
Cel
Strategiczne podejście do procesów produkcyjnych, nowe trendy, wyzwania, robotyzacja, motywowanie zespołu czy optymalny rozwój kompetencji to tylko niektóre z tematów, które omówione zostaną podczas II Modern Production Summit w dniu 13 września w Warszawie. Chcemy pokazać biznesowe, praktyczne podejście do procesów produkcyjnych. Spojrzeć na produkcję oczami doświadczonych Ekspertów przez pryzmat Ich ciekawych, unikalnych doświadczeń.
W programie m.in.:
- Jakie główne ryzyka wewnętrzne i zewnętrzne identyfikują zarządy firm
- Aktualne trendy w branży produkcyjnej w okresie kryzysu
- Jak zmienił się model zarządzania łańcuchem dostaw w czasach kryzysu
- Co się sprawdziło, a nad czym warto się zastanowić w zakresie robotyzacji procesów produkcyjnych
- Jak zmotywować pracowników produkcji, żeby nasze działania miały długotrwały charakter
- Budowanie efektywnych relacji Produkcja-Sprzedaż
- Efektywność procesów w produkcyjnych w dobie Przemysłu 4.0
- Jak mierzyć procesy produkcyjne, aby podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie
- Rola Team Lidera w zespole
- Efektywne odprawy operacyjne kluczem do angażowania pracowników
- Procesy samodoskonalenia szefa produkcji
- Aktualne aspekty prawne dotyczące produkcji
Dołącz do nas 13 września, posłuchaj o ciekawych projektach, nowatorskich doświadczeniach i strategicznych rozwiązaniach. Wymień się doświadczeniami z innymi szefami produkcji.
Zgłoś swój udział już teraz !
Program
Wtorek, 13 września
Rejestracja uczestników, poranna kawa
- 30 min.
Przywitanie Uczestników
- 10 min.
Aktualne trendy w branży produkcyjnej w okresie kryzysu
- Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
W oparciu o wyniki przeprowadzonych badań uczestnicy poznają odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak kryzys makroekonomiczny wpłynął na strategię działalności średniej wielkości przedsiębiorstw produkcyjnych?
- Jakie obszary znajdują się pod szczególną kontrolą zarządów tych przedsiębiorstw?
- Jakie główne ryzyka wewnętrzne i zewnętrzne identyfikują zarządy firm?
- Jak zmienił się model zarządzania łańcuchem dostaw w czasach kryzysu?
- 40 min.
Robotyzacja procesów produkcyjnych- dyskusja panelowa
- Moderator: Tomasz Król, Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości
- Mariusz Balicki, Dyrektor Zakładu Produkcyjnego, Sienkiewicz MAT- BUD
- Tomasz Mackiewicz, Kierownik Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
- Nowe trendy w robotyzacji
- Rozwiązania warte polecenia
- Co się sprawdziło, a nad czym warto się zastanowić
- 60 min.
Przerwa na kawę i networking
- 20 min.
Motywowanie pracowników produkcji
- Marcin Byrwa, Dyrektor Zakładu Global Cosmed S.A.
- Jak zmotywować, żeby nasze działania miały długotrwaly charakter
- Rola dyrektora produkcji w procesie inicjowania pozytywnych rozwiązań
- Przeciwdziałanie wypaleniu
- Wspieranie pracowników w ich rozwoju zawodowym
- 50 min.
Budowanie efektywnych relacji Produkcja-Sprzedaż
- Łukasz Dawidowicz, Dyrektor Fabryki, Orifarm
- Jak praktycznie ułożyć optymalne relacje produkcja-sprzedaż
- Podział obowiązków i odpowiedzialności, który gwarantuje równowagę
- Łagodzenie napięć i konfliktów
- Dobre praktyki
- 40 min.
Planowanie w produkcji -praktyczne wskazówki
- Bartłomiej Zieliński, Szef zakładu produkcyjnego Porta KMI Poland
- Metody planowania, które rekomenduję
- Narzędzi, z których warto korzystać
- Planowanie procesów zakupowych
- Planowanie działań produkcyjnych
- Polityka magazynowania
- 40 min.
Przerwa na lunch i networking
- 60 min.
Mierzenie efektywności procesów w dobie Przemysłu 4.0
- Tomasz Bereźnicki, Partner Zarządzający, DPC Polska
- Efektywność procesów w produkcyjnych w dobie Przemysłu 4.0
- Jak mierzyć procesy produkcyjne, aby podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie?
- Rola Team Lidera w zespole
- Efektywne odprawy operacyjne kluczem do angażowania pracowników
- 60 min.
Rozwój kompetencji szefa produkcji
- Katarzyna Majstrak – Stelmach, Szef działu produkcji, Polpharma
- Procesy samodoskonalenia szefa produkcji
- Narzędzie i metodologie, z których warto skorzystać
- Kompetencje na teraz i na przyszlość
- Praktyczne wskazówki dot. uczenia się, rozwoju i zdobywania doświadczeń
- 30 min.
Aktualne aspekty prawne dotyczące produkcji
- Agnieszka Oleksyn-Wajda, Radca prawny, Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
- 40 min.
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Mariusz Balicki
Dyrektor Zakładu Produkcyjnego, Sienkiewicz MAT- BUD
-
Tomasz Bereźnicki
Partner Zarządzający, DPC Polska
-
Marcin Byrwa
Dyrektor Zakładu Global Cosmed S.A.
-
Łukasz Dawidowicz
Dyrektor Fabryki, Orifarm
-
Tomasz Król
Założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości
-
Tomasz Mackiewicz
Kierownik Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
-
Katarzyna Majstrak – Stelmach
Szef działu produkcji, Polpharma
-
Agnieszka Oleksyn-Wajda
Radca prawny, Dyrektor Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska
-
Maciej Schab
Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
-
Bartłomiej Zieliński
Szef zakładu produkcyjnego Porta KMI Poland
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
2295 zł netto do 13 września
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy