Nowelizacja KSH a optymalizacja procesów w ramach grupy spółek

Największa od 20 lat reforma Kodeksu spółek handlowych, coraz bliżej! Uchwalenie odpowiedniej ustawy stało się elementem rządowego programu znanego pod hasłem „Polski Ład”, zaś sam proces legislacyjny nabrał tempa.

Nowe regulacje wprowadzą do polskiego systemu prawnego kompleksowe unormowania dotyczące „grup spółek” oraz rewolucję w zasadach prowadzenia nadzoru wewnętrznego w spółkach kapitałowych przez rady nadzorcze.

Warto zapoznać się ze szczegółami planowanej ustawy, zanim stanie się obowiązującym prawem, aby w pełni przygotować się do nadchodzącej rzeczywistości.

Wśród prelegentów konferencji online “Kodeks Spółek Handlowych”, która odbędzie 6 grudnia znajdują się znakomici eksperci, którzy uczestniczyli w pracach Komisji ds. Reformy Nadzoru Właścicielskiego przy Ministerstwie Aktywów Państwowych. Prowadzący przybliżą Państwu jak maksymalnie efektywnie wykorzystać nowe mechanizmy prawne. Dyskusje organizowane podczas paneli będą również okazją, by wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami związanymi z grupami spółek oraz funkcjonowaniem rad nadzorczych.

Podczas konferencji prelegenci odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • Jak wykorzystać przygotowywane przepisy, żeby zoptymalizować procesy w ramach grupy spółek?
  • Jak „wiążące polecenia” wpłyną na sposób zarządzania holdingiem?
  • Kto i w jakich przypadkach będzie ponosił odpowiedzialność za realizację przez spółkę zależną interesu grupy spółek?
  • Które aktualne problemy rad nadzorczych zostaną zminimalizowane?
  • Czy członkowie rad nadzorczych zyskają w końcu dostęp do informacji o spółkach zależnych?

Wśród prelegentów:

  • Prof. dr hab. Andrzej Szumański
  • dr Piotr Bielarczyk, Dyrektor Biura Prawnego PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna
  • dr Filip Ostrowski, Dyrektor Biura ds. Reformy Nadzoru Właścicielskiego Ministerstwo Aktywów Państwowych
  • Agnieszka Gontarek, Dyrektor, Dział Emitentów, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Filip Kona, General Counsel, Grupa Baltona
  • dr Radosław Kwaśnicki, Senior Partner, Prezes Zarządu, Radca Prawny, RKKW – KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy Radcowie Prawni i Adwokaci
  • dr Michał Leski, Członek Zarządu, Bank Pocztowy

Pełny program i rejestracja >>

Newsletter konferencje.pb.pl
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter konferencje.pb.pl
autor: Mateusz Stempak
Ostatnia środa miesiąca
Informacje o konferencjach, warsztatach, webinarach oraz promocjach. 10% rabatu na każde wydarzenie. Dostęp do wiedzy klasy biznes.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż.

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników.