16. Kongres Public Relations i Komunikacji
Public relationsOnlineKongres
 ‑ 
 ‑ 
16. Kongres Public Relations i Komunikacji
Działania i narzędzia w dobie zmian

Wstęp bezpłatny

ZAPRASZAMY DO ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W 17. KONGRESIE PR I KOMUNIKACJI - JUŻ 12 I 13 PAŹDZIERNIKA 2021 W WARSZAWIE!






Zmieniająca się rzeczywistość wymaga nowego podejścia do biznesu, pracy, a także do roli oraz zmiany profilu działania osób odpowiedzialnych za PR i komunikację. Ostatnie wydarzenia na polskim i międzynarodowym rynku wskazują, że liderzy muszą reagować na nową globalną dynamikę. Jeszcze uważniej przygotowywać się do rozmowy z dziennikarzami i korzystać z większej ilości rozwiązać cyfrowych. Tylko skuteczna komunikacja i efektywne działania PR-owe umożliwią każdemu mieć realny wpływ na jego biznes i być silnym wsparciem dla organizacji.

Ty jako PRowiec znajdujesz się w centrum najbardziej strategicznych decyzji i kreatywnych kampanii Twojej firmy. Twój dział i Twoja praca w ostatnim czasie przeszła szereg transformacji i jest przed wieloma kolejnymi. Dlatego weź udział w 16. edycji Forum Public Relations i Komunikacji i dowiedz się, jakie działania powinieneś stosować w niepewnym świecie i niestabilnej rzeczywistości biznesowej – a pomogą w tym wyszczególnione podczas konferencji ścieżki tematyczne:


TRANSFORMACJA BIZNESU:

  • W jaki sposób nowa rzeczywistość wpływa na Twoją firmę i rolę PRowca?
  • Jak trendy 2020 zmieniają codzienny sposób komunikacji?
  • Jak możesz wspierać Twoją firmę i pobudzać kreatywność dla strategii Twojej organizacji?


TRANSFORMACJA DZIAŁAŃ:

  • Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
  • Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR i czy dostosowałeś swoje techniki do cyfrowych potrzeb?
  • Czy Twoje ścieżki komunikacji i kampanie działają w nowej rzeczywistości?


LIDER TRANSFORMACJI:

  • Nowe oczekiwania i nowe możliwości – jak się odpowiednio motywować i jakie wsparcie liderzy powinni zapewnić swoim zespołom?
  • Czy potrafisz być przywódcą w dobie kryzysu?


TRANSFORMACJA RELACJI Z MEDIAMI:

  • Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami w nowej rzeczywistości?
  • Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?


 

Dołącz już dziś do uczestników 16. edycji Kongresu, dowiedz się, jak wykorzystać globalny rozwój i najnowsze technologie w dobie tak szybkich zmian! To jedyne miejsce, w którym spotyka się co roku ponad 100 uczestników z najważniejszych na polskim rynku firm, znakomici eksperci, a także przedstawiciele mediów. 2 dni konferencji to wyjątkowa przestrzeń do dyskusji i nauki najlepszych praktyk PRowych. Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy, które zagwarantuje zróżnicowana formuła wydarzenia.



Obejrzyj relację z zeszłorocznego kongresu





Partnerzy:

Patron Medialny

Portal medialnyNowy MarketingMedialna PerspektywaPRotoIMMInternet PR

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:30Uroczyste otwarcie kongresu, przywitanie uczestników

  • Transformacja biznesu

  • 09:35Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2020

    • Sebastian Stępak,  General Manager, MSL

    Sesja inspiracji, podczas której przedstawione zostaną nagrodzone kampanie PRowe z tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali

  • 10:10Cel 2020: Transformacja działań PR i komunikacji. Wpływ światowych kryzysów i najnowszych trendów na przyszłość komunikacji i działań PR Twojej marki

    • Marcin Kasprzak,  Dyrektor Działu Komunikacji i PR, ERBUD S.A.
    • Katarzyna Koper,  Dyrektorka Biura ds. Relacji Zewnętrznych i Rzeczniczka Prasowa, PKP Energetyka
    • Moderator: Katarzyna Życińska,  CEO 38Group
    • Marta Pokutycka-Mądrala,  Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, Nationale-Nederlanden
    • Dorota Truśkiewicz,  Dyrektor Działu Marketingu, ERBUD S.A.

