
Design Thinking w biznesie
Cel
Słyszałeś o Design Thinking, ale nie wiesz, co to jest albo czy ta metoda może Ci się do czegoś przydać?
Design Thinking jest metodą, która pozwala wdrażać rozwiązania, odpowiadające na głębokie potrzeby użytkowników.
Korzystając z metody Design Thinking organizacje oszczędzają czas i pieniądze w procesie projektowania rozwiązań oraz minimalizują ryzyko porażki.
Podczas warsztatu przechodzisz przez wszystkie etapy metody: empatię, definiowanie, generowanie i selekcję pomysłów, prototypowanie i testowanie. Poznajesz w praktyce najważniejsze narzędzia dla każdego z tych etapów. Pracując w interdyscyplinarnym zespole wypracowujesz rozwiązania na realne wyzwanie biznesowe.
Dla tych, którzy chcą:
- znaleźć lepszy model biznesowy na obecne czasy
- szybciej rozwiązywać problemy
- zmniejszyć ryzyko porażki swoich rozwiązań
- zwiększyć zaangażowanie swojego zespołu
- prowadzić efektywne spotkania
Dowiesz się jak:
- poznać potrzeby Twoich użytkowników
- właściwie zdefiniować problem
- wymyślić skuteczne rozwiązania
- sprawdzić, czy rozwiązanie się przyjmie
Nauczysz się jak:
- odkrywać prawdziwe potrzeby odbiorców Twojego rozwiązania (procesu, produktu lub usługi)
- zaprojektować pozytywne doświadczenie użytkowników Twoich rozwiązań
- rozwiązywać złożone i nieoczywiste problemy
- sprawić, że spotkania będą nawet 30 razy bardziej produktywne
- zwiększać szanse powodzenia innowacyjnych projektów
- zdobyć mindset innowatora, który pozwoli Ci dostrzegać nowe szanse rynkowe
- oszczędzać zasoby: czas, wysiłek i pieniądze w procesach tworzenia innowacji
- zrobić pierwszy krok do budowania otwartej i kreatywnej kultury swojej organizacji
Do udziału w warsztacie zapraszamy:
- managerów i zespołów produktu
- managerów i zespołów marketingu
- managerów i zespołów customer experience
- managerów i zespołów obsługi klienta
- managerów i zespołów innowacji
- managerów i zespołów HR
- przedstawicieli instytucji publicznych
- zarządzających organizacjami pozarządowymi
- przedsiębiorców i właścicieli startupów
W celu zamówienia - Voucher PB Konferencje, skontaktuj się z nami
- 22 333 97 77
- [email protected]
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy