Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami
 / 16 stycznia 2020 / Warszawa

Cel

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję warsztatów „Zarządzanie reklamacjami - jak usprawnić proces obsługi w praktyce”, które odbędą się 16 stycznia 2020r., w Warszawie. 

Rosnąca świadomość własnych praw wśród klientów wymusza wzrost poziomu jakości obsługi.

Jednakże nawet wysoki poziom naszych produktów i usług nie ogranicza zupełnie niezadowolenia ze strony naszych klientów.

Proces reklamacyjny musi być zatem nie tylko rozstrzygnięty na korzyść konsumenta, ale także, a może przede wszystkim, sprawnie i szybko przeprowadzony.

Dlatego też od tego na ile zadowalający jest przebieg obsługi reklamacji zależy doświadczenie klienta i jego lojalność wobec marki.

Na działach reklamacji spoczywa ogromna często niedoceniana odpowiedzialność .

W trakcie wydarzenia wskażemy Państwu jak skrócić i zoptymalizować proces obsługi.

Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

Z PROGRAMU DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO M.IN.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji 
  • Jak wygląda korespondencja z rzecznikiem praw konsumentów a jak postępowanie przed organem
  • O czym należy pamiętać tworząc odpowiedź na reklamację 
  • Jak radzić sobie z emocjami i jak zredukować stres 
  • Jak prawidłowo odczytywać sygnały wysyłane przez klientów
  • Jak minimalizować występowanie trudnych sytuacji
  • Jakie są standardy obsługi klientów i jakość współpracy w różnych branżach
  • Jak zrozumieć i poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji
  • jakości
  • serwisu
  • obsługi klienta
  • e-BOK

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Hotel Novotel Airport

1 Sierpnia 1
Warszawa