IV Employer branding w praktyce

IV Employer branding w praktyce

23 ‑ 24 listopada 2021 / Online

1795 zł netto do 24 listopada

Cel

51% badanych pracowników zadeklarowało wyższe poczucie lojalności wobec pracodawcy na podstawie tego, jakie podjął środki bądź działania w trakcie trwania pandemii

50% kandydatów twierdzi, że nie pracowałoby dla firmy o złej reputacji – pomimo, że mogliby uzyskać wyższe wynagrodzenie

80% ekspertów HR zgadza się ze stwierdzeniem, że silna marka pracodawcy ma istotny wpływ na możliwość zatrudniania kandydatów o poszukiwanych kompetencjach

19% pracowników na świecie czuje, że sposób, w jaki przedstawia się ich pracodawca, jest zgodny z tym, co faktycznie doświadczają w miejscu pracy

52% kandydatów przed zaaplikowaniem przegląda stronę internetową i media społecznościowe firmy, aby dowiedzieć się czegoś więcej o potencjalnym pracodawcy*


*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2021


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 23-24 listopada 2021 r. 

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

W programie m.in.:

  • Jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w firmie
  • Jak formułować komunikaty, aby docierały do właściwej grupy docelowej?
  • Dlaczego warto mierzyć doświadczenia kandydatów i pracowników i jak to robić?
  • Dlaczego warto angażować pracowników w employer branding
  • Jak budować hybrydową kulturę organizacyjną
  • Jak skutecznie prowadzić przywództwo w pierwszych dniach pracy i budować w jej oczach zaufanie
  • Jakie pułapki czyhają na tych, którzy chcą rekrutować z otwartością na różnorodność
  • Czy warto współpracować z organizacjami studenckimi i uczelniami i jak je wybrać?
  • Jak jest rola HR w digital transformation 
  • Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji i jak mierzyć efektywność tych działań 

Program

Prelegenci

  • Agata Błaszkiewicz

    Agata Błaszkiewicz

    Senior Director, People Services & Administration Colliers International Poland
  • Justyna Cachel

    Justyna Cachel

    Koordynator Działu Komunikacji Budimex SA
  • Magdalena Dymarek

    Magdalena Dymarek

    Recruitment & Employer Branding Specialist MediaMarktSaturn Polska
  • Maja Gojtowska

    Maja Gojtowska

    Gojtowska.com
  • Mateusz Jabłonowski

    Mateusz Jabłonowski

    Employer Branding Leader Allegro
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    Doradca strategiczny w zakresie kształtowania wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego pracodawców
  • Kalina Kordalska

    Kalina Kordalska

    Dyrektor Działu Relacji Pracowniczych Kaufland Polska
  • Agnieszka Krajnik

    Agnieszka Krajnik

    Koordynator ds. CSR i EB Provident
  • Taras Lukaniuk

    Taras Lukaniuk

    Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Networks
  • Aldona Orłowski

    Aldona Orłowski

    Dyrektor Biura Rekrutacji, Rozwoju i Komunikacji Budimex
  • Magdalena Ornat

    Magdalena Ornat

    Specjalista ds. Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy MediaMarktSaturn Polska
  • Anna Podlewska

    Anna Podlewska

    Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw HR Credit Aricole Bank Polska SA
  • Monika Szyperek

    Monika Szyperek

    Employer Reputation and Engagement Consultant McDonald’s Polska
  • Tina Toutounchi

    Tina Toutounchi

    Head of Employer Branding Performante
  • Magdalena Urbańska

    Magdalena Urbańska

    Employer Branding Project Manager HRK S.A.
  • Joanna Wojdan-Liszewska

    Joanna Wojdan-Liszewska

    Employer Branding Expert Robert Bosch Sp. z o.o.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1795 zł netto do 24 listopada

Zarejestruj się