III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION

2495 zł netto od 6 października do 5 grudnia

III CUSTOMER EXPERIENCE TRANSFORMATION
 / 4 ‑ 5 grudnia 2018 / Warszawa  / 2495 zł netto Zarejestruj się

Cel

Gdy spotykają się percepcja klienta z percepcją organizacji niezbędne jest dopasowanie. Klienta nie zmienimy. Pozostaje zmiana organizacji.
Marta Łukawska-Daruk, CustomerMatters


Zmiana jest procesem, a nie wydarzeniem.
Barbara Johnson



To już trzeci raz zapraszamy Państwa na wyjątkowe spotkanie profesjonalistów Customer Experience - na konferencję Customer Experience Transformation (CET). Ideą spotkań CET jest budowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej przemiany organizacji nastawionej na Klienta w każdym punkcie styku i przez każdego pracownika.

Pierwszy CET w 2016 roku to opowieści o różnych drogach dochodzenia do dobrych doświadczeń Klientów. 6 prelegentów opowiedziało nam 6 historii o drodze własnej organizacji do poznania i zarządzania doświadczeniem swoich klientów. Byli z nami: Aviva, Play, PGE Obrót, mBank, Allianz oraz Bank Millennium.

Podczas 2 edycji CET rok temu przedstawiliśmy wraz z 6 prelegentami 6 kluczowych dyscyplin Customer Experience wg Forrestera, które każda organizacja nastawiona na klienta organizacja powinna prędzej, czy później zacząć rozwijać. Nasi goście z Promod, Orange, ING Banku Śląskiego, Eurobanku, PZU i Carrefour opowiedzieli o swoich doświadczeniach na 6 polach: wizja CX, zrozumienie Klienta, projektowanie doświadczeń, mierzenie doświadczeń, zarządzanie doświadczeniem i kultura organizacji.

Tegoroczna edycja CET III ma pozwolić nam wejść głębiej w jedno z kluczowych wyzwań jakie stawia prokliencka organizacja – zmianę postaw Pracowników i w konsekwencji transformację kultury organizacji w prokliencką. Mówi się, że postawa Pracowników, ich zaangażowanie, empatia i to (nie)zwykłe bycie sympatycznym i miłym odpowiada w 50% za nasze klienckie odczucia. Warto więc z CX zrobić epidemię w organizacji? Warto. I to jak najszybciej. Zobaczmy jak to robią Ci, którzy już zaczęli ten proces „zarażania” i zmiany postaw. Są na różnym etapie, mają różne doświadczenia, pochodzą z różnych branż. Ale łączy ich jedno – chęć zarabiania i rozwoju biznesu poprzez zadowolonego i lojalnego Klienta.

Choć będziemy mieli znów „tylko” jeden temat i znów „tylko” 6 prelegentów, obiecujemy, że podczas konferencji nie zabraknie inspiracji, dyskusji i pomysłów na kolejne działania!

Program

Prelegenci

  • Adam Ringer

    Adam Ringer

    Współwłaściciel, Green Caffe Nero
  • Krzysztof Czekała

    Krzysztof Czekała

    Senior menedżer ds. strategii, badań rynku i wiedzy o kliencie, Aviva
  • Aleksandra  Jagiełło - Bono

    Aleksandra  Jagiełło - Bono

    Partner, CustomerMatters
  • Piotr Juchnowski

    Piotr Juchnowski

    Menedżer Wydziału CEM, Allianz
  • Jerzy Kalinowski

    Jerzy Kalinowski

    Doradca Zarządu, Partner, KPMG
  • Małgorzata Krokoszyńska

    Małgorzata Krokoszyńska

    Kierownik Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Kruk SA
  • Marta Łukawska - Daruk

    Marta Łukawska - Daruk

    Partner, Założyciel, CustomerMatters
  • Mateusz Stasiak

    Mateusz Stasiak

    Zastępca Kierownika Działu Marketingu i Visual Merchandisingu, Giacomo Conti
  • Jacek Wieczorkowski

    Jacek Wieczorkowski

    Starszy Menadżer ds. Procesów Rozwojowych i Komunikacji, Santander Consumer Bank S.A.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Sound Garden, ul. Żwirki i Wigury 18


Warszawa

2495 zł netto od 6 października do 5 grudnia

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny