
Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka
Cel
W 2022 r. czekają nas duże zmiany w zakresie rękojmi i gwarancji konsumenckiej, spowodowane implementacją unijnej dyrektywy towarowej.
Zmiany w prawie wymuszają od przedsiębiorców nowego podejścia do zagadnień związanych z rozpatrywaniem reklamacji. Jedną z nowości jest wprowadzenie pojęcia niezgodności towaru z umową.
Poza tym, wraz z nowelizacją zmianie ulegnie m.in. zakres ochrony konsumenta oraz warunki udzielanych gwarancji.
Podczas szkolenia zostaną poruszone praktyczne aspekty zmian w zakresie reklamacji oraz ich wpływ na działalność przedsiębiorców.
Uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie obsługi różnego typu klientów, zastosowania odpowiedniej komunikacji oraz wykorzystywania stosownej argumentacji.
Porozmawiamy o najczęstszych błędach popełnianych w procesie reklamacji, emocjach oraz asertywności w obsłudze klienta.
Kto powinien wziąć udział:
Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta oraz osoby pracujące w biurze obsługi klienta i infolinii.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy