3. Kongres Komunikacji Kryzysowej

3. Kongres Komunikacji Kryzysowej

9 ‑ 10 grudnia 2021 / Warszawa

1995 zł netto do 5 listopada

2395 zł netto do 10 grudnia

Cel

Zbudowanie reputacji zajmuje 20 lat, a zrujnowanie jej w pięć minut.

 Jeśli o tym pomyślisz, postąpisz inaczej”.

WARREN BUFET

 

Sytuacje trudne i kryzysowe mogą dotknąć Twoją firmę każdego dnia! Pomówienia, katastrofy budowlane, pożary, wypadki komunikacyjne, ataki hakerskie, wycofanie wadliwego produktu z rynku, zwolnienia grupowe, skandale czy inne negatywne incydenty mogą w jednej chwili zrujnować budowaną latami reputację Twojej firmy. Mogą, ale nie muszą! To od wcześniejszego przygotowania Twojej firmy na wypadek kryzysu zależą szybkie i właściwe działania PR-owe. A Ty PR-owcu, dzięki wiedzy o narzędziach i metodach reagowania na sytuacje kryzysowe możesz być silnym wsparciem dla Twojej organizacji.

PR-owcu, czy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji?

Czy masz wdrożone procedury reagowania kryzysowego?

Czy wiesz jak skutecznie poradzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych?

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami podczas wizerunkowej katastrofy?

Zapraszamy Cię na jedyne na rynku wydarzenie, które pozwoli Ci przygotować się na niespodziewane sytuacje kryzysowe oraz uchronić Twoją markę przed utratą reputacji.

Poznasz największe międzynarodowe kryzysy wizerunkowe ostatniego roku, dowiesz się, jak skutecznie chronić reputację CEO Twojej firmy, nauczysz się tworzyć plan komunikacji kryzysowej oraz poznasz tipy na radzenie sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych. Ponadto w programie kryzysowe media relations, sposoby na skuteczną walkę z dezinformacją i fake newsami, budowanie silnego planu kryzysowego w social mediach oraz przykłady firm, które podniosły się po kryzysie i odbudowały swoją markę.

Kongres zakończymy praktycznymi warsztatami, podczas których będziesz mógł przećwiczyć realną sytuację kryzysową. A Twoim zadaniem będzie przygotować strategię działania, reagować na pytania mediów i interesariuszy oraz odeprzeć hejt w mediach społecznościowych.

Swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy, przedstawiciele takich firm jak m.in.: ALERT MEDIA Communications, Huuuge Games, InPost, Grupa Famur, UNIQA Polska, Grupa Żywiec, ZUS, Urząd Miejski w Gdańsku, Leroy Merlin Polska.

Dołącz już dziś do uczestników 3. Kongresu Komunikacji Kryzysowej i dowiedz się jak radzić sobie z zagrożeniami dla reputacji firmy oraz jak uchronić markę przed kryzysem wizerunkowym. Zapraszamy Cię na wydarzenie, podczas którego spotkasz najważniejsze firmy na polskim rynku, znakomitych ekspertów, a różnorodna formuła wydarzenia i wysoki poziom przekazywanej wiedzy dadzą Ci gwarancję dobrej inwestycji i świetnie spędzonego czasu.

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie!

Program

Prelegenci

  • Marta Andreasik

    Marta Andreasik

    PR Manager Huuuge Games
  • Mateusz Bączkowski

    Mateusz Bączkowski

    Head Of Legal Department LOT Polish Airlines
  • Monika Beuth-Lutyk

    Monika Beuth-Lutyk

    Rzeczniczka prasowa, Biuro Marketingu Miasta, Wydział Prasowy Urząd m.st. Warszawy
  • Magdalena Brzezińska

    Magdalena Brzezińska

    Dyrektor ds. korporacyjnych Grupa Żywiec S.A.
  • Michał Gembal

    Michał Gembal

    CMO, Rzecznik Prasowy Arcus S.A.
  • Szymon Jadczak

    Szymon Jadczak

    Dziennikarz Wirtualna Polska
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska

    dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska

    Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations Uniwersytet Warszawski
  • Agnieszka Kamińska

    Agnieszka Kamińska

    Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i CSR Grupa VELUX w Polsce
  • Wojciech Kądziołka

    Wojciech Kądziołka

    Rzecznik Prasowy InPost
  • Beata Kopczyńska

    Beata Kopczyńska

    Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa śląskiego
  • Małgorzata Kozieł-Pańczyk

    Małgorzata Kozieł-Pańczyk

    Dyrektor Marketingu i PR Grupa Famur
  • Joanna Kubik

    Joanna Kubik

    Specjalistka w dziedzinie mediów społecznościowych, Referat Prasowy, Biuro Prezydenta Urząd Miejski w Gdańsku
  • Adam Łaszyn

    Adam Łaszyn

    Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania ALERT MEDIA Communications
  • Urszula Matej-Bil

    Urszula Matej-Bil

    Dyrektor ds. Komunikacji i PR EPP Sp. z o.o.
  • Marta Mażewska

    Marta Mażewska

    Psycholog
  • Katarzyna Ostrowska

    Katarzyna Ostrowska

    Dyrektorka, Rzeczniczka Prasowa, Departament Komunikacji UNIQA Polska
  • Maksymilian Pawłowski

    dr Maksymilian Pawłowski

    Corporate Communications Manager Leroy Merlin Polska
  • Beata Ptaszyńska-Jedynak

    Beata Ptaszyńska-Jedynak

    Dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska
  • Ewa Rutkowska

    Ewa Rutkowska

    Adwokat, Wspólnik Kancelaria Prawna KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Aleksandra Smyczyńska

    dr Aleksandra Smyczyńska

    Dyrektor Komunikacji i Public Affairs innogy Polska S.A./E.ON Polska S.A.
  • Bartosz Tiutiunik

    Bartosz Tiutiunik

    łódzki adwokat, wiceprezes Naczelnej Rady Adwokackiej, wicedziekan ORA w Łodzi
  • Krzysztof Tomczyński

    Krzysztof Tomczyński

    Partner, Account Director ALERT MEDIA Communications

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 5 listopada

Zarejestruj się

Patron