Komunikacja menedżerska

Komunikacja menedżerska

24 listopada 2022 / online

1495 zł netto do 7 października (cena udziału online)

1995 zł netto do 24 listopada (cena udziału online)

Cel

Liderze!

  • Zastanawiasz się, jak komunikować, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
  • Nie wiesz, jak stosować metodę scenariuszową w rozwijaniu umiejętności komunikacji intencjonalnej?
  • Chcesz poznać techniki przekazywania feedbacku, które zwiększą motywację Twojego zespołu?
  • Zastanawiasz się, jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Chcesz wiedzieć, jak wykorzystać coaching menedżerski w zarządzaniu zespołem Twoich pracowników?

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję online Komunikacja menedżerska, gdzie pod okiem doświadczonych i certyfikowanych coachów, autorów wielu inspirujących publikacji otrzymasz dużą dawkę wiedzy! Wspólnie z nimi zweryfikujesz, czy właściwie wykorzystujesz techniki komunikacyjne i coachingowe, a także nauczysz się nowych form udzielania informacji zwrotnej i motywowania, które przełożą się na ogromne zaangażowanie Twoich pracowników.

Jeśli zarządzasz zespołem czy komunikujesz się z innymi w codziennej pracy nie może zabraknąć Cię na wydarzeniu – wzmocnisz swoje kompetencje i tym samym kompetencje całego zespołu!

Program

Czwartek, 24 listopada

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Kompetencje komunikacyjne, które menedżerowie powinni rozwijać w trudnych i zmiennych czasach

  • Moderator: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Małgorzata Czachor, Dyrektor HR, Polska Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
  • Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Media Markt Saturn Polska
  • Małgorzata Bieniaszewska, Mentorka, Właścicielka, MB Pneumatyka
  • Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
  • Jak komunikować, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
  • Stare-nowe kompetencje komunikacyjne?
  • Jak firmy wspierają swoich menedżerów w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych?
online, ,
09:45

Emocje w pracy menedżera – czy i jak je komunikować?

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Kryzys a emocje. Co się dzieje, kiedy doświadczasz silnych zmian lub trudności?
  • Style zachowań w pracy a skłonność do komunikowania emocji. Jakie wyzwania możesz napotkać?
  • Komunikacja intencjonalna. Rola intencji w komunikowaniu emocji w pracy
  • Metoda scenariuszowa w rozwijaniu umiejętności komunikacji intencjonalnej
online, ,
10:30

Przerwa

online, ,
10:45

Moc motywacji - budowanie motywacji swojej i zespołu

  • Magdalena Piotrowska, Brand Manager, trener wewnętrzny, lider projektów, Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
  • Co nas motywuje do pracy? - wykorzystaj popularne teorie motywacji w praktyce
  • Indywidualizacja jako kluczowa cecha menedżera w procesie budowy motywacji pracownika
  • Zmotywuj swój zespół, współpracowników i siebie – techniki motywacyjne
online, ,
11:30

Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

  • Edyta Kwiatkowska, Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka, Leadit
  • Aleksandra Goc, Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka, Leadit
  • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
  • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?
online, ,
12:15

Przerwa

online, ,
12:45

Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

  • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
  • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
  • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie
online, ,
13:30

Stres a budowanie przewagi konkurencyjnej – co warto wiedzieć?

  • Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju, Blachy Pruszyński
  • Magiczny dobrostan. Dlaczego jest ważny? Czyli będzie o wypaleniu zawodowym
  • Trochę przy okazji powiemy o tym jak nie „zagłaskać kota na śmierć” … czyli nie przesadzić z tym dobrostanem
  • Stres – co zrobić, żeby motywował, ale nie przerodził się w paniczny lęk
  • Powiemy o tym jak nie pomylić szacunku ze strachem … co się niestety czasem zdarza
  • Omówimy modele przywództwa, które są świadome tego co stres robi z pracownikiem
  • No i na koniec omówimy sobie stres menadżera. Czyli kilka praktycznych wskazówek co robić, żeby zadbać o siebie
online, ,
14:15

Przerwa

online, ,
14:30

Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników

  • Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
  • Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
  • Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
online, ,
15:15

Rola komunikacji w kryzysie

  • dr hab. Olgierd Annusewicz, Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych
  • Zadania kadry menedżerskiej w komunikacji kryzysowej
  • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
  • Podstawowe zasady komunikowania w sytuacji kryzysowej
  • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na potrzeby odbiorców?
  • Z jakich narzędzi warto korzystać ?
online, ,
16:00

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Olgierd Annusewicz

    dr hab. Olgierd Annusewicz

    Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych
  • Małgorzata Bieniaszewska

    Małgorzata Bieniaszewska

    Mentorka, Właścicielka MB Pneumatyka
  • Małgorzata Czachor

    Małgorzata Czachor

    Dyrektor HR Polska Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
  • Aleksandra Goc

    Aleksandra Goc

    Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka Leadit
  • Sebastian Grochala

    Sebastian Grochala

    Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
  • Tomasz Kalko

    Tomasz Kalko

    Manager, wykładowca akademicki, trener. Dyrektor ds. rozwoju Blachy Pruszyński
  • Monika Kantowicz-Gdańska

    Monika Kantowicz-Gdańska

    Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Edyta Kwiatkowska

    Edyta Kwiatkowska

    Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka Leadit
  • Magdalena Piotrowska

    Magdalena Piotrowska

    Brand Manager, trener wewnętrzny, lider projektów Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
  • Wojciech Wieroński

    Wojciech Wieroński

    Dyrektor Zarządzający ds. Finansów Media Markt Saturn Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1495 zł netto do 7 października

Zarejestruj się