S&OP * Integrated Business Planning

S&OP * Integrated Business Planning

28 lutego 2022 / Warszawa

1795 zł netto do 21 stycznia

2295 zł netto do 28 lutego

Cel

Pandemia koronawirusa stała się ogromnym wyzwaniem dla całego biznesu, a w szczególny sposób wpłynęła na planowanie Sales and Operations Planning/IBP. Zakłócenia w łańcuchu dostaw pokazują, że żadna branża ani organizacja nie jest na nie odporna, a wydajność łańcucha dostaw ma kluczowe znaczenie dla ogólnego sukcesu biznesowego. To, jak dobrze zaplanujesz cały proces operacji, i zadbasz o swój łańcuch dostaw, pozwoli Ci przetrwać i odnieść sukces. 

Chcesz dowiedzieć się

  • jak uniknąć błędów przy wdrożeniu i prawidłowo prowadzić S&OP, IBP w trybie kryzysowym i jego rosnącej złożoności w czasie globalnej pandemii.
  • jak zarządzać popytem i dostosować biznes do jednego planu w warunkach zwiększonej presji.

Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: HILTI, Oriflame, Stock, Westernacher, Novartis czy KROSS

W programie m.in.: 

  •  Jak przygotować się do wyjścia z kryzysu i powrotu do „normalności”
  •  Czy można wierzyć dotychczasowym metodom planowania
  •  Kiedy warto ręcznie aktualizować plany popytu, podaży, dystrybucji
  • Jak włączyć informacje o terminach dostaw w proces planowania
  • Czy partnerstwo w łańcuchach dostaw przybiera na znaczeniu w czasie pandemii
  • Jak wykorzystać AI do zaawansowanego planowania popytu

Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Program

Poniedziałek, 28 lutego

08:30

Rejestracja uczestników konferencji, powitalna kawa

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Renata Grzeszczak, Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

Jak prawidłowo zdefiniować S&OP w organizacji

  • Aleksandra Kozioł, Head of Planning, TATUUM
  • Czym jest i jak wygląda proces S&OP?
  • Współpraca, która przynosi korzyści
  • Najczęstsze błędy przy wdrażaniu S&OP i jak ich uniknąć
  • Jakie decyzje podejmować na spotkaniu S&OP i jak przekładają się one na MPS
  • Jaki ustalić optymalny horyzont prognozy i z jaką dokładnością
  •  Jak określić poziom zapasu oraz jaki przyjąć poziom zapasu bezpieczeństwa
Warszawa, ,
09:45

Czynnik ludzki w S&OP/IBP

  • Jakub Ogórek, Group Operations Director, Stock Spirits Group
  • Jak przekonać resztę organizacji do procesowego podejścia do planowania w zarządzaniu biznesem
Warszawa, ,
10:30

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji!

Warszawa, ,
10:45

Jak dobrze radzą sobie modele statystyczne w czasie VUCA i na ile szybko się uczą

  • Bogusz Dworak, Head of Global Forecasting, HILTI Group

Lockdowny spowodowane przez c-19 wywołały istotne zaburzenia w zbieranych danych o historii popytu. W tak niespotykanej sytuacji biznesowej klasyczne modele statystyczne wykorzystywane w prognozowaniu oparte o szeregi czasowe mogą przekazywać mylące sygnały:

  • Wykrywając fałszywe trendy
  • Przekazując niewiarygodne informacje o poziomie popytu
  • Błędnie interpretując załamania popytu jako sezonowość.

Na przykładzie HlLTI, globalnego lidera dostarczającego profesjonalne rozwiązania dla budownictwa, pokażemy

  • Jak zadbać, aby w takiej sytuacji globalny łańcuch dostaw otrzymywał regularnie wiarygodne prognozy?
  • Jak wykorzystać bazowa prognozę statystyczną w trakcie kryzysu
  •  Jak przygotować się do wyjścia z kryzysu i powrotu do ‘normalności
  • Jakie wyniki jakości prognoz udaje się uzyskać dzięki ‘hybrydowemu’ wykorzystaniu statystyki, wiedzy rynkowej oraz wykwalifikowanemu zespołowi wykorzystującemu nowoczesne narzędzia analityczne

Warszawa, ,
11:30

Panel dyskusyjny: Jak poprowadzić proces S&OP w czasie (kolejnego) lockdown'u?

  • Czy można wierzyć dotychczasowym metodom planowania?
  • Kiedy warto ręcznie aktualizować plany popytu, podaży, dystrybucji?
  • W jaki sposób liderzy rynku radzą sobie z pandemicznym wzrostem VUCA?
Warszawa, ,
12:30

Cyfrowe procesy łańcucha dostaw

  • Wpływ przyspieszonej transformacji cyfrowej na procesy IBP
  • Zmiana procesu planowania wymuszona zmianą narzędzia
  • Narzędzia IBP - od systemów planowania do systemów innowacji
  • Wybór narzędzi do planowania oraz sposobu na określenie zwrotu z inwestycji w tego typu narzędzia
Warszawa, ,
13:15

Lunch

Warszawa, ,
14:15

Wiarygodne prognozy i elastyczny łańcuch dostaw w warunkach niepewności

  • Bartłomiej Smoczyński, Global Supply Chain Planning Senior Director, Oriflame Cosmetics
  • Czy partnerstwo w łańcuchu dostaw przybiera na znaczeniu w czasie pandemii 
  • Jak widoczność łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym może pomóc planistom popytu i podaży?
  • Informacja zwrotna dotycząca planowanych dostaw w związku z obecnymi problemami w globalnym łańcuchu dostaw
Warszawa, ,
15:00

Rozwiązania pozwalające na zwiększenie widoczności w łańcuchu dostaw

  • Jak całościowa widoczność może wpłynąć na S&OP?
  • Jak włączyć informacje o terminach dostaw w proces planowania?
  • Integracja Supply Chain Planning Systems oraz Real Time Visibility Solutions
Warszawa, ,
15:45

Optymalizacja zapasów magazynowych- prognozowanie oraz trafność tych prognoz

  • Michał Szlachetka, Wiceprezes Zarządu Dyrektor Operacyjny, KROSS
  • Józef Mysiakowski, Dyrektor S&OP, KROSS S.A.
Warszawa, ,
16:30

Zmienność i optymalizacja w cyklu S&OP z perspektywy operacji produkcyjnych

  • Przemysław Wierzbicki, Inżynier Projektów, Novartis
  • Mateusz Grzybicki, Kierownik Procesu oraz OpEx, Novartis
  • Droga naszego zakładu do A-class w łańcuchu dostaw
  • Rola Shop floor w cyklu S&OP
  •  Zarządzanie zmiennością i ciągłym doskonaleniem w cyklu S&OP
  • Narzędzia wspierające utrzymanie A-class standard z perspektywy zakładu produkcyjnego
Warszawa, ,
17:00

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Bogusz Dworak

    Bogusz Dworak

    Head of Global Forecasting HILTI Group
  • Józef Mysiakowski

    Józef Mysiakowski

    Dyrektor S&OP KROSS S.A.
  • Jakub Ogórek

    Jakub Ogórek

    Group Operations Director Stock Spirits Group
  • Bartłomiej Smoczyński

    Bartłomiej Smoczyński

    Global Supply Chain Planning Senior Director Oriflame Cosmetics
  • Aleksandra Kozioł

    Aleksandra Kozioł

    Head of Planning TATUUM
  • Michał Szlachetka

    Michał Szlachetka

    Wiceprezes Zarządu Dyrektor Operacyjny KROSS
  • Mateusz Grzybicki

    Mateusz Grzybicki

    Kierownik Procesu oraz OpEx Novartis
  • Dariusz Samól

    Dariusz Samól

    Architekt Rozwiązań Biznesowych Westernacher Poland LST Sp. z o.o.
  • Przemysław Wierzbicki

    Przemysław Wierzbicki

    Inżynier Projektów Novartis

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 21 stycznia

Zarejestruj się

Partner