Transformacja cyfrowa w HR

Digitalizacja procesów HR ułatwia funkcjonowanie w obecnych czasach. Dziś cyfryzacja HR to już konieczność.

Automatyzacja czynności kadrowo-płacowych to oszczędność czasu, ale i pieniędzy. Wdrożenie rozwiązań informatycznych w obszarze HR pozwala na sprawne zarządzanie obszarem kadrowo-płacowym.

Jak transformacja cyfrowa w procesach HR wpływa na całą organizację? /fot. Freepik / rawpixel
Jak transformacja cyfrowa w procesach HR wpływa na całą organizację? /fot. Freepik / rawpixel

Cyfryzacja procesów w HR przynosi korzyści finansowe, organizacyjne oraz daje szerokie możliwości we wszystkich obszarach działania firmy. To szansa na sprawne zarządzanie, obniżenie kosztów i znaczny wzrost efektywności.

Skorzystaj z wiedzy doświadczonych praktyków oraz ekspertów i dowiedz się, jak usprawnić procesy HR w Twojej firmie. Weź udział w konferencji online “II Inteligentna automatyzacja i robotyzacja w procesach HR”, która odbędzie się 27 stycznia 2022.

Uczestnicząc w wydarzeniu dowiesz się:

  • Jak kształtował się rynek HR w ostatnich latach i w którym kierunku będzie się rozwijał
  • Wpływ transformacji cyfrowej w procesach HR na całą organizację
  • Jakie są największe ryzyka, wyzwania i korzyści związane z digitalizacją w zakładzie pracy
  • Jak zorganizować analitykę HR, aby nie zajmowała tak dużo czasu jak do tej pory?
  • Do czego wykorzystać sztuczną inteligencję w działach HR?

Ponadto sprawdzisz, dlaczego eksploracja procesów oparta o ML/AI to katalizator efektywnej automatyzacji i jak przeprowadzić wdrożenie RPA i AI w obszarze zasobów ludzkich by efekt końcowy znalazł praktyczne zastosowanie. Poznasz wpływ robotów HR na efektywność biznesu i sposoby na wzmocnienie komunikacji w organizacji przy użyciu rozwiązań cyfrowych.

O tym, jaką rolę pełnią systemy informatyczne w zarządzaniu polityką personalną powiedzą zaproszeni eksperci z takich firm jak m.in.: Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, Rhenus Data Office Polska, Cushman&Wakefield, Stock Polska, Coca-Cola HBC, Kyp.ai.

Weź udział w wydarzeniu >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.