga

    Jakub Drzazga

    Certyfikowany trener Scrum.org oraz Kanban University
  • Andrzej Grochowalski

    Andrzej Grochowalski

    CIO InPost SA
  • Michał Kanarkiewicz

    Michał Kanarkiewicz

    Doradca strategiczny, szkoleniowiec, wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 5 książek, mówca inspiracyjny
  • Ewelina Wińska

    Ewelina Wińska

    Agile Coach | MBA | PhD Candidate in Computer Science | PSMIII | Dyrektor Zarządzająca Fundacja Girls in Tech Poland
  • Piotr Żabski

    Piotr Żabski

    Wiceprezes Zarzadu Santander Consumer Bank SA

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Hotel Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

2095 zł netto do 28 lutego

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

Patron