VI Employer branding w praktyce
Human ResourcesWarszawaKonferencja
 ‑ 
Hotel Polonia Palace
 ‑ 
VI Employer branding w praktyce
VI Employer branding w praktyce
Najlepsze praktyki i sprawdzone narzędzia w budowaniu silnej marki pracodawcy

Wstęp bezpłatny

W dobie bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-gospodarczej, pojawiających się wciąż kolejnych trendów branżowych czy nowinek technologicznych, pewne kwestie pozostają niezmienne, a są nimi m.in. potrzeby oraz oczekiwania pracowników. Wg krajowego raportu Employer Brand Research*, przygotowanego przez firmę Randstad, w dalszym ciągu, dla 73% potencjalnych pracowników najważniejsze jest atrakcyjne wynagrodzenie oraz oferowane przez pracodawcę benefity. Aż 64% kandydatów podkreśla, że ważna jest dla nich przyjazna atmosfera pracy, a 58% pracowników uważa za istotne możliwość rozwoju własnej kariery oraz perspektywa udziału w szkoleniach. Ponadto, dla coraz większego odsetka pracowników istotna jest stabilność zatrudnienia, możliwość pracy zdalnej oraz respektowana w organizacji kultura work-life balance.

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2022

Zapraszamy serdecznie do udziału w 6. odsłonie konferencji „Employer branding w praktyce”, która odbędzie się 22-23 listopada 2023 r. w Warszawie.

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji lub po prostu jesteś entuzjastą tej tematyki, koniecznie dołącz do grona uczestników konferencji.


Podczas konferencji m.in.:

  • POROZMAWIAMY o tym jakie są aktualne wyzwania oraz rzeczywistość pracodawców, oczekiwania pracowników i jaka maluje się przed nami wizja przyszłości
  • POSŁUCHAMY o budowaniu skutecznej strategii Employer Brandingowej oraz o tym jak kultura organizacyjna może być sposobem na tworzenie efektywnej i spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • OMÓWIMY jak uniknąć działań pozorowanych w Employer Brandingu, czyli o szczerości i spójności w działaniach
  • DOWIEMY SIĘ jak stworzyć unikatową (i skuteczną) kampanię wizerunkową
  • Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jakie znaczenie w Employer Brandingu jest zarządzanie różnorodnością
  • ZAPREZENTUJEMY sposoby na budowanie długofalowych programów przyciągających różnorodne talenty
  • oraz POZNAMY przepis na efektywne employee advocacy w organizacji


Uczestnikom konferencji gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies oraz panele dyskusyjne
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Partnerzy:

Partner

Pluxee Polska

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:15Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

    • ,  Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:10PANEL DYSKUSYJNY. Trendy i wyzwania w Employer Branding na kolejne lata

    • ,  Moderator: Adam Wąsik, Współwłaściciel, Pracownia EB
    • Aleksandra Woźnicka,  EB Expert, Bosch Polska
    • Anna Parzyszek,  Employer Branding Centre of Expertise, ING Bank Śląski
    • Ewa Jakimowicz,  Expert Team Lead – Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska
  • 09:55Właściwa strategia Employer Brandingowa jako klucz do sukcesu

    • Aleksandra Woźnicka,  EB Expert, Bosch Polska

    CASE STUDY BOSCH

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2022

    Głowna nagroda w Kategorii " Onboarding w nowym modelu pracy"

    • Jak zbudować Strategię EB na solidnych fundamentach?
    • Kiedy EVP zmienia planowanie działań w organizacji?
    • Dlaczego nie tylko onboarding bez strategii nie ma szans na sukces?
    • W którym momencie wprowadzać innowacje podczas budowania strategii dla firmy, która ma już swoje wytyczne oraz identyfikację marki?
    • Od czego zacząć, niezależnie od tego, w jakim momencie biznesowym znajduje się moja organizacja?
    • Kto jest największym zasobem każdej organizacji i jak mogę wykorzystać pozyskaną od niego wiedzę?
  • 10:35Kultura organizacji, czyli sposób na tworzenie efektywnej i spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

    • Anna Koper-Przybyszewska,  Senior Specialist - Employer Branding, ING Bank Śląski S.A.

