Zarządzanie reklamacjami w praktyce
Cel
Zapraszamy do udziału w konferencji "Zarządzanie reklamacjami w praktyce", która odbędzie się 28 sierpnia 2025 roku, w Warszawie. Podczas konferencji poruszymy kluczowe zagadnienia związane z efektywnym zarządzaniem reklamacjami w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.
Rosnąca świadomość praw konsumentów sprawia, że oczekiwania wobec obsługi klienta są coraz wyższe. Nawet firmy oferujące produkty i usługi najwyższej jakości muszą liczyć się z ryzykiem niezadowolenia klientów oraz koniecznością obsługi reklamacji.
Szybkie i skuteczne rozwiązywanie reklamacji jest niezwykle ważne, ponieważ niezadowolenie klientów, które nie zostanie rozwiązane, może prowadzić do utraty zaufania do firmy oraz zniechęcenia do dalszej współpracy. Zatem, profesjonalne podejście do reklamacji nie tylko wpływa na postrzeganą jakość marki, ale jest także fundamentem budowania lojalności klientów.
Udział w konferencji to doskonała okazja do uzyskania odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące wyzwań w obsłudze klienta oraz opracowania długofalowych strategii współpracy z konsumentami.
Biorąc udział dowiedz się:
- Gdzie kończą się przepisy, a zaczynają praktyczne wyzwania? Jak radzić sobie z nietypowymi przypadkami reklamacji?
 - Jak automatyzować i optymalizować procesy reklamacyjne, obsługując więcej spraw bez konieczności powiększania zespołu
 - Jak motywować pracowników w obszarze reklamacji, tworząc zaangażowane zespoły, które efektywnie rozwiązują problemy klientów
 - Jak budować odporność psychiczną w zespole i radzić sobie z trudnymi emocjami, zachowując spokój w obliczu stresujących sytuacji reklamacyjnych
 - Jak dostosować obsługę do rosnącej świadomości klientów o ich prawach i roszczeniach oraz ich coraz wyższych oczekiwań
 - Jak zintegrować różne kanały komunikacji w zarządzaniu reklamacjami w ramach strategii omnichannel
 - Jak usprawnić proces reklamacyjny, skracając czas oczekiwania na uznanie reklamacji i spełniając oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.
 
Konferencja skierowana jest do liderów firm, menedżerów, specjalistów ds. obsługi klienta oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie reklamacjami.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
 - [email protected]
 - PB konferencje
 
Polonia Palace Hotel
  al. Jerozolimskie 45
  
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
 - Digital
 - E-commerce
 - Energetyka
 - Finanse
 - Human Resources
 - IT
 - Innowacje
 - Inwestowanie
 - Logistyka
 - Marketing
 - Nieruchomości
 - Obsługa klienta
 - Prawo
 - Public relations
 - R&D
 - Sprzedaż
 - Sztuczna inteligencja
 - Umiejętności miękkie
 - Zarząd
 - Zarządzanie
 - Zarządzanie należnościami
 - Medycyna
 - Farmacja
 - Akademia Przedsiębiorcy