III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
 / 4 ‑ 5 grudnia 2018 / Warszawa

Cel

Sprawdź program aktualnej edycji!


Gdy spotykają się percepcja klienta z percepcją organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji.

Marta Łukawska-Daruk, CustomerMatters


Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem.

Barbara Johnson



To już trzeci raz zapraszamy Państwa na wyjątkowe spotkanie profesjonalistów Customer Experience - na konferencję Customer Experience Transformation (CET). Ideą spotkań CET jest budowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej przemiany organizacji nastawionej na Klienta w każdym punkcie styku i przez każdego pracownika.


Pierwszy CET w 2016 roku to opowieści o różnych drogach dochodzenia do dobrych doświadczeń Klientów. 6 prelegentów opowiedziało nam 6 historii o drodze własnej organizacji do poznania i zarządzania doświadczeniem swoich klientów. Byli z nami: Aviva, Play, PGE Obrót, mBank, Allianz oraz Bank Millennium.


Podczas 2 edycji CET rok temu przedstawiliśmy wraz z 6 prelegentami 6 kluczowych dyscyplin Customer Experience wg Forrestera, które każda organizacja nastawiona na klienta organizacja powinna prędzej, czy później zacząć rozwijać. Nasi goście z Promod, Orange, ING Banku Śląskiego, Eurobanku, PZU i Carrefour opowiedzieli o swoich doświadczeniach na 6 polach: wizja CX, zrozumienie Klienta, projektowanie doświadczeń, mierzenie doświadczeń, zarządzanie doświadczeniem i kultura organizacji.


Tegoroczna edycja CET III ma pozwolić nam wejść głębiej w jedno z kluczowych wyzwań jakie stawia prokliencka organizacja – zmianę postaw Pracowników i w konsekwencji transformację kultury organizacji w prokliencką. Mówi się, że postawa Pracowników, ich zaangażowanie, empatia i to (nie)zwykłe bycie sympatycznym i miłym odpowiada w 50% za nasze klienckie odczucia. Warto więc z CX zrobić epidemię w organizacji? Warto. I to jak najszybciej. Zobaczmy jak to robią Ci, którzy już zaczęli ten proces „zarażania” i zmiany postaw. Są na różnym etapie, mają różne doświadczenia, pochodzą z różnych branż. Ale łączy ich jedno – chęć zarabiania i rozwoju biznesu poprzez zadowolonego i lojalnego Klienta.


Choć będziemy mieli znów „tylko” jeden temat i znów „tylko” 6 prelegentów, obiecujemy, że podczas konferencji nie zabraknie inspiracji, dyskusji i pomysłów na kolejne działania!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Sound Garden, ul. Żwirki i Wigury 18


Warszawa

Partner Merytoryczny