    CASE STUDY ING BANK ŚLĄSKI

    • Kultura organizacji - jak sprawić, żeby nie była wirtualnym zbiorem zasad i wartości?
    • Employer Branding a kultura organizacji.
    • Jak wspierać pracowników w kontekście kultury organizacji.
    • Jak przełożyć kulturę organizacji na spójną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną?
  • 11:15Przerwa kawowa oraz networking

  • 11:45Jak żyć jako Employer Brandingowiec w dużej organizacji?

    • Zuzanna Ziębicka,  Specjalistka ds. Employer Brandingu, T-Mobile Polska
    • Ewa Jakimowicz,  Expert Team Lead – Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska

    CASE STUDY T-MOBILE

    • Brand synergy vs. cele HR
    • Employee advocacy vs. compliance
    • Autentyczność i spójność - czy to możliwe?
  • 12:25Mikromomenty - autentyczna strategia EB, która przyciąga i zatrzymuje talenty

    • Katarzyna Turska,  dyrektor HR, Pluxee Polska
    • Karol Kamas,  dyrektor marketingu, Pluxee Polska

    CASE STUDY PLUXEE

    • Czego dzisiaj potrzebują pracownicy? Jakie towarzyszą im obawy i wyzwania?
    • Jak przyciągnąć kandydatów do firmy w zmiennych czasach?
    • Co wzmacnia zaangażowanie pracowników tu i teraz?
    • Jakie znaczenie mają mikromomenty w kontekście budowania pozytywnej kultury organizacji?
  • 12:55Zaangażowanie i lojalność pracowników w dobie pracy online i hybrydowej

    • Mateusz Zych,  Manager, People & Change, PwC

    CASE STUDY PwC

    • Czy żyjemy w czasach nowego kontraktu?
    • Czy możemy jeszcze wymagać lojalności od nowych pracowników czy raczej zakładać że są z nami na chwilę i budujemy ich dobre doświadczenia aby rekomendowali do nas kolejne osoby?
    • QUIET QUITTING i GREAT RESIGNATION – jak radzić sobie z brakiem motywacji, zapału, pasji czy poczucia sensu i celu, zatrzymując pracowników na dłużej
  • 13:35Przerwa lunchowa

  • 14:35Jak stworzyć unikatową (i skuteczną) kampanię wizerunkową?

    • Patrycja Pacocha,  Recruitment Manager, Software Mansion Spółka Akcyjna
    • Kasia Polak,  VP, Software Mansion Spółka Akcyjna

    CASE STUDY SOFTWARE MANSION SPÓŁKA AKCYJNA

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2022

    Głowna nagroda w Kategorii "Employer branding – kampania wizerunkowa”

    • Jak autentycznie i atrakcyjnie pokazać kulturę organizacji w kampanii EB?
    • Wykorzystanie influencera (Roberta Makłowicza) w kampaniach EB
    • Zaangażowanie pracowników na przykładzie kampanii #MarzeniaSięSpełniają
    • O powrotach do firmy na przykładzie kampanii #ZawszeWracają
    • Czy niepłatne polecenia działają na przykładzie najnowszej kampanii
    • Efekty i odbiór kampanii
  • 15:15Jak otwarcie się na różnorodność wpłynęło na nasz wizerunek?

    • Magdalena Dawiec,  HR Manager platformy logistycznej w Głogowie, FM Logistic
    • Dawid Strzyżak,  Recruitment & Employer Branding Manager, Central Europe, FM Logistic

    CASE STUDY FM Logistic. Różnimy się ale wszyscy jesteśmy Zawodowcami! 

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2022

    Wyróżnienie w Kategorii "Inkluzywna rekrutacja”


    • Rekrutujemy średnio około 1000 osób rocznie ale to nie będzie o typowej rekrutacji i EB. Opowiemy o rekrutacji wewnętrznej i to w bardzo wyjątkowym wymiarze. 
    • Opowiemy o budowaniu włączającego środowiska pracy, które przekłada się na sukces rekrutacyjny w niszowej grupie kandydatów. Czasem nawet niezamierzony. 
    • To będzie o otwartości, wrażliwości i inkluzywności… i o tym, że nie zawsze cel zdefiniowany na początku projektu jest tym najbardziej wartościowym. 
    • To będzie bardzo prawdziwe. Opowiemy o tym jak dotrzeć ze swoim przekazem do serca organizacji.  
    • Opowiemy jakie błędy popełniliśmy rozpoczynając dyskusję na temat różnorodności i osób z niepełnosprawnościami w środowisku magazynowo - produkcyjnym. 


    Mamy nadzieję, że zainspirujemy organizacje ‘blue collarsowe’ do tego, aby nie traktować różnorodności jak modnego hasła ale czegoś, co realnie wpływa na ich wyniki i czego “produktem ubocznym” jest wzmocnienie ich wizerunku.

  • 16:00Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY - Unikanie działań pozorowanych w EB - Szczerość i spójność w działaniach vs. realne działania

    • ,  Moderatorka: Anna Macnar, CEO, HRM Institute
    • Olga Winerowicz,  Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej, Nestlé Polska S.A.
    • Anna Kumięga,  Employer Branding Associate Manager, Deloitte Poland
    • Natalia Zglińska,  Employer Branding & PR Specialist, Boldare
    • Joanna Kwaśniewska,  Talent Acquisition and Employer Branding Expert, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
  • 09:50Przepis na efektywne Employee advocacy w organizacji

    • Aleksandra Kubasiewicz,  Expert ds. Employer Brandingu, Bank Pekao S.A.
    • Ilona Czerska,  Ekspert, Bank Pekao S.A.

    CASE STUDY BANK PEKAO S.A.

    • Po co mi program ambasadorski w organizacji? – cel programu
    • Od czego powinienem zacząć? – etapy wdrażania programu w prostych krokach
    • Kto będzie twoim najlepszym ambasadorem? – profil ambasadora
    • Jaka jest rola ambasadora oraz jak jest w tym wszystkim twój wkład? – zakres działań ambasadora oraz odpowiedzialność koordynatora
    • Kiedy ci się to nie uda? – czego warto unikać w employee advocacy
  • 10:30O czym pamiętać, aby wyróżnić pracodawcę na mocno konkurencyjnym rynku pracownika na przykładzie działań pod blue collars

    • Karolina Matczak,  Senior Talent Acquisition & Employer Branding Specialist, PepsiCo

    CASE STUDY PEPSICO

    • Czy wiesz, co zdaniem Twoich pracowników wyróżnia Cię na tle konkurencji, co robisz dobrze, a co możesz lepiej?
    • Czy wiesz, kim jest i co robi Twoja konkurencja?
    • Czy znasz przewagi Twojej konkurencji nad Tobą i Twoje nad nią?
    • Czy wiesz, jakie masz EVP i dlaczego EVP globalne to tylko część prawdy o Twojej marce?
    • Czy wiesz, jak wygląda Twoja komunikacja zewnętrzna, procesy rekrutacji i wdrożenia oczami kandydatów i nowych pracowników?
    • Czy znasz swoje grupy docelowe? Kim są, gdzie są, czego oczekują, co robią?
    • Czy znasz najlepsze kanały komunikacji z Twoją grupą docelową i język, którym się komunikuje?
    • Czy wiesz, jak dopasować rekrutację do grupy docelowej?
  • 11:10Przerwa kawowa oraz networking

  • 11:40Przyciągnij najlepszych kandydatów... jakością procesu rekrutacyjnego!

    • Aleksandra Żołnowska,  Recruitment Business Partner, Red Sky
    • Bartosz Fijałkowski,  Brand Manager, Red Sky

    CASE STUDY RED SKY

    Laureat Konkursu Siła Przyciągania 2022

    Głowna nagroda w Kategorii "Nowoczesne technologie w zarządzaniu ludźmi”

    • Jak dopasować do potrzeb organizacji strukturę procesu rekrutacyjnego?
    • Gdzie leży zdrowy balans pomiędzy automatyzacjami, a tzw. "human touch"?
    • Dlaczego (i jakie) narzędzia ze świata e-Commerce wykorzystywać w rekrutacji?
  • 12:20Otwieramy drzwi dla Gen-Z - Wprowadzenie programu stażowego w firmie IT o wysokim seniority

    • Maria Bazylska,  Employer Branding Specialist, Ringier Axel Springer Tech

    CASE STUDY RINGIER AXEL SPRINGER TECH

    • Dlaczego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie programu stażowego w RAS TECH w środowisku o wysokim seniority? 
    • Jak nawiązanie współpracy z uczelniami wyższymi otworzyło nam drzwi do świata młodych talentów IT? 
    • Jakie wyzwania napotkaliśmy przy organizacji pierwszej edycji, czego nie zdecydowaliśmy się powtórzyć i jakie sukcesy odnieśliśmy w drugiej edycji? 
    • Jak program stażowy wpłynął na naszą firmę i jakie są nasze plany na przyszłość.
  • 13:00Od nieobecności do rozpoznawalności: Historia podboju serc polskich programistów przez amerykański fintech

    • Krystian Cieślak,  Founder & CEO, Ro Agency

    CASE STUDY

    • Jak bliżej nieznana firma zza oceanu budowała wizerunek atrakcyjnego pracodawcy IT wśród doświadczonych polskich programistów
    • Czym jest lejek komunikacyjny w employer brandingu i jakie cele może spełniać?
    • Jak mierzyliśmy efektywność działań komunikacyjnych realizowanych wśród potencjalnych pracowników i co sprawdzało się najlepiej? 
  • 13:40Przerwa lunchowa

  • 14:40Podróż w nieznane, czyli Employer Value Proposition w świecie BANI

    • Agata Białkowska-Samul,  Employer Branding Leader, Allegro

    CASE STUDY ALLEGRO

    • Rola EVP w dynamicznie zmieniającym się świecie pracy z punktu widzenia kandydata i pracodawcy.
    • Jak identyfikować EVP będąc w trakcie zmian?
    • Jakie narzędzia mogą nas wesprzeć z bieżącą pracą z EVP?
  • 15:20Komunikacja multigeneracyjna – jak zmienia się komunikacja względem różnych pokoleniowo grup odbiorców?

    • Marcin Kasprzak,  Head of Marketing & PR, ERBUD Group

    CASE STUDY GRUPY ERBUD

    • W wielu firmach dochodzi do zmiany generacyjnej, „stara gwardia” przestaje czuć się swobodnie we własnej firmie. Wideo wypiera tekst, TikTok obdziera z powagi, ale jednoczeście jest chętnie oglądany, mamy do czynienia z trzema modelami adaptacji do zmian. Jak pogodzić te pozornie różne potrzeby?
  • 16:00Oficjalne zakończenie Konferencji

Maria Bazylska

Maria Bazylska

Employer Branding Specialist, Ringier Axel Springer Tech

Specjalistka ds. Employer Brandingu w obszarze technologii. Od ponad 6 lat związana z prowadzeniem działań komunikacyjnych i marketingowych w mediach społecznościowych. Od 4 lat pracująca ze studentami, a od niemal 2 lat z programistami. W pracy najważniejsi są dla niej ludzie i otwarta komunikacja. Poza pracą rozwija się w roli doradczyni zawodowej, pomagając odkrywać ludziom ich potencjał zawodowy i osobisty oraz wspiera ich w procesie podnoszenia kwalifikacji. W wolnych chwilach uczy się hebrajskiego, słucha bardzo dużo podcastów i próbuje przekonać się do biegania.

Agata Białkowska-Samul

Agata Białkowska-Samul

Employer Branding Leader, Allegro

Od lat związana z obszarem budowania wizerunku pracodawcy, ekspertka w obszarze definiowania EVP, wdrażania strategii employer brandingowych w organizacjach oraz start-upach. Wierzy w siłę autentycznej komunikacji i rozwoju opartego o mocne strony. Poza pracą - rysuje oraz interesuje się rozwojem osobistym.

Krystian Cieślak

Krystian Cieślak

Founder & CEO, Ro Agency

Z branżą PR jestem związany od czasów, kiedy informacje prasowe wysyłało się faksem. Od 2016 roku zarządzam fantastycznym zespołem konsultantów Ro. Realizujemy nowatorskie kampanie komunikacyjne i działania employer brandingowe dla firm technologicznych, startupów oraz innowacyjnych korporacji takich jak Booksy, SodaStream, TomTom Telematics i Bonduelle. Współtworzyłem Blog Forum Gdańsk, najważniejszą konferencję dla twórców internetowych w Polsce oraz Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”, uznany przez Związek Firm Public Relations za Kampanię PR XX-lecia. Bywam wykładowcą PR na Politechnice Warszawskiej w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uczelni Łazarskiego. Employer Branding to dla mnie przede wszystkim relacje. Jeśli doczytałaś/-eś do tego miejsca, mam nadzieję, że będziemy mieli okazję poznać się osobiście.

Ilona Czerska

Ilona Czerska

Ekspert, Bank Pekao S.A.

Od 10 lat związana jestem z bankowością. W Pekao S.A. wspieram i szkolę z umiejętności sprzedażowych pracowników sieci detalicznej, interesuję się zwinnym modelem pracy #agile. Biorę udział w projektach bankowych dotyczących nowych technologii (emPowerWomen) oraz jestem ambasadorem Pekao na LinkedIn. #biorę życie za rogi w Pekao.

Magdalena Dawiec

Magdalena Dawiec

HR Manager platformy logistycznej w Głogowie, FM Logistic

Ekspert HR z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji, szkoleniach i rozwoju, employer brandingu, a także kadr i płac. Wykładowca MCKK w Lubinie, finalistka konkursu TOP Cardiff Manager HR z wyróżnieniem za interdyscyplinarne podejście do HR. Aktualnie pełni rolę HR Managera Platformy FM Logistic w Głogowie – tworzy, kreuje, rozwija politykę personalną jednostki i dba o dobrostan pracowników. Wierzy w siłę zespołu – w pojedynkę można zdziałać wiele, ale największe sukcesy osiąga się tylko przy wsparciu innych!

Bartosz Fijałkowski

Bartosz Fijałkowski

Brand Manager, Red Sky

Brand Manager w Red Sky. Marketer z 12-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, korporacjach i startupach. Specjalizuje się m.in. w marketingu rekrutacyjnym, budowaniu marek osobistych w Social Media i tworzeniem strategii komunikacji. Prywatnie wielki fan biegania i oraz gry Magic The Gathering.

Ewa Jakimowicz

Ewa Jakimowicz

Expert Team Lead – Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska

Employer Branding, Rekrutacja, Onboarding. W #MagentaTeam odpowiadam za cały proces Candidate Experience – od pierwszego kontaktu z marką, do pełnego wdrożenia w organizację. Pracuje w Agile nad rozwojem produktów HR, stawiam na autentyczność, zrozumienie potrzeb, dane i efekt! Z zespołem prowadzimy setki procesów rekrutacyjnych do sklepów w całej Polsce, na stanowiska w centrali, do IT, czy w ramach oferty dla młodych: Program Stażowy Magenta Start, Program Talentowy Magenta Talents Squad.

Karol Kamas

Karol Kamas

dyrektor marketingu, Pluxee Polska

Marcin Kasprzak

Marcin Kasprzak

Head of Marketing & PR, ERBUD Group

Z powodzeniem przeprowadził transformację wizerunkową Grupy Erbud, największej niezależnej firmy budowlanej w Polsce, obecnej na 6 rynkach europejskich. Potwierdzają to nagrody za kampanie - zdobył m.in. dwa złote Złote Spinacze, Srebro i Brąz w MIXX Awards Polska oraz Złoto w MIXX Awards Europe. Wcześniej prawie 12 lat spędził w mediach, jako dziennikarz w takich magazynach, jak „Playboy”, „Esquire”, „Classic Auto”, a przez 4 lata był redaktorem naczelnym „Logo”, jednego z czołowych magazynów lifestylowych dla mężczyzn w Polsce. Został nim w wieku 27 lat, jako jeden z najmłodszych redaktorów naczelnych na rynku. Od lat współpracuje z Olimpiadami Specjalnymi.

Anna Koper-Przybyszewska

Anna Koper-Przybyszewska

Senior Specialist - Employer Branding, ING Bank Śląski S.A.

Aleksandra Kubasiewicz

Aleksandra Kubasiewicz

Expert ds. Employer Brandingu, Bank Pekao S.A.

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od 12 lat związana z bankowością i koordynacją projektów HR. W Pekao S.A. odpowiedzialna za obszar employer brandingu, działania wspierające poczucie przynależności pracowników do marki oraz tworzenie przyjaznego i angażującego miejsca pracy. W codziennej pracy najbardziej cenię możliwość realizacji różnorodnych projektów, poznawania nowych ludzi oraz wymiany doświadczeń. Zawsze stawiam na kreatywność i poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań w zakresie praktyk HR. Wierzę, że niezależnie od wykonywanych obowiązków każdy jest w stanie zmienić codzienność swoich współpracowników i klientów, a nawet drobne działania zmieniają komfort pracy na lepszy.

Anna Kumięga

Anna Kumięga

Employer Branding Associate Manager, Deloitte Poland

Joanna Kwaśniewska

Joanna Kwaśniewska

Talent Acquisition and Employer Branding Expert, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.

Od lat związana z szeroko pojętym obszarem HR: szkolenia, rozwój, rekrutacje, EB. Ostatnie lata pracowała dla branży: finansowej, medycznej, teraz TSL. Entuzjastka pracy z ludźmi, poszukiwania nowych, nieszablonowych rozwiązań w zakresie budowania marki pracodawcy.

Anna Macnar

Anna Macnar

CEO, HRM Institute

Doświadczona ekspertka, strateżka marki pracodawcy, pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami i synergii marek. Konsultantka, szkoleniowiec, trenerka, wykładowca (m.in.: AGH, SGH, Politechnika Krakowska, UE Poznań). Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz innych publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, kultury organizacyjnej, EVP, identyfikacji wartości, misji i wizji firmy, storytellingu w employer brandingu, pokoleń na rynku pracy. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji, doceniania i budowania strategii marki pracodawcy. Od lat śledzi trendy EB, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Współpracuje z międzynarodowymi ekspertami i firmami w zakresie badań employerbrandingowych. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach.

Karolina Matczak

Karolina Matczak

Senior Talent Acquisition & Employer Branding Specialist, PepsiCo

Entuzjastka EB z analitycznym podejściem. Absolwentka Employer Branding College prowadzonego przez Bretta Michingtona, certyfikowana w obszarze Employer Brand Leadership. Od ponad 4 lat związana z EB w branży FMCG dla brandów Coty i aktualnie PepsiCo, w których odpowiadała za planowanie i wdrażanie działań wewnętrznych oraz komunikację i strategiczne planowanie działań budujących świadomość marek wśród kandydatów.

Patrycja Pacocha

Patrycja Pacocha

Recruitment Manager, Software Mansion Spółka Akcyjna

Patrycja ma dziesięć lat doświadczenia i była pierwszą zatrudnioną w Software Mansion rekruterką. Obecnie w firmie kieruje zespołem rekrutacji i koordynuje działania EB. Po pracy robi zdjęcia analogiem, nurkuje, pływa i czyta jedną książkę po drugiej.

Anna Parzyszek

Anna Parzyszek

Employer Branding Centre of Expertise, ING Bank Śląski

W ING Banku Śląskim działa w obszarze projektów HR oraz budowania wizerunku pracodawcy i sprawia, aby klienci byli o krok do przodu w życiu i biznesie. Jest odpowiedzialna też za Program Staż z Lwem. Doświadczenie zdobywała między innymi, jako konsultantka HR związana z badaniami zaangażowania pracowników, ekspertka od komunikacji, ale także jako prowadząca spotkania i warsztaty wymiany wiedzy dla praktyków HR. Nie przestaje czytać książek i stale poszukuje ciekawych podcastów i materiałów, które pomagają jej odpowiadać na pytania, które sobie stawia. Ulubiona aktywność to joga, która daje wolność i spokój, a jazda rowerem wytchnienie.

Kasia Polak

Kasia Polak

VP, Software Mansion Spółka Akcyjna

Pracę w Software Mansion Kasia zaczynała od zarządzania projektami, obecnie robi w zasadzie wszystko – jest w zarządzie, nadzoruje zespoły projektowe i działania EB oraz marketingowe. Po pracy najwięcej czasu spędza na wędrówkach z psem Tupakiem.

Dawid Strzyżak

Dawid Strzyżak

Recruitment & Employer Branding Manager, Central Europe, FM Logistic

Związany z branżą HR od ponad 15 lat. Od początku kariery łączy obowiązki związane z rekrutacją z employer brandingiem. Ma wszechstronne doświadczenie zdobyte w polskich i międzynarodowych korporacjach z takich branż jak bankowość, ubezpieczenia, czy budownictwo, gdzie odpowiadał również za procesy HR, TA i EB na rynkach Europy Środkowej oraz w Turcji. Jego projekty były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach PR i EB w Polsce.

Katarzyna Turska

Katarzyna Turska

dyrektor HR, Pluxee Polska

Adam Wąsik

Adam Wąsik

Współwłaściciel, Pracownia EB

Współwłaściciel agencji PracowniaEB, ekspert employer branding i rynku pracy, mediowiec, związany przez lata m.in. z Gazetą Wyborczą, Gazeta.pl i Goldenline. Rynkiem rekrutacyjnym i marką pracodawcy zajmuje się od ponad 10 lat. Specjalizuje się w budowaniu i strategicznym zarządzaniu marką pracodawcy. Współtworzył strategie dla największych pracodawców w Polsce, a jego agencja od lat jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji employer branding w kategoriach takich jak kreacja, materiały video, kampanie i akcje rekrutacyjne, czy przede wszystkim strategie i efektywność działań employer branding. Przewodniczący jury konkursu EBKreator. Stały prelegent wielu konferencji branżowych, angażuje się w działania edukacyjne Collegium Civitas i prowadzi wykłady z employer branding na AGH.

Olga Winerowicz

Olga Winerowicz

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej, Nestlé Polska S.A.

Jestem magistrem filozofii z wykształcenia, a moja kariera zawodowa od początku związana jest z obszarem HR. Pierwsze kroki stawiałam w agencjach rekrutacyjnych, gdzie zdobyłam doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi dla międzynarodowych klientów z różnych obszarów biznesu. Jako HRBP wspierałam branżę medyczną w jej codziennych wyzwaniach. W Nestle mogę zrealizować swoją największą pasję, jaką jest Employer Branding. Dzięki niemu łączę moje wieloletnie doświadczenie w rekrutacji z zainteresowaniem nowymi mediami oraz marketingiem rekrutacyjnym.

Aleksandra Woźnicka

Aleksandra Woźnicka

EB Expert, Bosch Polska

Swoje doświadczenie zdobywała w Allegro, AkzoNobel, BCG, Deloitte oraz RB.. Entuzjastka autentycznego podejścia w employer brandingu oraz CSR. Wierzy w to, że każda organizacja ma swoją unikalną historię do opowiedzenia oraz w to, że największą przewagą rynkową współczesnych firm są ludzie, którzy je tworzą.

Natalia Zglińska

Natalia Zglińska

Employer Branding & PR Specialist, Boldare

Ma na koncie 7 lat doświadczenia w marketingu. Od ponad 5 lat związana z IT, skupia się na budowaniu wizerunku i szeroko pojętej komunikacji zewnętrznej. Od 2 lat działa w obszarze Employer Brandingu i PR w Boldare. Prywatnie miłośniczka Cocker Spanieli i seriali historycznych.

Zuzanna Ziębicka

Zuzanna Ziębicka

Specjalistka ds. Employer Brandingu, T-Mobile Polska

W #MagentaTeam opiekuję się social mediami i innymi kanałami, w których docieramy do naszych potencjalnych kandydatów/-ek na rynku. Jestem kreatywną głową - w swoich działaniach łączącą ludzi i dzielącą... się doświadczeniami. W komunikacji jak i w pracy stawiam na autentyczność i transparencję. Wierzę, że to pozwala nam zdobyć zaufanie i przyspieszyć sukces każdego projektu.

Mateusz Zych

Mateusz Zych

Manager, People & Change, PwC

Od ponad 18 lat pracuje jako specjalista od metodologii i procesów analitycznych w naukach społecznych. Ma doświadczenie w pracy dla dużych organizacji międzynarodowych oraz podmiotów krajowych. Nauczyciel akademicki oraz recenzent czasopism naukowych. W PwC zajmuje się projektami badawczymi ukierunkowanymi na pracownika i jego środowisko. Rozwija zaawansowane narzędzia analityczne wykorzystujące elementy sztucznej inteligencji.

Aleksandra Żołnowska

Aleksandra Żołnowska

Recruitment Business Partner, Red Sky

Recruitment Business Partner w Red Sky. Ma prawie 10 lat doświadczenia w HR, rekrutacji i prowadzeniu projektów HR. Specjalizuje się w strategiach rekrutacyjnych opartych na danych i wykorzystywaniu technologii w działaniach HR. Prywatnie wielka fanka renowacji mebli, Pink Floyd i Teda Lasso.

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

VI Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

VI Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

VI Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

VI Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •   ‑ 
  •  Warszawa