Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

11 ‑ 12 lutego 2019 / Warszawa

1895 zł netto od 31 października do 21 grudnia

2395 zł netto od 22 grudnia do 12 lutego

Zarządzanie reklamacjami
 / 11 ‑ 12 lutego 2019 / Warszawa  / 1895 zł netto Zarejestruj się

Cel

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję praktycznych warsztatów „Zarządzanie reklamacjami”, które odbędą się 11-12 lutego 2019r., w Warszawie.
Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta.
Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy.
Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!

Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

Z programu dowiesz się m.in.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
  • Jak obsługiwać reklamacje aby nie tracić klientów
  • O czym nie można zapomnieć tworząc odpowiedź na reklamację
  • Omnichanel w reklamacjach... jak to wszytko ze sobą połączyć w sytuacji, kiedy klient użyje każdego źródła do dokonania reklamacji?
  • Jak wykorzystać zaangażowanie klienta do efektywnej obsługi reklamacji
  • Jakie są najczęstsze błędy w formułowaniu klauzul umownych oraz jakie są wzorce umów uznane za niedozwolone
  • Jak zrozumieć i poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta

Kto powinien wziąć udział?
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji,
  • jakości,
  • serwisu,
  • obsługi klienta;
  • e-BOK

Zapraszamy na praktyczne warsztaty, pełne inspiracji i ciekawych rozwiązań.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w warsztatach.

Program

Prelegenci

  • Karolina Barczewska

    Karolina Barczewska

    Kierownik zespołu wsparcia i optymalizacji procesów, GOTHAER TU S.A.
  • Aleksandra Jagiełło-Bono

    Aleksandra Jagiełło-Bono

    Customer Experience Expert, Partner w CustomerMatters
  • Paweł Jarecki

    Paweł Jarecki

    Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, BLACK RED WHITE S.A.
  • Aleksandra Krzynówek

    Aleksandra Krzynówek

    Customer Experience Expert, Konsultant w CustomerMatters
  • Marzena Sawicka

    Marzena Sawicka

    Dyrektor Zarządzający, HILLWAY Training & Consultng Sp. J.
  • Grzegorz Skrzypczak

    Grzegorz Skrzypczak

    Trener i konsultant z wieloletnim doświadczeń zawodowym
  • Emilia Wardęga

    Emilia Wardęga

    Adwokat, kancelaria prawna WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp.k.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1895 zł netto od 31 października do 21 grudnia

Zarejestruj się