Recruitment Days
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Polonia Palace
 ‑ 
Recruitment Days
VI edycja

Wstęp bezpłatny

Już 6-7 kwietnia zapraszamy na szóstą odsłonę Recruitment Days!

Konferencja stanowi wyjątkowe spotkanie profesjonalistów z obszaru rekrutacji.

W czasach gospodarki opartej na wiedzy kluczowym zasobem dla firm są pracownicy.

Proces rekrutacyjny to działanie złożone, wieloetapowe.


W trakcie konferencji zaproszeni eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. 

Zaprezentujemy także liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania.


Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się jak zaplanować i przeprowadzić efektywne spotkanie rekrutacyjne w dobie pandemii, jak odpowiednio wdrożyć proces onboarding i jak zachęcić kandydatów do pracy w Twojej firmie. Przedstawimy Ci metody dotarcia do najbardziej deficytowych grup stanowisk. Prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie candidate experience oraz roli employer brandingu w procesie rekrutacji.

 

W trakcie wydarzenia wskażemy, na co zwrócić uwagę podczas rekrutacji w social media i jak ją dobrze zaplanować, aby przyniosła jak największe korzyści. Aż 44% badanych sprawdza profile pracodawców w social media, a co czwarty aplikuje do pracy przez FB, LinkedIn, Instagram, Tik tok.*

 

Już dziś zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji Recruitment Days, podczas której od początku budujemy społeczność zaangażowanych Ekspertów!


Do uczestnictwa zachęcamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.


*Wg Raportu Randstad 2021 r.


Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników

  • 09:00Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:10Employer Branding – wizerunek pracodawcy i jego rola w procesie rekrutacji

    • Beata Molska,  Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji, Xella Polska
    • Marta Prokopek-Pyśk,  HR Business Partner, Xella Polska

    CASE STUDY Xella Polska

    • Co zrobić, aby docierać do serc i umysłów kandydatów i ich przyciągnąć oraz jak pozyskać lojalność pracowników (rola spójnej strategii EB – wewnętrznej i zewnętrznej)
    • Budowanie unikalnego i wiarygodnego EVP (Employee Value Proposition)
    • Rola badań rynkowych (benchmarków) i badania zaangażowania jako niezbędnych elementów diagnozy sytuacji w jakiej jest dany pracodawca
    • Czym Xella Polska chce wyróżniać się na tle pracodawców branży (case study)
    • Nowe trendy w budowaniu EB uwzględniające oczekiwania różnych pokoleń na rynku pracy oraz okoliczności spowodowane pandemią
  • 10:00Przyciągnięcie uwagi potencjalnego pracownika - jak zachęcić i utrzymać kandydata w naszej firmie

    • Anna Martinez,  Recruitment & Employer Branding Senior Specialist, Grupa Żywiec S.A.

    CASE STUDY Grupa Żywiec

    • Zachęcenie i utrzymanie dobrych pracowników w organizacji – co poza płacą motywuje pracowników
    • Benefity dla każdego - jak poznać potrzeby pracowników
    • Jak chwalić pracowników i dlaczego to takie ważne?
    • Inne prowadzone działania pro pracownicze
  • 10:50Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji.

  • 11:20Skuteczne metody dotarcia do najbardziej deficytowych grup stanowisk – podejście employer brandingowe

    • Marta Kasiewicz,  Employer Branding Manager, Grupa LUX MED

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Strategiczne podejście do działań well-being"

    CASE STUDY LUX MED

    • Strategia EB, która wzmacnia działania rekrutacyjne
    • EB Key Message – budowa narracji oraz skuteczne przekazanie jej kandydatom
    • Marka blisko kandydata – długofalowa relacja zamiast przelotnej znajomości
    • Kiedy jedni zawracają do portu, inni rozwijają żagle, czyli potęga mindsetu HR-owca
  • 12:10Rekrutacje online czy offline – jak zaplanować i przeprowadzić efektywne spotkanie rekrutacyjne w dobie pandemii

    • Marta Dworowska,  Dyrektor HR w regionie CEE, Amazon

    CASE STUDY Amazon

    • Jak zaplanować i przeprowadzić spotkanie rekrutacyjne w dobie pandemii tak, aby było efektywne?
    • Ankieta po spotkaniu rekrutacyjnym. Czy warto pytać kandydatów o opinię na temat rozmowy rekrutacyjnej, którą z nim przeprowadziliśmy i dlaczego?
    • Trendy i nowe narzędzia rekrutacyjne. Nowinki, zalety i pułapki
  • 13:00Lunch

  • 14:00Budowanie kompetencji i zaangażowania Hiring Managerów w procesie rekrutacji i onboardingu

    • Małgorzata Fąfara,  Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail

    CASE STUDY IKEA

    • Rola Hiring Managera w procesie rekrutacji i onboardingu
    • Metody budowania zaangażowania i kompetencji Hiring Managera
    • Follow- up działań
  • 14:50Jesteś jak… czyli o kampanii opartej na supermocach pracowników Santander Bank Polska

    • Agnieszka Gołąb-Stanikowska,  Menedżerka Zespołu Kultury Organizacyjnej i Marki Pracodawcy, Santander Bank Polska
    • Aneta Tur,  Employer Branding Manager, MJCC
    • Co mają ze sobą wspólnego: człowiek charakteryzujący się wyborem niestandardowych rozwiązań, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? 
    • Jak zainteresować kandydata na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy? 
    • Jaka jest rola strategii employerbrandingowej w tworzeniu kampanii wizerunkowej?
    • Jak, w trakcie pandemii, przygotować kampanię z udziałem pracowników?
    • Jak podzielić zadania: pracodawca vs. agencja?
  • 15:40Emocje i budowanie zaangażowania kandydata w procesie rekrutacji – candidate experience

    • Ewelina Wachowska,  HR Business Partner, Grupa Raben

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Zdalne wsparcie rozwoju pracowników"

    CASE STUDY Grupa Raben

    • Poczta pantoflowa versus plakat wielkoformatowy. Czy i dlaczego candidate experience ma znaczenie?
    • Jak nieuchwytne odczucia zamienić w precyzyjne dane liczbowe? Matematyczne podejście do candidate experience
    • Niemiecka precyzja i włoski temperament, czyli globalne rozwiązanie lokalnych problemów.
    • Najpierw pomyśl, potem zrób, czyli candidate experience jako pierwszy krok do ulepszania procesu rekrutacji
  • 16:30Zakończenie konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników

  • 09:00Powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:05Zdalny onboarding – czy może być efektywny i jednocześnie innowacyjny?

    • Katarzyna Dopierała,  Talent&Communication Specialist, Samsung Electronics Poland

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Nagroda główna w Kategorii "Zdalne wdrożenie pracownika - onboarding"

    CASE STUDY Samsung Electronics Poland


    • Dlaczego onboarding w pracy zdalnej / hybrydowej jest jeszcze ważniejszy niż w pracy stacjonarnej
    • Wyzwania zdalnego onboardingu
    • Rozwiązanie wprowadzone przez Samsung Polska
    • Aplikacja mobilna Induction@Samsung
    • Augumented Reality– dlaczego zdecydowaliśmy się na grę onboardingową w takiej formie
  • 10:00Jak wprowadzić i zakomunikować nowe wartości wśród pracowników

    • Joanna Mościcka,  Menedżer Zespołu Szkoleń i Rozwoju Pracowników, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Piotr Miller,  Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego

    CASE STUDY Bank Gospodarstwa Krajowego

    • Jak wypracowywaliśmy wartości
    • Jak komunikujemy je wewnątrz organizacji
    • Jak dbamy o ich przestrzeganie
    • Jak doceniamy tych, których postawa jest zgodna z wartościami
  • 10:50Przerwa na kawę

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji.

  • 11:20Diversity&Inclusion - różnorodność drogą do sukcesu

    • Aleksandra Bania,  Inclusion & diversity project manager, Nokia

    CASE STUDY NOKIA

    • Diversity&Inclusin jako integralna część kultury organizacyjnej
    • Jak komunikować o inkluzyjności w wielotysięcznej firmie
    • Case study: wdrożenie i przebieg programu Inclusion &Diversity we Wrocławskim oddziale
  • 12:10Well-being – czy to tylko trend?

    • Agata Kozłowska,  Kierownik Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2021

    Wyróżnienie w Kategorii "Strategiczne podejście do działań well-being"

    CASE STUDY Wonga

    • Jak pandemia zmieniała kondycję mentalną pracowników.
    • Jak Wonga dba o dobrostan pracowników - program #WongAktywni
    • Rola menadżera w tworzeniu organizacji wellbeingowej
  • 13:00Lunch

  • 14:00Persona, storytelling i social media w rekrutacji

    • Marcin Szczeblewski,  Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

    CASE STUDY Toyota Motor Manufacturing Poland

    • Co w danych piszczy
    • Idealny kandydat – życie i twórczość
    • Persona, ale nie non grata
    • Jak zostać Obi Wan-Kenobim
    • Niezły kanał, czyli trafiona (i trafna) komunikacja
  • 14:50Rekrutacja, którą da się zmierzyć

    • Ewa Jakimowicz,  Expert Team Lead - Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska

    CASE STUDY T-Mobile Polska

    • Narzędzia, które mierzą kompetencje
    • KPI dla zespołu rekrutacji
    • Candidate Experience w liczbach
  • 15:40Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Aleksandra Bania

Aleksandra Bania

Inclusion & diversity project manager, Nokia

Liderka programu Inclusion&Diversity i specjalistka do spraw rozwoju kompetencji we Wrocławskim oddziale Nokii. Od ponad 10 lat związana z oddziałem Nokii we Wrocławiu. Pracuje w zespole Competence&Development, który dostarcza rozwiązania, wspierające Wrocławskie Centrum R&D w rozwoju pracowników. Prywatnie mama dwóch dziewczynek, pasjonatka wspinaczki, komunikacji opartej na szacunku oraz rozwoju w oparciu o mocne strony, opracowanego przez Instytut Gallupa.

Katarzyna Dopierała

Katarzyna Dopierała

Talent&Communication Specialist, Samsung Electronics Poland

Absolwentka psychologii Uniwersytetu SWPS ze specjalizacją Neuropsychologia. Od 4 lat związana z Samsung Electronics Poland. Swoją przygodę z Samsung rozpoczęła od programu stażowego Go4Samsung w dziale HR. Od tamtej pory przeszła przez kilka ról w zespole zajmując się między innymi: programem stażowym, organizacją wydarzeń studenckich, komunikacją wewnętrzną w firmie, zarządzaniem programem szkoleń wewnętrznych, a od 3 lat regularnym wdrażaniem nowych pracowników. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zbierała w firmach headhunterskich oraz w McKinsey & Company jako rekruter. Prywatnie zapalona narciarka i miłośniczka dalekich podróży.

Marta Dworowska

Marta Dworowska

Dyrektor HR w regionie CEE, Amazon

Marta Dworowska jest ekspertem ds. zasobów ludzkich z szerokim doświadczeniem branżowym oraz potwierdzonymi kompetencjami z zakresu przebudowy, przeprojektowania i restrukturyzacji organizacji. W jej obszarze zawodowym znajdują się także działania obejmujące stosunki przemysłowe oraz negocjacje ze związkami zawodowymi. Ponad 19-letnią karierę zawodową Marty Dworowskiej ukształtowały doświadczenia z działów HR międzynarodowych korporacji, działających w różnych sektorach, tj. farmacja, firmy produkcyjne czy projekty typu greenfield. Obecnie pełni funkcję HR Director Operations CEE w Amazon, gdzie kieruje zespołem operacyjnym HR Amazon Fulfillment, złożonym ze 160 specjalistów HR w Polsce, Czechach i na Słowacji, wspierając ponad 30 000 pracowników w 12 Centrach Fulfillment w całym regionie. Związana z Amazon od 2014 roku. Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Psychologii oraz University of North Carolina at Charlotte na Wydziale Psychologii Organizacji i Komunikacji.

Małgorzata Fąfara

Małgorzata Fąfara

Recruitment, Selection & Onboarding Leader, IKEA Retail

Recruitment, Selection & Onboarding Leader w IKEA Retail, gdzie odpowiada m.in. za rozwój kompetencji rekrutacyjnych w organizacji, metodologię zadań, sztukę połączenia dobrego doświadczenia nowego Pracownika w procesie onboardingu z efektywnością oraz różnorodne projekty usprawniające wspomniane obszary. Od 8 lat jest związana z obszarem HR. Psycholożka, prywatnie pasjonatka fotografii analogowej, snowboardu i Skandynawii.

Agnieszka Gołąb-Stanikowska

Agnieszka Gołąb-Stanikowska

Menedżerka Zespołu Kultury Organizacyjnej i Marki Pracodawcy, Santander Bank Polska

Od 17 lat związana z HR-em w bankowości, pasjonatka employer brandingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Lubi śledzić trendy i wdrażać je w codziennych działaniach.

Ewa Jakimowicz

Ewa Jakimowicz

Expert Team Lead - Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska

Employer Branding, Rekrutacja, Onboarding. W #MagentaTeam odpowiadam za cały proces Candidate Experience – od pierwszego kontaktu z marką, do pełnego wdrożenia w organizację. Pracuję w Agile nad rozwojem produktów HR, stawiam na autentyczność, zrozumienie potrzeb, dane i efekt! Z zespołem prowadzimy setki procesów rekrutacyjnych do sklepów w całej Polsce, na stanowiska w centrali, do IT. Nie zatrzymujemy się i ciągle szukamy nowych rozwiązań. Słuchamy, testujemy, automatyzujemy, upraszczamy.

Marta Kasiewicz

Marta Kasiewicz

Employer Branding Manager, Grupa LUX MED

Zarządza obszarem wizerunku pracodawcy i wellbeingu. Doświadczenie rekrutacyjne zdobywała m.in. w firmie Randstad i Antal. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów HR Business Partner na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła także roczny program People Analytics w Academy to Innovate HR (AIHR). Jest certyfikowanym Coachem Performance Energy. Wierzy w HR oparty na danych, który buduje przewagę strategiczną organizacji. Prywatnie mama 2-letniej Oliwii, a w wolnym czasie skrzypaczka i pianistka.

Agata Kozłowska

Agata Kozłowska

Kierownik Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga

Od ośmiu lat wspiera organizacje w zakresie komunikacji wewnętrznej, budowaniu przyjaznej atmosfery i angażuje współpracowników w tworzenie kultury organizacyjnie opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Dotąd realizowała te zadania w firmach sektora informatycznego w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz energetycznego Gas Storage Poland. Z Wonga związana jest od blisko 2 lat.

Anna Martinez

Anna Martinez

Recruitment & Employer Branding Senior Specialist, Grupa Żywiec S.A.

Jako członek zespołu Rekrutacji i Rozwoju w Grupie Żywiec prowadzę szereg rekrutacji zarówno do działów komercyjnych, funkcji wsparcia jak i supply chain. Jestem również pasjonatką Employer Brandingu i w pełni odpowiadam za ten obszar. Do Grupy Żywiec dołączyłam w listopadzie 2018 roku. Poza samymi wyzwaniami rekrutacyjnymi: - tworzę z zespołem strategię Talent Attraction - od dwóch lat organizuję Warzelnię Talentów – czyli flagowy program staży i praktyk w Grupie Żywiec - prowadzę również program Employee Advocacy „AmbasadoŻy” i szkolę pracowników z zakresu komunikacji na LinkedIn i budowania swojego wizerunku w sieci. Od 10 lat jestem związana z branżą HR, zarówno po stronie konsultacyjnej, jak i w wewnętrznych działach HR międzynarodowych korporacji. Prywatnie jestem mamą, żoną, instruktorem tańca i samozwańczym krytykiem kulinarnym.

