- 2023-02-14 10:46
Działania pracodawców muszą wynikać z potrzeb firmy i branży
Jak przyciągać i zatrzymać talenty, jak budować włączającą kulturę organizacyjną, jak skutecznie wspierać pracowników w rozwoju? To tylko niektóre z wyzwań, z jakimi mierzyli się pracodawcy zgłaszający swoje działania i kampanie do tegorocznej edycji Siły Przyciągania. Startując w konkursie, musieli także przekonać jury, że rozwiązanie, które u siebie wprowadzili, jest adekwatne do potrzeb — tych wynikających zarówno z sytuacji w branży, jak i w ich firmie.
- 2023-02-14 10:35
Odwaga w cenie
W czasach wymagających od biznesu dużej elastyczności oraz oparcia swojej działalności na realnych wartościach coraz większego znaczenia w zarządzaniu nabiera strategia employer brandingowa. Widzimy, że w Polsce od kilku lat przewagę na rynku pracy zyskują firmy, które oprócz poczucia stabilności dbają o różnorodność, inkluzywność, a w swojej kulturze organizacyjnej uwzględniają także obszary związane z wrażliwością na drugiego człowieka, np. dbałość o dobrostan pracowniczy. Takie podejście pomaga kształtować silną więź pomiędzy pracownikami różnych szczebli a pracodawcą i przyciąga najlepszych kandydatów. Mogliśmy to obserwować na przykładzie zgłoszeń do konkursu Siła Przyciągania, w którego kapitule, dzięki uprzejmości redakcji „Pulsu Biznesu”, zasiadałem po raz pierwszy.
- 2023-02-14 10:28
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego - wyróżnienie Empik
W Empiku zawsze przed świętami jest wzmożony ruch. Klienci kupują książki, płyty, kalendarze – świąteczne prezenty. Regularnie więc potrzeba w tym okresie średnio 300 młodszych doradców klienta do własnych salonów, a jeszcze pracowników do wsparcia salonów partnerskich.
- 2023-02-14 10:26
Rośnie świadomość roli działań skierowanych do pracowników i kandydatów
Tegoroczna edycja konkursu Siła Przyciągania doskonale odzwierciedla sytuację rynku pracy. Prezentacje z przykładami case studies jak w soczewce pokazują nam zarówno potrzeby pracowników, jak i wyzwania pracodawców – ujawniają też ogromny potencjał organizacji i działów HR do tworzenia coraz bardziej atrakcyjnego i przyciągającego środowiska pracy.
- 2023-02-14 10:22
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego - Nagroda główna - Jeronimo Martins Polska
Biedronka ma 17 magazynów i około 3300 sklepów zlokalizowanych w 1100 miejscowościach, w tym ponad 100 sklepów sezonowych, które w okresie wakacyjnym muszą obsłużyć zmasowany ruch klientów odwiedzających miejscowości wypoczynkowe. Na przykład Biedronka w Mielnie w miesiącach letnich realizuje o 200 proc. większą sprzedaż niż w innych miesiącach roku.
- 2023-02-14 10:07
Polskie firmy nauczyły się już dbać o pracownika
Podczas gali Siły Przyciągania wyróżnione zostały przedsiębiorstwa, które przykładają największą wagę do odpowiedniego wdrażania swoich pracowników i dbania o ich satysfakcję.
- 2023-02-14 15:37
Employer branding – kampania wizerunkowa - nagroda główna - Software Mansion
- 2023-02-13 16:41
Praca zdalna jako atut pracodawcy
To już pewne - 7 kwietnia wejdą w życie przepisy, które do Kodeksu pracy wprowadzą na stałe pracę zdalną. Przedsiębiorcy mają bardzo mało czasu na przygotowanie stosownych regulaminów lub porozumień z pracownikami. Warto przy tym wykorzystać szansę na budowę lub wzmocnienie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
- 2023-02-13 16:28
W HR nigdy nie będzie nudy
Jeśli chcesz wiedzieć, czym żyje świat employer brandingu, przyjrzyj się inicjatywom nagrodzonym i wyróżnionym w konkursie Siła przyciągania.
- 2022-12-14 08:14
Zmieniający się obraz rynku
Rynek pracy w Polsce od półrocza kurczy się. Ubywa nowych wakatów, zwłaszcza dla pracowników fizycznych. Spowolnienie nie oszczędza również segmentów grey i white collar.
- 2022-11-28 16:21
Odporna organizacja skupiona na człowieku
Wydarzenia ostatnich lat oraz miesięcy wyznaczają nam nowe definicje atrakcyjności pracodawcy. Zjawiska wielkiej rezygnacji, a zaraz potem cichego wycofania wymagają nowej siły przyciągania. Jako laureaci nagrody głównej konkursu rozumiemy, jak istotne są działania na rzecz budowania angażującego i odpornego środowiska pracy, które odpowiada na zmieniający się kontekst i potrzeby pracowników.
- 2022-11-21 17:00
Let’s Orange i Hi-Tech Girls - pierwsze kroki w branży technologicznej
Nowoczesne technologie rozwijają się w ekspresowym tempie. Odpowiadają na nasze rosnące potrzeby związane z usprawnianiem i ułatwianiem życia. Coraz więcej studentów chce pracować w technologiach i myśli o rozwoju w tej dziedzinie. Cyfrowe dane stają się najcenniejszą walutą, a na tych, którzy będą się umieli z nimi obchodzić, jest ogromne zapotrzebowanie.
- 2022-11-14 17:06
Wartości kluczem do budowania marki pracodawcy
Sławomir Ronkowski, dyrektor komunikacji wewnętrznej i CSR, LPP
- 2022-09-28 13:16
Trzy nurty kształtują obraz rynku pracy
KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO KONKURSU SIŁA PRZYCIĄGANIA
- 2022-09-28 15:57
Człowiek i jego potrzeby zawsze na pierwszym miejscu
KOMENTARZ PARTNERA KONKURSU SIŁA PRZYCIĄGANIA
- 2022-09-28 15:58
Czas na inkluzywność, a kompetencje IT wciąż w cenie
KOMENTARZ PARTNERA KONKURSU SIŁA PRZYCIĄGANIA
- 2022-09-28 12:37
Wsparcie rozwoju pracowników w niestabilnej rzeczywistości
KOMENTARZ PARTNERA KONKURSU SIŁA PRZYCIĄGANIA
- 2022-09-28 15:56
Koncert wirtuozów HR już wkrótce
- 2022-09-28 15:56
Czarne łabędzie nad rynkiem pracy
Pandemia i wojna sprawiają, że trudno być dobrym pracodawcą, który nie ma problemów z pozyskaniem najlepszych fachowców.
- 2021-11-24 18:08
Niestandardowe rozwiązania stają się standardem
Od kilku lat jesteśmy partnerem projektu Siła Przyciągania i z dumą obserwujemy, jak konkurs zdobywa coraz większą renomę na polskim rynku, o czym świadczy wzrost liczby przesyłanych zgłoszeń. To dla nas przywilej, że możemy być w gronie ekspertów uczestniczących w obradach kapituły oraz śledzić najnowsze trendy z obszaru HR i budowania marki pracodawcy. To bogate źródło wzajemnych inspiracji i przestrzeń do wymiany doświadczeń.