Kluczowe wyzwania w pracy CFO w 2022 roku

Przed każdym Dyrektorem Finansowym stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia.

Stworzyliśmy dla Ciebie V edycję konferencji CFO EXCELLENCE 2022, najważniejszą na polskim rynku platformę wymiany doświadczeń dla Dyrektorów Finansowych. Dołącz do grona ekspertów i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: OBI, ZMORPH, Maxi Zoo Polska, Kross, Omnipack, Henkel Polska.

Spotkajmy się 20 stycznia 2022 r. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Save the date - konferencja online “CFO Excellence” odbędzie się 20 stycznia 2022
Save the date - konferencja online “CFO Excellence” odbędzie się 20 stycznia 2022

Dzięki udziałowi w wydarzeniu dowiesz się:

  • w jaki sposób przyciągnąć nowych inwestorów?
  • jak na działalność Twojej firmy wpłyną nowe przepisy Polskiego Ładu oraz nowelizowana ustawa KSH?
  • jak zbudować swoją silną markę osobistą?
  • w jaki sposób wykorzystywać analitykę danych, sztuczną inteligencję oraz automatyzację w pracy swojego działu?
  • jak angażować i inspirować swoich pracowników? Jak zbudować silny zespół oraz jak utrzymywać dobre relacje z ludźmi?
  • dlaczego cyberbezpieczeństwo powinno być w centrum uwagi CFO?

Ponadto weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym na temat roli CFO w świecie po pandemii oraz cyfrowych trendów, niezbędnych w działach finansowych w 2022 roku. Poznasz 5 najważniejszych zmian dla CFO, jakie przewiduje “Polski Ład” oraz dowiesz się, jak wykorzystać ESG w celu przyciągnięcia nowych inwestorów.

Poznaj program wydarzenia >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.