- 2021-11-24 17:52
Miejsce pracy przestało być punktem na mapie miasta
Tegoroczna edycja konkursu „Siła przyciągania” utwierdza w przekonaniu, że polski rynek pracy jest miejscem coraz bardziej świadomym, dojrzałym, a pracownik stoi w jego centrum. Uwaga pracodawców skupia się na pracowniku nie tylko w trakcie procesu rekrutacji, który musiał przybrać często formułę zdalną, ale w trakcie całego doświadczenia zawodowego.
- 2021-11-24 18:07
Inspiracje na przyszłość
Konkurs „Siła przyciągania” i w tym roku dowodzi, że Employer Branding ma się całkiem dobrze. Widać to zarówno po dużej liczbie zgłoszeń, jak i ich jakości – w zdecydowanej większości bardzo wysokiej. Lubię ten konkurs między innymi za różnorodność kategorii, w jakich pracodawcy prezentują swoje działania. Prowadzą nas one przez większość spraw istotnych z punktu widzenia pracowników – od rekrutacji, poprzez rozwój, budowanie zaangażowania i lojalności, po wellbeing.
- 2021-11-24 17:05
Wyróżnienie specjalne
Rynek pracownika, wojna o kandydatów – bez względu na to, jak nazwiemy sytuację w branży IT, powszechnie wiadomo, że pozyskiwanie pracowników nie należy w niej do najłatwiejszych. Dla 7N, duńskiej firmy obecnej w Polsce już 15 lat, od początku działalności bardzo ważne są doświadczenia pracowników i konsultantów. Strategia, skupiająca się bardziej na zatrzymaniu obecnych pracowników niż pozyskiwaniu nowych, dobrze sprawdza się w konkurencyjnym środowisku i przynosi zadowalające efekty, bo rotacja w 7N jest mniejsza niż u konkurencji.
- 2021-11-24 16:55
Nowoczesne technologie w HR
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, to największy prywatny pracodawca w Polsce. Zatrudnia ponad 70 tys. osób. Nie dziwi więc, że dział odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną ma pełne ręce roboty, związanej również z odpowiadaniem na pytania pracowników.
- 2021-11-24 16:41
Diversity & Inclusion
W dzisiejszych czasach każda duża międzynarodowa firma ma politykę dotyczącą Diversity & Inclusion oraz osoby odpowiedzialne za jej realizację. Nie inaczej jest w przypadku Nokii, która deklaruje, że różnorodność (diversity), zarówno pod kątem płci, stylu życia czy pochodzenia, jest wręcz wpisana w jej DNA. Samo diversity niewiele jednak znaczy bez inclusion (włączania), czyli stworzenia warunków do tego, aby różnorodność mogła zaowocować.
- 2021-11-24 16:34
Strategiczne podejście do działań well-being
Pandemia odcisnęła piętno na każdej branży, ale bez wątpienia to ochrona zdrowia została wystawiona na szczególnie ciężką próbę. Mimo że medycy wykazują się znakomitym zorganizowaniem, pełną mobilizacją oraz szybkim przepływem informacji, praca w warunkach podwyższonego stresu negatywnie wpływa na ich stan zdrowia.
- 2021-11-24 17:14
Zdalne wsparcie rozwoju pracowników
Grupa Raben po raz pierwszy w swojej historii przeprowadziła projekt szkoleniowy skierowany do wszystkich spółek, który miał budować i rozwijać silne zespoły oraz zacieśniać więzi na linii menedżer i pracownicy.
- 2021-11-24 16:28
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie
W ubiegłym roku firma Ten Square Games (TSG) zwiększyła zatrudnienie o ponad 100 osób, otworzyła w Warszawie pierwsze satelickie studio i rozpoczęła kompleksową rekrutację międzynarodową, a wszystko to w dobie pandemii i pracy zdalnej. Postawiło to przed zespołem HR wiele wyzwań.
- 2021-11-24 16:05
Zdalne wdrożenie pracownika – onboarding
Proces wdrażania nowych pracowników w dużych organizacjach, takich jak Samsung, to nie bułka z masłem. W przypadku koreańskiego giganta na zapoznanie się z długą listą firmowych procesów, procedur i systemów „new joiners” do niedawna potrzebowali aż trzech dni i ponad 17 godzin szkoleniowych, podzielonych na 16 modułów tematycznych.
- 2021-11-24 15:56
Employer Branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Dla Nationale-Nederlanden sieć sprzedaży jest kluczowa. Pomimo pandemii oraz zaawansowanej cyfryzacji większości klientów nadal zależy na bezpośrednim kontakcie z doradcą w trakcie zakupu ubezpieczenia na życie. Sprzedaż ubezpieczeń obarczona jest jednak wieloma stereotypami, które mogą zniechęcać do tego zawodu.
- 2021-11-24 18:09
Wirtualnie, nie znaczy gorzej
Laureaci szóstej edycji „Siły przyciągania” pokazują, jak wdrażać, rozwijać i wspierać pracownika, który rzadko pojawia się w firmie
- 2021-11-24 15:42
Employer Branding - kampania wizerunkowa
Nordea jest największą skandynawską instytucją finansową i zatrudnia blisko 28 tys. osób na całym świecie, z czego prawie 5 tys. w Polsce, gdzie mieści się w trzech lokalizacjach: Trójmieście, Warszawie i Łodzi. W tym ostatnim mieście Nordea zatrudnia 3 tys. osób, co czyni ją jednym z największych łódzkich pracodawców.
- 2021-09-14 11:04
Środowisko pracy w nowym wymiarze
Case study Orange Polska
- 2021-06-21 19:22
Najważniejsze są stały kontakt i dialog z pracownikami
KOMENTARZ PARTNERA
- 2021-06-21 19:16
Od biura do smart office. Historia pewnej (r)ewolucji
KOMENTARZ PARTNERA
- 2021-06-21 19:05
Jak budować zespół, gdy nie łączy nas przestrzeń?
KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO
- 2021-06-21 18:59
Zawsze po stronie pracownika
Uczestnicy konkursu Siła Przyciągania chcą pokazać, że nawet w złych czasach można być dobrym pracodawcą.
- 2021-06-21 19:17
Chwalmy się osiągnięciami, dzielmy się doświadczeniem
Rozpoczynamy szóstą edycję konkursu Siła Przyciągania, w którym nagradzamy najlepsze firmy w obszarze employer brandingu. Po raz drugi organizujemy go w warunkach pandemii, które stanowią niezwykłe wyzwanie dla menedżerów zajmujących się HR.
- 2020-11-23 22:00
Najlepsze kampanie wizerunkowe
W tegorocznej edycji Siły Przyciągania w kategorii Employer Branding - kampania wizerunkowa równych sobie nie miała Arla Global Shared Services. Wyróżnienia otrzymały Nokia Solutions and Networks oraz Coca-Cola HBC.
- 2020-11-23 22:00
Najlepsza kampania Employee experience
Firma 7N – to zdobywca nagrody głównej w kategorii Employee experience tegorocznej Siły Przyciągania.