Grupy Kapitałowe w nowych ramach prawnych

Szukasz sprawdzonych, praktycznych informacji o funkcjonowaniu grup kapitałowych w nowych ramach prawnych?

Skorzystaj z doświadczenia i wiedzy praktyków i dowiedz się, jak w wdrażać efektywne rozwiązania. Dołącz do kolejnej edycji konferencji online “Grupy Kapitałowe 2022”.

Podczas wydarzenia uczestnicy zapoznają się z tematem odpowiedzialności podmiotów i zarządów w ramach grupy kapitałowej, jak również optymalnego wdrażania zmian prawnych w praktyce działania w grupach kapitałowych. Prelegenci zaprezentują przykłady działań w obszarze compliance, audytu czy ryzyka w grupach kapitałowych.

Spotkanie w gronie ekspertów stanowi niezwykłą wartość i okazję do wymiany doświadczeń. “Grupy Kapitałowe 2022”, 24 marca, Online
Spotkanie w gronie ekspertów stanowi niezwykłą wartość i okazję do wymiany doświadczeń. “Grupy Kapitałowe 2022”, 24 marca, Online

Ponadto w programie:

  • wiążące polecenia i czy można odmówić ich wykonania,
  • wieloaspektowe podejście do tematyki restrukturyzacji w grupie kapitałowej,
  • audyt wewnętrzny w strukturze GK,
  • strategia współpracy z interesariuszami,
  • komunikacja w grupie kapitałowej z perspektywy działu nadzoru właścicielskiego udziałowca.

Zapraszamy do udziału w konferencji, w tym niezwykle przełomowym i ważnym czasie dla grup kapitałowych, spotkanie w gronie ekspertów stanowi niezwykłą wartość i okazję do wymiany unikatowych doświadczeń.

Wśród prelegentów przedstawiciele firm:

OLX Europe, PKP Energetyka, Kredyt Inkaso, Komputronik, Zarząd Morskiego POrtu Gdańsk, SIGplc.

Wystąpi również dr Filip Ostrowski, Dyrektor Biura ds. Reformy Nadzoru Właścicielskiego w Ministerstwie Aktywów Państwowych, odpowiadający za prace nad nowelizacją Kodeksu Spółek Handlowych.

Zgłoś swój udział >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: [email protected] W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: [email protected] Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.