Jak zarządzać procesami operacyjnymi w trudnym i niepewnym czasie

Przed każdym Dyrektorem Operacyjnym stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia.

Już 11 kwietnia odbędzie się IV edycja organizowanej przez “Puls Biznesu” konferencji online "CHIEF OPERATING OFFICER SUMMIT“, najważniejszej na polskim rynku platformy wymiany doświadczeń dla Dyrektorów Operacyjnych. Dołącz do grona ekspertów i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: Medicover, InPost, ESA logistika Polska, KUKE, Stock Spirits Group czy Traficar.

Uczestnicy będą dyskutować o tym co najważniejsze w pracy COO. Dzięki udziałowi uczestnik:

  • dowie się, jak zarządzać procesami operacyjnymi w trudnym i niepewnym czasie,
  • sprawdzi, jaki wpływ na zarządzanie firmą ma aktualna sytuacja ekonomiczna w Polsce i na świecie,
  • pozna sposoby angażowania i inspirowania swoich pracowników,
  • dowie się, jak zbudować silny zespół oraz jak utrzymywać dobre relacje z ludźmi,
  • zapozna się ze sposobami wykorzystania analityki danych, sztuczną inteligencję oraz automatyzację w procesach operacyjnych?
  • sprawdzi, jak budować elastyczne łańcuchy dostaw, aby radzić sobie w sytuacjach awaryjnych.

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panele dyskusyjne
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
  • Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Poznaj program IV edycji “Chief Operating Officer Summit 2022” >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.