Recruitment Days 2023
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Regent Warsaw Hotel
 ‑ 
Recruitment Days 2023
Recruitment Days 2023
VII edycja

Wstęp bezpłatny

17% pracowników w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zmieniło pracę

44% wskazuje, że najczęstszym powodem zmiany pracy jest wyższe wynagrodzenie u nowego pracodawcy oraz chęć rozwoju zawodowego

średni czas poszukiwania pracy wynosi 2,7 miesiąca

66% pracowników uważa, że znalazłoby pracę tak samo dobrą lub lepszą od obecnej *


Już 19-20 kwietnia zapraszamy na siódmą odsłonę konferencji Recruitment Days!

To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z zakresu rekrutacji. Ideą spotkań jest budowanie i pogłębianie wiedzy z zakresu procesu rekrutacyjnego.

Powiemy jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację.

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na własne potrzeby i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w firmie, akceptując jej kulturę organizacyjną. 

Podczas konferencji odpowiemy na pytania:

  • jakie są trendy w rekrutacji i jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat
  • jakie są elementy procesu rekrutacyjnego, wskażemy ciekawe i inspirujące rozwiązania
  • jakie są trudności w pozyskiwaniu kandydatów oraz jakich rozwiązań szukać, jak zachęcać i utrzymać pracownika w firmie
  • jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne, co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?
  • jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?
  • jakie są nowe technologie i konkretne narzędzia czyli digitalizacja i automatyzacja procesów HR
  • jakie są mierniki i jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?
  •  jakie są trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
  • co biznesowo wnosi różnorodność, jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
  • jak ważny jest employer branding, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze,
  • jakie czynniki budują pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
  • czy ocena pracownicza ma wpływ na zaangażowanie pracowników.


Kogo spotkają Państwo wśród uczestników?

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.


*Wg Raportu Randstad 2022 r.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie konferencji

    • Magdalena Sokulska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:05PANEL DYSKUSYJNY: Trendy i kreatywne spojrzenie na rekrutację. Jak zmienił się rynek w ciągu ostatnich lat

    • MODERATOR Aneta Czernek,  Executive Director, HRK S.A.
    • Monika Maćkiewicz,  CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
    • Patrycja Adamczyk,  People Director, Kinguin
    • Agnieszka Sutowicz,  People & Culture Manager, Sapiency
    • Marta Barcicka,  Dyrektor Departamentu HR, Centralny Ośrodek Informatyki
  • 09:50Jawność wynagrodzeń

    • Łukasz Szalkowski,  Dyrektor Personalny, Ghelamco Poland
    • Kontekst społeczny
    • Polskie realia w zakresie wynagrodzeń pracowników
    • Legislacja UE w zakresie jawności wynagrodzeń
    • Sprawiedliwe wynagradzanie - co to znaczy?
    • Jak przygotować firmy i pracowników
  • 10:30Pokolenie wchodzące na rynek pracy – oczekiwania a rzeczywistość

    • Magdalena Ulasińska,  HR Business Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.
    • Katarzyna Dylik,  HR Biznes Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.

    Panuje powszechne oczekiwanie, aby nowe pokolenie wchodzące na rynek pracy dostosowało się do sposobu pracy poprzednich pokoleń. Tymczasem rzeczywistość jest inna. Młode pokolenie ma inne potrzeby i inne nawyki, gdzie indziej również leży ich źródło motywacji. Do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych potrzebne jest efektywne współdziałanie różnych pokoleń.

    • Co motywuje młodych ludzi?
    • Czego potrzebują, żeby czuć zaangażowanie?
    • Jak utrzymać partnerstwo mimo różnic wieku i doświadczenia?
  • 11:10Przerwa kawowa

  • 11:30Trudności w pozyskaniu kandydatów – jakich rozwiązań szukać, jak zachęcić i utrzymać pracownika

    • Marta Barcicka,  Dyrektor Departamentu HR, Centralny Ośrodek Informatyki
    • Analiza danych – ilu fachowców IT brakuje np. w UE, Polsce, etc.
    • Świadomość kandydata IT ( Covid, praca zdalna, projekty, ogólna sytuacja gospodarcza w kraju i na świecie, etc.)
    • Strategia trzech procesów rekrutacja+onboarding+employer branding
    • Przebranżowienie w IT
  • 12:10Rekrutacja online czy offline – jak zaplanować efektywne spotkanie rekrutacyjne?

    • Patrycja Adamczyk,  People Director, Kinguin

    Moim głównym celem i misją w firmach dla których pracuję jest uświadamianie, że HR w organizacji powinien żyć biznesem, czuć go. Powinien być jak rdzeń kręgowy który spina cały organizm i zapewnia, że wszystko „płynie” jak należy i w dobrym kierunku. Odklejenie biznesowe funkcji HR i sprowadzenie jej do „obsługi” jest dużym błędem, niestety ciągle często spotykanym na polskim rynku pracy. Nieadekwatność działań często powoduje rozdźwięk pomiędzy postrzeganiem pracodawcy przez pracownika a faktycznymi zamiarami pracodawcy. Rozdźwięk ten nierzadko powstaje już na samym początku – w momencie pierwszego spotkania z firmą, czyli rekrutacji.

    • Efektywne spotkanie rekrutacyjne – czyli tak właściwie jakie? O celu spotkania i o nie traceniu celu z oczu
    • Spotkanie online a offline – czy faktycznie wpływa na efektywność rekrutacji?
    • Co jest tak naprawdę ważne w efektywnym procesie doboru pracowników?
  • 12:50Wykorzystanie social media do rekrutacji

    • Monika Witoń,  Head of Marketing & PR, HRK S.A.
    • Ewa Paprocka,  Senior Executive Manager, HRK S.A.
    • Jak serwisy społecznościowe mogą wspierać przeprowadzanie skutecznej rekrutacji w firmie?
  • 13:30Lunch

  • 14:30Mierniki sukcesu w rekrutacji

    • Miłosz Jankowski,  Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy, Leroy Merlin Polska
    • Data driven jako jeden z głównych trendów HR
    • Wskaźniki:

    - czy długość ma znaczenie? w procesie rekrutacyjnym tak! 

    - jak oszacować budżet potrzebny na rekrutację - dlaczego warto mierzyć wskaźniki lejka rekrutacyjnego?

    - candidate experience - źródłem wskazówek czego oczekują Kandydaci

    - customer experience interesariusza wewnętrznego - podstawą do budowania zaufania na linii biznes-HR

    • Quick wins dla działów HR
  • 15:10Onboarding - dlaczego tak często zostawiamy pracownika "głodnego"?

    • Aleksandra Lemańska-Czajka,  Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills
    • Co robi pracownikowi, zespołowi i organizacji kiepski onboarding? 
    • Fazy rozwoju pracownika w organizacji, a jego "głody" i jak onboarding wpływa na ich "nakarmienie"
    • Holistyczne patrzenie na proces - struktura zamiast bałaganu i "sprawdzam" zamiast "zakładam"


  • 16:00Zakończenie 1 dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Kompetencja przyszłości: Salesforce, Agile, Leadership, może jednak coś innego?

    • Łukasz Tworzyński,  Head of HR Krynica Vitamin | LT4C | Coach & Mentor | Trainer | Manager of Change
    • Kompetencje przyszłości, co jest naprawdę ważne?
    • Radzenie sobie z „nieprzewidywalnym” - jakie konsekwencje ponosimy, czyli życie w świecie VUCA ma swoją cenę!
    • Jak przygotować organizację i Pracowników na nieprzewidywalną zmienność i jak mogą w tym pomóc OKRy?
    • Jak rekrutować by zatrudniać kompetencje przyszłości?
  • 09:50Działania HR w rozproszonej strukturze

    • Patrycja Chojnacka,  Global HR Director, Booksy
    • Tradycja vs nowoczesność – na jaką strukturę postawić
    • Jak bardzo praca w rozproszonej strukturze różni się od tradycyjnej
    • Najpowszechniejsze trudności w pracy w rozproszonej strukturze i jak z nimi walczyć
    • Budowa skutecznego HRu w pracy zdalnej
    • Kwestie międzykulturowe w rozproszonej strukturze
    • Komunikacja, komunikacja inaczej wszyscy zginiemy
    • Co zbędne, a co niezbędne
    • D&I w pracy zdalnej
  • 10:30Diversity & Inclusion Management - strategią w rekrutacji i utrzymaniu Pracowników w organizacji

    • Monika Maćkiewicz,  CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex
    • Background Diversity, Inclusion w budowaniu strategii długofalowej biznesowej
    • Trendy 2023 - Diversity i rola Inclusion
    • Czynniki, które determinują Challenge Diversity, Inclusion & ... ?
    • Dobre praktyki Diversity, Inclusion oparte na pięciu kluczowych obszarach zwiększające efekty i dynamikę wdrożenia
    • Pozyskiwanie i utrzymanie Pracowników w organizacji jako kluczowy obszar strategii DEI...
    • Impact Diversity, Inclusion na nowe modele biznesowe, rozwój mający pozytywne korelacje na wyniki finansowe i rentowność Firmy
  • 11:10Przerwa kawowa

  • 11:30Well-being – jaka jest rola menadżera w tworzeniu organizacji wellbeingowej

    • Magdalena Bylinowicz,  Partnerka, HRK S.A.
    • Wellbeing w firmie a kultura organizacyjna
    • Jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
    • Jak wspierać kulturę dobrostanu w firmie?
    • Sposób mierzenia efektywności wdrożonych działań
  • 12:10SESJA ODDECHOWA: Odetchnij zdrowo

    • Kasia Roik,  Kahuna Yoga

    Zapraszam Was serdecznie na spotkanie z oddechem i z rozluźnieniem.

    Oddech to pierwsza czynność, którą robimy po przyjściu na ten świat - bez niego nie funkcjonujemy prawidłowo.

    Na co dzień zapominamy jak ważną rolę pełni. W natłoku obowiązków i stresie, w szybkim tempie, które często dyktuje nam środowisko naszej pracy lub codziennych prywatnych obowiązków wstrzymujemy oddech. Nasz organizm nie jest odpowiednio dotleniony, pojawiają się napięcia w ciele, stres i gonitwa. To z kolei wpływa na naszą większą drażliwość i obniża naszą motywację na co dzień, a przez to produktywność.

    Dlatego podczas warsztatu zwrócimy się do naszego oddechu!

    Nauczymy się jak wziąć oddech 'pełną piersią' i przeponą.

  • 12:30Employer branding – jak ważny jest wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji, jak wspierać zaangażowanie i budować doświadczenie pracownicze

    • Martyna Skalska,  Employer Branding Lead, Philip Morris Polska
    • Gdzie zaczyna się EB w rekrutacji?
    • EB w rekrutacji - co jest niewidoczne dla oka?
    • Jak pracownicy chcą, aby budować ich zaangażowanie? Jaka jest w tym rola EB? 
  • 13:10Istota roli Hiring Managera w procesie Candidate Experience

    • Paulina Truszkiewicz,  Recruitment Expert Lead, ING Bank Śląski
    • Rekrutacja czyli sprzedaż
    • Czynniki budujące pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnym
    • Budowanie świadomości Hiring Managerów nt. ich roli w procesie
    • Od aplikacji do onboardingu
  • 13:50Lunch

  • 14:30Ocena kandydatów i pracowników - wpływ na zaangażowanie candidate i employee experience

    • Krzysztof Szymczak,  Managing Partner, Master Management Poland
    • Wzmacnianie efektywności biznesowej wykorzystując analizę danych do zarządzania talentami
    • Tworzenie równych szans na rozwój i wzrost
    • Eliminacja stronniczości i uprzedzeń w selekcji kandydatów
    • Budowanie zwycięskich zespołów dzięki różnorodności i integracji
  • 15:10Digitalizacja i automatyzacja procesów HR – nowe technologie, konkretne narzędzia

    • Paweł Wróbel,  Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów, Citi Europe PLC
    • Wybór najlepszego narzędzia i planowanie wdrożenia
    • Pułapki, ryzyka oraz sposoby na ich uniknięcie
    • Zmiany w technologii i trendy warte śledzenia
  • 16:00Zakończenie konferencji

Patrycja Adamczyk

Patrycja Adamczyk

People Director, Kinguin

Absolwentka andragogiki Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych w zakresie ekonomii UW, a także Coaching Fundamentals (by Noble Manhattan Coaching). Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii HR w organizacjach. Doradca biznesu, trener kompetencji liderskich oraz ekspert w dziedzinie rekrutacji. Jako praktyk z krwi i kości, który budował, zmieniał i wdrażał niemal wszystkie procesy w HR, na co dzień realizuje osobistą misję dzielenia się wiedzą i budowy kompetencji eksperckich w działach personalnych, aby te jak najlepiej mogły rozumieć i wspierać biznes. „Piękno ludzi polega na tym, że możliwości i kierunki rozwoju są nieskończone, a my jako HRowcy możemy nie tylko czerpać z doświadczeń, ale również bawić się różnymi podejściami, innowacyjnymi rozwiązaniami i dzięki temu nieustannie rozwijać organizacje”. Prywatnie – mama dwójki dzieci i żona jednego męża, kochająca naturę, pływanie, wspinaczki, śpiew i uprawianie marchewek.

Marta Barcicka

Marta Barcicka

Dyrektor Departamentu HR, Centralny Ośrodek Informatyki

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Zarządzanie potencjałem pracowników oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej na kierunku Zarządzanie projektem. Posiada 15-letnie doświadczenie w obszarze HR. Od 2007 r. związana z obszarem rekrutacji IT. Odpowiedzialna za zbudowanie dla jednego z największych polskich banków nowej linii biznesowej związanej z outsourcingiem IT. Zarządzała obszarem rekrutacji IT na poziomie globalnym w obszarze game industry. Współpracowała z takimi krajami jak: Japonia, USA, Ukraina, Niemcy, Izrael, etc. Obecnie pracuje w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie odpowiedzialna jest za politykę i strategię HR. Utrzymywane i rozwijane są tutaj strategiczne dla całego kraju systemy, funkcjonalności, aplikacje, tj. mObywatel, CEPiK, Prywatnie mama Maryśki i Hanki. Interesuje się historią, lubi film i muzykę. Fanka koszykówki oraz treningów tanecznych.

Magdalena Bylinowicz

Magdalena Bylinowicz

Partnerka, HRK S.A.

Z wykształcenia historyk, od 1998 związana zawodowo z instytucjami finansowymi i firmami doradczymi. Pracowała zarówno w strukturach firm finansowych w obszarze zarządzania sprzedażą, produktowym, likwidacyjnym, jak i rekrutacyjnym. Z konsultingiem HR związana od 2006 roku. Zarządzała zespołami rekrutacyjnymi na rzecz instytucji finansowych. Konsultant executive search, doświadczony asesor wiodący, certyfikowany trener SHL oraz Insights Discovery. W HRK odpowiada za rozwój obszaru usług finansowych, prawnych oraz profesjonalnych. Odpowiada za prowadzenie rekrutacji do kancelarii prawnych na poziomie partnerskim, a także na poziomie zarządu do instytucji finansowych.

