Design Thinking w biznesie
InnowacjeonlineWarsztaty
Design Thinking w biznesie

Wstęp bezpłatny

Słyszałeś o Design Thinking, ale nie wiesz, co to jest albo czy ta metoda może Ci się do czegoś przydać?

Design Thinking jest metodą, która pozwala wdrażać rozwiązania, odpowiadające na głębokie potrzeby użytkowników.

Korzystając z metody Design Thinking organizacje oszczędzają czas i pieniądze w procesie projektowania rozwiązań oraz minimalizują ryzyko porażki.

Podczas warsztatu przechodzisz przez wszystkie etapy metody: empatię, definiowanie, generowanie i selekcję pomysłów, prototypowanie i testowanie. Poznajesz w praktyce najważniejsze narzędzia dla każdego z tych etapów. Pracując w interdyscyplinarnym zespole wypracowujesz rozwiązania na realne wyzwanie biznesowe.

Dla tych, którzy chcą:

  • znaleźć lepszy model biznesowy na obecne czasy
  • szybciej rozwiązywać problemy
  • zmniejszyć ryzyko porażki swoich rozwiązań
  • zwiększyć zaangażowanie swojego zespołu
  • prowadzić efektywne spotkania

Dowiesz się jak:

  • poznać potrzeby Twoich użytkowników
  • właściwie zdefiniować problem
  • wymyślić skuteczne rozwiązania
  • sprawdzić, czy rozwiązanie się przyjmie

Nauczysz się jak:

  • odkrywać prawdziwe potrzeby odbiorców Twojego rozwiązania (procesu, produktu lub usługi)
  • zaprojektować pozytywne doświadczenie użytkowników Twoich rozwiązań
  • rozwiązywać złożone i nieoczywiste problemy
  • sprawić, że spotkania będą nawet 30 razy bardziej produktywne
  • zwiększać szanse powodzenia innowacyjnych projektów
  • zdobyć mindset innowatora, który pozwoli Ci dostrzegać nowe szanse rynkowe
  • oszczędzać zasoby: czas, wysiłek i pieniądze w procesach tworzenia innowacji
  • zrobić pierwszy krok do budowania otwartej i kreatywnej kultury swojej organizacji

Do udziału w warsztacie zapraszamy:

  • managerów i zespołów produktu
  • managerów i zespołów marketingu
  • managerów i zespołów customer experience
  • managerów i zespołów obsługi klienta
  • managerów i zespołów innowacji
  • managerów i zespołów HR
  • przedstawicieli instytucji publicznych
  • zarządzających organizacjami pozarządowymi
  • przedsiębiorców i właścicieli startupów


Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00DESIGN THINKING W BIZNESIE

    • Irek Piętowski,  Założyciel i Prezes, Brainwave

    WSTĘP DO DESIGN THINKING

    • Poznasz założenia metody Design Thinking, jej etapy oraz nastawienie, które powinno jej towarzyszyć
    • Dowiesz się do, jakich wyzwań można stosować to podejście
    • Poznasz przykłady wykorzystania metody w różnych branżach – produkty i usługi, które zmieniły świat
    • Dodatkowo, opowiemy Ci jak ćwiczenia zaczerpnięte z improwizacji teatralnej wspierają proces projektowania rozwiązań


    EMPATIA

    • Doświadczysz jak poznawać potrzeby i motywacje Twoich odbiorców. Nawet te ukryte
    • Dowiesz się wizualizować potrzeby użytkownika, tak aby móc zdecydować, na których się skupić


    DEFINIOWANIE

    • Zobaczysz jak wyciągać wnioski z etapu empatii i precyzyjnie określić sedno problemu odbiorcy
    • Dowiesz się jak odnaleźć się w złożonej i nieoczywistej problematyce klienta
    • Będziesz wiedzieć jak analizować potrzeby swoich klientów oraz jak odnosić je do kontekstu biznesowego Twojej organizacji


    GENEROWANIE POMYSŁÓW

    • Nauczysz się różnorodnych technik generowania pomysłów, tak aby zawsze umieć wpaść na wyjątkowy pomysł, bez względu na warunki
    • Poznasz sposoby przełamywania swoich schematów myślenia, aby potrafić tworzyć rozwiązania, które wyróżnią się na rynku
    • Przećwiczysz różne narzędzia ideacji i stworzysz mnóstwo pomysłów na rozwiązanie problemu, który zdefiniowałeś/aś w poprzednim etapie


    SELEKCJA POMYSŁÓW

    • Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci wybrać najbardziej rokujące pomysły, które trafiają w sedno problemu użytkownika
    • Będziesz wiedzieć jak uciąć zbędne dyskusje o rozwiązaniach i zamiast tego od razu przejść do działania
    • Przećwiczysz narzędzia, które pozwolą Ci łączyć ze sobą najlepsze pomysły i stworzyć rozwiązanie, które trafi w potrzeby Twoich odbiorców


    PROTOTYPOWANIE 

    • Poznasz metodę wizualizowania pomysłów, która pozwoli dużo szybciej wdrażać pomysły w życie
    • Nauczysz się budować rozwiązania, które użytkownicy będą mogli od razu przetestować i dać Ci feedback
    • Przekonasz się na własnej skórze, że praktycznie wszystko da się zaprototypować: produkt, usługę czy proces
    • Zbudujesz prototypy rozwiązań, które przetestujesz z innymi uczestnikami


    TESTOWANIE

    • Dowiesz się jak szybko zbierać informację zwrotną od testerów, aby móc od razu wprowadzić poprawki do Twojego rozwiązania

    7g 0 min

  • 16:00Zakończenie warsztatów

Irek Piętowski

Irek Piętowski

Założyciel i Prezes, Brainwave

Konsultant innowacji i trener Design Thinking. Założyciel i Prezes Brainwave – agencji doradczo-szkoleniowej, która zajmuje się projektowaniem produktów i usług oraz optymalizacją procesów. Pomaga organizacjom w Polsce i za granicą budować ich przewagę konkurencyjną. Od sześciu lat pomaga przedsiębiorstwom wdrażać Design Thinking jako skuteczną metodę projektowania doświadczeń użytkowników. Pracuje dla wielu międzynarodowych korporacji w branżach takich jak: finanse, energetyka, farmacja, FMCG, telekomunikacja, transport, produkcja, nieruchomości, retail, IT, jak również dla startupów i instytucji publicznych. Jego misją jest zmiana kultury organizacyjnej na taką, która wspiera klientocentryczność oraz kreatywność i innowacyjność pracowników. Szkoli wykładowców z państwowych i prywatnych uczelni. Jedną z jego pasji jest gra na bębnach. Jako muzyk występował na festiwalu w Opolu i w półfinale Mam Talent! Absolwent filozofii na Uniwersytecie Warszawskim.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]