Media Relations

Media Relations

25 maja 2021 / Online

1095 zł netto do 23 kwietnia

1495 zł netto do 25 maja

Cel

Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?

To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca - od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.

Jak to zrobić?

Dowiedz się u źródła!



Sprawdź, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami

Naucz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów

Poznaj techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia

Dowiedz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy

Poznaj skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy

Sprawdź, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają

Wejdź w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”

 

Nie będziemy skupiać się na teorii – program spotkania to głównie warsztaty prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy reprezentujących bardzo różnorodne media oraz ekspertów komunikacji.

 

Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!

 

Program

Wtorek, 25 maja

09:20

Rejestracja uczestników do platformy online

Online, ,
09:30

Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników

  • Renata Grzeszczak, project manager - team leader, Puls Biznesu
Online, ,
09:40

Social media w dwugłosie - rozmowa

  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Jolanta Piela, prezes zarządu, Good Division

„No bullshit - Real value” komunikacja w skutecznych kontaktach z mediami i dziennikarzami

  • Budowanie realnej wartości w komunikacji z mediami jako jedyny skuteczny marketing w „długim terminie”
  • Jak wykorzystać nowoczesne platformy komunikacji i budowania często bardzo bliskiego bezpośredniego kontaktu z publiką na bazie wartościowych informacji. I dlaczego „oklepane praktyki PR” już dawno przestały działać
  • Czy social media mogą zastąpić media tradycyjne
  • Jak prowadzić social media by dziennikarze chcieli z nich korzystać

 

Social media oczami dziennikarzy – czy social media są źródłem informacji dla dziennikarzy

  • Czy social media są kanałem do kontaktu z mediami

Sesja Q&A

Online, ,
10:40

Wojna z fake newsami

  • Wojciech Surmacz, Prezes, Polska Agencja Prasowa
  • Jak walczyć z fake newsami i obalać mity i dezinformacje?
  • Wskazówki, jak reagować na negatywne doniesienia medialne i głosy sprzeciwu (lub zachować milczenie po ich wystąpieniu)
  •  Fake newsy - gdzie leży ich źródło, jak im przeciwdziałać, czy dementować je w tradycyjnych mediach, czy tam, gdzie mają największy zasięg - więc w social mediach 
Online, ,
11:20

Przerwa

Online, ,
11:40

Jak zainteresować media Twoim newsem

  • Jak i czym zaskoczyć dziennikarzy w obecnym organicznym świecie
  • Jakie treści potrzebuje poszczególna redakcja, co kiedy i do kogo, deadliny, formuła
  • W jakiej formie przekazywać wiadomości i zapewnić, że treści są wartościowe i istotne?
  •  W jakim czasie i o jakiej godzinie najlepiej przekazać Twoją informację dziennikarzowi
  •  Jaki content w danej redakcji może być akceptowany
  •  Jak budować indywidualną historię pod konkretne medium
  • Jak zainteresować media pozytywnymi informacjami – o złych informacjach każdy pisze – co z dobrymi newsami
  • Jak pandemia zmieniła relacje w mediach informacyjnych, a także jak stać się zaufanym partnerem w publikowaniu kluczowych wiadomości

 

11.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza radiowego

Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357

Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357


12.10 Jak zainteresować media Twoim newsem -perspektywa dziennikarza branżowego

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl

 

12.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza telewizyjnego

Radosław Mróz, dziennikarz, TVN24

Online, ,
13:10

Przerwa

Online, ,
13:40

Jak zainteresować media Twoim newsem c.d.

13.40 Jak zainteresować media Twoim newsem - perspektywa dziennikarza regionalnego/lokalnego

Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański


14.10 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza prasowego

Grzegorz Nawacki - redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl


14.40 Jak zainteresować media Twoim newsem  - perspektywa dziennikarza ze świata Show Biznesu

Agnieszka Jastrzębska, dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post

Online, ,
15:15

Hyde Park - Zadaj nam pytanie

  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
  • Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
  • Jerzy Jurecki, wydawca, dziennikarz śledczy, Tygodnik Podhalański
  • Panel dyskusyjny z dziennikarzami
Online, ,
15:45

Największe błędy PR-owców

  • Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
  • Jak napisać fatalną notkę prasową
  • Jak zorganizować tragiczną konferencję prasową
  • Jak popsuć relację z dziennikarzem
Online, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Michał Gąsiorowski

    Michał Gąsiorowski

    dziennikarz sportowy, współzałożyciel Radia 357
  • Agnieszka Jastrzębska

    Agnieszka Jastrzębska

    dziennikarka lifestyle, właścicielka serwisu Jastrząb Post
  • Jerzy Jurecki

    Jerzy Jurecki

    wydawca, dziennikarz śledczy Tygodnik Podhalański
  • Radosław Mróz

    Radosław Mróz

    dziennikarz TVN24
  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Jolanta Piela

    Jolanta Piela

    prezes zarządu Good Division
  • Paweł Sołtys

    Paweł Sołtys

    dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
  • Wojciech Surmacz

    Wojciech Surmacz

    Prezes Polska Agencja Prasowa
  • Michalina Szczepańska

    Michalina Szczepańska

    redaktor naczelna magazynu "Handel", portal handelextra.pl
  • Marcel Zatoński

    Marcel Zatoński

    dziennikarz Puls Biznesu

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1095 zł netto do 23 kwietnia

Zarejestruj się

Patron Medialny