Media Relations
Public relationsOnlineKonferencja
Media Relations
Zainteresuj media Twoim newsem, poznaj perspektywę dziennikarzy

Wstęp bezpłatny



Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?

To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić?

Dowiedz się u źródła!



Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami

Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów

Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia

Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy

Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy

Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają

Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”

 

Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.

 

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

 

Partnerzy:

Patron Medialny

Nowy MarketingPortal MedialnyMedialna PerspektywaPRotoIMMPoradnik Przedsiębiorcy

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:20Rejestracja uczestników do platformy online

  • 09:30Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników

    • Renata Grzeszczak,  project manager - team leader, Puls Biznesu
  • 09:40Social media w dwugłosie - rozmowa

    • Grzegorz Nawacki,  redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    • Jolanta Piela,  prezes zarządu, Good Division

    „No bullshit - Real value” komunikacja w skutecznych kontaktach z mediami i dziennikarzami

    • Budowanie realnej wartości w komunikacji z mediami jako jedyny skuteczny marketing w „długim terminie”
    • Jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji i budowania często bardzo bliskiego bezpośredniego kontaktu z publiką na bazie wartościowych informacji. I dlaczego „oklepane praktyki PR” już dawno przestały działać
    • Czy social media mogą zastąpić media tradycyjne
    • Jak prowadzić social media by dziennikarze chcieli z nich korzystać

     

    Social media oczami dziennikarzy – czy social media są źródłem informacji dla dziennikarzy

    • Czy social media są kanałem do kontaktu z mediami

    Sesja Q&A

  • 10:40Wojna z fake newsami

    • Wojciech Surmacz,  Prezes, Polska Agencja Prasowa
    • Jak walczyć z fake newsami i obalać mity i dezinformacje?
    • Wskazówki, jak reagować na negatywne doniesienia medialne i głosy sprzeciwu (lub zachować milczenie po ich wystąpieniu)
    •  Fake newsy - gdzie leży ich źródło, jak im przeciwdziałać, czy dementować je w tradycyjnych mediach, czy tam, gdzie mają największy zasięg - więc w social mediach 
  • 11:20Przerwa

  • 11:40Jak zainteresować media Twoim newsem

    • Jak i czym zaskoczyć dziennikarzy w obecnym organicznym świecie
    • Jakie treści potrzebuje poszczególna redakcja, co kiedy i do kogo, deadliny, formuła
    • W jakiej formie przekazywać wiadomości i zapewnić, że treści są wartościowe i istotne?
    •  W jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi
    •  Jaki content w danej redakcji może być akceptowany
    •  Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium
    • Jak zainteresować media pozytywnymi informacjami – o złych informacjach każdy pisze – co z dobrymi newsami
    • Jak pandemia zmieniła relacje w mediach informacyjnych, a także jak stać się zaufanym partnerem w publikowaniu kluczowych wiadomości

     

    11.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza radiowego

    Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357

    Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357


    12.10 Jak zainteresować media Twoim newsem -perspektywa dziennikarza branżowego

    Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl

     

    12.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza telewizyjnego

    Radosław Mróz, dziennikarz, TVN24

  • 13:10Przerwa

  • 13:40Jak zainteresować media Twoim newsem c.d.

    13.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza regionalnego/lokalnego

    Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański


    14.10 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza prasowego

    Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl


    14.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza ze świata Show Biznesu

    Agnieszka Jastrzębska, dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post

  • 15:15Hyde Park - Zadaj nam pytanie

    • Grzegorz Nawacki,  redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    • Paweł Sołtys,  dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
    • Michalina Szczepańska,  redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
    • Jerzy Jurecki,  wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
    • Panel dyskusyjny z dziennikarzami
  • 15:45Największe błędy PR-owców

    • Marcel Zatoński,  dziennikarz, Puls Biznesu
    • Jak napisać fatalną notkę prasową
    • Jak zorganizować tragiczną konferencję prasową
    • Jak popsuć relację z dziennikarzem
  • 16:30Zakończenie konferencji

Michał Gąsiorowski

Michał Gąsiorowski

dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357

Jeden z sześciu założycieli Radia 357, dziennikarz sportowy i motoryzacyjny, komentator Formuły 1 w Eleven Sports, autor podcastu Sportlista. W 2018 roku przez trzy miesiące kierował internetowym radiem Zapinamypasy.pl. Wcześniej przez 16 lat związany był z radiową Trójką. Prowadził m.in. audycje "Trzecia strona medalu" i "Na trzecim biegu". Od jesieni 2013 roku do wiosny 2017 był zastępcą redaktora naczelnego redakcji sportowej Polskiego Radia. Relacjonował m.in. piłkarskie mistrzostwa świata i Europy, a także Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, Londynie, Rio de Janeiro i Soczi. Absolwent Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. W 2009 roku objechał świata na motocyklu, otrzymując Kolosa „za znakomitą reporterską pracę w trakcie podróży”. Autor książek dla dzieci "To jest futbol!" i "Od koła do Formuły 1".

Agnieszka Jastrzębska

Agnieszka Jastrzębska

dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu, Jastrząb Post

Jest od lat cenionym ekspertem w dziedzinie show biznesu, jedną z najbardziej lubianych i podziwianych w Polsce dziennikarek lifestyle. W latach 2009–2020 była reporterką programu Dzień dobry TVN, w którym prowadziła pasmo Showbiz info w którym wprowadzała widzów w kulisy świata gwiazd. W latach 2014–2015 prowadziła dwie edycje programu Kto poślubi mojego syna? Darzona zaufaniem od lat z sukcesem tworzy polskie media. Od września 2012 roku do lutego 2014 roku była redaktor naczelną magazynu Gala. Wcześniej związana z dwutygodnikiem „Viva!” – dziennikarka działu zagranicznego oraz działu kulturalnego miesięcznika „Twój Styl”, gdzie była szefem działu zagranicznego i prowadziła rubrykę „Styl bywania”. Przeprowadzała wywiady ze światowej sławy gwiazdami np. Bradem Pittem, Georgem Clooneyem, Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez czy Jane Fonda. Jest też jedyną wśród dziennikarek autorką muzycznych hitów. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.

Jerzy Jurecki

Jerzy Jurecki

wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański

Jerzy Jurecki – wydawca i jednocześnie dziennikarz śledczy Tygodnika Podhalańskiego. Na swoim koncie ma kilka nagród i odznaczeń. . M.in. w 2004 r. dostał nagrodę im. Dariusza Fikusa za stworzenie największego regionalnego pisma czyli za "Tygodnik Podhalański" W 2012 r., oprócz nagrody miesięcznika "Press" dla najlepszego Dziennikarza Roku otrzymał wyróżnienie MediaTory w kategorii "Inicjator". Tą nagrodą doceniono utworzenie przez niego lokalnego medium, które może bez problemu rywalizować z medialnymi gigantami. Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej, jeden z założycieli NZS. Członek Rady Wydawców Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.

Radosław Mróz

Radosław Mróz

dziennikarz, TVN24

Dziennikarz, prezenter telewizyjny i radiowy, wykładowca, szkoleniowiec. Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. W mediach pracuje od 20 lat. Obecnie związany z TVN24, gdzie prowadzi programy na żywo (m.in. Wstajesz i wiesz, Fakty w południe, Fakty po południu, wydania specjalne). Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W przeszłości był wydawcą i prowadzącym Serwisy Informacyjne w Programie III Polskiego Radia. Współpracował też m.in. z TVP Warszawa, TVP Info, TVP1, Polskim Radiem Dla Ciebie, onet.pl.

Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki

redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl

Absolwent wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. dziennikarz „Pulsu Biznesu”, od lutego 2011 r. zastępca redaktora naczelnego, od maja 2016 r. redaktor naczelny pb.pl, od marca 2019 r. redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, sektora finansowego, funduszy inwestycyjnych. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Inicjator akcji #jedzjabłka, za którą otrzymał nagrodę branży public relations PRoton. Ponadto #jedzjabłka uznano za Wydarzenie Roku i na jego ręce trafiła nagroda Innovation Award 2015, przyznawana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

Jolanta Piela

Jolanta Piela

prezes zarządu, Good Division

Jest prezesem i założycielem firmy doradczej Good Division specjalizującej się w pracy dla przedsiębiorców z branży IT, technologii przemysłowych, automatyki, robotyzacji, sztucznej inteligencji, a jej największą pasją jest praca dla rynku startupów. Doświadczenie w komunikacji i marketingu zdobywała w największych światowych organizacjach jako strateg: Gray Worldwide, Oracle, Havas Worldwide, Young & Rubicam. Aktywnie angażuje się w szerzenie idei przedsiębiorczości w Polsce, współtworzy programy akceleracyjne, prowadzi programy mentoringowe dla założycieli startupów. Jest także wykładowcą akademickim na kilku kierunkach związanych z marketingiem i budowaniem silnych marek oraz twórcą unikalnego kierunku studiów poświęconego innowacjom w przedsiębiorczości. Jej misją jest szerzenie idei zdrowej, szczęśliwej i satysfakcjonującej ścieżki przedsiębiorcy. Autorka wielu publikacji poświęconych strategii przedsiębiorczości. Prywatnie pasjonatka wyczynowych sportów wytrzymałościowych, jogi, malarstwa, muzyki, niepohamowana miłośniczka książek.

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357

Dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357. W latach 2017-2020 szef projektów audiowizualnych w wydawnictwie Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia. W latach 2014-2015 był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Po godzinach – kibic Legii Warszawa i pasjonat narciarstwa alpejskiego (od sezonu 2016/2017 komentator tej dyscypliny w Eurosport Polska).

Wojciech Surmacz

Wojciech Surmacz

Prezes, Polska Agencja Prasowa

Obecnie Prezes Polskiej Agencji Prasowej; wcześniej pracował jako szef redakcji gospodarczej Polskiego Radia, a następnie wicedyrektor radiowej Trójki. W latach 2014 – 2016 był redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” i wGospodarce.pl. Wcześniej pracował w miesięczniku „Forbes”, tygodniku „Newsweek Polska” i dzienniku „Puls Biznesu”.

Michalina Szczepańska

Michalina Szczepańska

redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl

Od września 2019 r. redaktor naczelna magazynu "Handel", do którego należy również portal handelextra.pl, wcześniej wieloletni dziennikarz Pulsu Biznesu, piszący o branży FMCG, odzieżowej i handlowej; doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, wykładowca akademicki, mówca publiczny i członek Toastmasters International.

Marcel Zatoński

Marcel Zatoński

dziennikarz, Puls Biznesu

W „Pulsie Biznesu” od 2011 r. Zajmuje się m.in. handlem detalicznym, telekomunikacją oraz farmacją i medycyną. Najchętniej pisze jednak o firmach na skraju upadłości — niezależnie od branży. Jeden z autorów podcastu „PB do słuchania”, czytelnik literatury rosyjskiej, wierny widz NBA.

Nowy Marketing

Portal Medialny

Medialna Perspektywa

PRoto

IMM

Poradnik Przedsiębiorcy

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]