Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

2395 zł netto od 22 grudnia do 12 lutego

Zarządzanie reklamacjami
 / 11 ‑ 12 lutego 2019 / Warszawa  / 2395 zł netto Zarejestruj się

Cel

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję praktycznych warsztatów „Zarządzanie reklamacjami”, które odbędą się 11-12 lutego 2019r., w Warszawie.
Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta.
Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy.
Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!

Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

Z programu dowiesz się m.in.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
  • Jak obsługiwać reklamacje aby nie tracić klientów
  • O czym nie można zapomnieć tworząc odpowiedź na reklamację
  • Omnichanel w reklamacjach... jak to wszytko ze sobą połączyć w sytuacji, kiedy klient użyje każdego źródła do dokonania reklamacji?
  • Jak wykorzystać zaangażowanie klienta do efektywnej obsługi reklamacji
  • Jakie są najczęstsze błędy w formułowaniu klauzul umownych oraz jakie są wzorce umów uznane za niedozwolone
  • Jak zrozumieć i poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta

Kto powinien wziąć udział?
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji,
  • jakości,
  • serwisu,
  • obsługi klienta;
  • e-BOK

Zapraszamy na praktyczne warsztaty, pełne inspiracji i ciekawych rozwiązań.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w warsztatach.

Program

Prelegenci

  • Karolina Barczewska

    Karolina Barczewska

    Kierownik zespołu wsparcia i optymalizacji procesów, GOTHAER TU S.A.
  • Aleksandra Jagiełło-Bono

    Aleksandra Jagiełło-Bono

    Customer Experience Expert, Partner w CustomerMatters
  • Paweł Jarecki

    Paweł Jarecki

    Menadżer Transformacji Klientowskich
  • Aleksandra Krzynówek

    Aleksandra Krzynówek

    Customer Experience Expert, Konsultant w CustomerMatters
  • Marzena Sawicka

    Marzena Sawicka

    Dyrektor Zarządzający, HILLWAY Training & Consultng Sp. J.
  • Grzegorz Skrzypczak

    Grzegorz Skrzypczak

    Trener i konsultant z wieloletnim doświadczeń zawodowym
  • Emilia Wardęga

    Emilia Wardęga

    Adwokat, kancelaria prawna WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp.k.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

2395 zł netto od 22 grudnia do 12 lutego

Zarejestruj się