Jak transformować biznes opierając się na danych

Jak transformować biznes opierając się na danych

3 czerwca 2020 / online

300 zł netto do 3 czerwca

WEBCAST

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w webinarze poświęconym zarządzaniu danymi w firmie. Uzyskacie Państwo bardzo konkretne, metodologiczne podpowiedzi jak przejść efektywnie przez cały proces budowania organizacji opartej o dane. W trakcie webcastu przedstawimy zakres niezbędnych działań, koniecznych aby przeprowadzić skuteczną transformację w tym zakresie. Każda transformacja jest inna, jednak składają się na nią elementy, które są niezbędne i takie, które mogą stanowić jej istotne ryzyko. Na warsztacie skupimy się na wszystkich tych elementach, które muszą być wzięte pod uwagę przez decydentów i osoby realizujące program oparcia się na danych.

Webcast jest dedykowany przede wszystkim :

  • liderom transformacji
  • szefom komórek analitycznych
  • managerom IT
  • managerom komórek biznesowych
  • ambitnym analitykom i badaczom danych

Założenia tematyczne warsztatu :

  • Przykłady wielu projektów transformacyjnych mających na celu eksploatację danych dla celów biznesowych
  • Cztery główne aspekty, niezbędne dla pomyślnego procesu transformacji opartej na danych:

CELE BIZNESOWE składające się na strategię

DANE układające się w procesy

TECHNOLOGIA elementy tworzące architekturę

LUDZIE współpracujące zespoły

Metodologia stosowana podczas webcastu:

  • Dyskusja
  • Mini wykład interaktywny
  • Sesja pytań i odpowiedzi


KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie przez dwa tygodnie od szkolenia.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !


Program

Środa, 3 czerwca

11:00 13:00

Jak transformować biznes opierając się na danych

  • Mariusz Jażdżyk, Autor książki Chief Data Officer, dyrektor architektury danych i platform w wiodącej grupie reklamowej.

4 kluczowe etapy procesu transformacji organizacji w oparciu o dane

1. Cele biznesowe składające się na strategię:

Niezbędna część biznesowa każdej transformacji to znalezienie miejsc w których decyzje mogą być poprawione dzięki wnioskom wynikającym z danych. Aby połączyć możliwości algorytmów i siły drzemiącej w danych omówimy:

  • wizję, strategię firmy, roadmapę celów
  • wsparcie decyzji biznesowych
  •  stawianie hipotez biznesowych i ich weryfikację
  • wynikające z nich wymagania biznesowe dotyczące niezbędnych zmian we wspierającej firmę technologiach
  • antycypację, kreację produktów i przełożenie strategii na działania taktyczne

2. Dane układające się w procesy:

Skąd biorą się dane i w jaki sposób powinniśmy sprawić aby zostały one użyte dla celów biznesowych, w szczególności:

  • czym jest proces biznesowy i jakie ma powiązanie z powstającymi danymi
  • procesy zasilania danymi, bazy danych, metadane (opisy danych) i strategie pozyskiwania danych
  • dane a informacje
  •  zagadnienia ładu danych w firmie -data governance

3. Elementy tworzące architekturę:

 Technologia i architektura połączeń różnych technicznych komponentów:

  •  od podstawowych komponentów rozwiązań analitycznych poprzez narzędzia zasilania danymi i rozwiązania do przechowywania danych
  •  modelowanie struktur danych
  • rozwiązania do poszukiwania wiedzy i zależności w danych (modele Data Science, Machine Learning, Sztuczna Inteligencja)
  •  architektura rozwiązania, Infrastruktura, środowisko technologiczne, cele architektoniczne i strategia rozwoju architektury

4. Współpracujące zespoły:

Cele biznesowe, dane i architektura, wymagają realizacji jednego lub większej liczby projektów oraz efektywnej współpracy zespołowej:

  • znalezienie potrzebnych ról i poszukiwaniem talentów
  • współpraca osób w projektach
  • różne modele współpracy zarówno w firmie jak i z dostawcami czy partnerami
  •  główne zalety wybranych metod zarządzania projektami dla zagadnień dotyczących danych i analityki

5. Pierwsze 100 dni- Od czego zacząć proces transformacji:

  • typowe etapy działania lidera w organizacji realizującej transformację
  • praktyczne wskazówki
  • na co należy zwrócić szczególną uwagę

6. Sesja pytań i odpowiedzi

  • 120 min.
online, ,

Prelegenci

  • Mariusz Jażdżyk

    Mariusz Jażdżyk

    Autor książki Chief Data Officer, dyrektor architektury danych i platform w wiodącej grupie reklamowej.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

300 zł netto do 3 czerwca

Zarejestruj się