Patrycja Chojnacka

Patrycja Chojnacka

Global HR Director, Booksy

Absolwentka podyplomowych studiów managerskich, studiów magisterskich z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz studiów licencjackich z zakresu doradztwa zawodowego i personalnego na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od ponad 10 lat związana z branżą HR, od 7 w środowisku startupowym. Budowała procesy HRowe i współodpowiadała za strategię personalną na różnych etapach rozwoju organizacji. Szczególnie ceni sobie możliwość działania w międzynarodowym środowisku. Obecnie jako Global HR Director w firmie Booksy współpracuje z partnerami z krajów takich jak: USA, UK, Brazylia, Hiszpania, Francja, RPA i Meksyk. Zarządza rozproszonym zespołem. Prywatnie zapalona podróżniczka, ciekawa świata i zagadnień międzykulturowych. Właścicielka dwóch psów.

Aneta Czernek

Aneta Czernek

Executive Director, HRK S.A.

Od kilkunastu lat związana z rekrutacją i HR. Początkowo odpowiadała za rekrutację regionalnych sprzedawców do bankowości w Citibank Handlowy, Deutsche Bank i Raiffeisen Bank. Od 2012 roku pełni funkcję Senior Consultanta, Team Leadera, Business Unit Managera, a obecnie Executive Directora w firmie doradztwa personalnego HRK. Zarządza zespołem konsultantów specjalizujących się w rekrutacji w sektorze usług finansowych, a także Quant & Data Science. Odpowiada również za obsługę projektów menedżerskich i wykonawczych dla klientów z branży bankowej i ubezpieczeniowej.

Katarzyna Dylik

Katarzyna Dylik

HR Biznes Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.

Akredytowany coach Internationa Coach Federation®, profesjonalny trener biznesu, konsultant MindSonar® oraz praktyk PRISM Brain Mapping® , certyfikowany praktyk 101 TA (International Transactional Analysys) oraz Project Manager (Ten Step®). HR Biznes Partnerka wpierająca Engineering oraz funkcje Back Office w Wirtualnej Polsce. Ściśle współpracuje z VP's, Dyrektorami oraz Managerami funkcji holdingowych. Dba o dostarczanie wysokiej jakość HR, który odpowiada na potrzeby biznesu i przekłada się bezpośrednio na wyniki. Coach ICF z kilkunastoletnim doświadczeniem w HR. Learning&Development Expertka towarzysząca menedżerom w osiąganiu celów biznesowych, zarządzaniu zespołem i zwiększaniu efektywności. Fascynatka używania koncepcji Analizy Transakcyjnej w organizacjach. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oraz prowadzeniu programów rozwojowych dla pracowników, prowadzeniu projektów HR w roli Project Managera oraz prowadzeniu projektów transformacji kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania pracowników. Współpracowała w roli eksperta i prowadziła projekty dla dużych organizacji między innymi dla firm z branży energetycznej oraz nowoczesnych technologii.

Miłosz Jankowski

Miłosz Jankowski

Manager Działu Pozyskiwania Talentów i Budowania Wizerunku Pracodawcy, Leroy Merlin Polska

Pasjonat pracy z ludźmi i dla ludzi. Z branżą HR związany od początku swojej kariery zawodowej. Pracował w sektorze NGO, agencjach doradztwa personalnego i wewnętrznych działach HR. Obecnie w Leroy Merlin Polska kieruje zespołem zajmującym się obszarami budowania marki pracodawcy i pozyskiwania talentów.

Aleksandra Lemańska-Czajka

Aleksandra Lemańska-Czajka

Head of CoE for Transformation & Performance, Expondo; Właścicielka LemanSkills

Head of CoE for Transformation & Performance w Expondo, właścicielka i twórzczyni treści w LemanSkills, konsultantka HR, trenerka leadershipu, certyfikowana konsultantka HBDI i DiSC, analityczka transakcyjna. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Na co dzień wspiera jednostkę, zespół oraz organizację w rozwijaniu kompetencji leadershipowych oraz maksymalnego wykorzystania potencjału pracowników. Przeprowadza organizacje przez niekończące się zmiany i transformacje, w oparciu o holistyczne myślenie o człowieku i biznesie. Uczy jak wykorzystać czas w najlepszy możliwy sposób, maksymalizując efektywność oraz poziom motywacji wewnętrznej, dostarczając dzięki temu ponadprzeciętną wartość biznesową.

Monika Maćkiewicz

Monika Maćkiewicz

CEO, ReJobs Recruitment Consulting, współpracuje z Grupą Hortex

Konsultant, trener i mentor specjalizujący się w przywództwie, zarządzaniu Zasobami Ludzkimi, transformacji kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, strategię DEI Diversity & Inclusion. Współpracuje z Universytetem Harvarda oraz Uniwersytetem Cambridge. Mówca inspiracyjny i wykładowca akademicki. Założycielka ReJobs Recruitment Consulting oraz HR Club. Kariera zawodowa: Grupa PZU, PLL LOT, Carlsberg, EdF, Enea, Grupa Hortex. Blisko 20 letnie doświadczenia zawodowego na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów, farmaceutycznej, medycznej, fashion. Stawia sobie ambitne cele zawodowe, od wielu lat buduje świadomość rekrutacji, Diversity & Inclusion, Challenge HR i Motivating People. Prywatnie sportowa dusza: tenis ziemny. Pasją jest sport, moda i nowoczesne technologie.

Ewa Paprocka

Ewa Paprocka

Senior Executive Manager, HRK S.A.

Od 13 lat pracuje w branży rekrutacyjnej, a od 10 lat zajmuje się rekrutacjami z obszaru IT. Główny obszar specjalizacyjny to software development, od popularnych java i .net developerów, po absolutne unikaty jak Natural. Doświadczenie we współpracy z klientami zarówno międzynarodowymi korporacjami jak i małymi polskimi start-upami. Samodzielnie realizuje całość projektów rekrutacyjnych IT, od rekrutacji po doradztwo dla klienta. Obecnie, jako Senior Executive Manager, zarządza jednym z zespołów w ramach specjalizacji HRK ICT, która wspiera klientów w poszukiwaniu najbardziej dopasowanych do organizacji talentów specjalizujących się w IT.

Kasia Roik

Kasia Roik

Kahuna Yoga

Wspieram pracowników firm, kadrę menadżerską i dyrektorską w radzeniu sobie z codziennymi obowiązkami w życiu zawodowym i prywatnym poprzez oddech, ruch, jogę i medytację.Chciałabym zwrócić uwagę, na to jak ważne jest dbanie o nasze zdrowie fizyczne i mentalne poprzez wymienione wcześniej drogi i jak skorzystanie z proponowanych przeze mnie rozwiązań może wpłynąć na polepszenie jakości życia prywatnego i zawodowego. JAK PRACUJĘ? W mojej pracy z ludźmi stawiam na łagodność i przestrzeń. Z własnego doświadczenia wiem, że praktyka z ciałem i oddechem to droga, indywidualna dla każdego. Na macie zwracam dużą uwagę na oddech i wchodzenie w takie zakresy, na jakie pozwala nam nasze ciało danego dnia. Na spokojnie i we własnym tempie w obranym kierunku, to moja dewiza, która przyświeca mi w pracy na macie i w życiu. Wierzę w moc naszych ciał i umysłów. DOŚWIADCZENIE: BIZNESOWO posiadam 10 letnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, jako Sales & Sponsorship Manager. JOGA I MEDYTACJA: Praktykuję na macie od 14 lat Ukończyłam Kurs Instruktora Medytacji i Oddechu. Jestem na ostatnim roku - 3 letniego szkolenia na nauczyciela jogi.

Martyna Skalska

Martyna Skalska

Employer Branding Lead, Philip Morris Polska

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o. i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów. Obecnie jako Employer Branding Lead wspiera budowanie candidate experience, employee advocacy, koordynuje aktywności employer brandingowe oraz I&D w Philip Morris w Polsce. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

Agnieszka Sutowicz

Agnieszka Sutowicz

People & Culture Manager, Sapiency

Od 14 lat zaangażowana w obszar HR. Jest odpowiedzialna za rozwój pracowników oraz projektowanie i wdrażanie procesów HR-owych. Aktywnie współuczestniczy w działaniach firmy dotyczących rekrutacji oraz employer brandingu. Pasjonatka nowych technologii. Lubi nieszablonowe rozwiązanie i ciągle szuka nowych wyzwań. Jej współpraca polega na budowaniu długofalowych relacji, które oparte są na dużym zaangażowaniu obu stron, wzajemnej otwartości na negocjacje i elastyczności wobec zmieniających się celów biznesowych. Pasjonatka nowych technologii. Propagatorka roli HR jako HR Business Partnera. Prywatnie propagatorka ekologicznego stylu życia. Bliski jest jej minimalizm, kuchnia zero-waste oraz zrównoważone podróżowanie. Przejście na "zieloną stronę mocy" służy nie tylko planecie, ale także zdrowiu oraz domowym finansom.

Łukasz Szalkowski

Łukasz Szalkowski

Dyrektor Personalny, Ghelamco Poland

Profesjonalista z zakresu HR, od 20 lat związany z międzynarodowymi firmami inżynierskimi. Tworzył kompleksowe rozwiązania z zakresu zarzadzania personelem w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Obecnie, od 11 lat związany z Ghelamco, międzynarodowym deweloperem i generalnym wykonawcą. Jako psycholog i coach zafascynowany społecznymi procesami pozwalającymi na budowanie efektywnych zespołów i odnajdywaniem tego, co w poszczególnych osobach najlepsze. Prywatnie ojciec 5 synów, zapalony podróżnik, w wolnym czasie - opiekun ogrodu japońskiego.

Krzysztof Szymczak

Krzysztof Szymczak

Managing Partner, Master Management Poland

Manager, przedsiębiorca, psycholog, wykładowca akademicki. Managing Partner w Master Management Poland, która tworzy, wdraża i rozwija testy osobowości zawodowej, kognitywne, typologiczne, motywacyjne, rekrutacyjne. Skoncentrowany na efektywności w biznesie, skuteczny manager i leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży reklamy, digital, social media, e-commerce. Pracował w Publicis Groupe, współzarządzał agencją Saatchi&Saatchi, był Client Service Director’em w Isobar / dentsu. Absolwent psychologii i wykładowca marketingu na Uniwersytecie SWPS. Ukończył kursy na University of Cambridge - Diversity, Equity & Inclusion, University of Oxford – Mindfulness czy Marketing w London School of Economics. Koordynował tworzenie globalnych, regionalnych i lokalnych strategii marketingowych - digital, social media, e-commerce dla: Procter&Gamble, Microsoft, Mastercard, BP, VISA, Mattel, BNP Paribas, PKO BP. Zarządzał otwarciem digital production hub w Singapore i Manili dla P&G w ramach struktury agencji dentsu. Posiada Certyfikat assessmentów: Master Person Analysis, EASI, ACE, OPTO.

Paulina Truszkiewicz

Paulina Truszkiewicz

Recruitment Expert Lead, ING Bank Śląski

Od 12 lat jestem związana zawodowo z obszarem Rekrutacji & Talent Acquisition, moje dotychczasowe doświadczenie koncentruje się głównie na branży IT, bankowości i finansów. Od 2015 roku pełnię role managerskie w zespołach Rekrutacji, odpowiadałam za strategię i realizację działań rekrutacyjnych w modelu outsourcingowym IT, a od niemal roku kieruję obszarem rekrutacji w ING Banku Śląskim. Obszarem moich zainteresowań jest Employer Branding i Candidate Experience.

Łukasz Tworzyński

Łukasz Tworzyński

Head of HR Krynica Vitamin | LT4C | Coach & Mentor | Trainer | Manager of Change

Jestem praktykiem HR i psychologiem, który na co dzień zarządza procesami i projektami na styku biznesu, prawa, HR i ich cyfryzacji. Ponad 18 letnie doświadczenie m.in. w: Kross, DB Schenker, Asseco, Auchan Retail, przekuwam na rozwój organizacji poprzez budowanie efektywności i zaangażowania zespołów. Stawiam na zarządzanie oparte o wzajemny szacunek i poszanowanie wartości, dlatego rekrutując ponad 6 000 osób na tysiąc różnych stanowisk zawsze dbam o naturalność, szczerość i uprzejmą bezpośredniość. Moją siłą jest ponadprzeciętne zaangażowanie i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nieprzewidywalnych, czym się dzielę jako coach i mentor. Prywatnie mąż Kasi i ojciec Alka, Matiego i Kubusia, którzy dają mi siłę i wspierają w nowych wyzwaniach

Magdalena Ulasińska

Magdalena Ulasińska

HR Business Partnerka, Wirtualna Polska Media S.A.

Certyfikowany coach International Coaching Community®, profesjonalna trenerka biznesu oraz Master of Reiss Motivation Profile®, Certyfikowana praktyczka 101 TA (International Transactional Analysys). Senior HR Biznes Partnerka wpierająca Publishing i Telewizję w Wirtualnej Polsce. Ściśle współpracuje z Redaktorem Naczelnym WP i szefami redakcji tematycznych między innymi Money.pl, Wiadomości, Sportowe Fakty, O2, WP Kobieta oraz Dyrektor Zarządzającą Telewizją WP. Dba o dostarczanie wysokiej jakość HR, który odpowiada na potrzeby biznesu i przekłada się bezpośrednio na wyniki. Coach ICC z 13 letnim doświadczeniem, Learning&Development Expertka towarzysząca menedżerom w osiąganiu celów biznesowych, zarządzaniu zespołem i zwiększaniu efektywności. Fascynatka używania talentów Gallupa w organizacjach. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oraz prowadzeniu programów rozwojowych dla pracowników, prowadzeniu projektów HR w roli Project Managera oraz prowadzeniu projektów transformacji kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania pracowników. Współpracowała w roli eksperta i prowadziła projekty dla dużych organizacji między innymi dla Orange, Motoroli, Accenture, Nefab czy CBRE. Działa w ruchu #HROdNowa tworząc wraz z innymi praktykami nową jakość HR.

Monika Witoń

Monika Witoń

Head of Marketing & PR, HRK S.A.

Ekspertka z doświadczeniem w realizacji projektów z zakresu PR, marketingu oraz employer brandingu. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju, a także marketingu internetowego. Ponad 10 lat spędziła w polskich i międzynarodowych grupach mediowych budując strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla czołowych agencji reklamowych i domów mediowych. Posiada doświadczenie w realizacji projektów z zakresu media relations, komunikacji korporacyjnej, employer branding & CSR, a także projektów digital i social media.

Paweł Wróbel

Paweł Wróbel

Dyrektor d.s. Wynagrodzeń i Benefitów, Citi Europe PLC

Pasjonat nowoczesnych technologii i wieloletni praktyk HR. Od 2006 roku związany z budową systemów wsparcia efektywności oraz wynagrodzeniami w różnych obszarach działalności firmy. Doświadczenie zdobywałem m.in. współtworząc nową strukturę zespołów i procesów obejmujących wynagrodzenia i benefity w 54 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Oxford Brookes University (MBA). Wierze, że doświadczenia zdobyte podczas współpracy z tak zróżnicowanymi kulturowo biznesami będą cennym źródłem inspiracji.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Recruitment Days 2023

Wstęp bezpłatny

Recruitment Days 2023

Wstęp bezpłatny

Recruitment Days 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Recruitment Days 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa