Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz zmiany profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na polskim i międzynarodowym rynku wskazują, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę. Jeszcze uważniej przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe umożliwią każdemu mieć realny wpływ na jego biznes i być silnym wsparciem dla organizacji.
Ty jako PRowiec znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:
TRANSFORMACJA BIZNESU:
- W jaki sposób nowa rzeczywistość wpływa na Twoją firmę i rolę PRowca?
- Jak trendy 2020 zmieniają codzienny sposób komunikacji?
- Jak możesz wspierać Twoją firmę i pobudzać kreatywność dla strategii Twojej organizacji?
TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ:
- Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
- Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR i czy dostosowałeś swoje techniki do cyfrowych potrzeb?
- Czy Twoje ścieżki komunikacji i kampanie działają w nowej rzeczywistości?
LIDER TRANSFORMACJI:
- Nowe oczekiwania i nowe możliwości – jak się odpowiednio motywować i jakie wsparcie liderzy powinni zapewnić swoim zespołom?
- Czy potrafisz być przywódcą w dobie kryzysu?
TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI:
- Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami w nowej rzeczywistości?
- Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?
Dołącz już dziś do uczestników 16. edycji Kongresu, dowiedz się, jak wykorzystać globalny rozwój i najnowsze technologie w dobie tak szybkich zmian! To jedyne miejsce, w którym spotyka się co roku ponad 100 uczestników z najważniejszych na polskim rynku firm, znakomici eksperci, a także przedstawiciele mediów. 2 dni konferencji to wyjątkowa przestrzeń do dyskusji i nauki najlepszych praktyk PRowych. Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy, które zagwarantuje zróżnicowana formuła wydarzenia.
Obejrzyj relację z zeszłorocznego kongresu













































