
VI Employer branding w praktyce
Cel
W dobie bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-gospodarczej, pojawiających się wciąż kolejnych trendów branżowych czy nowinek technologicznych, pewne kwestie pozostają niezmienne, a są nimi m.in. potrzeby oraz oczekiwania pracowników. Wg krajowego raportu Employer Brand Research*, przygotowanego przez firmę Randstad, w dalszym ciągu, dla 73% potencjalnych pracowników najważniejsze jest atrakcyjne wynagrodzenie oraz oferowane przez pracodawcę benefity. Aż 64% kandydatów podkreśla, że ważna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy, a 58% pracowników uważa za istotne możliwość rozwoju własnej kariery oraz perspektywa udziału w szkoleniach. Ponadto, dla coraz większego odsetka pracowników istotna jest stabilność zatrudnienia, możliwość pracy zdalnej oraz respektowana w organizacji kultura work-life balance.
*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022
Zapraszamy serdecznie do udziału w 6. odsłonie konferencji „Employer branding w praktyce”, która odbędzie się 22-23 listopada 2023 r. w Warszawie.
Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji lub po prostu jesteś entuzjastą tej tematyki, koniecznie dołącz do grona uczestników konferencji.
Podczas konferencji m.in.:
- POROZMAWIAMY o tym jakie są aktualne wyzwania oraz rzeczywistość pracodawców, oczekiwania pracowników i jaka maluje się przed nami wizja przyszłości
- POSŁUCHAMY o budowaniu skutecznej strategii Employer Brandingowej oraz o tym jak kultura organizacyjna może być sposobem na tworzenie efektywnej i spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- OMÓWIMY jak uniknąć działań pozorowanych w Employer Brandingu, czyli o szczerości i spójności w działaniach
- DOWIEMY SIĘ jak stworzyć unikatową (i skuteczną) kampanię wizerunkową
- Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jakie znaczenie w Employer Brandingu jest zarządzanie różnorodnością
- ZAPREZENTUJEMY sposoby na budowanie długofalowych programów przyciągających różnorodne talenty
- oraz POZNAMY przepis na efektywne employee advocacy w organizacji
Uczestnikom konferencji gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies oraz panele dyskusyjne
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Hotel Polonia Palace
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
-
Pluxee Polska
Pluxee to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, który dba o przyjemności codzienności i kreuje nieograniczone możliwości. Z naszej innowacyjnej oferty korzysta ponad 50 tysięcy zadowolonych klientów oraz 2 miliony uśmiechniętych użytkowników, którzy realizują swoje codzienne przyjemności u ponad 50 tysięcy partnerów Pluxee. W Pluxee wiemy, co uszczęśliwi użytkowników naszych rozwiązań, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwi pracę i sprawdzi się w praktyce. Nasze spersonalizowane, cyfrowe rozwiązania zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne – a my doskonale rozumiemy, że dla każdego to coś innego! Rozwiązania Pluxee pozwalają realizować małe przyjemności. Każdy poczuje się doceniony, gdy Pluxee znajdzie się w jego rękach – jako benefit w postaci karty lunchowej, świąteczny prezent od pracodawcy, nagroda za doskonałe wyniki pracy lub lojalność. Pluxee Polska jest częścią globalnej, międzynarodowej Pluxee Group.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy