
2595 zł netto do 9 lutego
S&OP * Integrated Business Planning
Zarejestruj sięCel
Już pandemia COVID, a przede wszystkim jej skutki, nadwyrężyły łańcuchy dostaw do granic możliwości. I gdy wszyscy mieliśmy nadzieję na powrót do normalności przyszedł okres gwałtownych zmian. Dziś rzeczywistość stawia przed przedsiębiorstwami nowe wyzwanie, inflacja, rosnące ceny energii, problemy z dostępnością komponentów to tylko niektóre z nich.
Teraz, jak nigdy wcześniej, potrzeby klientów wzrastają, a tym samym zintegrowane zarządzanie procesami odgrywa kluczową rolę. Jak planować, gdy zmienić się może wszystko? Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania, planowania i przygotowania się na różne scenariusze.
Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie operacyjne i dostosowywać je do obecnych wyzwań. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?
Podczas konferencji m.in.:
- O co warto zadbać przy prognozowaniu oraz czy wiem czego potrzebuje moja organizacja i jak to przełożyć na prognozę
- Brak stabilności na rynku surowców – jak planować i zabezpieczyć firmę na przedłużające się kryzysy
- Najczęstsze pułapki, których należy unikać podczas wdrażania S&OP
- „Sprzedaż jest od sprzedawania, a produkcja od produkowania” jak odczarować to hasło i przyzwyczajenie w firmie
- Digitalizacja S&OP - warunek konieczny czy nowa moda
- Jak zarządzać biznesem w czasach wielkiej niepewności
Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!
Program
Czwartek, 9 lutego
Rejestracja uczestników, poranna kawa
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace HotelOficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Renata Grzeszczak, Project Manager – Team Leader, Puls Biznesu
Jak S&OP/IBP wspiera w czasach zaburzeń łańcucha dostaw i ryzyk inflacji i recesji?
- Jakub Juchner, Global Supply Chain Manager, Scanfil
- Krótkie podsumowanie obecnej sytuacji gospodarczej oraz jej wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej
- Recesja - nadejdzie czy nie?
- Jak wykorzystując S&OP nie dopuścić do bankructwa firmy (sytuacja firm EMS) - analiza zachowań klientów oraz poszczególnych branż
- Wykorzystanie S&OP oraz big data w obecnych czasach do codziennej/tygodniowej analizy zmienności demand’u – klęska urodzaju przerodzić się może w recesje i olbrzymie wartości magazynu
Rola S&OP w zarządzaniu zmiennością otoczenia rynkowego w organizacji
- Marcin Baron, Dyrektor Operacyjny BMZ Poland, Global COO, BMZ Group
Poprawność prognozowania, czyli o kompromisie pomiędzy nauką i biznesem, ale przede wszystkim o zdrowym rozsądku
- Natalia Rychel-Skolik, Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw, Auchan
- Czym jest prognoza i dlaczego jest potrzebna w cyklu S&OP
- Czy wiem czego potrzebuje moja organizacja i jak to przełożyć na prognozę
- Co to jest poprawna prognoza i jak to zmierzyć
- O co warto zadbać przy prognozowaniu
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace Hotel
Przerwa na kawę
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace HotelWykorzystanie AI i ML w procesie S&OP
- Maciej Kowalik, Współzałożyciel i Prezes Zarządu, Smartstock
- Wizja autonomicznego Łańcucha Dostaw
- Co powinniśmy umieć robić, żeby być jej częścią
- Od czego możemy zacząć już teraz na przykładzie wybranego projektu - case study
Najczęstsze pułapki, których należy unikać podczas wdrażania S&OP
- Sandra Bagniewska, APS Project Manager, Kimball Electronics
- S&OP to nie bezzałogowy statek – o roli dyrekcji i GM na pokładzie S&OP, ich zaangażowaniu. Zrozumienie procesu przez GM, jako podstawa sukcesu wdrożenia S&OP
- „Sprzedaż jest od sprzedawania, a produkcja od produkowania” jak odczarować to hasło i przyzwyczajenie w firmie. Budowanie współodpowiedzialności i niszczenie silosów kluczem do sukcesu firmy
- Wdróżmy narzędzia, zautomatyzujmy procesy – o tym czego nie wdrażać (skomplikowanych narzędzi!) a co zmieniać (kulturę organizacji!). Prosty Excel na początek
Rola S&OP w organizacji
- Andrzej Kaźmierczak, Dyrektor Działu Łańcucha Dostaw, MPS International
- Dlaczego S&OP – jakie były Moje oczekiwania, jakie Zarządu z czym się zmagałem jako SCM Manager
- Jak wdrażałem S&OP – sukcesy (także te małe), porażki
- Zachowania ludzi – jak było przed, jak jest teraz, jaki efekt, jak proces wdrażania rozwinął mnie jak o menadżera
- Zmiany w procesach – jak było przed, jak teraz, co przed nami, do czego dążymy jako firma
- Zmiany na wszystkich szczeblach menadżerskich – (przykład : zaangażowanie członków Zarządu w poszerzanie wiedzy z obszaru SCM – udział w zawodach TFC)
- Współpraca z producentem ERP w budowie narzędzi wspomagających proces S&OP
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace Hotel
Lunch
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace HotelIle można sprzedać Welonek
- Piotr Kaczmarek, Dyrektor IT, Grupa Aquael
- Radosław Nowak, Konsultant SAP IBP, LST Westernacher
W trakcie wystąpienia:
- W jaki sposób została przeprowadzona transformacja procesu S&OP wspieranego dotychczas w systemie SAP ERP
- O przygodach grupy profesjonalistów, którzy w środowisku błyskawicznych i nieprzewidzianych decyzji biznesowych podjęli się trudnego zadania przeprowadzenia polskiej firmy przez projekt w mniej niż pół roku
- O poświeceniu w rozwiązywaniu problemów, o cofaniu się i natychmiastowym parciu do przodu
30 minutowa dawka wiedzy dla każdego kto przygotowuje swoją organizację do implementacji S&OP wspieranego przez SAP IBP. Praktyczne rady jak unikać zagrożeń związanych z implementacją S&OP w rozwiązaniu chmurowym SAP IBP. Nie zapomnimy podzielić się naszymi doświadczeniami na temat krzywej adopcji nowego rozwiązania czy wykorzystanej metodyki.
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace HotelProces S&OP z punktu widzenia działu zakupów
- Arkadiusz Dengusiak, Senior Purchase Manager, KK Wind Solutions
- Proces S&OP z punktu widzenia klienta procesu (działu zakupów)
- Jakie zmiany w procesie forecastowania wymusiła na organizacji obecna sytuacja na świcie
- W jaki sposób zakupy wspierają proces s&OP
Jak "nie" wybierać oprogramowania do prognozowania popytu
- Łukasz Stefański, Konsultant współpracujący MPM Productivity Management, Dyrektor Operacyjny,, SCHEELITE
- Selekcja dostawców - wielokryterialna analiza dostępnych narzędzi
- Proof of concept - metody oceny spodziewanych efektów
- Proces biznesowy - czyli serce naszego rozwiązania
Panel dyskusyjny: Digitalizacja S&OP - warunek konieczny czy nowa moda
- Moderator: Zbigniew Sobkiewicz, Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.
- Tomasz Komnata, Supply Chain Senior Manager, Center of Excellence Fleet Europe Lead, PepsiCo
- Łukasz Stefański, Konsultant współpracujący MPM Productivity Management, Dyrektor Operacyjny,, SCHEELITE
- Maciej Kowalik, Współzałożyciel i Prezes Zarządu, Smartstock
Zakończenie konferencji
Warszawa, al. Jerozolimskie 45, Polonia Palace HotelPrelegenci
-
Sandra Bagniewska
APS Project Manager Kimball Electronics
-
Marcin Baron
Dyrektor Operacyjny BMZ Poland, Global COO BMZ Group
-
Arkadiusz Dengusiak
Senior Purchase Manager KK Wind Solutions
-
Jakub Juchner
Global Supply Chain Manager Scanfil
-
Piotr Kaczmarek
Dyrektor IT Grupa Aquael
-
Andrzej Kaźmierczak
Dyrektor Działu Łańcucha Dostaw MPS International
-
Tomasz Komnata
Supply Chain Senior Manager, Center of Excellence Fleet Europe Lead PepsiCo
-
Maciej Kowalik
Współzałożyciel i Prezes Zarządu Smartstock
-
Radosław Nowak
Konsultant SAP IBP LST Westernacher
-
Natalia Rychel-Skolik
Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw Auchan
-
Zbigniew Sobkiewicz
Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah® MPM Productivity Management Sp. z o.o.
-
Łukasz Stefański
Konsultant współpracujący MPM Productivity Management, Dyrektor Operacyjny, SCHEELITE
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
2595 zł netto do 9 lutego
Zarejestruj się-
LST Westernacher
Grupa Westernacher jest globalnym partnerem SAP specjalizującym się we wdrożeniach i utrzymaniu najnowszych rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Nasze kluczowe kompetencje dotyczą zarówno części wykonawczej jak gospodarka magazynowa (SAP EWM), zarządzanie transportem (SAP TM) czy zarządzanie ruchem wewnętrznym (SAP YL), jak również planistyczno-zakupowej (IBP oraz Ariba).
-
MPM Productivity Management Sp. z o.o.
Od blisko 25 lat zajmujemy się organizacją oraz usprawnianiem działania łańcuchów dostaw w obszarze planowania sprzedaży, operacji i produkcji. Doradzamy, szkolimy i wdrażamy. Dostarczając wiedzę stawiamy na ludzi i komunikację, dlatego wszystkie procesy pokazujemy w kontekście ich znaczenia dla funkcjonowania całej firmy, wychodząc z założenia, że „żaden dział nie jest samotną wyspą”. W szeregach konsultantów firmy MPM znajdują się wyłącznie praktycy z wieloletnim doświadczeniem nie tylko w branży szkoleniowej, ale przede wszystkim z doświadczeniem uzyskanym w firmach produkcyjnych, gdzie byli odpowiedzialni za procesy związane z łańcuchem dostaw. Jesteśmy też pierwszym w Polsce i w Europie Wschodniej oficjalnym przedstawicielem amerykańskiego stowarzyszenia APICS (ASCM), aktualnie jako Authorized Channel Partner. Przeszkoliliśmy ponad 20 tysięcy osób z 1000 firm. Do grona klientów firmy należą firmy takie jak: Coca Cola HBC Polska, Corning Optical Communications Polska, BorgWarner Rzeszów, Dell Products Poland, GKN Driveline Polska, IKEA Purchasing Services Poland, Nexteer Automotive Poland, L’Oréal Warsaw Plant, Reckitt Benckiser Production (Poland), Scanfil Poland, Valeo Autosystemy, Volvo Polska, Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA i wiele innych.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy