Pandemia koronawirusa stała się ogromnym wyzwaniem dla całego biznesu, a w szczególny sposób wpłynęła na planowanie Sales and Operations Planning/IBP. Zakłócenia w łańcuchu dostaw pokazują, że żadna branża ani organizacja nie jest na nie odporna, a wydajność łańcucha dostaw ma kluczowe znaczenie dla ogólnego sukcesu biznesowego. To, jak dobrze zaplanujesz cały proces operacji, i zadbasz o swój łańcuch dostaw, pozwoli Ci przetrwać i odnieść sukces.
Chcesz dowiedzieć się
- jak uniknąć błędów przy wdrożeniu i prawidłowo prowadzić S&OP, IBP w trybie kryzysowym i jego rosnącej złożoności w czasie globalnej pandemii.
- jak zarządzać popytem i dostosować biznes do jednego planu w warunkach zwiększonej presji.
Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: HILTI, Oriflame, Stock, TATUUM, Westernacher, Novartis, Bahlsen czy KROSS
W programie m.in.:
- Jak przygotować się do wyjścia z kryzysu i powrotu do „normalności”
- Czy można wierzyć dotychczasowym metodom planowania
- Kiedy warto ręcznie aktualizować plany popytu, podaży, dystrybucji
- Jak włączyć informacje o terminach dostaw w proces planowania
- Czy partnerstwo w łańcuchach dostaw przybiera na znaczeniu w czasie pandemii
- Jak wykorzystać AI do zaawansowanego planowania popytu
- Jak mierzyć efektywność S&OP – narzędzia, mierniki, piramida KPI
Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!






















