XIII KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE

XIII KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE

25 ‑ 26 września 2019 / Warszawa, Novotel Warszawa Centrum

XIII KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE
 / 25 ‑ 26 września 2019 / Warszawa

Cel




W dniach 25-26 września dołącz do nas podczas dorocznego XIII Kongresu Business Intelligence. Wydarzenie to wpisało się na stałe w kalendarz najważniejszych wydarzeń biznesowych, a od 13 lat stanowi platformę wymiany doświadczeń w zakresie najciekawszych i najbardziej aktualnych rozwiązań, narzędzi i metod zarządzania systemem BI.

Podczas 2-dniowego Kongresu dowiesz się jak kontrolować i kształtować procesy biznesowe, w jaki sposób wiodące firmy wykorzystują BI, analitykę danych oraz sztuczną inteligencję do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Porozmawiamy o najnowszych trendach i rozwiązaniach w obszarze analityki biznesowej, które warto wprowadzić w firmie, zastanowimy się dlaczego tradycyjne hurtownie są już przestarzałą technologią, pokażemy jak zbudować dobrą politykę zarządzania danymi oraz jak skutecznie budować zespół i zarządzać projektami Business Intelligence.

Wśród prelegentów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Alior Bank, Transfer Multisort Elektronik, PKO BP, Raben Group, Samsung.

Weź udział w wydarzeniu i skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów oraz przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej pracy w obszarze BI. Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie!

Do zobaczenia na XIII Kongresie Business Intelligence!
















Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów


Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

  • wiedzę na najwyższym poziomie
  • znakomitych i cenionych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem
  • atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • przerwy networkingowe – my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę – Ty buduj sieć kontaktów, które pomogą Ci we własnym rozwoju!
  • certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Miejsce

Novotel Warszawa Centrum

Marszałkowska 94
Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny