X Power to Women
ZarządzanieWarszawaKonferencja
 ‑ 
Sound Garden Hotel
 ‑ 
X Power to Women
Power to Women
Liderki w biznesie - siła inspiracji, moc wyzwań

Wstęp bezpłatny

Świat wokół nas dynamicznie ewoluuje, a wraz z nim zmieniają się role, oczekiwania i możliwości, jakie stoją przed kobietami. W dobie globalnych przemian ekonomicznych, technologicznych i społecznych, kluczowe staje się pytanie - jak możemy w pełni wykorzystać potencjał kobiet w budowaniu nowoczesnego biznesu i bardziej inkluzywnego społeczeństwa?

Konferencja Power to Women to nie tylko okazja do rozmowy o równości – to przestrzeń, gdzie wiedza spotyka się z praktyką, a inspiracje przeradzają się w konkretne działania. To także przestrzeń wymiany doświadczeń, nawiązywania wartościowych relacji i poznawania strategii, które umożliwiają łączenie życia zawodowego z osobistym. Dzięki inspirującym wystąpieniom, panelom dyskusyjnym oraz networkingowi odkryjemy, jak przełożyć nowe idee na praktyczne rozwiązania w swojej karierze i organizacji. W ramach tegorocznego wydarzenia podejmiemy najważniejsze tematy stojące przed liderkami, biznesem i społeczeństwem, takie jak:

  • Wspieranie przyszłych liderek poprzez edukację i programy mentoringowe, które budują pewność siebie od najmłodszych lat.
  • Parytety na wyższych szczeblach zarządzania – jak przygotować się na legislacyjne zmiany i praktycznie wdrażać równość?
  • Technologia jako sojuszniczka kobiet – AI w służbie liderstwa i efektywnego zarządzania.
  • Równowaga między autentycznością a decyzyjnością w przywództwie – nowoczesne modele liderstwa w turbulentnych czasach.
  • Przełamywanie barier – od stereotypów w biznesie po redefiniowanie kariery po 50-tce.

27 i 28 maja spotkamy się w Warszawie na 10. Power to Women, aby wspólnie inspirować, wzmacniać i wspierać kolejne pokolenia liderek. Wierzymy, że przyszłość zaczyna się teraz - jesteś gotowa, aby współtworzyć ją razem z nami?


Tak było podczas ubiegłorocznej edycji:

Z okazji naszego jubileuszu mamy dla Was wyjątkową niespodziankę!

Serdecznie zapraszamy do udziału w krótkim, inspirującym doświadczeniu, które poprowadzą Agnieszka Martyna-Ross oraz Natalia Jaszczyk. Dowiecie się, jak uczynić Wasz wizerunek biznesowy bardziej dopasowanym do Waszych indywidualnych potrzeb, autentycznym, komfortowym i spójnym z treścią przekazywanych przez Was słów.

Podzielimy się z Wami praktycznymi wskazówkami i inspiracjami, które pomogą Wam rozwijać swoją markę osobistą i osiągać sukcesy zawodowe.

Dlaczego warto? Autentyczny wizerunek biznesowy pozwala:

• Zwiększyć skuteczność w osiąganiu celów zawodowych.

• Podnieść jakość i precyzję komunikacji z otoczeniem biznesowym.

• Zbudować spójny i wiarygodny wizerunek w relacjach zawodowych.

• Wzmocnić widoczność swojej marki osobistej.

• Wspierać procesy poznawcze, które są kluczowe w codziennej pracy.

Chcesz, aby Twój wizerunek biznesowy odzwierciedlał Twoje wartości? Zależy Ci na idealnym dopasowaniu ubioru do Twojej sylwetki, a jednocześnie na tym, aby czuć się w nim komfortowo i profesjonalnie? Odwiedź nas w specjalnej strefie Power to Women, którą przygotowaliśmy z myślą o Tobie!

Więcej szczegółów już wkrótce!


Uczestniczkom Power to Women gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do networkingu 
  • Imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Zapraszam serdecznie do udziału w tym unikatowym wydarzeniu!

Partnerzy:

Partner wspierający

Altkom Akademia

Patron Honorowy

Lewiatan

Patron Medialny

iKobiece.pl

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja uczestników, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 09:15Oficjalne rozpoczęcie konferencji Power to Women

  • 09:25Kobiece spółki na giełdzie, czyli jak radzi sobie Women's Index na GPW

    • Andrzej Stec,  redaktor naczelny, Bankier.pl

    Organizatorami Women's Index są Bankier.pl i Klub Inwestorek Indywidualnych.

  • 09:35PANEL DYSKUSYJNY. Women on Boards – parytety na horyzoncie?

    • ,  Moderator: Andrzej Stec, redaktor naczelny, Bankier.pl
    • Henryka Bochniarz,  Przewodnicząca Rady Głównej, Konfederacja Lewiatan
    • Filip Gorczyca,  Członek Zarządu Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych
    • Jacek Palec,  dyrektor generalny, Zdrowit; członek rady nadzorczej answear.com
    • Wdrożenie dyrektywy UE - nowe parytety w zarządach i radach nadzorczych. Co zmienia się w przepisach i jak przygotować organizację do nowych wymagań?
    • Jak praktycznie przygotować się do nowych przepisów, co zrobić, aby z sukcesem wdrożyć parytety?
    • Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w kontekście zmian legislacyjnych – jak rozmawiać o zmianach w firmie i z klientami?


  • 10:20Sukces w Epoce Inteligencji

    • Marcin Petrykowski,  CEO & President of the Board, Efigence S.A
  • 10:40Zaprzyjaźnij się z AI – Twoja nowa sojuszniczka w biznesie

    • Maria Parysz,  światowa liderka w obszarze sztucznej inteligencji, założycielka firm AI, w tym Elephant AI
    • Liderki w świecie technologii, czyli jak nie zostać w tyle? Dlaczego warto znać AI, aby utrzymać przewagę konkurencyjną?
    • AI jako wsparcie w analizie danych i podejmowaniu decyzji strategicznych. Praktyczne zastosowania AI w codziennej pracy liderki.
    • Technologia przyszłości kluczem do sukcesu w dynamicznym świecie biznesu. Jak AI zmienia reguły gry na rynku?


  • 11:15Silny, autentyczny wizerunek w biznesie

    • Agnieszka Martyna - Ross,  trenerka, ekspertka komunikacji wizerunkowej, autoprezentacji i rozwijania marki osobistej
    • Natalia Jaszczyk,  HR, Consumer & Image Psychologist, Business Owner, Sana Consulting Training & Research and Free From Advice

    Z okazji naszego jubileuszu mamy dla Was wyjątkową niespodziankę!

    Serdecznie zapraszamy do udziału w krótkim, inspirującym doświadczeniu, które poprowadzą znakomite ekspertki-doradczynie w kuluarach naszej konferencji. Dowiecie się, jak uczynić Wasz wizerunek biznesowy bardziej dopasowanym do Waszych indywidualnych potrzeb, autentycznym, komfortowym i spójnym z treścią przekazywanych przez Was słów.

    Podzielimy się z Wami praktycznymi wskazówkami i inspiracjami, które pomogą Wam rozwijać swoją markę osobistą i osiągać sukcesy zawodowe.

    Chcesz, aby Twój wizerunek biznesowy odzwierciedlał Twoje wartości? Zależy Ci na idealnym dopasowaniu ubioru do Twojej sylwetki, a jednocześnie na tym, aby czuć się w nim komfortowo i profesjonalnie? Odwiedź Natalię i Agnieszkę w specjalnej strefie Power to Women, którą przygotowaliśmy z myślą o Tobie!

  • 11:25Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 12:00PANEL DYSKUSYJNY. Wspieranie kobiet w biznesie – jak budować kariery, przełamywać bariery i tworzyć kulturę rozwoju?

    • ,  Moderatorka: Dorota N. Haller, Client Solutions Director, RASP, Wiceprezeska IAA Polska
    • Joanna Semczuk - Dolęga,  Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Logistyki, Henkell - Freixenet Polska
    • Aniela Hejnowska,  Member of The Supervisory Board, Diagnostyka
    • Katarzyna Jakubiec,  Head of Sales Partnerships & New Business, G2A.COM
    • Magdalena Piłat,  Dyrektor Departamentu Nadzoru II, Ministerstwo Aktywów Państwowych
    • Renata Wozba,  Prezes Grupy T2S
    • Liderzy na rzecz kobiet – tworzenie przejrzystych ścieżek kariery i eliminowanie barier systemowych. Odgórne wspieranie awansu kobiet
    • Przełamywanie stereotypów i zmiana mentalności organizacyjnej. Rola liderów w kształtowaniu nowoczesnej kultury pracy.
    • Jak budować firmy bardziej przyjazne kobietom? Kluczowe działania liderów w zakresie polityki równości, elastyczności pracy i różnorodności.
    • Kreowanie atmosfery wsparcia i mentoringu - jak liderzy mogą działać jako mentorzy i inspiratorzy dla kobiet w swoich zespołach?
    • Codzienne wyzwania kobiet na drodze do osiągania celów zawodowych – jak stawiają im czoła liderzy, a jak same kobiety?
  • 12:45Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie presji społecznej

    • Monika Brzózka,  CFO i Członkini Zarządu, VML
    • Jak nie ulegać presji perfekcyjnej liderki? Przykłady radzenia sobie z oczekiwaniami społecznymi wobec kobiet na wysokich stanowiskach.
    • Strategie radzenia sobie z presją otoczenia i oczekiwaniami społecznymi. Jak wypracować zdrowe podejście do oczekiwań?
    • Jak liderki radzą sobie z kryzysem (mikro i makro)? Strategie adaptacji w trudnych czasach.
    • Budowanie odporności psychicznej w obliczu wielkiej odpowiedzialności, czyli jak utrzymać równowagę emocjonalną w trudnych warunkach?
  • 13:20FIRESIDE CHAT. Tworzenie biznesu od zera - jak założyć startup i odnieść sukces?

    • ,  Moderatorka: Justyna Smolińska, redaktorka, Puls Biznesu
    • Kaja Rybicka-Gut,  Co-founder & Chief Brand Officer, Your KAYA
    • Marek Gut,  Co-founder & CEO, Your KAYA
    • Wyzwania kobiet zakładających startupy. Jak przetrwać i osiągnąć sukces na rynku?
    • Kluczowe porady i inspiracje dla przyszłych założycielek.
    • Jak pozyskiwać finansowanie na swoje projekty? Strategie zbierania funduszy i pozyskiwania inwestorów.
  • 13:55Przerwa na lunch

  • 14:55PANEL DYSKUSYJNY. Mentoring i sojusze - jak budować sieć wspierającą rozwój kobiet?

    • ,  Moderatorka: Olga Sobieraj, Executive Leadership & Business Advisor, ex-CEO, olgasobieraj.com
    • Dominika Hofman,  Premium i Luxury Client Experience Expert, Founder, MOMCLE
    • Ewa Kumorek-Fedor,  założycielka i prezes, Klub Inwestorek Indywidualnych; dyrektor zarządzająca, Fedor Consulting
    • Andrzej Pacek,  Head of NatWest Poland
    • Jacek Bełdowski,  Co-Founder, Fearless Performance Marta Skrzydelska | Jacek Bełdowski
    • Jak znaleźć mentora, który pomoże rozwinąć Twoją karierę?
    • Jak skutecznie szukać wsparcia w pracy?
    • Kobiety jako mentorki– rola kobiet w rozwijaniu innych. jak inspirować kolejne pokolenia liderek?
    • Sojusze międzypłciowe – jak współpraca z mężczyznami może wspierać rozwój kobiet w biznesie?
  • 15:40Leadership vs Management – jak wybrać właściwą drogę?

    • Wioletta Pietrasiak,  Finance Director SAP S4HANA project, AstraZeneca
    • Kiedy lider przejmuje rolę managera, a manager staje się liderem? Kluczowe różnice i momenty przełomowe w karierze.
    • Z jakimi wyzwaniami borykają się kobiety gdy próbują objąć stanowiska przywódcze? Kluczowe pułapki i jak je zaadresować żeby pozostać autentycznym i wiernym swoim wartościom
  • 16:15Zakończenie pierwszego dnia konferencji Power to Women

  • 16:20Garden Party

    Spotkanie w swobodnej atmosferze, które będzie doskonałą okazją do nieformalnych rozmów i budowania relacji! Po intensywnym dniu konferencyjnym warto złapać chwilę oddechu, delektując się wiosenną scenerią, dobrym jedzeniem i inspirującym towarzystwem. Będzie to czas na spokojny networking i wymianę doświadczeń w mniej formalnym klimacie. Zapraszamy!

  • 09:00Rejestracja, poranna kawa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 09:30PANEL DYSKUSYJNY. Różnorodność pokoleniowa – jak wykorzystać potencjał różnych pokoleń w biznesie

    • ,  Moderatorka: Magdalena Graniszewska, dziennikarka, Puls Biznesu
    • Edyta Anyszka,  założycielka przestrzeni kreatywnej, MALOWNIA
    • Emila Badełek,  People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics
    • Marian Owerko,  Founder & Chairman of the Supervisory Board, FoodWell (dawniej Bakalland)
    • Katarzyna Życińska,  Prezeska ZFPR; CEO, PR 38 Content Communication
    • Generacje Z, Alfa i 50+ w firmach, czyli jak wykorzystać potencjał każdego pokolenia?
    • Jak skutecznie łączyć doświadczenie i młodzieńczą energię w zespole?
    • Integracja pokoleniowa kluczem do sukcesu w zróżnicowanych zespołach
    • Jak efektywnie pokonywać bariery międzypokoleniowe?
    • Jak zarządzać zespołami zróżnicowanymi pod względem płci, wieku i doświadczeń? Strategie budowania zróżnicowanych, silnych zespołów.
    • Kultura pracy oparta na inkluzywności i szacunku. Jak z sukcesem tworzyć miejsce pracy, w którym wszyscy czują się doceniani?
  • 10:15Jak biznes może przyczynić się do równości płci i rozwoju liderek od najmłodszych lat?

    • Jolanta Jakóbczyk,  Head of Human Resources, ERBUD GROUP
    • Edukacja równościowa kluczem do zmiany – jak wpływamy na młode pokolenia, budując fundamenty równości płci.
    • Budowanie poczucia własnej wartości u dziewczynek jako droga do silnych liderek – jak edukacja w zakresie równości kształtuje pewność siebie przyszłych liderów.
    • Przykłady działań organizacji wspierających młode dziewczęta w rozwoju cech przywódczych – jak przedsiębiorstwa mogą wprowadzać programy dla dzieci, aby wykształcić liderki?
  • 10:50Jak zbudować silną markę osobistą oraz tworzyć autentyczne i wartościowe relacje?

    • Malgorzata Kulis,  Dyrektor Zarządzająca, Volvo Trucks Poland
    • Social media jako narzędzie budowania profesjonalnego wizerunku – jak skutecznie wykorzystać internet, by zyskać rozpoznawalność.
    • Siła networkingu - jak nawiązywać wartościowe relacje zawodowe? Sprawdzone strategie rozwoju sieci kontaktów.
    • Tworzenie autentycznych relacji poprzez platformy online.
    • Jak profesjonalny wizerunek może ułatwić skuteczny networking?
  • 11:25Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji.

  • 11:55PANEL DYSKUSYJNY. Menopauza w miejscu pracy – dlaczego warto o niej rozmawiać i jak wspierać kobiety w zmianie?

    • ,  Moderatorka: Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca, SEXEDPL
    • Joanna Maliszewska Mazek,  dyrektorka działu projektów, Kulczyk Foundation
    • Agnieszka Nalewczyńska,  ginekolożka, właścicielka kliniki Estebelle
    • dr Karolina Grosicka,  Przewodnicząca ds. merytorycznych i Rady Programowej, Women on Boards Poland
    • Dlaczego rozmowa o menopauzie jest ważna? Zrozumienie wpływu menopauzy na życie zawodowe i budowanie świadomości w zespołach.
    • Jakie zmiany systemowe mogą wspierać kobiety w tym okresie? Wdrażanie elastycznych godzin pracy, polityk zdrowotnych i dostępu do wsparcia medycznego.
    • Rola liderów w przełamywaniu tabu - jak tworzyć kulturę otwartości i empatii wobec kobiet przechodzących przez menopauzę?
    • Długofalowe korzyści z inwestowania w wsparcie dla kobiet w zmianie. Jak działania w tym obszarze wpływają na produktywność, retencję talentów i wizerunek firmy?
  • 12:40Sukces po 50-tce? Przekraczanie barier i redefiniowanie kariery

    • Beata Borucka,  największa polska Silver-Influencerka, twórczyni projektu "Mądra Babcia", założycielka telewizji interaktywnej Silver TV
    • Kiedy dojrzałość i doświadczenie stają się atutem. Inspirujące historie kobiet, które osiągnęły sukces po 50-tce
    • Strategia zmiany kariery - jak przebranżowić się po 50-tce i zdobyć zaufanie w nowej roli zawodowej? 
  • 13:15Równość zaczyna się od słów. O przełamywaniu stereotypów i przeciwdziałaniu hejtowi w biznesie.

    • Ilona Adamska,  ekspertka ds. hejtu i przeciwdziałania mowie nienawiści
    • Omówienie wyników badań HEJT W BIZNESIE i HEJT W SIECI. Potem przejdę do wyników badań o hejcie w sieci (ale w uwzględnieniem tylko kobiet).
    • Jak hejt wpływa na biznes, na poczucie własnej wartości i w konsekwencji na wycofanie się z aktywności zawodowych.
    • Siostrzeństwo jako recepta na hejt w biznesie, jako sposób na walkę ze szklanym sufitem.
  • 13:50Przerwa na lunch

  • 14:50Jak zbudować wielowymiarowy biznes z różnymi źródłami dochodu i nauczyć się delegować zadania?

    • Jakub B. Bączek,  trener mentalny mistrzów świata i olimpijczyków
  • 15:20PANEL DYSKUSYJNY. ESG - czy da się zrobić Biznes w zgodzie z własnymi wartościami?

    • ,  Moderatorka: Joanna Chmielińska , Szef Działu Prawa dla Biznesu, Kancelaria Kopeć & Zaborowski
    • Tomasz Cichowicz,  Partner, Helmes
    • Joanna Maraszek-Darul,  Co-founder, Plan Be Eco
    • Paulina Paga,  członkini Rady Fundacji, kierowniczka obszaru ESG, Fundacja im. Lesława A. Pagi; pełnomocnik zarządu Polskich Portów Lotniczych ds. zrównoważonego rozwoju
    • Czy firmy mogą osiągać trwały sukces finansowy, jednocześnie przestrzegając zasad zrównoważonego rozwoju i etyki?
    • Kobiety jako liderki zmian ESG? Jakie role odgrywają kobiety w promowaniu wartości ESG w biznesie i jakie wyzwania napotykają?
    • Jak unikać greenwashingu i skutecznie komunikować działania zgodne z ESG klientom oraz interesariuszom?
  • 16:05Od słów do sukcesu: przywództwo, negocjacje i dobrostan w świecie BANI

    • Jola Taperek,  mentorka liderów i trenerka mentalna właścicielka marek Mental & Biznes WOW oraz Modern School
    • Jak rozpoznać rozmówcę i skutecznie negocjować w wymagających warunkach?
    • Jak dbać o dobrostan mentalny, by przewodzić i negocjować bez wypalenia.
  • 16:40Zakończenie konferencji Power to Women

Ilona Adamska

Ilona Adamska

ekspertka ds. hejtu i przeciwdziałania mowie nienawiści

Magister filozofii (specjalizacja etyka), absolwentka 3-letniego kursu doktoranckiego na UKSW w Warszawie. Prezes Fundacji "W zgodzie ze sobą" oraz Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu. Autorka książek i e-booków. Motywatorka. Inspiratorka. Prelegentka kobiecych konferencji. Pomysłodawczyni FORUM KOBIET. Organizatorka ogólnopolskiej kampanii społecznej pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Sprawiedliwości NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ, której ambasadorami zostali m.in.: Weronika i Teresa Rosati, zespół Blue Cafe, Piotr Kupicha, Katarzyna Pakosińska, Katarzyna Miller, Krystian Wieczorek, Jasiek Mela, Daria Widawska i inni.Od ponad 10 lat działa społecznie i charytatywnie tworząc projekty i zbiórki na rzecz samotnych matek, ofiar przemocy czy osób bezdomnych.

Edyta Anyszka

Edyta Anyszka

założycielka przestrzeni kreatywnej, MALOWNIA

Edyta Anyszka to kobieta wielu talentów, która swoim zaangażowaniem i pasją inspiruje innych do odkrywania własnej kreatywności i rozwijania potencjału. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Podyplomowych Studiów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku malarstwo i rysunek, swoje życie zawodowe poświęciła sztuce i edukacji poprzez ekspresję artystyczną. Edyta uzyskała dyplom nauczyciela II stopnia Vedic Art, a także zdobyła certyfikat metody Arno Sterna – Malort i zabawa malarska. Dzięki tym kompetencjom prowadzi warsztaty, które wspierają swobodę ekspresji, rozwój osobisty i odkrywanie siebie. Jest autorką licznych felietonów publikowanych w ogólnopolskiej prasie, w których dzieli się swoimi refleksjami na temat sztuki i życia. W 2020 roku założyła przestrzeń kreatywną MALOWNIA, która jest miejscem wyjątkowym – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Malownia to przestrzeń warsztatów artystycznych i rozwoju osobistego, w której uczestnicy mogą w pełni zanurzyć się w proces twórczy. Szczególne miejsce w jej działalności zajmuje praca z dziećmi z niepełnosprawnościami, którym daje możliwość korzystania z terapeutycznych metod opartych na teorii Arno Sterna. Z zamiłowania malarka, podróżniczka i miłośniczka natury, Edyta Anyszka łączy te pasje, promując styl życia w duchu slow life. Obecnie zgłębia tajniki neurografiki, rozwijając swoje umiejętności w tej dziedzinie i będąc w trakcie certyfikacji. Edyta to nie tylko artystka, ale również propagatorka życia w zgodzie z naturą i własnymi wartościami. Jej wyjątkowe doświadczenie, otwartość i umiejętność inspirowania innych czynią ją idealną kandydatką do udziału w konferencji Power To Woman – wydarzeniu, które celebruje siłę kobiet, ich pasje i wpływ na otaczający świat.

Jakub B. Bączek

Jakub B. Bączek

trener mentalny mistrzów świata i olimpijczyków

Trener mentalny Mistrzów Świata i olimpijczyków, właściciel kilku firm, autor ponad 20 książek, sprzedawanych dziś w 17 krajach. Wykładowca studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, ekspert telewizyjny, mówca inspiracyjny, regularnie zapraszany do czołowych banków i korporacji. Twórca Akademii Trenerów Mentalnych™ i popularnych projektów szkoleniowych w Polsce i za granicą. Prywatnie pasjonat podróży, gry w golfa, buddyzmu i czytania książek. Uważa, że marzenia się nie spełniają – marzenia się... SPEŁNIA!

Emila Badełek

Emila Badełek

People Experience Manager, Rohlig SUUS Logistics

W Rohlig SUUS Logistics pełni rolę People Experience Managerki i jest odpowiedzialna za tworzenie wyjątkowych doświadczeń pracowników poprzez skuteczną komunikację wewnętrzną oraz działania Employer Brandingowe. Niezmiennie od lat pasjonuje się realizacją projektów w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń kandydatów oraz podnoszenia zaangażowania i satysfakcji pracowników. Na swoim koncie ma wdrożenia kampanii Employer Brandingowych i rekrutacyjnych, kierowanych do różnorodnych grup pracowników, od pracowników fizycznych po młodych ekspertów z obszaru technologicznego, a także przewoźników i kierowców. Prelegentka i organizatorka meet-upów technologicznych. Z sukcesem wdrożyła nowoczesne narzędzia komunikacyjne i systemy grywalizacyjne dla pracowników. W swojej codziennej pracy integruje cele HR z wyzwaniami biznesu, stawia na analitykę danych i szuka najlepszych rozwiązań.

Jacek Bełdowski

Jacek Bełdowski

Co-Founder, Fearless Performance Marta Skrzydelska | Jacek Bełdowski

Executive Coach i Mentor EMCC z akredytacją EIA Senior Practitioner. Superwizor i trener coachingu i mentoringu. Wieloletni szef firmy Egmont w Polsce oraz regionie CEE. Przez 25-lat zarządzał międzykulturowymi zespołami. Absolwent między innymi Executive MBA Szkoły Biznesu PW, Advanced Management Program w IESE Business School oraz Diploma in Professional Coach-Mentoring w TheOCM. Wykładowca przywództwa w programie Executive MBA Szkole Biznesu PW. Jako coach/mentor wspiera członków zarządów i właścicieli firm, liderki i liderów w firmach i organizacjach pozarządowych. Trener w obszarach przywództwa, executive presence, wywierania wpływu w organizacji globalnej, tworzenia skutecznych zespołów poprzez budowę bezpieczeństwa psychologicznego. Projektuje i wdraża programy mentoringowe w organizacjach, szkoli i superwizuje mentorów. Od 4 lat opiekun merytoryczny największego w Polsce programu mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu.

Henryka Bochniarz

Henryka Bochniarz

Przewodnicząca Rady Głównej, Konfederacja Lewiatan

Założycielka Konfederacji Lewiatan (organizacji zrzeszającej przedsiębiorców w Polsce) i jej wieloletnia prezydentka; obecnie Przewodnicząca Rady Głównej. Twórczyni Akademii Przywództwa wspierającej rozwój liderek i liderów. Współzałożycielka Kongresu Kobiet. Była ministra przemysłu i handlu, filantropka, wspiera równość i różnorodność wśród kadry zarządzającej.

Beata Borucka

Beata Borucka

największa polska Silver-Influencerka, twórczyni projektu "Mądra Babcia", założycielka telewizji interaktywnej Silver TV

Monika Brzózka

Monika Brzózka

CFO i Członkini Zarządu, VML

Członkini Rady Nadzorczej Compremum SA oraz European Women on Boards. Mentorka wspierająca młode talenty i współzałożycielka Ghost Diving Poland, organizacji ratującej morskie ekosystemy. Mówczyni TEDx, wyróżniona w rankingu Forbes Women "50 po 50". Wyobraź sobie osobę, która z równą swobodą porusza się po świecie finansów korporacyjnych i morskich głębinach. Poznaj Monikę Brzózkę – liderkę, która nie tylko buduje wartość firm, ale i ratuje naszą planetę. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w finansach, zarządzaniu i operacjach (w tym jako CFO i Członkini Zarządu w VML), Monika sprawnie nawiguje w złożonym świecie "A i optymalizacji procesów biznesowych (posiada certyfikat LEAN Green Belt®). Jej wiedza i strategiczne myślenie znalazły uznanie w tak prestiżowym gremium jak European Women on Boards oraz radzie nadzorczej Compremum SA. Absolwentka Finansów i Statystyki SGH oraz MBA i MSR Akademii Leona Koźmińskiego, łączy solidne akademickie podstawy z praktycznym doświadczeniem zdobytym w środowisku biznesowym. Jest certyfikowaną Corporate Governance Managerką i Audytorką wewnętrzną. Monika to nie tylko finansistka. To mentorka, która z pasją wspiera rozwój młodych talentów, dzieląc się swoją wiedzą w programach Vital Voices Poland (LeadersIN) i Fundacji Liderek Biznesu. Wierzy w siłę kobiet i aktywnie im pomaga w budowaniu karier i rozwijaniu kompetencji przywódczych. Działa również w Stowarzyszeniu Interim Managers SIM jako członkini organu nadzoru. A kiedy zamienia garnitur na skafander nurkowy przemienia się w obrończynię oceanów. Jako współzałożycielka i członkini zarządu Ghost Diving Poland, walczy z zanieczyszczeniem mórz, usuwając sieci widmo – śmiertelne pułapki dla morskich stworzeń. Ta niezwykła pasja pokazuje, że Monika to osoba, dla której liczy się nie tylko sukces biznesowy, ale i dobro naszej planety. Swoimi inspirującymi działaniami dzieliła się również na scenie TEDx Warsaw Women. Nic dziwnego, że ta unikalna kombinacja kompetencji i zaangażowania została doceniona przez Forbes Women i wyróżniona w rankingu „50 po 50”.

Joanna Chmielińska

Joanna Chmielińska

Szef Działu Prawa dla Biznesu, Kancelaria Kopeć & Zaborowski

Radca prawny z blisko 15-letnim doświadczeniem w obsłudze przedsiębiorstw, propagatorka i entuzjastka zrównoważonego rozwoju firm (ESG). Joanna doradza menedżerom i wyższej kadrze zarządzającej największych spółek w kraju, specjalizując się w planowaniu i przeprowadzaniu skutecznych transakcji dla firm. Korzystając ze swojego doświadczenia w zakresie doradztwa strategicznego, wierzy, że rozwój firmy i budowanie jej marki, ma wymiar również niefinansowy. Uważa, że obecnie nie jest już praktycznie możliwym, aby organizacja mogła funkcjonować bez wymiernego zaangażowania się w jej zrównoważony rozwój. Joanna zapewnia klientom kompleksowe doradztwo prawno-biznesowe, wspierając ich również w obszarze ESG.

Tomasz Cichowicz

Tomasz Cichowicz

Partner, Helmes

Partner w firmie Helmes, gdzie odpowiada za rozwój działalności w Polsce. Swoje doświadczenie zdobywał, budując i prowadząc firmy technologiczne, startupy oraz fundusze venture capital. Skupia się na projektach, w których technologia wspiera odpowiedzialne podejście do biznesu, a dane odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu świadomych, przemyślanych decyzji. W Helmes współpracuje z klientami przy transformacjach cyfrowych, które koncentrują się na konkretnych wyzwaniach operacyjnych i strategicznych. Pomaga organizacjom wykorzystywać dane jako punkt wyjścia do projektowania rozwiązań, których zastosowanie może stanowić istotną przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw.

Filip Gorczyca

Filip Gorczyca

Członek Zarządu Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych

Reprezentuje Stowarzyszenie w ecoDa, organizacji „parasolowej” zrzeszającej wiodące organizacje dyrektorów z całej Europy, w tym przewodniczy Grupie Roboczej ecoDa ds. Ładu Korporacyjnego w Spółkach Kontrolowanych Przez Państwo. Jest także członkiem Grupy Doradczej przy Grupie Roboczej Inwestorów i Innych Interesariuszy w Międzynarodowym Forum Niezależnych Regulatorów Audytu (IFIAR). Członek Rad Nadzorczych spółek: PZU, CCC, Ferro, Develia oraz Artifex Mundi. Przewodniczący Komitetów Audytu w CCC oraz Develia. W przeszłości m.in. Członek Rady Nadzorczej Protektor i Przewodniczący Rady Nadzorczej Money Makers TFI. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zarządu i CFO Alior Banku. Następnie, w latach 2020-2021 Członek Zarządu funduszu private equity Luma Holding Ltd. Wcześniej, w latach 2016-2017, pełnił funkcję Senior Investment Director w Grupie Medicover, gdzie odpowiadał m.in. za pierwszą ofertę publiczną akcji zakończoną debiutem na Giełdzie w Sztokholmie. W latach 2004-2016 był związany z międzynarodową firmą doradczą PwC, gdzie od 2011 r., jako Wicedyrektor, odpowiadał za usługi w zakresie rynków kapitałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest absolwentem programów menedżerskich na Harvard Business School i Singularity University oraz kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta oraz certyfikat ACCA (FCCA).

Magdalena Graniszewska

Magdalena Graniszewska

dziennikarka, Puls Biznesu

Związana z „Pulsem Biznesu” od 2007 roku. Początkowo specjalizowała się w tematyce giełdowej i energetycznej, a obecnie pracuje jako wydawca i redaktor odpowiedzialna za ranking 100 Kobiet Biznesu. Dwukrotna laureatka wyróżnienia w konkursie IREW (Interesująco i Rzetelnie o Energetyce Wiatrowej) oraz zdobywczyni wyróżnienia w konkursie dla mediów „Platynowe Megawaty”. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

dr Karolina Grosicka

dr Karolina Grosicka

Przewodnicząca ds. merytorycznych i Rady Programowej, Women on Boards Poland

Doktor nauk prawnych, ekspertka w zakresie praw człowieka i aspektów społecznych zrównoważonego rozwoju, Certyfikowany Compliance Officer, przez wiele lat zawodowo związana z sektorem bankowym i ubezpieczeniowym. Członkini grupy eksperckiej ds. Taksonomii UE przy Ministerstwie Rozwoju i Technologii i Sustainable Investment Forum Poland. Przewodnicząca ds merytorycznych i Rady Programowej Women on Boards Poland.

Marek Gut

Marek Gut

Co-founder & CEO, Your KAYA

Dorota N. Haller

Dorota N. Haller

Client Solutions Director, RASP, Wiceprezeska IAA Polska

Liderka biznesu, ekspertka ds. marketingu, komunikacji, digital oraz DE&I. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu m.in. w Medicover, BNP Paribas, PLL LOT i HONOR, CEE & Nordics VP w Huawei . Od stycznia 2024 roku jest Client Solutions Director w Ringier Axel Springer Polska. Laureatka prestiżowych nagród, w tym Effie (dwa Złote Effie), Złoty Spinacz. Jurorka konkursów marketingowych, m.in. Effie i Teads Global Creative Awards. Wiceprezeska IAA Polska, członkini Rady Marek Superbrands i CMO Club przy Digital University. Aktywistka i mentorka wspierająca rozwój kobiet, zaangażowana w programy Fundacji Vital Voices, Girls Future Ready, i Fundacji Liderek Biznesu. Podcasterka, autorka podcastu HalloHaller oraz współautorka Forbes Women Podcast. Absolwentka SGH oraz Cambridge Judge Business School (DEI Strategies for Business Impact). Członkini Global DEI Council IAA. Prelegentka na polskich i międzynarodowych konferencjach, m.in. Europejski Kongres Gospodarczy, Impact CEE, IAA World Congress.

Aniela Hejnowska

Aniela Hejnowska

Member of The Supervisory Board, Diagnostyka

Dominika Hofman

Dominika Hofman

Premium i Luxury Client Experience Expert, Founder, MOMCLE

Trenerka biznesu oraz ekspertka w dziedzinie Client Experience i jakościowej obsługi Klienta w sektorze marek premium & luxury. Wieloletnia menadżerka i trenerka zespołów sprzedażowych marki CHANEL w Polsce i w Europie Wschodniej. Założycielka MOMCLE, pierwszej w Polsce agencji projektującej spersonalizowane ścieżki Client Experience oraz dostarczającej wykwalifikowane animatorki i hostów do działań marketingowych dla marek premium. Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności działań sprzedażowych i wizerunkowych projektując unikalne, dedykowane programy zmieniające Klientów w prawdziwych Ambasadorów marki oraz tworzy strategie budujące skuteczne i zaangażowane zespoły.

Jolanta Jakóbczyk

Jolanta Jakóbczyk

Head of Human Resources, ERBUD GROUP

Katarzyna Jakubiec

Katarzyna Jakubiec

Head of Sales Partnerships & New Business, G2A.COM

Accomplished sales leader and strong business relationships builder with 10 years of progressive experience in business development. E-commerce enthusiast, believes in constantly increasing role of marketplaces as places of connections. At G2A.COM as a Head of Sales Partnerships and New Business persistently looking for expansion opportunities and revenue growth. Responsible for building high-performing sales teams and developing the right action plan for customer’s unique needs. Passionate runner, curious about the world, hungry for discovering new places, learning languages and meeting new people. Convinced that places you visit becomes a part of the personality.

Natalia Jaszczyk

Natalia Jaszczyk

HR, Consumer & Image Psychologist, Business Owner, Sana Consulting Training & Research and Free From Advice

Jestem trenerką, badaczką i mentorką z dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze rozwijania jednostek, zespołów i organizacji. W mojej pracy bazuje na wykształceniu z obszaru psychologii biznesu - mam specjalizacje: psychologia HR (SWPS), psychologia zachowań konsumenckich (SWPS) oraz psychologia wizerunku (Central Saint Martins). W centrum każdego mojego projektu stoi człowiek i jego unikalne wyposażenie psychologiczne. Za nadrzędny cel uważam wzmacnianie dobrostanu jednostki i poprawę jej wielowymiarowego funkcjonowania. Trzonem mojej codziennej pracy jest stale aktualizowana, ugruntowana w praktyce wiedza psychologiczna oraz zestaw rzetelnych narzędzi (rynkowych oraz autorskich). Doświadczenie biznesowe buduję prowadząc założoną w 2007 roku własną firmę, a za jej największy kapitał uważam ponad 100 klientów B2B i 400 klientów B2C. Są to m.in. Accor Group, Apple, Astra Zeneca, BNP Paribas, Dr. Irena Eris, Grupa Żywiec, LPP S.A., Luxmed, Maczfit, mbank, Medicover, Nestle, PWC, Roland Berger Strategy Consultants, Wedel. Współpracuje z organizacjami kobiecymi wspierającymi kobiety w biznesie takimi jak: Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. W ramach obsługi klientów B2C dbam przede wszystkim o wizerunek kadry zarządzającej oraz osób piastujących ważne funkcje państwowe.

Malgorzata Kulis

Malgorzata Kulis

Dyrektor Zarządzająca, Volvo Trucks Poland

Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości SGH w Warszawie. Od blisko 27 lat związana z marką Volvo. Karierę rozpoczęła w 1998 roku w spółce finansowej Grupy Volvo - Volvo Financial Services Poland, gdzie już w 2007 roku objęła stanowiska Prezesa Zarządu. Od 2012 roku zajmuje stanowisko Dyrektor Zarządzającej w Volvo Trucks Poland, umacniając silną markę na Polskim rynku. W Grupie Volvo odpowiadała także za struktury regionalne oraz za rozwój innej marki ciężarowej grupy – Renault Trucks. Od momentu objęcia stanowiska w Volvo Trucks Poland, firma zwiększyła swoje obroty oraz znacząco powiększyła wolumen dostarczanych pojazdów na rynek polski. W 2023 roku zdobyła dla firmy pozycję lidera elektromobilności w transporcie ciężarowym, uzyskując dla Volvo Trucks Polska 58% udziału w rynku pojazdów ciężarowych z napędem elektrycznym oraz pierwsze miejsce w udziałach rynkowych w segmencie pojazdów powyżej 16 t. Pod jej zarządzaniem Volvo Trucks od lat jest certyfikowane jako Great Place to Work (Najlepsze Miejsce Pracy) oraz zdobyło wiele prestiżowych nagród jako pracodawca wspierający róznorodnośc i włączanie. Aktywnie działa w projektach wspierających rozwój nowych technologii, szczególnie tych związanych z elektromobilnością. Bierze czynny udział w przygotowaniu branży transportowej w Polsce do transformacji energetycznej. Jej motywacją nie są tylko kwestie biznesowe, ale też potrzeba, żeby zrobić coś istotnego dla ochrony środowiska i naszej planety. Podkreśla, że zarówno klienci, partnerzy biznesowi, jak i pracownicy są rodziną Volvo i mimo tego, że firma jest korporacją, wprowadza dużo standardów typowych dla nowoczesnych firm rodzinnych, korzystnych dla budowania dobrych, pełnych zaufania i bliskich relacji. W 2024 roku została laureatką prestiżowej nagrody w plebiscycie Kobieta Roku "Puls Biznesu". "Siłą firmy są ludzie" - powtarza od lat. Rozwój zespołu i troska o pracowników jest dla niej najważniejszym filarem strategii wewnątrz organizacji. Wspiera różnorodność w ramach swojego zespołu, powierzając kluczowe managerskie zadania kobietom. W odpowiedzi na potrzebę rynkową i brak dobrze przeszkolonych profesjonalnych kierowców, wraz ze swoim Zespołem zainicjowała w Volvo Trucks akcję Profesjonalni Kierowcy, która jest obecnie największą akcją społeczną umożliwiającą bezpłatne szkolenia dla kierowców zawodowych. Prywatnie Małgorzata Kulis oprócz wielkiej pasji do motoryzacji kocha naturę, uwielbia zwierzęta, długie spacery, dobrą książkę, kuchnie świata i podróże.

Ewa Kumorek-Fedor

Ewa Kumorek-Fedor

założycielka i prezes, Klub Inwestorek Indywidualnych; dyrektor zarządzająca, Fedor Consulting

Pomysłodawczyni i współtwórczyni Women's Index (WIKII) z portalem Bankier.pl. Promuje edukację finansową, niezależność finansową oraz przedsiębiorczość wśród kobiet. Wspiera kobiety, które chcą zacząć inwestować, rozwijać biznesy podkreślając ich eksperckość na rynku. Pokazuje różne formy inwestycji, które mogą pomóc kobietom budować długoterminowy majątek. Aktywnie wspiera kobiety w pokazaniu ich eksperckości, podkreślając ich rolę na rynku finansowym. Jej celem jest zwiększenie obecności kobiet w inwestycjach oraz ich aktywności i wpływu na gospodarkę. Jej misja została doceniona podczas XVI Gali Polish Businesswomen Awards, gdzie otrzymała statuetkę w kategorii „Inspirująca Osobowość Biznesu”, a także tytuł Skutecznej Kobiety Roku 2022 w kategorii „Przedsiębiorczość” przyznany przez internautów. Menedżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży mediów i rynku kapitałowego. Twórczyni działu szkoleń i konferencji w Gazecie Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz w „Rzeczpospolitej”. W latach 2005-2012 kierownik, a następnie dyrektor działu konferencji i szkoleń w Presspublice. W 2012 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Instytucie Rynku Kapitałowego w Grupie Kapitałowej GPW S.A. W latach 2013-2020 odpowiadała za działania komunikacyjne i relacje inwestorskie dla firm takich jak m.in. Polnord S.A., GPW S.A., CFA Society Poland, Złota 44 czy Blue City. Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła kurs maklera papierów wartościowych, kurs analityka giełdowego oraz szkolenia z zakresu autoprezentacji w mediach. Współtwórczyni wielu projektów edukacyjnych.

Joanna Maliszewska Mazek

Joanna Maliszewska Mazek

dyrektorka działu projektów, Kulczyk Foundation

Dyrektorka działu projektów w Kulczyk Foundation. Prowadzenie licznych projektów na arenie polskiej i międzynarodowej pozwoliło wyspecjalizować się jej w promowaniu działań na rzecz równości płci i aktywizacji społeczeństwa w dążeniu do zmian systemowych. Ekspertka w tematach związanych ze zdrowiem menstruacyjnym i menopauzalnym. W 2024 została wyróżniona przez redakcję Wysokich Obcasów jako jedna z 50 śmiałych kobiet, które zmieniają świat na lepsze.

Joanna Maraszek-Darul

Joanna Maraszek-Darul

Co-founder, Plan Be Eco

Współtwórczyni Plan Be Eco, odpowiedzialna za rozwój produktu i raportowanie ESG. Inżynierka energetyki (AGH w Krakowie) i Magistra Sustainable Development. Ekspertka w raportowaniu śladu węglowego i komunikacji klimatycznej. Przez lata działała w ramach Planet-A foundation, wspierała kobiety w technologiach w Polsce, Azji centralnej i Kaukazie. W trakcie studiów budowała łodzie solarne i woziła panele sloneczne do tadżykistanu. Ekspertka Climate Leadership by UNEP Grid. Mówczyni TEDx, forbes 25 under 25 oraz jedna ze 100 kobiet roku 2023 Forbes Women Polska.

Agnieszka Martyna - Ross

Agnieszka Martyna - Ross

trenerka, ekspertka komunikacji wizerunkowej, autoprezentacji i rozwijania marki osobistej

Jestem trenerem i szkoleniowcem z 15 letnim doświadczeniem w obszarze budowania wizerunku profesjonalisty, na każdym etapie kariery zawodowej. Specjalizuję się w wizerunku biznesowym, w kontekście budowania marki personalnej. Prowadzę warsztaty sprzedażowe dla personelu marek odzieżowych z efektywnej obsługi klienta i doradztwa personalnego. Jestem autorem tekstów o budowaniu wizerunku profesjonalisty na łamach takich magazynów jak: Puls Biznesu, Benefit, HR Influencer, Business Insider, Forbes.pl. Moi klienci to między innymi: mBank, Citibank, Deloitte, Forbes Women, Bnp.Paribas, Agora S.A, Dr. Irena Eris, Rossmann SDP, Solar Company.S.A., Astra Zeneca, Xerox, SWPS, BMW Polska, Alior Bank, mBank, PKO.BP, W.Kruk, Impel, SGH, Harper's Bazaar, Kancelaria prawna WKB, Innogy, eService, La Mania, Patrizia Aryton, Puls Biznesu, AHK Polska, Polskie epłatności S.A. Współpracuje z organizacjami kobiecymi wspierającymi kobiety w biznesie takimi jak: Vital Voices, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. W ramach obsługi klientów B2C dbam przede wszystkim o wizerunek kadry zarządzającej oraz osób piastujących ważne funkcje państwowe.

Agnieszka Nalewczyńska

Agnieszka Nalewczyńska

ginekolożka, właścicielka kliniki Estebelle

Marian Owerko

Marian Owerko

Founder & Chairman of the Supervisory Board, FoodWell (dawniej Bakalland)

Założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Foodwell ( dawniej Bakalland )właściciel takich marek jak Bakalland, Delecta, Purella, Anatol i BeRaw. Poprzez Fundusz Uno Capital inwestor w branżach: FMCG, branża medyczna, nowe technologie i dewelopersko-budowlana. Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za działalność na rzecz przedsiębiorczości w naszym kraju. W 2015 roku został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi w rozwoju gospodarki i polskiej przedsiębiorczości. Od 2008 roku V-ce Prezes Polskiej Rady Biznesu w której prowadzi największy w Polsce Program Stażowy dla studentów - „Program Kariera”.

Andrzej Pacek

Andrzej Pacek

Head of NatWest Poland

Andrzej kieruje NatWest Polska, zespołem rozpoznany za zdolności nastawionych na przyszłe potrzeby, postępowej kulturze pracy i proaktywnym zarządzaniu ryzykiem w różnych dziedzinach w Polsce, takich jak technologia, analityka danych, finanse i analityka biznesowa czy przeciwdziałanie przestępczości finansowej, aby wymienić tylko kilka. Jako informatyk z zamiłowaniem do cyberbezpieczeństwa i transformacji cyfrowej, jako lider dąży do połączenia różnorodnych grup i agend, aby wspólnie stawiać czoła wyzwaniom, wspierając postawę nastawienia na rozwój. Długoterminowa wizja w połączeniu z bezpośrednim podejściem do przywództwa stworzyła żywą, zorientowaną na przyszłość atmosferę i społeczność w NatWest Polska. Innowacje w środowisku pracy obejmowały bardzo wczesne przyjęcie hybrydowego modelu pracy, wprowadzenie postępowej przejrzystości wynagrodzeń, polityki równości, znacznych inwestycje w prace społeczne oraz używanie nowoczesnego, elastycznego stosu technologicznego. Spotkaj się z Andrzejem wśród dei-champions lub na wydarzeniach takich jak ABSL, Women in Tech Summit, inicjatywy Future Finance Poland lub skontaktuj się z nim przez LinkedIn.

Paulina Paga

Paulina Paga

członkini Rady Fundacji, kierowniczka obszaru ESG, Fundacja im. Lesława A. Pagi; pełnomocnik zarządu Polskich Portów Lotniczych ds. zrównoważonego rozwoju

Liderka z misją budowania nowoczesnych, odpowiedzialnych organizacji. Od 12 lat działa na styku biznesu, administracji i sektora społecznego, prowadząc złożone procesy zrównoważonej transformacji. Ukończyła MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz program Business Sustainability Management na University of Cambridge. W Polskich Portach Lotniczych pełni funkcję Pełnomocniczki Zarządu ds. Zrównoważonego Rozwoju oraz Kierowniczki Zespołu ds. ESG w Biurze Strategii i Rozwoju. Tworzy przestrzeń do współpracy między działami i przekształca organizację od środka. Wierzy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy i odwagi do zadawania trudnych pytań. Tworzy spójne systemy zarządzania oparte na mierzalnych KPI, ustrukturyzowanych procesach raportowania i efektywnej współpracy między jednostkami w organizacji. Koordynuje wdrożenie celów strategii na lata 2025–2035 oraz integruje wymagania wynikające z nowych regulacji, w tym CSRD. Współodpowiada za wdrażanie narzędzi do pomiaru emisji i certyfikację ACA dla lotnisk. Postrzega ESG jako systemową dyscyplinę zarządzania, która ma przynosić realne efekty – nie tylko wizerunkowe, ale przede wszystkim organizacyjne i finansowe. W swojej pracy dba o to, by każdy element strategii był przełożony na konkretne działanie, możliwe do zmierzenia i zoptymalizowania. Dzięki temu ESG staje się realnym narzędziem rozwoju, a nie tylko deklaracją. Jest współfundatorką Fundacji im. Lesława A. Pagi i twórczynią Akademii ESG – programu wspierającego liderów, którzy chcą wdrażać zmiany z sensem. Inspiruje, angażuje i łączy różne światy – wiedzę, regulacje, doświadczenia ludzi i cele biznesowe. W jej podejściu ESG to nie zestaw obowiązków, ale przestrzeń twórczego wpływu i odpowiedzialności. Traktuje strategię jako punkt wyjścia do rozmowy o tym, jak organizacje mogą działać lepiej, bardziej świadomie i z większą wartością. Pociąga ją nie status quo, ale przyszłość – i to, jak mądrze ją kształtować.

Jacek Palec

Jacek Palec

dyrektor generalny, Zdrowit; członek rady nadzorczej answear.com

Maria Parysz

Maria Parysz

światowa liderka w obszarze sztucznej inteligencji, założycielka firm AI, w tym Elephant AI

Twórczyni i dyrektorka największej profesjonalnej społeczności ekspertów AI (Kaggle Days) zrzeszającej ponad 7 mln praktyków z całego świata. Maria stworzyła wiele innowacyjnych rozwiązań AI dla największych korporacji oraz instytucji rządowych na świecie. Aktywnie uczestniczy w rozwoju talentów AI głównie poprzez wsparcie mentorskie najzdolniejszych przedsiębiorczyń w USA, Kanadzie i EU w kreowaniu przełomowych startupów. Keynote i prelegentka wielu konferencji międzynarodowych z zakresu AI, min. Google Next w San Francisco, Gitex i AI Everything w Dubaju, i wielu innych konferencji AI w Londynie, Tokio, Paryżu i Pekinie. Współzałożycielka i CEO LogicAI, lidera branży AI; doktorantka AI w Dublinie; wykładowczyni na polskich i zagranicznych uniwersytetach.

Marcin Petrykowski

Marcin Petrykowski

CEO & President of the Board, Efigence S.A

Pełni funkcję doradcy dla Vauban Infrastructure Partners, innowacyjnego funduszu z grupy Natixis, inwestującego w aktywa infrastrukturalne i ESG, wspierając strategię na region Europy Środkowej i Wschodniej (CEE). Dotychczas był Prezesem Zarządu w Atende S.A., technologicznej grupie notowanej na GPW, znacząco rozwijając strategię oraz dynamizując wyniki spółki - r/r wzrost: EBITDA o 200%, Zysk o 1700%. Wcześniej w ramach S&P Global Ratings zarządzał całościowym biznesem na region Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA) oraz wprowadził firmę do Polski i regionu CEE. Rozpoczął karierę w bankowości korporacyjnej w Citibanku, a następnie pracował jako dyrektor wykonawczy w J.P. Morgan Corporate and Investment Bank w Londynie, gdzie odpowiadał za rynek niemiecki, rosyjski oraz CEE, jednocześnie pełniąc funkcję zastępcy dyrektora generalnego J.P. Morgan w Polsce. Równolegle pełni rolę Przewodniczącego Rady Programowej konferencji Fintech & Insurtech Congress, oraz Przewodniczącego Rady Doradczej Fundacji im. Lesława A. Pagi.

Wioletta Pietrasiak

Wioletta Pietrasiak

Finance Director SAP S4HANA project, AstraZeneca

Liderka z ponad 25letnim międzynarodowym doświadczeniem w obszarze finansów, pracująca dla dobrze rozpoznawalnych światowych marek. Obecnie Dyrektor Finansowy w AstraZeneca wspierająca wdrożenie transformacyjnego projektu SAP S4Hana. Temat przywództwa jest dla mnie pasją. Uważam, że przywództwo jest siłą napędową zmieniania świata na lepszy i że cały czas mamy za mało liderów, którzy są w stanie podołać temu wyzwaniu. Dlatego od od lat wspieram talenty aspirujące do stanowisk przywódczych. W szczególności kobiety, które cały czas nie są wystarczająco reprezentowane na tego typu stanowiskach. Na podstawie swojego doświadczenia oraz zdobytej wiedzy staram się budować świadomość barier z jakimi borykają się kobiety aspirujące do ról liderskich oraz podpowiadam jak skutecznie między nimi nawigować.

Magdalena Piłat

Magdalena Piłat

Dyrektor Departamentu Nadzoru II, Ministerstwo Aktywów Państwowych

Przewodnicząca Zespołu do spraw równego traktowania przy Ministrze Aktywów Państwowych. Dyrektor Departamentu Nadzoru II w MAP - odpowiedzialna za wykonywanie nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w projektowaniu rozwiązań systemowych w zakresie nadzoru właścicielskiego oraz ładu korporacyjnego, jak również w ich bezpośrednim wdrażaniu jako członek organów nadzorczych spółek kapitałowych. Poprzednio, w Ministerstwie Skarbu Państwa, Ministerstwie Energii oraz Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii zajmowała się m.in. kreowaniem polityki właścicielskiej, w tym problematyką wynagrodzeń członków organów spółek Skarbu Państwa, sponsoringu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, a także obszarem analiz ekonomiczno-finansowych dot. funkcjonowania spółek Skarbu Państwa. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończyła kierunki m.in. z obszarów administracji oraz funkcjonowania spółek kapitałowych.

Kaja Rybicka-Gut

Kaja Rybicka-Gut

Co-founder & Chief Brand Officer, Your KAYA

Joanna Semczuk - Dolęga

Joanna Semczuk - Dolęga

Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Logistyki, Henkell - Freixenet Polska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a także Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz programu MBA Franklin University w Ohio. Posiada 30 -letnie doświadczenie w pracy w handlu. Niemal od początku kariery zawodowej współpracuje z handlem - zarówno nowoczesnym, jak i kanałem tradycyjnym, aktywnie uczestnicząc jego rozwoju i konsolidacji. Od 23 lat jej kariera związana jest z branżą alkoholową, z pasją śledzi trendy światowe, pokazując je polskim konsumentom. Przykładem jest zbudowanie kategorii na marce Mionetto Prosecco – to najlepiej sprzedające się prosecco na świecie, a teraz również i w Polsce. Grupa Henkell&Freixenet to największy producent win musujących na świecie. W swoim portfolio posiada takie marki jak Mionetto Prosecco, Freixenet, Henkell Trocken czy Gin Lubuski i Dalkowski.

Justyna Smolińska

Justyna Smolińska

redaktorka Puls Biznesu

Od prawie siedmiu lat dziennikarka wideo Pulsu Biznesu. Wcześniej pracowała w portalu finansowym InfoStrefa, do którego przyszła z redakcji "Wiadomości" Telewizji Polskiej.

Olga Sobieraj

Olga Sobieraj

Executive Leadership & Business Advisor, ex-CEO, olgasobieraj.com

25 lat doświadczenia w biznesie, jako CEO międzynarodowej Agencji marketingowej Ogilvy (6 spółek) oraz szefowa marketingu biznesów retail’owych działających w Polsce, Europie Centralnej i Rosji. Wieloletnia Ekspertka i jurorka Superbrands, Effie Awards. Trenerka liderów i Prelegentka. Obecnie współpracuję z liderami i z największymi markami, takimi jak Allegro, Deloitte, Accenture, Medicover Stomatologia, Egis, Savencia / Turek, Unilink, Servier, NeoDom, Eltar, Autopay, Netcredit i inni.

Andrzej Stec

Andrzej Stec

redaktor naczelny, Bankier.pl

Do grudnia 2023 roku zarządzał newsroomem ekonomicznym w Gremi Media, gdzie od 2012 roku był redaktorem naczelnym „Parkietu”, a od 2016 roku również zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję redaktora działu Puls Inwestora w „Pulsie Biznesu”, a w latach 2000-2007 pracował jako dziennikarz działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”. Jest laureatem wielu dziennikarskich nagród. Był nominowany do nagrody Grand Press oraz uznany najlepszym dziennikarzem ubezpieczeniowym 2007 r. przez Polską Izbę Ubezpieczeniową. W 2022 roku został laureatem konkursu im. Władysława Grabskiego w kategorii Najlepszy wywiad, a w listopadzie 2023 r. Rada Programowa Kongresu Gospodarki Elektronicznej przyznała mu tytuł Dziennikarza roku. Jest maklerem papierów wartościowych. Pracował w BM Banku BPH. W latach 2010-2012 roku był członkiem zarządu, a następnie członkiem Rady w Związku Maklerów i Doradców.

Jola Taperek

Jola Taperek

mentorka liderów i trenerka mentalna właścicielka marek Mental & Biznes WOW oraz Modern School

Nazywam się Jola Taperek i tworzę momenty WOW w życiu i biznesie. Jako certyfikowana trenerka mentalna, trenerka biznesu i mentorka, dbam o dobrostan mentalny przedsiębiorców, pracowników i ich rodzin. Wdrażam trening mentalny w codzienne życie prywatne i zawodowe z pasją i ogromnym poczuciem sensu. Jestem przekonana, że dobrze działająca firma (w tym także rodzina) to taka, w której kadra zarządzająca i zespół mają ogarnięty mental. Wykładam na Akademii Trenerów Mentalnych Biznes, której założycielem jest Jakub B. Bączek. Jestem współautorką książki #Sheworld - czyli o sile kobiet w życiu i biznesie. Jestem Prelegentką na różnych wydarzeniach, m.in. V Kongresu Przyszłości, Kongresu Metodyków, Kongresu Uczę Dorosłych, Zjazdu Absolwentów Akademii Trenerów Mentalnych. Jestem Mentorką programów rozwojowych oraz mówczynią motywacyjną. Niemożliwe? – nie istnieje! – Przynajmniej do momentu, kiedy nie sprawdzę wszystkich dostępnych rozwiązań. Angażuję się też w różne inicjatywy społeczne. W 2020 r. stworzyłam autorski program „Ogród w mojej głowie”. W 2019 r. działałam w grupie Szpilka w Biznesie, której celem było wspieranie kobiet w podejmowaniu aktywności zawodowych W 2019 r. byłam koordynatorem regionalnym ogólnopolskich Dni Uczenia Się Dorosłych. Dwukrotnie byłam też organizatorem lokalnym Wielkiego Testu Języka Angielskiego. Z wykształcenia manager oświaty – ukończyłam Edukację Administracyjno – Menadżerską na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie (magister) oraz filologię angielską na Uniwersytecie Gdańskim (licencjat). Ukończyłam także studia podyplomowe: Marketingowe Zarządzanie Sprzedażą na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Jestem absolwentką Akademii Trenerów Mentalnych i Akademii Trenerów Mentalnych Juniorów, a także Szkoły Świadomych Liderów - Trenerów L.A.T. oraz Szkoły Liderów Wyższego Ja.

Renata Wozba

Renata Wozba

Prezes Grupy T2S

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej oraz Zarządzania Kryzysowego w Akademii Sztuki Wojennej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze strategii rozwoju, w tym Public Affairs (PA) oraz zarządzania kryzysem. Opracowywała całą procedurę zmian w organizacji tworząc nową standaryzację w oparciu o prewencję kryzysową. Autorka licznych publikacji prasowych w tym m.in. dla FORBES oraz szkoleń z dziedziny strategii komunikacji kryzysowej, PR, PA oraz pracy z mediami. Ok kilku lat zarządza grupą spółek T2S, które działają na rynku w obszarze facility managment. Spółki grupy T2S którymi zarządza obsługują największe koncerny polskie i międzynarodowe w obszarze outsourcingu pracowniczego i procesowego, m.in. Grupa In Post, DPD, IKEA, Centra Dystrybucji Żabka, Centra Dystrybucji Biedronka, Port Lotniczy w Łodzi, Port Lotniczy w Gdański, Grupa Maspex, Grupa Nestle i wiele innych. Kilka lat temu Grupa T2S wprowadziła kampanie społeczną #STOPRASIZMOWIWPRACY, mającą na celu ujednolicenie praw i warunków pracy dla cudzoziemców, bez względu na kolor skóry, płeć, wiek, czy wyznawaną religię. Od czasu wybuchu wojny na Ukrainie Grupa T2S zatrudniła ponad kilkuset uchodźców na projektach logistycznych Grupy T2S.

Martyna Wyrzykowska

Martyna Wyrzykowska

dyrektorka zarządzająca, SEXEDPL

Jestem dyrektorką zarządzającą Fundacji SEXEDPL, autorką podcastu „Mamy tak samo” oraz mamą dwóch dziewczynek. Wierzę w siostrzeństwo, walczę o wdrażanie idei diversity w organizacjach z którymi współpracuję i dbam o to, by marki i stojący za nimi ludzie dostrzegali, że wartości o których mówimy w SEXEDPL to nie trend, ale niezbędny kierunek rozwoju dla całego społeczeństwa.

Katarzyna Życińska

Katarzyna Życińska

Prezeska ZFPR; CEO, PR 38 Content Communication

Altkom Akademia

Lewiatan

iKobiece.pl

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Power to Women

Wstęp bezpłatny

Power to Women

Wstęp bezpłatny

Power to Women

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Power to Women

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa