Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?
To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.
Jak to zrobić?
Dowiedz się u źródła!
Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami
Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów
Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia
Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy
Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy
Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają
Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”
Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!


































