online
Warsztaty
28 lutego 2023
28 lutego 2023
NOWELIZACJA PRAWA PRACY '23
NOWELIZACJA PRAWA PRACY '23
Rewolucja czy reforma? O zmianach w prawie pracy w 2023 r.
Ikona zamknięcia

Cel

Już 28 lutego, zapraszamy do udziału w warsztatach online, podczas których omówione zostaną liczne zmiany w prawie pracy, których wdrożenia zostały zaplanowane na nadchodzący rok. Zmienione przepisy wprowadzą niebawem szereg nowych obowiązków oraz uprawnień dla pracodawców i wymagać będą od nich podjęcia zarówno aktywnych działań, jak i zastanowienia się nad rewizją dotychczasowych rozwiązań. 


Zmiany związane są m.in. z nowelizacją Kodeksu pracy, w tym wdrożeniem kodeksowego reżimu pracy zdalnej oraz przepisów dot. badania trzeźwości pracowników, a ponadto - koniecznością dostosowania polskiego porządku prawnego do przepisów unijnych. Omówimy również nowe trendy HR, jak np. założenia projektu ustawy wprowadzającej 4-dniowy tydzień pracy. Nie pominiemy również planowanych zmian w prawie imigracyjnym, zwłaszcza w zakresie usprawnienia procedur imigracyjnych i ewentualnej odpowiedzialności pracodawcy za naruszenie przepisów


Podczas warsztatów omówimy m.in.:

  • Czy rzeczywiście czeka nas rewolucja w prawie pracy – jakich obszarów będą dotyczyć zmiany oraz jakie zmiany właśnie weszły w życie?
  • Jak przygotować organizację na zmiany? – wpływ zmian na stosowane polityki zatrudnienia, wzory dokumentacji pracowniczej oraz organizację pracy 
  • Jakie działania należy podjąć już teraz, a jakie po wejściu przepisów w życie?
  • Jak można skorzystać z nowych przepisów? - jakie korzyści będą z nich wynikać
  • Jakie obowiązki zostaną nałożone na pracodawców w związku z wprowadzonymi oraz planowanymi zmianami?
  • Z jakimi wyzwaniami najbardziej borykają się pracodawcy w kontekście zmian?
  • Jakie są trendy rynkowe i jak wygląda obecna praktyka w kontekście wprowadzanych zmian?
  • Jak do zmian podchodzą pracodawcy z różnych branż?


Do udziału w warsztatach zapraszamy wszystkie osoby związane z szeroko pojętym HR, w tym lokalnych przedstawicieli pracodawców, działów HR i Comp&Ben, działów prawnych, compliance oraz menedżerów.


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner Merytoryczny