„Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, a zrujnowanie jej 5 minut.
Jeśli o tym pomyślisz, postąpisz inaczej”.
WARREN BUFFETT
Czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to zapraszamy Cię na 3. Kongres Komunikacji Kryzysowej. Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec czy ZUS. Kongres zakończymy warsztatami, podczas których przećwiczysz realną sytuację kryzysową pod okiem najlepszych ekspertów na rynku.
Udział w wydarzeniu pozwoli Ci również spojrzeć szerzej na ryzyko utraty reputacji firmy oraz zdefiniować zagrożenia, które do tej pory umykały Twojej uwadze. Dowiesz się, jak stworzyć efektywny plan komunikacji kryzysowej i jak pokonać intensywny stres towarzyszący niechcianym zdarzeniom. Ponadto w programie:
- odpowiedź na pytanie - skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 roku,
- sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami,
- budowanie efektywnego planu kryzysowego w social mediach,
Dołącz już dziś do uczestników 3. Kongresu Komunikacji Kryzysowej i dowiedz się, jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Skorzystaj z doświadczeń najlepszych praktyków w branży i wykorzystaj zdobyte umiejętności w swojej organizacji. To inwestycja, która zwróci się w najmniej spodziewanym momencie.
Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, to nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!















































