Warszawa
Konferencja
7 lutego 2024
7 lutego 2024
Polonia Palace Hotel
Controlling finansowy 2024
Controlling 2024
Porządkuj dane, prognozuj, korzystaj z technologii
Ikona zamknięcia

Cel

Kontroling finansowy jest kluczowym elementem zarządzania zarówno strategicznego jak i operacyjnego. Firmy, które to rozumieją, zwiększają swoją przewagę konkurencyjną, zyskując lepsze możliwości podejmowania decyzji i rozwoju biznesu.

Kontroling przestaje się kojarzyć włącznie z narzędziami i technikami, a jego efektywność coraz częściej jest wynikiem sposobu myślenia i podejmowania decyzji przez osoby zajmujące się tym obszarem. W ostatnim czasie wyraźnie zmienia się rola Kontrolera finansowego, który coraz częściej staje się jednym ze strategicznych partnerów biznesowych, odpowiadając za dostarczanie wysokiej jakości danych, wspierających osiąganie celów biznesowych i dalszy jego rozwój. Z tego powodu kontrolerzy potrzebują nieustannie podnosić swoje kompetencje, rozwijać umiejętności zawodowe i zwiększać osobistą skuteczność. 

Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i kierunkami zmian we współczesnym controllingu, wymaga stałego poszerzania swojej wiedzy i inspirujących spotkań w gronie najlepszych ekspertów. To motywowało nas w doborze tematów niniejszej konferencji oraz zapraszaniu ekspertów, którzy postanowili podzielić się swoimi doświadczeniami. 

Tegoroczna edycja Konferencji to:

  • Trendy i kierunki zmian we współczesnym controllingu
  • Rola Kontrolera Finansowego i jego znaczenie w rozwoju firmy
  • Znaczenie jakości i rzetelności danych w kontekście korzystania z nowych technologii
  • Prognozowanie Cash Flow - narzędzia, rozwiązania praktyczne
  • Możliwości wykorzystania nowych technologii w działach kontrolingu
  • Sukcesy i porażki transformacji cyfrowych w zespołach kontrolingu (robotyzacja, dashboardy)
  • Zmienność podstawowych parametrów w procesie budżetowania – podejście praktyczne
  • Raportowanie niefinansowe a controlling
  • Stres i sprawdzone sposoby kontrolera 
  • Najlepsze praktyki ekspertów z rynku. Potwierdzone firmy to m.in.: Amica Group, Warner Bros Discovery, Indykpol, Konica Minolta, DFDS Logistics Polska, EWL Group, których przedstawiciele podzielą się swoimi doświadczeniami
  • Udokumentowanie rozszerzonej wiedzy w formie certyfikatu
  • Elektroniczne materiały z wydarzenia

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z programem, a także sylwetkami zaproszonych ekspertów. 

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Barbara Dąbrowska
Barbara Dąbrowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner

  • Devapo

    Devapo specjalizuje się w automatyzacji procesów biznesowych i transformacji systemów, wspomagając firmy w takich projektach jak: obieg dokumentów kosztowych/ inwestycyjnych, czy automatyzacji procesów administracyjnych. Dodatkowo zespół Devapo opracował rozwiązanie integracji systemów finansowo-księgowych z KSeF. Pozwala ono na skuteczne wypełnianie obowiązków Ministerstwa Finansów, jednocześnie minimalizując zakłócenia w strukturze organizacyjnej klientów.