Piotr Miller

Piotr Miller

Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego

Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej w branży bankowej. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników wykorzystując nowoczesne narzędzia, które pozwalają tworzyć czytelne i atrakcyjne projekty. Dążę do prowadzenia kampanii wewnętrznych, które są efektywne i przyciągają uwagę. Prywatnie fanatyk biegania i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy.

Beata Molska

Beata Molska

Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji, Xella Polska

Jest psychologiem biznesu, trenerem, coachem, wykładowcą akademickim oraz wieloletnim dyrektorem personalnym. Z branżą HR jest związana od ponad 20-stu lat. Jako certyfikowany coach prowadzi executive coaching, team coaching, szkolenia kadry managerskiej i sił sprzedażowych, a także kompleksowo wdraża strategię personalną w firmie. Skutecznie realizowała takie projekty jak: wartościowanie stanowisk pracy, zmiany struktury i projekty outplacementowe, restrukturyzacja przy połączeniach lub przejęciach spółek związane z zasobami ludzkimi, zaawansowane rekrutacje najwyższej kadry managerskiej, systemy zarządzania przez cele (MBO), modele kompetencji i system okresowych ocen pracowniczych, wdrażanie narzędzi i technologii wspierających procesy HR, systemowe rozwiązania związane z projektowaniem efektywnych szkoleń i programów rozwojowych, ścieżek kariery i talent management. Ukończyła Akademię Leona Koźmińskiego w zakresie Psychologii Biznesu (studia magisterskie) i MBA oraz Podyplomowe Studium Terapii i Treningu grupowego na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie uzyskała certyfikat trenera biznesu. Przez ponad 15 lat pracowała w branży finansowo- ubezpieczeniowej jako Dyrektor Personalny (ING Commercial Finance, Coface Poland, Axa Assistance) oraz w branży produkcyjnej i logistycznej (m.in. w firmie Nestle Waters będącej właścicielem marki Dar Natury). Przez prawie dwa lata współpracowała jako Recruitment & Development Manager przy projektach rekrutacyjnych i rozwojowych w DPD Polska Sp. z o.o. prowadząc szkolenia i doradztwo dla kadry managerskiej m.in. w zakresie coachingowego stylu zarządzania, projekt Akademii Talentów DPD, „job grading” i wiele innych. Aktualnie od 2018 roku pełni rolę Head of Recruitment & Development w Xella Polska Sp. z o. o. – producenta systemów i energooszczędnych materiałów budowlanych (marki Ytong, Silka i Multispor), gdzie od podstaw zbudowała funkcję „miękkiego HR-u”. Od ponad 20 lat jest także właścicielem firmy doradczo szkoleniowej HR ACCELERATE prowadząc wiele projektów rekrutacyjnych i szkoleniowych, także w charakterze Interim HR Managera. Posiada uprawnienia certyfikacyjne do wielu narzędzi psychometrycznych i testów umiejętności służących do diagnozy potencjału w procesach rozwojowych, coachingowych czy rekrutacyjnych , w tym m.in.: Insightful Profiler Ip coach 121, FRIS style myślenia, Extended DISC, SHL, Profiles XT. Podczas pandemii zaczęła prowadzić ogólnodostępny kanał na YouTube z bezpłatnymi szkoleniami z zakresu psychoedukacji wspierających radzenie sobie ze stresem, pracą zdalną czy podnoszące kompetencje liderskie w czasie kryzysu.

Joanna Mościcka

Joanna Mościcka

Menedżer Zespołu Szkoleń i Rozwoju Pracowników, Bank Gospodarstwa Krajowego

Od ponad 14 lat związana jestem z obszarem HR. Zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem oraz rozwojem procesów zarządzania ludźmi. Dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem wspieram projekty transformacji kulturowej. Prywatnie interesuję się archeologią oraz jestem entuzjastą podróży.

Marta Prokopek-Pyśk

Marta Prokopek-Pyśk

HR Business Partner, Xella Polska

Psycholog, doradca kariery, trener biznesu, praktyk HR z bogatym doświadczeniem w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi (rekrutacje, szkolenia, rozwój pracowników, wsparcie biznesu). Od kilkunastu lat związana z branżą HR w branżach takich jak finanse, logistyka czy obecnie branża budowlana – HR Business Partner w Xella Polska. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Podyplomowe Studium Terapii i Treningu grupowego na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie uzyskała certyfikat trenera, obecnie jest w trakcie czteroletnie szkolenia przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty poznawczo behawioralnego w Akademii Psychoterapii Interego. Poza biznesem, równolegle przez wiele lat związana z obszarem akademickim – 6 lat jako Doradca zawodowy Szkoły Głównej Handlowej a obecnie współpracująca z Uniwersytetem Warszawskim (Wydział Zarządzania) jako Doradca Kariery. W trakcie swojej pracy zawodowej prowadziła m.in. takie projekty jak: budowanie ścieżek kariery, wyłanianie talentów, programy mentoringowe, budowanie employer brandingu i zaangażowania pracowników, komunikacji wewnętrznej. Jako trener umiejętności miękkich specjalizuje się w takich tematach jak komunikacja, asertywność, efektywność osobista, budowanie relacji, twórcze myślenie czy radzenia sobie ze stresem. Projekty szkoleniowe prowadzi nie tylko dla biznesu, ale także dla innych grup odbiorców - seniorzy (w ramach Uniwersytetów trzeciego wieku), dzieci ( np. w projekcie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu) czy studenci. W wolnych chwilach pisze – artykuły merytoryczne z obszaru HR i około psychologiczne (portale studenckie, materiały wewnątrzfirmowe), w zeszłym roku wydała także debiutancką powieść obyczajową „Plan Huberta”.

Marcin Szczeblewski

Marcin Szczeblewski

Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

Od ponad 15 lat związany z Toyotą jako pracownik, a jeszcze dłużej – jako zadowolony klient. Od 4 lat koordynuje działania związane z employer brandingiem i rekrutacją w związku z uruchamianiem nowych projektów w polskich fabrykach Toyoty. Swoją wiedzą i doświadczeniami dzieli się, prowadząc zajęcia dla studentów wrocławskich uczelni.

Aneta Tur

Aneta Tur

Employer Branding Manager, MJCC

Manager z 15-letnim doświadczeniem w employer brandingu zarówno po stronie korporacyjnej, jak i agencyjnej. Na co dzień zajmuje się konsultingiem związanym z przygotowaniem strategii oraz planowaniem działań employerbrandingowych. Specjalizuje się w aktywnościach skierowanych do kandydatów (candidate experience) oraz tworzeniu programów employee experience.

Ewelina Wachowska

Ewelina Wachowska

HR Business Partner, Grupa Raben

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze specjalizacją Psychologia Pracy i Organizacji. Od ponad 4 lat jestem związana zawodowo z Grupą Raben, gdzie stanowię część centralnego zespołu HR. Na co dzień oprócz zadań związanych z cyklem życie pracownika w organizacji (rekrutacje, onboarding, ocena roczna, wsparcie managerów) zajmuję się koordynowaniem projektów HR z obszaru learning & development oraz wskaźnikami HR. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zebrałam po stronie konsultacyjnej, gdzie świadczyłam wsparcie w obszarze HR firmom z różnych sektorów gospodarki. Prywatnie kociara, miłośniczka bliższych i dalszych podróży oraz kulinariów.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]