Online
Webinar
30 sierpnia 2022
30 sierpnia 2022
Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka
None
Jak przekuć niezadowolenie klienta w satysfakcję
Ikona zamknięcia

Cel

W 2022 r. czekają nas duże zmiany w zakresie rękojmi i gwarancji konsumenckiej, spowodowane implementacją unijnej dyrektywy towarowej.

Zmiany w prawie wymuszają od przedsiębiorców nowego podejścia do zagadnień związanych z rozpatrywaniem reklamacji. Jedną z nowości jest wprowadzenie pojęcia niezgodności towaru z umową.

Poza tym, wraz z nowelizacją zmianie ulegnie m.in. zakres ochrony konsumenta oraz warunki udzielanych gwarancji.

Podczas szkolenia zostaną poruszone praktyczne aspekty zmian w zakresie reklamacji oraz ich wpływ na działalność przedsiębiorców.

Uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie obsługi różnego typu klientów, zastosowania odpowiedniej komunikacji oraz wykorzystywania stosownej argumentacji.

Porozmawiamy o najczęstszych błędach popełnianych w procesie reklamacji, emocjach oraz asertywności w obsłudze klienta.


Kto powinien wziąć udział:

Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta oraz osoby pracujące w biurze obsługi klienta i infolinii.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager