Dyrektor Administracyjny 2020

Dyrektor Administracyjny 2020

17 listopada 2020 / Online

Cel


Zapraszamy na spotkanie dedykowane Dyrektorom Administracyjnym – Konferencja Dyrektor Administracyjny 2020 – które odbędzie się 17 listopada 2020 r. , w formule online.

Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych Ekspertów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie.

Zarządzanie działem Administracyjnym to bardzo duże wyzwanie wymagające ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia.


Podczas konferencji prelegenci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • jakie są formy i zasady wykonywania pracy poza zakładem pracy (praca zdalna, telepraca, home office)
  • jak muszą zmienić się nasze biura (firmowe i domowe) wobec obecnych i przyszłych zagrożeń oraz nowych oczekiwań pracowników, 
  • czy efektywność w trakcie pracy zdalnej w stosunku od okresu przed pandemią spadła na tyle, że powrót do pracy w biurze jest konieczny lub czy zaistniała inna istotna okoliczność, która wymaga powrotu do biura?
  • czego oczekują pracownicy - jak zmieniły się ich oczekiwania po przymusowym home office?
  • jak w praktyce wygląda wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, jakie wiążą się z tym problemy,
  • jakie rozwiązania redukujące udział papierowych dokumentów zastosować w dziale administracyjnym ,
  • jak zarządzać flotą samochodową po pandemii.


Zaprezentujemy praktyczną wiedzę potrzebną w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą procesów biurowych. Zaproponowane case studies umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści. Zaproszeni praktycy podzielą się swoimi receptami na sukces.


KOGO NIE MOŻE ZABRAKNĄĆ PODCZAS KONFERENCJI?

  • Dyrektorów Administracyjnych 
  • Pracowników i Asystentów Biura Zarządu
  • Kierowników Działów Administracji
  • Office Managerów.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online