Online
Konferencja
23 ‑ 24 listopada 2021
23 ‑ 24 listopada 2021
IV Employer branding w praktyce
None
Budowanie marki pracodawcy
Ikona zamknięcia

Cel

51% badanych pracowników zadeklarowało wyższe poczucie lojalności wobec pracodawcy na podstawie tego, jakie podjął środki bądź działania w trakcie trwania pandemii

50% kandydatów twierdzi, że nie pracowałoby dla firmy o złej reputacji – pomimo, że mogliby uzyskać wyższe wynagrodzenie

80% ekspertów HR zgadza się ze stwierdzeniem, że silna marka pracodawcy ma istotny wpływ na możliwość zatrudniania kandydatów o poszukiwanych kompetencjach

19% pracowników na świecie czuje, że sposób, w jaki przedstawia się ich pracodawca, jest zgodny z tym, co faktycznie doświadczają w miejscu pracy

52% kandydatów przed zaaplikowaniem przegląda stronę internetową i media społecznościowe firmy, aby dowiedzieć się czegoś więcej o potencjalnym pracodawcy*


*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2021


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 23-24 listopada 2021 r. 

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

W programie m.in.:

  • Jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w firmie
  • Jak formułować komunikaty, aby docierały do właściwej grupy docelowej?
  • Dlaczego warto mierzyć doświadczenia kandydatów i pracowników i jak to robić?
  • Dlaczego warto angażować pracowników w employer branding
  • Jak budować hybrydową kulturę organizacyjną
  • Jak skutecznie prowadzić przywództwo w pierwszych dniach pracy i budować w jej oczach zaufanie
  • Jakie pułapki czyhają na tych, którzy chcą rekrutować z otwartością na różnorodność
  • Czy warto współpracować z organizacjami studenckimi i uczelniami i jak je wybrać?
  • Jak jest rola HR w digital transformation 
  • Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji i jak mierzyć efektywność tych działań 

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron

Patron Medialny