Warszawa
Konferencja
19 ‑ 20 kwietnia 2023
19 ‑ 20 kwietnia 2023
Recruitment Days 2023
Recruitment Days 2023
VII edycja

2195 zł netto do 17 marca

2595 zł netto do 20 kwietnia

Cel

17% pracowników w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zmieniło pracę

44% wskazuje, że najczęstszym powodem zmiany pracy jest wyższe wynagrodzenie u nowego pracodawcy oraz chęć rozwoju zawodowego

średni czas poszukiwania pracy wynosi 2,7 miesiąca

66% pracowników uważa, że znalazłoby pracę tak samo dobrą lub lepszą od obecnej *


Już 19-20 kwietnia zapraszamy na siódmą odsłonę konferencji Recruitment Days!

To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.

Powiemy jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację.

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną. 

Podczas konferencji odpowiemy na pytania:

  • jakie są trendy w rekrutacji i jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat
  • jakie są elementy procesu rekrutacyjnego, wskażemy ciekawe i inspirujące rozwiązania
  • jakie są trudności w pozyskiwaniu kandydatów oraz jakich rozwiązań szukać, jak zachęcać i utrzymać pracownika w firmie
  • jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne, co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?
  • jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?
  • jakie są nowe technologie i konkretne narzędzia czyli digitalizacja i automatyzacja procesów HR
  • jakie są mierniki i jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?
  •  jakie są trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
  • co biznesowo wnosi różnorodność, jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
  • jak ważny jest employer branding, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze,
  • jakie czynniki budują pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
  • czy ocena pracownicza ma wpływ na zaangażowanie pracowników.


Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.


*Wg Raportu Randstad 2022 r.

Program

Prelegenci

  • Patrycja Adamczyk

    Patrycja Adamczyk

    Head of People Kinguin
  • Marta Barcicka

    Marta Barcicka

    Dyrektor Departamentu HR Centralny Ośrodek Informatyki
  • Magdalena Bylinowicz

    Magdalena Bylinowicz

    Senior Executive Director HRK S.A.
  • Patrycja Chojnacka

    Patrycja Chojnacka

    Global HR Director Booksy
  • Aneta Czernek

    Aneta Czernek

    Executive Director HRK S.A.
  • Katarzyna Dylik

    Katarzyna Dylik

    HR Biznes Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
  • Miłosz Jankowski

    Miłosz Jankowski

    Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy Leroy Merlin Polska
  • Aleksandra Lemańska-Czajka

    Aleksandra Lemańska-Czajka

    Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
  • Monika Maćkiewicz

    Monika Maćkiewicz

    CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
  • Ewa Paprocka

    Ewa Paprocka

    Senior Executive Manager HRK S.A.
  • Martyna Skalska

    Martyna Skalska

    Employer Branding Lead Philip Morris Polska
  • Agnieszka Sutowicz

    Agnieszka Sutowicz

    People & Culture Manager Sapiency
  • Łukasz Szalkowski

    Łukasz Szalkowski

    Dyrektor Personalny Ghelamco Poland
  • Krzysztof Szymczak

    Krzysztof Szymczak

    Managing Partner Master Management Poland
  • Paulina Truszkiewicz

    Paulina Truszkiewicz

    Recruitment Expert Lead ING Bank Śląski
  • Magdalena Ulasińska

    Magdalena Ulasińska

    HR Business Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
  • Monika Witoń

    Monika Witoń

    Head of Marketing & PR HRK S.A.
  • Paweł Wróbel

    Paweł Wróbel

    Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów Citi Europe PLC

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2195 zł netto do 17 marca

Zarejestruj się