
II ESG Forum
Cel
Temat ESG (środowisko, kwestie społeczne, ład korporacyjny) już nie jest przejściową modą ani formalnością, to temat niezwykle aktualny i istotny dla każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiaru czy branży.
Z wielką radością zapraszamy Państwa do udziału w ESG Forum – najważniejszym wydarzeniu dla wszystkich, którzy pragną być liderami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.
ESG Forum to nie tylko przekazanie wiedzy, ale przede wszystkim platforma do budowania silnych relacji biznesowych i wymiany doświadczeń. Spotkamy się z najwybitniejszymi ekspertami, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami, najlepszymi praktykami i innowacyjnymi rozwiązaniami.
Współczesne wyzwania wymagają nowatorskich podejść, a ESG Forum jest miejscem, w którym odkryjecie Państwo kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju, kształtujące przyszłość biznesu i społeczeństwa. Niezależnie od tego, czy jesteście przedsiębiorcami, menedżerami czy ekspertami w dziedzinie ESG, nasze forum zapewni Wam cenne narzędzia, wiedzę i inspirację do skutecznej transformacji.
W programie m.in.:
- Cyrkularność – czy wiemy gdzie się zaczyna
- Dyrektywa CSRD w praktyce. Przygotowania do raportowania zgodnie z CSRD
- Jak technologia wspiera zrównoważony rozwój firm
- Wygodnie i odpowiedzialnie – integracja odpowiedzialności w ekosystemie modern convenience Grupy Żabka
- Taksonomia UE – doświadczenie po pierwszym raportowaniu zgodności z technicznymi kryteriami – case study Budimex
- Ryzyka środowiskowe a należyta staranność w łańcuchu dostaw
Adresatami forum są m.in.:
- Prezesi, Członkowie zarządów
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie i analizę ryzyka (kwestie środowiskowe, społeczne i pracownicze, prawa człowieka, przeciwdziałanie korupcji i łapownictwu)
- Osoby odpowiedzialne za wdrażanie w firmach zasad społecznej odpowiedzialności i raportowanie społeczne
- Osoby odpowiedzialne za zapewnienie zgodności działania firmy z przepisami prawa i dobrowolnie przyjętymi zobowiązaniami (compliance)
- Osoby odpowiedzialne za przestrzeganie przepisów
- Specjaliści od ESG, zrównoważonego rozwoju i CSR
- Specjaliści ds. audytu i dyrektorzy finansowi
- Menedżerowie ds. ryzyka i inwestycji
- Biegli rewidenci, Doradcy biznesowi
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Barceló Warsaw Powiśle
Wybrzeże Kościuszkowskie 43a
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy