
IV Employer branding w praktyce
Cel
51% badanych pracowników zadeklarowało wyższe poczucie lojalności wobec pracodawcy na podstawie tego, jakie podjął środki bądź działania w trakcie trwania pandemii
50% kandydatów twierdzi, że nie pracowałoby dla firmy o złej reputacji – pomimo, że mogliby uzyskać wyższe wynagrodzenie
80% ekspertów HR zgadza się ze stwierdzeniem, że silna marka pracodawcy ma istotny wpływ na możliwość zatrudniania kandydatów o poszukiwanych kompetencjach
19% pracowników na świecie czuje, że sposób, w jaki przedstawia się ich pracodawca, jest zgodny z tym, co faktycznie doświadczają w miejscu pracy
52% kandydatów przed zaaplikowaniem przegląda stronę internetową i media społecznościowe firmy, aby dowiedzieć się czegoś więcej o potencjalnym pracodawcy*
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2021
Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 23-24 listopada 2021 r.
Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.
W programie m.in.:
- Jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w firmie
- Jak formułować komunikaty, aby docierały do właściwej grupy docelowej?
- Dlaczego warto mierzyć doświadczenia kandydatów i pracowników i jak to robić?
- Dlaczego warto angażować pracowników w employer branding
- Jak budować hybrydową kulturę organizacyjną
- Jak skutecznie prowadzić przywództwo w pierwszych dniach pracy i budować w jej oczach zaufanie
- Jakie pułapki czyhają na tych, którzy chcą rekrutować z otwartością na różnorodność
- Czy warto współpracować z organizacjami studenckimi i uczelniami i jak je wybrać?
- Jak jest rola HR w digital transformation
- Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji i jak mierzyć efektywność tych działań
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy