Warszawa
Konferencja
9 lutego 2023
9 lutego 2023
S&OP * Integrated Business Planning
S&OP
Jak planować i zabezpieczyć firmę na przedłużające się kryzysy

1995 zł netto do 13 stycznia

2595 zł netto do 9 lutego

Cel

Już pandemia COVID, a przede wszystkim jej skutki, nadwyrężyły łańcuchy dostaw do granic możliwości. I gdy wszyscy mieliśmy nadzieję na powrót do normalności przyszedł okres gwałtownych zmian. Dziś rzeczywistość stawia przed przedsiębiorstwami nowe wyzwanie, inflacja, rosnące ceny energii, problemy z dostępnością komponentów to tylko niektóre z nich.

Teraz, jak nigdy wcześniej, potrzeby klientów wzrastają, a tym samym zintegrowane zarządzanie procesami odgrywa kluczową rolę. Jak planować, gdy zmienić się może wszystko? Obecnie bardziej niż kiedykolwiek liczy się umiejętność dopasowania, planowania i przygotowania się na różne scenariusze.

Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie operacyjne i dostosowywać je do obecnych wyzwań. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?

Podczas konferencji m.in.:

  • O co warto zadbać przy prognozowaniu oraz czy wiem czego potrzebuje moja organizacja i jak to przełożyć na prognozę
  • Brak stabilności na rynku surowców – jak planować i zabezpieczyć firmę na przedłużające się kryzysy
  • Najczęstsze pułapki, których należy unikać podczas wdrażania S&OP
  • „Sprzedaż jest od sprzedawania, a produkcja od produkowania” jak odczarować to hasło i przyzwyczajenie w firmie
  • Digitalizacja S&OP - warunek konieczny czy nowa moda
  • Jak zarządzać biznesem w czasach wielkiej niepewności

Jeśli odpowiadasz za S&OP, planujesz popyt, zarządzasz logistyką, łańcuchem dostaw, operacjami czy sprzedażą nie może zabraknąć Cię na tej konferencji!

Program

Czwartek, 9 lutego

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Renata Grzeszczak, Project Manager – Team Leader, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

Rozerwane łańcuchy dostaw i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw w Polsce i Europie

Warszawa, ,
09:45

Rola S&OP w zarządzaniu zmiennością otoczenia rynkowego w organizacji

  • Marcin Baron, Dyrektor Operacyjny BMZ Poland, Global COO, BMZ Group
Warszawa, ,
10:30

Poprawność prognozowania, czyli o kompromisie pomiędzy nauką i biznesem, ale przede wszystkim o zdrowym rozsądku

  • Natalia Rychel-Skolik, Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw, Auchan
  • Czym jest prognoza i dlaczego jest potrzebna w cyklu S&OP
  • Czy wiem czego potrzebuje moja organizacja i jak to przełożyć na prognozę
  • Co to jest poprawna prognoza i jak to zmierzyć
  • O co warto zadbać przy prognozowaniu

Warszawa, ,
11:15

Przerwa na kawę

Warszawa, ,
11:30

Komunikacja w procesie zintegrowanego planowania pomiędzy dostawcą surowców, producentem i klientem

  • Współpraca i komunikacja w ramach S&OP – jak sprawdzić czy wprowadzone rozwiązania przynoszą zamierzone cele
Warszawa, ,
12:15

Najczęstsze pułapki, których należy unikać podczas wdrażania S&OP

  • Sandra Bagniewska, APS Project Manager, Kimball Electronics
  •   S&OP to nie bezzałogowy statek – o roli dyrekcji i GM na pokładzie S&OP, ich zaangażowaniu. Zrozumienie procesu przez GM, jako podstawa sukcesu wdrożenia S&OP
  •  „Sprzedaż jest od sprzedawania, a produkcja od produkowania” jak odczarować to hasło i przyzwyczajenie w firmie. Budowanie współodpowiedzialności i niszczenie silosów kluczem do sukcesu firmy
  • Wdróżmy narzędzia, zautomatyzujmy procesy – o tym czego nie wdrażać (skomplikowanych narzędzi!) a co zmieniać (kulturę organizacji!). Prosty Excel na początek
Warszawa, ,
13:00

Rola S&OP w organizacji

  • Andrzej Kaźmierczak, Dyrektor Działu Łańcucha Dostaw, MPS International
  • Dlaczego S&OP – jakie były Moje oczekiwania, jakie Zarządu z czym się zmagałem jako SCM Manager
  • Jak wdrażałem S&OP – sukcesy (także te małe), porażki
  • Zachowania ludzi – jak było przed, jak jest teraz, jaki efekt, jak proces wdrażania rozwinął mnie jak o menadżera
  • Zmiany w procesach – jak było przed, jak teraz, co przed nami, do czego dążymy jako firma
  • Zmiany na wszystkich szczeblach menadżerskich – (przykład : zaangażowanie członków Zarządu w poszerzanie wiedzy z obszaru SCM – udział w zawodach TFC)
  • Współpraca z producentem ERP w budowie narzędzi wspomagających proces S&OP

Warszawa, ,
13:45

Lunch

Warszawa, ,
14:45

Cyfrowe procesy łańcucha dostaw

  • Wpływ przyspieszonej transformacji cyfrowej na procesy IBP
  • Zmiana procesu planowania wymuszona zmianą narzędzia
  • Narzędzia IBP - od systemów planowania do systemów innowacji
  • Wybór narzędzi do planowania oraz sposobu na określenie zwrotu z inwestycji w tego typu narzędzia
Warszawa, ,
15:30

Synchronizacja dla optymalizacji: Jak wykorzystać demand planning, by usprawnić strategiczne decyzje w S&OP

  • Jak demand planning kształtuje Twoje procesy sprzedaży, operacji, logistyki i łańcucha dostaw?
  • Jak skutecznie zarządzać popytem by wspierać przyjętą strategię S&OP?
  • Jakie metody stosować do usprawniania procesu planowania i prognozowania popytu?
  • W jaki sposób ocena procesu planowania wpływa na efektywność samych spotkań S&OP?
  •  Jak określić zależności między planowaniem popytu a poziomem zapasów?
Warszawa, ,
16:15

Panel dyskusyjny: Digitalizacja S&OP - warunek konieczny czy nowa moda

  • Moderator: Zbigniew Sobkiewicz, Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah®, MPM Productivity Management Sp. z o.o.
Warszawa, ,
17:15

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Sandra Bagniewska

    Sandra Bagniewska

    APS Project Manager Kimball Electronics
  • Marcin Baron

    Marcin Baron

    Dyrektor Operacyjny BMZ Poland, Global COO BMZ Group
  • Arkadiusz Dengusiak

    Arkadiusz Dengusiak

    Senior Purchase Manager, Logistics (Production Plant - Poland) KK Wind Solutions Polska sp. z o.o.
  • Andrzej Kaźmierczak

    Andrzej Kaźmierczak

    Dyrektor Działu Łańcucha Dostaw MPS International
  • Natalia Rychel-Skolik

    Natalia Rychel-Skolik

    Dyrektor ds. Projektowania Łańcucha Dostaw Auchan
  • Zbigniew Sobkiewicz

    Zbigniew Sobkiewicz

    Consulting Director CPIM Master Instructor, DDLP, Jonah® MPM Productivity Management Sp. z o.o.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 13 stycznia

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny

  • MPM Productivity Management Sp. z o.o.

    MPM Productivity Management Sp. z o.o.