RESEARCH & INNOVATION FORUM

RESEARCH & INNOVATION FORUM

20 września 2022 / Warszawa

1895 zł netto do 12 sierpnia

2395 zł netto do 20 września

Cel

Technologie zmieniają sposób prowadzenia biznesu, a konieczność tworzenia innowacji nabiera strategicznego znaczenia. W zamieniającym się otoczeniu biznesowym działy Innowacji i R&D stały się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. To innowacje wymuszają zmianę modeli biznesowych i operacyjnych, sprawiają, że firmy zmieniają trzon swoich działalności, pozwalają rozwijać się i szybciej trafiać do klientów w niepewnych czasach.

 Jeśli poszukujesz odpowiedzi na pytania:

·       Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra

·       Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać

·       Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czy też w 10 krokach chcesz wiedzieć jak zbudować departament innowacji

·       Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie

·       Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji

·       Czy klienci potrzebują innowacji? jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów

·       Jakie są największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać

·       Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnątrz- jaki model wybrać

Weź udział w wydarzeniu, w trakcie którego nasi eksperci opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z wdrażaniem najlepszych praktyk w zakresie rozwoju innowacji.

Przyjdź i doświadcz innowacji!

Program

Wtorek, 20 września

08:30

Rejestracja Uczestników, poranna kawa

Warszawa, ,
08:50

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

Warszawa, ,
09:00

Jak być innowacyjnym liderem w świecie ciągłych zmian i wyzwań

  • Krzysztof Nawelski, Partner Zarządzający, IDEISO Innovation Solutions
  • Czym jest innowacyjne przywództwo w czasach VUCA i post-covidowych? 
  • Jak pozyskiwać i utrzymywać innowacyjnych pracowników? 5 rzeczy, które twoje zespoły i pracownicy będą teraz od ciebie oczekiwać
  • Jak w 7 krokach zbudować kulturę innowacyjności wewnątrz firmy 
  • Jakie są główne obawy liderów zmian w cyfrowej rzeczywistości?
  • Jakich kompetencji przywódczych potrzebujemy już dzisiaj? 
  • Jak zostać liderem innowacyjności w 90 dni? Jak budować innowacyjne zespoły gotowe do wyzwań jutra
Warszawa, ,
09:30

Case study - 10 kroków jak zbudować departament innowacji

  • Katarzyna Wszoła, Dyrektor Innowacji, Grupa Veolia Polska
Warszawa, ,
10:00

Jak wdrażać innowacje bez specjalnego departamentu czyli budowanie społeczności wokół innowacji

  • Monika Jasłowska, Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
Warszawa, ,
10:30

Era innowacji medycznych- sieć współpracy medycyny z biznesem

  • Karolina Tądel, Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych, Instytut Matki i Dziecka
  • Przewaga oparta na kompetencjach i zasobach
  • Luki informacyjne, z którymi musimy się mierzyć
  • Jak budować ekosystem innowacji wokół systemu ochrony zdrowia?
  • Wykorzystanie trendów w nowoczesnych technologiach medycznych
Warszawa, ,
11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum! 

Warszawa, ,
11:15

Dlaczego potrzebujemy zielonej rewolucji - startupy na ratunek planecie

  • Michał Kruszyński , CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
  • Kryzysy ekologiczne nadchodzące w XXI w.
  • Zielona rewolucja w przemyśle i produkcji - gdzie jest miejsce startupów?
  • Case studies polskich startupów, które zmieniają rzeczywistość
Warszawa, ,
11:45

Finansowanie rozwoju innowacji za pomocą różnych instrumentów

  • Małgorzata Walczak, Dyrektor Inwestycyjna, PFR Ventures
  • Dlaczego pozyskanie finansowania na innowacyjne projekty jest tak trudne
  • Jak działa fundusz Venture Capital 
  • Korporacyjne fundusze Venture Capital - za i przeciw
  • Na czym polega koncept „fabryka startupów” (ang. Venture Builder)
  • Jakie rozwiązanie wybrać?
  •  Dotacje, środki unijne, fundusze – jakie finansowanie wybrać na różnych etapach rozwoju innowacji
Warszawa, ,
12:30

Customer Innovation Map – jak projektować innowacje w oparciu o potrzeby Twoich klientów

  • Marta Łukawska Daruk, Partner, CustomerMatters
  • Czy klienci potrzebują innowacji? Kilka słów o innowacjach, usprawnieniach i potrzebach klientów
  • Czym są: Customer Journey Map, Customer Experience Map, Customer Innovation Map, Mapa As-Is (current state), Mapa To-Be (future state)
  • Przegląd modeli projektowania innowacji opartych na potrzebach klientów
  • Kilka praktycznych wskazówek dotyczących mapowania stanu obecnego i zakładanego
Warszawa, ,
13:15

Lunch

Warszawa, ,
14:15

Strategia innowacyjności

  • Aneta Pankowska, Partner, Radca Prawny, RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy

Przegląd praw IP dedykowanych do ochrony różnych kategorii innowacyjnych rozwiązań

  • Na jakich obszarach biznesowych/technologiach warto koncentrować swoje działania?
  • Jak pozyskiwać innowacyjne pomysły/rozwiązania: z wewnątrz organizacja vs. z zewnątrz?
  • Jak zarządzać rozwojem innowacyjnych rozwiązań
  • Skuteczne zarządzanie ryzykiem, które jest nieuniknione w przypadku innowacji
Warszawa, ,
15:00

Akceleracja rozwoju innowacyjnych rozwiązań

  • Rafał Skawski, Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań, Żabka Polska
  • Jak wygląda typowy cykl rozwoju innowacji
  • Rola bramek decyzyjnych
  • Co decyduje o tym co jest innowacją
  • Największe wyzwania w rozwoju innowacyjnych rozwiązań, jakie bariery pokonać
  • W jaki sposób można przyspieszyć rozwój innowacyjnych rozwiązań
Warszawa, ,
15:45

Rozwój innowacji wewnątrz organizacji versus pozyskiwanie innowacji z zewnętrza - jaki model wybrać?

  • Jakub Kaczmarski, Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji, Centrum Łukasiewicza
  • Zalety i wady wewnętrznego pozyskiwania innowacji
  • W jaki sposób można pozyskiwać innowację z zewnątrz organizacji
  • Jakie są największe wyzwania we współpracy w zakresie innowacji z zewnętrznymi partnerami?
  • Jak zbudować efektywny scouting innowacji
Warszawa, ,
16:30

PANEL DYSKUSYJNY: Innowacje napędzane przez technologię: rola ludzkich mózgów i supermózgów na przyszłość rozwoju technologii/ LUDZIE I TECHNOLOGIE

  • Moderator: Jerzy Kalinowski, Partner, Digistrat
  • Jakie zawody będą powstawać a jakie kompetencje trzeba wspomóc?
Warszawa, ,
17:20

Zakończenie Forum

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Monika Jasłowska

    Monika Jasłowska

    Doradczyni ds. Transformacji | Departament Rozwoju Korporacyjnego Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA
  • Jakub Kaczmarski

    Jakub Kaczmarski

    Zastępca dyrektora Departamentu Badań i Innowacji Centrum Łukasiewicza
  • Jerzy Kalinowski

    Moderator: Jerzy Kalinowski

    Partner Digistrat
  • Michał Kruszyński

    Michał Kruszyński

    CEO startupu ZNIKA, CEO Planet-A Foundation
  • Marta Łukawska Daruk

    Marta Łukawska Daruk

    Partner CustomerMatters
  • Krzysztof Nawelski

    Krzysztof Nawelski

    Partner Zarządzający IDEISO Innovation Solutions
  • Aneta Pankowska

    Aneta Pankowska

    Partner, Radca Prawny RKKW – Kwaśnicki, Wróbel & Partnerzy
  • Rafał Skawski

    Rafał Skawski

    Ekspert ds. innowacji i rozwoju opakowań Żabka Polska
  • Karolina Tądel

    Karolina Tądel

    Project Manager w Dziale ds. Sztucznej Inteligencji i Innowacji Technologii Medycznych Instytut Matki i Dziecka
  • Małgorzata Walczak

    Małgorzata Walczak

    Dyrektor Inwestycyjna PFR Ventures
  • Katarzyna Wszoła

    Katarzyna Wszoła

    Dyrektor Innowacji Grupa Veolia Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto do 12 sierpnia

Zarejestruj się