Plany i priorytety UOKiK na najbliższe lata

Prawo antymonopolowe i nieuczciwe zachowania rynkowe to wciąż niestety temat wielu głośnych doniesień i informacji medialnych. Orzeczenia i kary nakładane przez organy nadzorujące są często skutkiem braku znajomości aktualnie obowiązujących regulacji prawnych lub nieumiejętnego ich odczytywania.

Uczestnicy rynku, w tym przede wszystkim reprezentujący ich prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni muszą na bieżąco śledzić nie tylko zmieniającą się teorię, ale też aktualne orzecznictwo. Dotyczy to wszystkich graczy rynku, bez względu na segmenty i branże.

Już po raz trzynasty "Puls Biznesu“ przygotował unikatowe spotkanie — Kongres Prawo Konkurencji, który w tym roku odbędzie się w dniach 29 -30 listopada w Warszawie. Wydarzenie zyskało miano jednego z najważniejszych i najciekawszych w Polsce spotkań poświęconych tematyce prawa antymonopolowego. Tegoroczna edycja to grono doświadczonych i cenionych prelegentów, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, przedstawiciele renomowanych kancelarii prawnych oraz teoria poparta przede wszystkim bogatą praktyką prawniczą i prezentacją najnowszego orzecznictwa.

XIII Kongres Prawo Konkurencji - jedno z najważniejszych i najciekawszych w Polsce spotkań  poświęconych tematyce prawa antymonopolowego
XIII Kongres Prawo Konkurencji - jedno z najważniejszych i najciekawszych w Polsce spotkań poświęconych tematyce prawa antymonopolowego

Zapraszamy do udziału w inspirujących prelekcjach, które z pewnością udzielą odpowiedzi na wiele pytań, m. in.:

  • jakie są plany i priorytety UOKiK na następne lata, aktualne trendy w zakresie kontroli przedsiębiorstw przez organy nadzorujące,
  • jakie prawa ma przedsiębiorca w czasie kontroli i przeszukania,,
  • jakie są refleksje dotyczące pierwszych postępowań i decyzji Prezesa UOKiK w zakresie karania menedżerów
  • jak zarządzać ryzykiem antymonopolowym w organizacji.

W programie ponadto:

  • platformy internetowe pod lupą – nowe propozycje legislacyjne Komisji Europejskiej,
  • walka Prezesa UOKiK z sieciami handlowymi – praktyczne aspekty przeciwdziałania nieuczciwemu wykorzystywaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi,
  • zatory płatnicze – pierwsze decyzje Prezesa UOKiK i kolejne postępowania w toku. Wskazówki na przyszłość,
  • propozycja nowych zasad unijnego prawa konkurencji dla umów wertykalnych i ich znaczenie dla krajowego przedsiębiorcy.

Sprawdź program “XIII Kongresu Prawo Konkurencji”, 29-30 listopada 2021, Warszawa >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.