Warszawa
Konferencja
22 ‑ 23 listopada 2023
22 ‑ 23 listopada 2023
Hotel Polonia Palace
VI Employer branding w praktyce
VI Employer branding w praktyce
Najlepsze praktyki i sprawdzone narzędzia w budowaniu silnej marki pracodawcy
Ikona zamknięcia

Cel

W dobie bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-gospodarczej, pojawiających się wciąż kolejnych trendów branżowych czy nowinek technologicznych, pewne kwestie pozostają niezmienne, a są nimi m.in. potrzeby oraz oczekiwania pracowników. Wg krajowego raportu Employer Brand Research*, przygotowanego przez firmę Randstad, w dalszym ciągu, dla 73% potencjalnych pracowników najważniejsze jest atrakcyjne wynagrodzenie oraz oferowane przez pracodawcę benefity. Aż 64% kandydatów podkreśla, że ważna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy, a 58% pracowników uważa za istotne możliwość rozwoju własnej kariery oraz perspektywa udziału w szkoleniach. Ponadto, dla coraz większego odsetka pracowników istotna jest stabilność zatrudnienia, możliwość pracy zdalnej oraz respektowana w organizacji kultura work-life balance.

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022

Zapraszamy serdecznie do udziału w 6. odsłonie konferencji „Employer branding w praktyce”, która odbędzie się 22-23 listopada 2023 r. w Warszawie.

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji lub po prostu jesteś entuzjastą tej tematyki, koniecznie dołącz do grona uczestników konferencji.


Podczas konferencji m.in.:

  • POROZMAWIAMY o tym jakie są aktualne wyzwania oraz rzeczywistość pracodawców, oczekiwania pracowników i jaka maluje się przed nami wizja przyszłości
  • POSŁUCHAMY o budowaniu skutecznej strategii Employer Brandingowej oraz o tym jak kultura organizacyjna może być sposobem na tworzenie efektywnej i spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • OMÓWIMY jak uniknąć działań pozorowanych w Employer Brandingu, czyli o szczerości i spójności w działaniach
  • DOWIEMY SIĘ jak stworzyć unikatową (i skuteczną) kampanię wizerunkową
  • Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jakie znaczenie w Employer Brandingu jest zarządzanie różnorodnością
  • ZAPREZENTUJEMY sposoby na budowanie długofalowych programów przyciągających różnorodne talenty
  • oraz POZNAMY przepis na efektywne employee advocacy w organizacji


Uczestnikom konferencji gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies oraz panele dyskusyjne
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Hotel Polonia Palace

al. Jerozolimskie 45
Warszawa

Partner

  • Pluxee Polska

    Pluxee to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, który dba o przyjemności codzienności i kreuje nieograniczone możliwości. Z naszej innowacyjnej oferty korzysta ponad 50 tysięcy zadowolonych klientów oraz 2 miliony uśmiechniętych użytkowników, którzy realizują swoje codzienne przyjemności u ponad 50 tysięcy partnerów Pluxee. W Pluxee wiemy, co uszczęśliwi użytkowników naszych rozwiązań, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwi pracę i sprawdzi się w praktyce. Nasze spersonalizowane, cyfrowe rozwiązania zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne – a my doskonale rozumiemy, że dla każdego to coś innego! Rozwiązania Pluxee pozwalają realizować małe przyjemności. Każdy poczuje się doceniony, gdy Pluxee znajdzie się w jego rękach – jako benefit w postaci karty lunchowej, świąteczny prezent od pracodawcy, nagroda za doskonałe wyniki pracy lub lojalność. Pluxee Polska jest częścią globalnej, międzynarodowej Pluxee Group.