VI Project Management Forum

VI Project Management Forum

14 ‑ 15 października 2021 / Online

1795 zł netto do 15 października

Cel

Przed nami VI Project Management Forum, wydarzenie skierowane do wszystkich osób, które zarządzają organizacją, produktami lub projektami oraz są ciekawe nowych pomysłów i chcą poszukiwać nowych, skuteczniejszych rozwiązań. Forum wyróżnia innowacyjny i nieszablonowy program oraz znakomici Eksperci, praktycy.

Nie staramy się udowodnić wyższości jednego podejścia od drugiego, nie skupimy się wyłącznie na Scrum czy Agile, wręcz przeciwnie - będziemy mówić o różnych rozwiązaniach (w tym nieszablonowych), a w konsekwencji powiemy, jak wybrać lub dostosować do własnych potrzeb dostępne na rynku metodyki lub frameworki. Podczas Forum skupiamy się na problemach oraz rozwiązaniach, a nie na konkretnych szablonowych metodykach, które same w sobie nie są celem a jedynie narzędziem.

Jak co roku podczas Forum skupimy się na praktyce, pokazaniu zalet i słabości różnych podejść jakie wykorzystali prelegenci w swojej praktyce a wszystko poparte wieloletnimi doświadczeniami naszych ekspertów.

Dlaczego nie może Cię zabraknąć?

  • Dowiesz się jak z sukcesem zarządzać projektami oraz produktami, jak dostosować wybrane podejścia do profilu Twojej działalności / organizacji
  • Zapoznasz się z najpopularniejszymi metodykami zarządzania projektami od strony ich użytkowników
  • Będziesz mieć doskonałą okazję aby sprawdzić czy Agile nie/zawsze* działa *niepotrzebne skreślić
  • Rozwiewamy mity na temat tego, jakie przedsięwzięcia powinny zastosować agile, a jakie nie zyskają na tym podejściu
  • Dowiesz się jak zorganizować pracę zespołów biznesowych i technicznych oraz komunikację w warunkach pandemii. Jak realizować projekt ekstremalny, gdy liczy się czas
  • Porozmawiamy o tym do czego prowadzą ”liderskie przegięcia” i jak można je balansować, jak radzić sobie z toksycznymi osobami w projekcie i organizacji
  • Dowiesz się jakich metod i narzędzi używać z perspektywy PO czy PMa, jakie role umocować w organizacji, aby wesprzeć zmiany i w jaki sposób to zrobić, aby zwiększyć skuteczność wprowadzanych zmian. Co na ten temat mówią światowe badania i w jaki sposób radzą sobie z nim najlepsi?
  • Będziesz częścią wydarzenia, które łączy w sobie doświadczenia z wielu różnych firm i branż.

 

Weź udział w Forum i skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów oraz przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej pracy w obszarze zarządzania projektami. Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie!

 

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem/Managerem IT
  • Szefem Biura Zarządzania Projektami
  • Osobą zarządzającą projektami, Project Managerem
  • Osobą odpowiedzialną za badania, planowanie, rozwój
  • Dyrektorem, Kierownikiem, Specjalistą ds. Aplikacji
  • Dyrektorem, Kierownikiem, Specjalistą ds. Produktów
  • Dyrektorem, Kierownikiem, Specjalistą ds. Innowacji
  • Dyrektorem, Kierownikiem, Specjalistą ds. Rozwoju
  • Dyrektorem, Kierownikiem, Specjalistą ds. Transformacji
  • lub po prostu interesujesz się tematyką project management

nie może Cię zabraknąć podczas VI Project Management Forum!

Program

Prelegenci

  • Agnieszka Bochacka

    Agnieszka Bochacka

    Technology Strategy & Transformation Deloitte
  • Kate Hobler Terlecka

    Kate Hobler Terlecka

    Pionierka zwinności i transformacji cyfrowej w Polsce, CEO Brass Willow sp. z o. o.
  • Ewa Kińczyk

    Ewa Kińczyk

    Project Manager, współpracujący z Responsible Leadership Academy
  • Marek Łubiarz

    Marek Łubiarz

    Project Portfolio Manager Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.
  • Piotr Moćko

    Piotr Moćko

    Product Manager WP Engine
  • Igor Mróz

    Igor Mróz

    Ekspert zarządzania projektami, Założyciel Zero Bullshit Management
  • Krzysztof Ogonowski

    Krzysztof Ogonowski

    Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i projektami oraz rozwoju przywództwa w erze cyfrowej, Prezes Silfra-Consulting, BPI Group
  • Rafał Owczarek

    Rafał Owczarek

    Head of PMO Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.
  • Piotr Słowikowski

    Piotr Słowikowski

    Manager bezpieczeństwa Szef Biura Sztabu Kryzysowego mBank
  • Marta Stacewicz-Paixão

    Marta Stacewicz-Paixão

    Fundatorka Responsible Leadership Academy. Sensemaker & strateg komunikacji
  • Przemysław Surma

    Przemysław Surma

    Ekspert zarządzania projektami Zero Bullshit Management
  • Monika Susałko

    Monika Susałko

    Radca Prawny Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
  • Kuba Szczepanik

    Kuba Szczepanik

    Doradca i praktyk podejścia agile 202 Procent

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1795 zł netto do 15 października

Zarejestruj się