Digital PR

Digital PR

27 maja 2020 / Online

Cel

Rośnie znaczenie mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów za pomocą których PRowcy docierają do odbiorców. 

Internet to dziś już codzienność komunikacji. Tu można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, tu powstają opinie, komentarze i emocje, tu są fani i ambasadorzy marki. Tu także wybuchają kryzysy.

Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji i big data, pogłębiony monitoring, tworzenie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR. Narzędzia, z których można skorzystać, są niemal nieograniczone, tak jak nieograniczony jest internet. 

Czy wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów digital?

Dołącz do grona słuchaczy warsztatów on-line i pod okiem doświadczonych prelegentów:

  • poznaj nowe narzędzia i metody dotarcia do Twojego odbiorcy
  • zwiększ efektywność Twoich komunikatów w mediach
  • dowiedz się czy sztuczna inteligencja pomoże PR-owcom
  • wraz z ekspertami przeprowadź śledztwo w internecie i sprawdź co może dać geolokalizacja, nowoczesny tracking i monitoring wielu kanałów jednocześnie
  • dowiedz się jak będzie wyglądała agencja PR 2025 i co nas czeka w sferze komunikacji?




Webinarium dedykujemy przede wszystkim:

  • Kierownikom, Managerom działów PR
  • Rzecznikom Prasowym
  • Specjalistom ds. PR
  • Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
  • Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
  • Przedstawicielom Agencji PR


KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Patron Medialny