Digital Customer Experience

Digital Customer Experience

22 czerwca 2021 / online

1095 zł netto do 21 maja (cena udziału online)

1495 zł netto do 22 czerwca (cena udziału online)

Cel

Sytuacja pandemiczna zmieniła zachowania klientów, a tym samym zmusiła firmy, aby mocno skupiły się na kanałach cyfrowych. Wydaje się, iż cyfryzacja doświadczeń klienta nigdy nie była tak niezbędna, jak obecnie. Przedsiębiorstwa muszą zapewnić swoim odbiorcom satysfakcjonujące doświadczenia, nawiązać z nimi dobre relacje i budować ich długotrwałe zaangażowanie. A to wszystko z wykorzystaniem innowacji, nowych technologii i zaawansowanej analityki. Te firmy, które skorzystają z bogactwa technologii zyskają serca konsumentów oraz osiągną przewagę nad konkurencją.

Zapraszamy do udziału w 1-dniowej konferencji online Digital Customer Experience, podczas której pokażemy najlepsze praktyki wdrażania digital CX. Eksperci z takich firm jak Billennium, mBank, Santander Bank Polska, OLX Group, Grupa Pracuj, Oriflame, SAP dostarczą Państwu licznych inspiracji, które będziecie mogli przenieść i wdrożyć w swoich organizacjach.

Podczas konferencji poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Jak zmieniły się zachowania konsumentów w „nowej” rzeczywistości?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzyły się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klienta?
  • Jak projektować wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia klienta w formule online?
  • Jak angażować klientów poprzez kanały cyfrowe?
  • Jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
  • Jak zapewnić sobie prawo do zbierania i wykorzystania danych dotyczących CX?
  • Jak efektywne wykorzystać analizę danych do usprawnienia CX?
  • Jak cyfrowa technologia kształtuje Twoją obsługę klienta?
  • Jak wykorzystać AI, ML i inne nowe technologie do tworzenia jeszcze lepszej cyfrowej obsługi klientów?
  • Jak powinna wyglądać strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż 
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Wtorek, 22 czerwca

08:25

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
08:30

Trendy w Digital CX

  • Andrzej Musiał, Starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w zespole Customer & Growth, KPMG w Polsce
  • Trendy w nowej normalności i ich wpływ na przedsiębiorstwa
online, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Cyfrowy skok w obsłudze klienta wynikiem pandemii Covid-19

  • Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektor Customer Experience & Digital, innogy Polska S.A.
  • Jak Covid-19 zmienił firmy i ich podejście do DCX?
  • Wyzwania, z jakimi mierzyły się firmy wprowadzając cyfrową transformację w obsłudze klienta
  • Jak zapewnić realizację cyfrowej obsługi klienta?
  • Jak klienci reagowali na zmiany?
online, ,
09:45

Jak projektować wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia klienta w formule online?

  • Aleksandra Naborczyk, Customer Experience & Marketing Manager, Billennium S.A.
  • Przewidywanie potrzeb klientów i projektowanie wokół nich doświadczeń
  • Strategia ulepszania UX
online, ,
10:30

Projektuj ręka w rękę z klientami w duchu Service Design/ Design Thinking!- ale zanim zaczniesz, poznaj kilka historii, które pozwolą Ci zrobić to lepiej

  • Mateusz Zybert, Project Manager, Koordynator zespołu ds. doświadczenia klienta, mBank S.A.
  • Dowiedz się od czego zacząć, o co zadbać i czego się wystrzegać?
  • Usłysz jakie błędy mogą się pojawić i jak im zaradzić?
  • Wyczuj czym różni się Design Thinking od Design Sprintu?
  • Znajdź odpowiedź jak Design Thinking „odnajduje się” w organizacji agilowej?
  • I jak w tym wszystkim wygląda projektowanie doświadczeń klienta w digitalu w erze pracy zdalnej?
online, ,
11:15

Przerwa

online, ,
11:30

Analiza Voice of Customer – wsłuchaj się w głos Klientów i przekształć swój cyfrowy CX

  • Joanna Jabłońska – Białowąs, Chief Customer Officer, Customer Excellence Center, Santander Bank Polska S.A.
online, ,
12:00

Mierzenie satysfakcji klientów - od feedbacku do działania

  • Aleksandra Świerzyńska, Director of Customer Centricity, OLX Group
online, ,
12:30

Nie każdy klient jest online! Stwórz strategię dostosowaną do klientów online i offline

  • Anna Talarczyk, Ekspert z 20 letnim doświadczeniem w sektorze usług finansowych w Polsce i zagranicą, odpowiedzialna za zarządzanie doświadczeniami klientów w Pekao SA i Santander Bank Polska

Wyzwaniem numer jeden każdej firmy (B2C i B2B) jest dzisiaj budowanie relacji i wprowadzenie takich zmian w oferowanych usługach, które spełniają oczekiwania klientów wymuszone przyspieszoną cyfryzacją. 

  • Jak pandemia przyspieszyła cyfryzację i zmieniła modele zachowań klientów?
  • Jak wykorzystać potencjał omnikanałowości i efektywnie komunikować się z klientami w kanałach digital i offline?
online, ,
13:00

6S – czyli Satysfakcja Klienta do potęgi 6 po transformacji digitalowej

  • Katarzyna Matusiak, Manager ds. CEM (Customer Experience Management), Grupa Pracuj
  • Rafał Stępień, Customer Relations Manager, Grupa Pracuj
  • Scouting: właściwa rekrutacja w trybie online – na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności podczas rekrutacji zdalnej
  • Szkolenie pracowników – wdrożenie nowego pracownika zgodnie z nowym profilem pracownika działu Customer Care
  • Słuchanie głosu klienta – narzędzia i monitoring satysfakcji – real time satisfaction surveys
  • Szukanie usprawnień – narzędzia i warsztaty w dobie pracy online
  • Skuteczność we wdrażaniu zmian -jak mierzyć efekty i skuteczność transformacji cyfrowych w CX
  • Systematyczność w działaniu – misja i wizja dopasowana do zmieniającej się rzeczywistości
online, ,
13:45

Przerwa

online, ,
14:00

Jak zapewnić sobie prawo do zbierania i wykorzystania danych dotyczących CX

  • Piotr Zawadzki, Radca prawny, Rzecznik patentowy, KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Czy dane mogą mieć właściciela? Status prawny danych rynkowych, technologicznych, statystycznych i innych
  • Dane osobowe vs dane nieosobowe
  • Sposoby ochrony danych (umowy, tajemnice przedsiębiorstwa, ochrona baz danych i inne)
  • Czy danymi trzeba się dzielić? Czy za dane się odpowiada?
online, ,
14:45

Data Analytics – efektywne wykorzystanie analizy danych do usprawnienia CX

  • Elżbieta Güler, Global Customer Experience Manager, Oriflame
  • Gromadzenie i zarządzanie danymi kluczem do kierowania cyfrowymi zachowaniami klientów
  • Wykorzystanie danych do monitorowania satysfakcji klientów i zwiększenia ich aktywności
online, ,
15:30

Strategie biznesowe wspierające CX względem wyzwań technologicznych

  • Katarzyna Otto, Head of Customer Experience, SAP
  • Aspekty budowania strategii CX w organizacji
  • Wyzwania technologiczne transformacji
  • Technologia w służbie klienta
online, ,
16:15

Wykorzystanie AI, ML i innych nowych technologii do tworzenia jeszcze lepszej cyfrowej obsługi klientów

  • Wdrożenie inteligentnych technologii, aby sprostać rosnącym wymaganiom i oczekiwaniom klientów
online, ,
17:00

Media społecznościowe i ich rola w tworzeniu i utrzymywaniu skutecznej cyfrowej obsługi klienta

  • Strategia komunikacji w mediach społecznościowych w obszarze obsługi klienta
  • Dostosowanie treści do różnych platform i odbiorców, tak aby wyróżniać się i angażować klientów
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w mediach społecznościowych
online, ,
17:30

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Elżbieta Güler

    Elżbieta Güler

    Global Customer Experience Manager Oriflame
  • Joanna Jabłońska – Białowąs

    Joanna Jabłońska – Białowąs

    Chief Customer Officer, Customer Excellence Center Santander Bank Polska S.A.
  • Katarzyna Matusiak

    Katarzyna Matusiak

    Manager ds. CEM (Customer Experience Management) Grupa Pracuj
  • Andrzej Musiał

    Andrzej Musiał

    Starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w zespole Customer & Growth KPMG w Polsce
  • Aleksandra Naborczyk

    Aleksandra Naborczyk

    Customer Experience & Marketing Manager Billennium S.A.
  • Katarzyna Otto

    Katarzyna Otto

    Head of Customer Experience SAP
  • Rafał Stępień

    Rafał Stępień

    Customer Relations Manager Grupa Pracuj
  • Aleksandra Świerzyńska

    Aleksandra Świerzyńska

    Director of Customer Centricity OLX Group
  • Anna Talarczyk

    Anna Talarczyk

    Ekspert z 20 letnim doświadczeniem w sektorze usług finansowych w Polsce i zagranicą, odpowiedzialna za zarządzanie doświadczeniami klientów w Pekao SA i Santander Bank Polska
  • Piotr Zawadzki

    Piotr Zawadzki

    Radca prawny, Rzecznik patentowy KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
  • Mateusz Zybert

    Mateusz Zybert

    Project Manager, Koordynator zespołu ds. doświadczenia klienta mBank S.A.
  • Magdalena Borek-Dwojak

    Magdalena Borek-Dwojak

    Dyrektor Customer Experience & Digital innogy Polska S.A.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1095 zł netto do 21 maja

Zarejestruj się