    **panel dyskusyjny

    • Jak COVID-19 wpłynął na transformację ścieżki komunikacji Twojej marki? Metody budowania widoczności marki w czasie międzynarodowych kryzysów
    • Twój kolejny cel? Jakie trendy kierują Twoimi działaniami PR i czy już powinieneś patrzeć na rok 2025, 2030 i kolejne lata?
    • W jaki sposób wykorzystać aktualne problemy na świecie, by sformułować na nowo cele i wizję komunikacyjną Twojej marki?
  • 10:55Przerwa na kawę

  • 11:15Komunikacja wewnętrzna a kampanie wizerunkowe Twojej marki

    • Barbara Stępień,  Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
    • W jaki sposób skutecznie budować widoczność Twojej marki na rynku zachowując równocześnie spójność w komunikacji wewnętrznej?
    • Metody tworzenia strategii komunikacji PR w wielu kanałach równocześnie
    • Jak Twoje organizacja może wspierać Twoje zewnętrzne działania PR?
    • Jak efektywnie przekazywać informację istotną dla firmy i tym samym skutecznie skomunikować się z grupą docelową?
  • 12:00CSR&KOMUNIKACJA – czyli do czego jest nam potrzebny dialog z interesariuszami?

    • Aleksandra Kusz vel Sobczuk,  Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, LOTTE Wedel
    • Dialog z interesariuszami jako narzędzie pomocne w tworzeniu strategii CSR. Najważniejsze założenia procesu
    • Dialog z interesariuszami na przykładzie LOTTE Wedel
    • Dialog z interesariuszami – wymiar komunikacyjny


  • 12:45Lunch

  • 13:15Polityka, kryzys, fake news, hejt – narzędzia tworzenia zaufania społecznego, …ale i jego destrukcji

    • Adam Łaszyn,  Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, Alert Media Communications
  • Transformacja relacji z mediami

  • 14:00Podcasty: "hype" czy "must"? Tworzenie treści dopasowanych do nowych form dziennikarskich

    • Paweł Sołtys,  dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
    • W jaki sposób możesz wykorzystać podcasty i formy video, by wzmocnić strategię PR Twojej marki?
    • W jaki sposób przekonać internetowych twórców do wykorzystania Twoich informacji w podcastach czy materiale video?
    • Co zmieniło się na rynku podcastów w ciągu ostatniego roku?
  • 14:45Przerwa na kawę

  • 15:00Wczoraj dziennikarz, dzisiaj PRowiec czyli czego o działaniach PR i nawiązywaniu relacji możesz nauczyć się od byłych dziennikarzy?

    • Karolina Hytrek-Prosiecka,  Doradca ds. komunikacji
    • Jak skutecznie nawiązywać i budować długofalowe relacje z dziennikarzami? Metody budowania dwustronnych relacji
    • Jak tworzyć indywidualną historię wykorzystując sport w swoich działaniach PR?
  • 15:45Jak wypracować przejrzyste standardy współpracy redakcji z partnerami komercyjnymi?

    • Moderator: Grzegorz Nawacki,  redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    • Paweł Sołtys,  dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”
    • Anna Marciniak,  Dyrektor ds. Komunikacji w polskim oddziale, Mastercard Europe
    • Jakub Kurasz,  Head of Communications, PwC Poland
    • Maciej Szczepaniuk,  Public Affairs Manager, Provident Polska
    • Czego PR może oczekiwać od redakcji, a czego nie może?
    • Jak zadbać o długofalowe relacje między wartościowymi mediami a cennymi partnerami komercyjnymi?
    • Jak konstruować skuteczne komunikacyjnie projekty medialne z korzyścią dla wszystkich interesariuszy?
  • 16:45Zakończenie 1 dnia kongresu

    Lider transformacji

  • 09:30JAK chcemy być zapamiętani? Czyli o tym, czym właściwie zarządzamy w komunikacji kryzysowej. Podejście Shell.

    • Anna Papka,  Doradczyni ds. Relacji Zewnętrznych na Polskę, Shell Polska Sp. z o.o.
    • Czas! Jak szybko dotrzeć z komunikatem wzmacniającym wizerunek Twojej marki w poszczególnych kanałach?
    • Na chwilę przed kryzysem czyli jak przygotować komunikację przed zbliżającym się kryzysem? Wdrożenie procedur reagowania kryzysowego
    • Jak skutecznie radzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?
    • Metody współpracy z dziennikarzami podczas wizerunkowej katastrofy Twojej marki. W jaki sposób stworzyć spójny przekaz medialny?
  • 10:15Na ratunek czyli skuteczne metody komunikacji kryzysowej

    • Małgorzata Rybak-Dowżyk,  Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.
    • Czas! Jak szybko dotrzeć z komunikatem wzmacniającym wizerunek Twojej marki w poszczególnych kanałach?
    • Na chwilę przed kryzysem czyli jak przygotować komunikację przed zbliżającym się kryzysem? Wdrożenie procedur reagowania kryzysowego
    • Jak skutecznie radzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?
    • Metody współpracy z dziennikarzami podczas wizerunkowej katastrofy Twojej marki. W jaki sposób stworzyć spójny przekaz medialny?


  • 11:00Przerwa na kawę

  • 11:20PR Leadership – Skuteczne metody zarządzania i motywowania Twojego zespołu PR

    • Sławomir Ronkowski,  Dyrektor ds. Komunikacji, LPP S.A.
    • W jaki sposób utrzymać bezustanną kreatywność i motywację w Twoim aktywnym zespole PR?
    • PR skill set czyli jak wspierać rozwój w Twoim wewnętrznym zespole, by nadążać za zamieniającymi się trendami?
    • W jaki sposób skutecznie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji i inteligencji emocjonalnej, by przewodzić zespołowi?
    • Metody zarządzania Twoim zespołem w procesie zmian – jak komunikować zmiany i budować zaufanie Twoich pracowników?
  • 12:05Mierz, będziesz wiedział, że działa! Wskaźniki efektywności działań PR

    • Daria Sulgostowska,  Rzeczniczka prasowa i kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju, CCC
    • Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki?
    • Mierniki ilościowe i jakościowe Twoich działań PR w poszczególnych mediach
    • Czy mierzenie wyników, tego co się nie ukazało jest możliwe? Przykładowe narzędzia
    • Statystyki, wykresy, raporty – jak skutecznie analizować pozyskane dane, by poprawić Twoje działania PR 
  • 12:50Lunch

  • Transformacja działań

  • 13:20Digital Relations – Nowe media i cyfrowe kanały komunikacji sukcesem Twoich kampanii PR

    • Katarzyna Gospodarek,  Dyrektor komunikacji korporacyjnej, BMW Group Polska
    • Jak osiągnąć założone cele PRowe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną w cyfrowych kanałach?
    • Skuteczne narzędzia digital PR, które wykorzystasz budując wizerunek Twojej marki
    • W jaki sposób świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych i maksymalizować zasięgi Twoich komunikatów?
  • 14:05Liczby i dane – jak je interpretować, przedstawiać i komunikować, by uatrakcyjnić Twoją strategię komunikacji i działania PR?

    • Alicja Defratyka,  Starszy Analityk, SpotData.pl
    • W jaki sposób angażująco opowiadać o liczbach i komunikować dane PR?
    • Jak efektywnie interpretować dane liczbowe (punkt odniesienie, horyzont czasowy, porównania)?
    • Jak za pomocą liczb nagłaśniać ważne tematy społeczno-gospodarcze czy wnioski z raportów i analiz?
    • W jaki sposób skutecznie prezentować dane, by były czytelne i atrakcyjne w odbiorze?
  • 14:35Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Alicja Defratyka

Alicja Defratyka

Starszy Analityk, SpotData.pl

Odpowiada za przygotowanie raportów oraz za prowadzenie badań rynku i opinii. Ekonomistka z wieloletnim doświadczeniem pracy w think-tankach, mediach i biznesie. Wcześniej pracowała m.in. w ośrodku dialogu i analiz THINKTANK, agencji informacyjnej Newseria, Francuskiej Izbie Gospodarczej oraz w Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR). Prowadzi także własny projekt edukacyjno-społeczny ciekaweliczby.pl, a prezentowane przez nią liczby i sondaże są często publikowane przez największe media w Polsce. Ukończyła Szkołę Główną Handlową. Absolwentka studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej oraz Praktycznej Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS.

Katarzyna Gospodarek

Katarzyna Gospodarek

Dyrektor komunikacji korporacyjnej, BMW Group Polska

Z Public Relations związana od 15 lat, zarówno po stronie agencji, jak i korporacji. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, CSR i marketingu wartości, a także w budowaniu wizerunku marek luksusowych. Od 8 lat odpowiada za działania komunikacyjne BMW Group Polska z markami BMW i MINI. Współtworzy program mecenatu kultury BMW Art Club, nagrodzony Złotym Spinaczem. W PR ceni kreatywność, nowe narzędzia i metody oraz wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji w zależności od celu. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Sustainabilty Studies w Akademii L. Koźmińskego.

Karolina Hytrek-Prosiecka

Karolina Hytrek-Prosiecka

Doradca ds. komunikacji

Marcin Kasprzak

Marcin Kasprzak

Dyrektor Działu Komunikacji i PR, ERBUD S.A.

Po dekadzie spędzonej w mediach zmienił stronę barykady. Wyspecjalizowany w komunikacji do mężczyzn (pracował m.in. w magazynach Malemen, Playboy, Esquire, był redaktorem naczelnym magazynu Logo), doradzał wielu markom w planowaniu kampanii PR. Absolwent PR i Komunikacji Medialnej na Uniwersytecie Warszawskim.

Katarzyna Koper

Katarzyna Koper

Dyrektorka Biura ds. Relacji Zewnętrznych i Rzeczniczka Prasowa, PKP Energetyka

Odpowiada za koordynację działań biura, które zajmuje się m.in. dbaniem o relacje z interesariuszami, otoczeniem rynkowym i mediami, realizacją strategii marketingowej, PR-owej i zarządzaniem kryzysowym. Do 2018 roku była związana ze spółkami Publicis Groupe. Ostatnio jako dyrektor zarządzająca agencji Publicis Consultants, wcześniej była Account Directorem w MSL, gdzie odpowiadała m.in. za prowadzenie działań wizerunkowych, zarządzanie reputacją, public affairs i komunikację antykryzysową. Uważa, że komunikacja to strategiczny obszar każdej organizacji wpływający na szeroko rozumianą reputację, która ma odzwierciedlenie w wynikach finansowych. Obecnie specjalizuje się w branży energetycznej i kolejowej, ale pracowała też dla klientów z sektora zbrojeniowego, technologicznego, motoryzacyjnego i finansowego. Doświadczenie zawodowe zdobywała również, pracując w mediach, organizacjach pozarządowych i agencji badawczej.

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Head of Communications, PwC Poland

Od ponad 5 lat dyrektor komunikacji w firmie doradczej PwC Polska. Dodatkowo pełni funkcję koordynatora komunikacji kryzysowej PwC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed pracą w PwC pracował dla Roland Berger Strategy Consultants oraz jako dziennikarz ekonomiczny w polskich i międzynarodowych mediach. Przez ponad 15 lat zarządzał informacją gospodarczą w takich tytułach jak Rzeczpospolita (jako zastępca redaktora naczelnego), Gazeta Giełdy i Innwestorów Parkiet (redaktor naczelny), Dziennik Gazeta Prawna (szef działu biznes) oraz pracował jako korespondent w agencji Reuters. Wspólnie z zespołem wdraża strategie komunikacyjne PwC, współtworzy również raporty firmy oraz pracuje dla klientów tej firmy doradczej – realizując zlecenia o charakterze komunikacji strategicznej i kryzysowej. Za udział w projektach o globalnym zasięgu uhonorowany Global Communications Award sieci PwC oraz laureat wielu nagród dziennikarskich.

Aleksandra Kusz vel Sobczuk

Aleksandra Kusz vel Sobczuk

Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, LOTTE Wedel

Adam Łaszyn

Adam Łaszyn

Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, Alert Media Communications

Prezes i założyciel agencji Alert Media Communications specjalizującej się w strategiach PR i komunikacji kryzysowej. W branży PR od 1998 r. Doradca dziesiątek polskich firm i instytucji – m.in. Coca-Cola, Danone, DKMS, Goodyear, Pepco, Philip Morris, PLL LOT, Nutricia, Velux, Ministerstwo Finansów, KPRM. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. Doradca osób publicznych i coach medialny. Wykładowca różnych dziedzin PR m.in. krakowskiej WSE, UEK, UW, PG oraz London School of PR. Autor kompleksowych poradników „Media i ty” oraz „eKryzys”. Pomysłodawca i współautor książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce”. Współautor „Leksykonu PR” oraz podręcznika „Sztuka Public Relations”. Były wieloletni członek władz ZFPR oraz Rady Etyki PR. Członek PSPR. W 2009 r. został uznany przez Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (poz. 27). Twórca terminu „przekazy dnia”. Do 1998 pracował jako dziennikarz (m.in. w Trójce, Życiu Warszawy, Ekspressie Wieczornym) specjalizując się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „Sułtan terroryzmu” jako pierwszy w Polsce przedstawił sylwetkę Osamy bin Ladena. Z wykształcenia prawnik – ukończył WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

Anna Marciniak

Anna Marciniak

Dyrektor ds. Komunikacji w polskim oddziale, Mastercard Europe

Dołączyła do zespołu polskiego oddziału Mastercard Europe w marcu 2014 r. Jest odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych firmy, relacje z mediami, obecność firmy na konferencjach i wydarzeniach branżowych i biznesowych, komunikację wewnętrzną, a także strategię i wizerunek marki w mediach społecznościowych. Odpowiada również za nadzór strategiczny i koordynację działań komunikacyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ma blisko 20 lat doświadczenia w komunikacji strategicznej i produktowej, pracując głównie dla firm i marek z branży nowoczesnych technologii. W latach 2012-2014, jako PR manager i rzecznik prasowy Hewlett-Packard Polska, odpowiadała za działania PR dla wszystkich działów biznesowych firmy, w tym rozwiązania i produkty dla biznesu i konsumentów, usługi profesjonalne i outsourcingowe, a także komunikację kryzysową i korporacyjną. Karierę zawodową rozpoczynała w SAP Polska, gdzie odpowiadała za realizację działań PR firmy. Następnie pracowała w kilku agencjach PR, a bezpośrednio przed podjęciem pracy w Hewlett-Packard, w agencji Solski Burson-Marsteller (obecnie Solski Communications), gdzie prowadziła projekty komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej, a także planowała i realizowała działania PR dla marek konsumenckich i akcji edukacyjnych. Jest absolwentką Socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. Giedroycia w Warszawie. Wolny czas poświęca głównie na realizację pasji sportowych (golf, bieganie, sporty walki). Intersuje się również psychologią społeczną i jest „książkowym molem”.

Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki

redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl

Absolwent wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. dziennikarz „Pulsu Biznesu”, od lutego 2011 r. zastępca redaktora naczelnego, od maja 2016 r. redaktor naczelny pb.pl, od marca 2019 r. redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, sektora finansowego, funduszy inwestycyjnych. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Inicjator akcji #jedzjabłka, za którą otrzymał nagrodę branży public relations PRoton. Ponadto #jedzjabłka uznano za Wydarzenie Roku i na jego ręce trafiła nagroda Innovation Award 2015, przyznawana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

Anna Papka

Anna Papka

Doradczyni ds. Relacji Zewnętrznych na Polskę, Shell Polska Sp. z o.o.

Ma wieloletnie doświadczenia w Public Relations, przede wszystkim w obszarze spraw korporacyjnych oraz zarządzania ryzykami reputacyjnymi. Od początku kariery związana z dużymi międzynarodowymi organizacjami, w tym British American Tobacco, UniCredit czy Jeronimo Martins Polska. W Shell odpowiada za całościowe planowane i realizację strategii reputacyjnej i komunikację zewnętrzną na Polskę, jest również członkiem Country Coordination Team w Shell Polska.

Marta Pokutycka-Mądrala

Marta Pokutycka-Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, Nationale-Nederlanden

Odpowiada w ramach pionu HR za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA dla HR w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, relacji inwestorskich i komunikacji finansowej oraz projektów społecznych. Jurorka konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR , komunikacji oraz employer brandingu.

Sławomir Ronkowski

Sławomir Ronkowski

Dyrektor ds. Komunikacji, LPP S.A.

Od 1993 roku związany z komunikacją i marketingiem. Przez ponad 20 lat w branży finansowej, najpierw poprzez firmę ubezpieczeniową Ergo Hestia, a następnie jako dyrektor Marketingu i Komunikacji realizujący wizję instytucji przyjaznej klientom w skandynawskim Banku Nordea. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2015 koordynuje obszar komunikacji i zrównoważonego rozwoju w gdańskiej LPP. Zaangażowany w upowszechnienie wizerunku polskiej, społecznie odpowiedzialnej firmy odzieżowej, a także w realizację projektów employer brandingowych. Od ponad roku działa jako członek Zarządu w Fundacji LPP, która angażuje się w działania prospołeczne i prośrodowiskowe. W LPP odpowiedzialny jest za komunikację firmową oraz zrównoważony rozwój w wymiarze społecznym i etycznym, a także badania i rozwój w obszarze produktu.

Małgorzata Rybak-Dowżyk

Małgorzata Rybak-Dowżyk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.

Od 20 lat związana z obszarem komunikacji. Od 2012 roku pełni funkcję Dyrektora Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, w tym kształtowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji, kreowanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Responsibility) ściśle zintegrowanej ze strategią rozwoju biznesu. Jest inicjatorką niestandardowych projektów T-Mobile – m.in. akcji społecznej Pomoc Mierzona Kilometrami. Doskonale spełnia się w roli nowoczesnej kobiety biznesu, ale przede wszystkim jako matka trójki dzieci. Na co dzień aktywnie łączy te dwie funkcję będące wyzwaniem, nie tylko w środowisku biznesowym, ale i w sferze prywatnej. Wychowując trójkę dzieci, będące w różnym wieku – szkolnym i przedszkolnym oraz profesjonalnie realizując się jako manager. Obdarzona wyjątkową energią, entuzjazmem do życia oraz rzadką zaletą – znajdowania rozwiązań tam, gdzie inni ich nie dostrzegają. Jej bogate doświadczenie zawodowe i życiowe pozwoliło na wypracowanie światopoglądu, który koncentruje się na ludziach, kreowaniu lepszej rzeczywistości i wytrwałości w dążeniach do swoich celów i marzeń. Dzięki swojemu pozytywnemu podejściu do życia i umiejętnością komunikatywnego zarządzania, skupia wokół siebie ludzi, których „zaraża” swoją pasją – na życie. Ulubione zwroty, które mówią o niej najwięcej: „uśmiech na Życie”, „odwróćmy myślenie” oraz „kryzys to nasza szansa, musimy go dobrze wykorzystać”.

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

dziennikarz, szef projektów audiowizualnych „Pulsu Biznesu”

Dziennikarz ekonomiczny, szef projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia, w latach 2014-2015 zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska”. Po godzinach kibic Legii Warszawa oraz pasjonat narciarstwa alpejskiego komentujący zmagania w tej dyscyplinie w Eurosport Polska.

Sebastian Stępak

Sebastian Stępak

General Manager, MSL

Jest dyrektorem zarządzającym w polskim oddziale MSL, międzynarodowej agencji Public Relations należącej do Publicis Groupe – jednego z największych koncernów reklamowych na świecie. Pierwszą agencją w jakiej pracował była firma Ciszewski Public Relations, w 2012 roku oficjalnie przejęta przez francuską grupę. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego linii lotniczych i wielu innych marek zwłaszcza w trudnych okolicznościach. Jego specjalizacja to komunikacja i zarządzanie kryzysowe. Pracował dla największych światowych marek takich jak: P&G, Unilever, Google, GE, IBM, Microsoft, Pernod Ricard, LG Electronics, Samsung i wielu innych. Oprócz zarządzania, w MSL czuwa nad strategią i kreacją. Od lat jest jurorem w największych konkursach reklamy i PR na świecie, takich jak: Cannes Lions, Sabre Awards, KTR-y, Clio Awards, Young Creatives i wielu innych.

Barbara Stępień

Barbara Stępień

Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Ekspert komunikacji, kultury organizacyjnej i public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, komunikacji marek i budowaniu zaangażowania pracowników. Barbara Stępień zdobywała swoje doświadczenie i ekspertyzę m. in. w Hewlett-Packard, GSK Pharma i sieciowej agencji Edelman PR. Od 2016 roku w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie odpowiada za rozwój i realizację strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz za zarządzanie relacjami z mediami i kontaktami zewnętrznymi w obszarze korporacyjnym i CSR. Barbara Stępień jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja PR.

Daria Sulgostowska

Daria Sulgostowska

Rzeczniczka prasowa i kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju, CCC

Rzeczniczka prasowa i kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Grupie CCC. Specjalistka w dziedzinie komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej, której bliska jest idea odpowiedzialnego biznesu. Wcześniej m.in. rzeczniczka OTCF, właściciela marki 4F, gdzie od podstaw budowała pion komunikacji korporacyjnej. Doświadczenie zdobywała również w branży energetycznej - przez 4 lata pracowała w zespole komunikacji fińskiej firmy Fortum. Związana także z działalnością sportową, jest trenerką tenisa ziemnego i wykładowcą na konferencjach dedykowanych trenerom sportu.

Maciej Szczepaniuk

Maciej Szczepaniuk

Public Affairs Manager, Provident Polska

Od 2013 r. do lutego 2020 r. Maciej Szczepaniuk był rzecznikiem prasowym PGE Polskiej Grupy Energetycznej a przez ostatnie dwa lata łączył tę funkcję ze stanowiskiem wicedyrektora departamentu zarządzania komunikacją i marketingiem, nadzorując komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i CSR. Odpowiadał również za rozwój kanałów Grupy PGE w mediach społecznościowych. Wcześniej przez pięć lat był dziennikarzem „Gazety Prawnej” i „Dziennika Gazety Prawnej”, a pracę w mediach rozpoczął w 2003 r. w „Rzeczpospolitej”. Z początkiem sierpnia 2020 r. w Provident Polska objął stanowisko public affairs managera.

Dorota Truśkiewicz

Dorota Truśkiewicz

Dyrektor Działu Marketingu, ERBUD S.A.

Dyrektor Działu Marketingu w Grupie ERBUD; specjalizuje się w efektywnym budowaniu i komunikowaniu marek. Przez wiele lat była związana zawodowo z największymi, globalnymi Agencjami Reklamowymi: Grey Worldwide; Tequila, Scholz & Friends. Jako Dyr. Strategii realizowała projekty dla marek największych, światowych koncernów: Procter & Gamble, Unilewer, Beiersdorf, SABMiller oraz dla potentatów polskiego rynku: PKN Orlen, PZU, PKO BP. Posiada duże doświadczenie w dziedzinie budowania i komunikowania Portfela Marek. Przygotowała i zrealizowała ponad 100 projektów z zakresu budowania wizerunku, komunikacji oraz wspierania sprzedaży.

Katarzyna Życińska

Katarzyna Życińska

CEO, 38Group

Prezes i założycielka 38Group. Doświadczenie zawodowe zdobywała w holdingu mediowym EUROZET, grupie mediowej Starcom MediaVest oraz firmie FERAX, gdzie budowała strategię marketingową dla takich marek jak Gatta. Od 10 lat z sukcesem rozwija agencję komunikacji contentowej 38Content Communication, wchodzącej w skład 38Group. Ma na swoim koncie dziesiątki przygotowanych i zrealizowanych strategii komunikacji dla marek z różnych gałęzi gospodarki. Należą do nich m.in. Grupa Accor, Ministerstwo Klimatu, Ministerstwo Cyfryzacji, ElectroMobility Poland, Atlas czy SM Mlekpol. Uważa, że marketing, reklama i PR to obszary, które wzajemnie się przenikają, dzięki czemu stanowią niewyczerpane źródło inspiracji oraz motywację do podnoszenia sobie poprzeczki i realizację coraz ciekawszych działań.

Portal medialny

Nowy Marketing

Medialna Perspektywa

PRoto

IMM

Internet PR

Opiekun merytoryczny:

Paulina Mocka

Paulina Mocka

Project Manager

48223339867

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]