
2195 zł netto do 17 marca
2595 zł netto do 20 kwietnia
Recruitment Days 2023
Zarejestruj sięCel
17% pracowników w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zmieniło pracę
44% wskazuje, że najczęstszym powodem zmiany pracy jest wyższe wynagrodzenie u nowego pracodawcy oraz chęć rozwoju zawodowego
średni czas poszukiwania pracy wynosi 2,7 miesiąca
66% pracowników uważa, że znalazłoby pracę tak samo dobrą lub lepszą od obecnej *
Już 19-20 kwietnia zapraszamy na siódmą odsłonę konferencji Recruitment Days!
To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.
Powiemy jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację.
W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną.
Podczas konferencji odpowiemy na pytania:
- jakie są trendy w rekrutacji i jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat
- jakie są elementy procesu rekrutacyjnego, wskażemy ciekawe i inspirujące rozwiązania
- jakie są trudności w pozyskiwaniu kandydatów oraz jakich rozwiązań szukać, jak zachęcać i utrzymać pracownika w firmie
- jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne, co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?
- jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?
- jakie są nowe technologie i konkretne narzędzia czyli digitalizacja i automatyzacja procesów HR
- jakie są mierniki i jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?
- jakie są trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
- co biznesowo wnosi różnorodność, jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
- jak ważny jest employer branding, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze,
- jakie czynniki budują pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
- czy ocena pracownicza ma wpływ na zaangażowanie pracowników.
Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?
- Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
- HR Managerów
- Specjalistów ds. Rekrutacji
- HR Biznes Partnerów
- Headhunterów
- Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.
*Wg Raportu Randstad 2022 r.
Program
Prelegenci
-
Patrycja Adamczyk
Head of People Kinguin
-
Marta Barcicka
Dyrektor Departamentu HR Centralny Ośrodek Informatyki
-
Magdalena Bylinowicz
Senior Executive Director HRK S.A.
-
Patrycja Chojnacka
Global HR Director Booksy
-
Aneta Czernek
Executive Director HRK S.A.
-
Katarzyna Dylik
HR Biznes Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
-
Miłosz Jankowski
Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy Leroy Merlin Polska
-
Aleksandra Lemańska-Czajka
Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
-
Monika Maćkiewicz
CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
-
Ewa Paprocka
Senior Executive Manager HRK S.A.
-
Martyna Skalska
Employer Branding Lead Philip Morris Polska
-
Agnieszka Sutowicz
People & Culture Manager Sapiency
-
Łukasz Szalkowski
Dyrektor Personalny Ghelamco Poland
-
Krzysztof Szymczak
Managing Partner Master Management Poland
-
Paulina Truszkiewicz
Recruitment Expert Lead ING Bank Śląski
-
Magdalena Ulasińska
HR Business Partnerka Wirtualna Polska Media S.A.
-
Monika Witoń
Head of Marketing & PR HRK S.A.
-
Paweł Wróbel
Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów Citi Europe PLC
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
2195 zł netto do 17 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy