XV Kongres Business Intelligence

XV Kongres Business Intelligence

18 listopada 2021 / Warszawa

1695 zł netto do 1 października

2195 zł netto do 18 listopada

Cel

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w XV Kongresie Business Intelligence. Analityka biznesowa jest dziedziną, którą cechuje bardzo dynamiczny rozwój i nie jest tajemnicą, iż mądre czytanie danych gwarantuje nam przewagę biznesową. Chcemy zatem podczas Kongresu pokazać Ci m.in.:

  • ciekawe, inspirujące case-y związane z wykorzystaniem danych i zastosowaniem rozwiązań Business Intelligence
  • interesujące, nowatorskie podejście do analityki danych
  • wiele różnych obszarów i branż, gdzie zastosowano ciekawe rozwiązania
  • wiele aspektów pracy w obszarze BI
  • pozycję ekspertów zakresie analityki danych na rynku pracy
  • jak wplatać umiejętności miękkie w pracę o twardym, analitycznym charakterze

W programie Kongresu:

  • 5 kluczowych pytań na drodze do budowania organizacji data-driven
  • Single source of truth – dlaczego stanowi fundament udanych projektów BI, modeli predykcyjnych oraz machine learning?
  • Transformacja dynamicznej organizacji w oparciu o zintegrowane dane
  • Analiza szeregów czasowych jako element business intelligence
  • Prezentowanie danych analitycznych przed decydentami
  • Zastosowanie Business Intelligence w marketingu
  • Komunikacja w zespole analitycznym
  • Środek ciężkości: dane. Proces analityczny w służbie komercyjnych celów firmy
  • Kompleksowy case study tworzenia interaktywnego raportu z zestawem wybranych narzędzi BI
  • Oczekiwania firm w zakresie rozwiązań Business Intelligence
  • Zarobki i perspektywy rozwoju na stanowisku Business Intelligence Manager

Dowiesz się m.in:

  • Jak się jeszcze lepiej i efektywniej komunikować w zespole
  • Jak zbudować organizację data-driven
  • Jak prezentować dane przed decydentami w firmie
  • Jak zostosować BI w różnych obszarach działania firmy
  • Jak tworzyć interaktywne raporty
  • Jakie są nowe trendy w analityce danych
  • Jakie rozwiązania stosują inne firmy
  • Jak wygląda pozycja ekspertów BI na rynku pracy

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Zgłoś swój udział już dziś by:

  • poznać doświadczenia Innych
  • posłuchać o najnowszych trendach
  • zweryfikować swoje praktyki
  • zwększyć własną wiedzę ekspercką

Program

Czwartek, 18 listopada

08:00 08:50

Rejestracja Uczestników, poranna kawa

  • 50 min.
Warszawa, ,
08:50 09:00

Oficjalne powitanie Uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu
  • 10 min.
Warszawa, ,
09:00 09:40

5 kluczowych pytań na drodze do budowania organizacji data-driven

  • Łukasz Nienartowicz, Odpowiedzialny za rozwój obszaru Business Intelligence w firmie Britenet
  • Czy nasze organizacje może zniszczyć nadmiar danych?
  • Co łączy ekosystemy danych z miejską patodeweloperką?
  • Czy zawsze warto naśladować Google?
  • Co tak naprawdę robią algorytmy Machine Learning?
  • Czego specjaliści IT powinni nauczyć się od Simona Sinka?


  • 40 min.
Warszawa, ,
09:40 10:20

Single source of truth – dlaczego stanowi fundament udanych projektów BI, modeli predykcyjnych oraz machine learning?

  • Michał Walanus, Manager | Solutions Architect, Data Intelligence Solutions, KPMG
  • Single source of truth – co to jest?
  • Jakość danych jako podstawa skutecznej analityki i kto za nią odpowiada
  • Machine learning, modele predykcyjne – od czego zacząć

 

  • 40 min.
Warszawa, ,
10:20 11:00

Transformacja dynamicznej organizacji w oparciu o zintegrowane dane – dobre praktyki i największe wyzwania na przykładzie wspólnego projektu Echo Investment oraz Samsung

  • Andrzej Czechowski, Head of Business Intelligence & Online (CDO), Samsung Electronics
  • Dawid Wrona, Dyrektor działu sprzedaży i klienta sektora mieszkaniowego w Echo Investment
  • Case Study z branży deweloperskiej
  • Integracja wielu źródeł danych i rozwiązań IT w jedno spójne rozwiązanie BI
  • Optymalizacja lejka sprzedażowego w oparciu o analitykę i narzędzia BI . Wsparcie w działaniach marketingowych, zarzadzanie kontaktem z klientem oraz obsługi posprzedażowej
  • Digitalizacja procesów sprzedażowych – chatbot oraz usługi mobilnego odbioru mieszkania
  • 40 min.
Warszawa, ,
11:00 11:15

Przerwa na kawę i networking

  • 15 min.
Warszawa, ,
11:15 11:55

Analiza szeregów czasowych jako element business intelligence

  • Ignacy Morawski, Główny ekonomista Pulsu Biznesu, dyrektor centrum analiz SpotData (należącego do wydawcy Pulsu Biznesu)
  • Czym są szeregi czasowe i jakie znaczenie odgrywają w analizach procesów biznesowych
  • Jakie metody są wykorzystywane najczęściej do analiz szeregów czasowych
  • Odsezonowanie i szacunek trendu
  • Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych


  • 40 min.
Warszawa, ,
11:55 12:25

Prezentowanie danych analitycznych przed decydentami

  • Michał Pajek, Business Intelligence Manager w GBSC Herbalife Nutrition
  • Jak prezentować dane by były one maksymalnie zrozumiało i niosły wytyczne biznesowe
  • Wskazówki graficzne 
  • Przeniesienie danych z zakresu BI na decyzje biznesowe
  • 30 min.
Warszawa, ,
12:25 13:05

Business Intelligence w marketingu- Jak reklamować się w Internecie, żeby osiągnąć cel? Modelowanie atrybucji konwersji oparte o dane- case study

  • Piotr Kociszewski, Data Analyst EE, Unilever
  • Czym jest atrybucja konwersji?
  • Typy modeli atrybucji?
  • Modelowanie atrybucji data-driven oparte o Łańcuchy Markova.
  • Case study: Jakich technologii używać, aby zbudować własny model?

a) Pomiar reklam i konwersji

b) Przechowywanie i eksport danych

c) Modelowanie

d) Prezentacja wyników

  • 40 min.
Warszawa, ,
13:05 13:35

Komunikacja w zespole analitycznym

  • Małgorzata Warda, Wykładowca MBA, mentorka biznesu European Mentoring & Coaching Council i akredytowany Executive Coach
  • Kompetencje hybrydowe w otwartej i bezkonfliktowej współpracy zespołowej
  • Rola umiejętności „miękkich” i empatii w „twardej” pracy
  • Jak komunikować ważne kwestie współpracownikom o umiejętnościach analitycznych?


  • 30 min.
Warszawa, ,
13:35 14:25

Przerwa na lunch

  • 50 min.
Warszawa, ,
14:25 15:05

Środek ciężkości: dane. Proces analityczny w służbie komercyjnych celów firmy

  • Łucja Sławianowska-Prywata, Pricing & Business Intelligence Manager Turkey&Africa, Oriflame
  • Kultura podejmowania decyzji w oparciu o dane
  • Jak zbudować proces analityczny w oparciu o istniejące dane i narzędzia – case study
  • Raporty i analizy a nasz produkt i KPIs
  • Jak sprawić by proces analityczny faktycznie wspierał cele firmy – kilka refleksji
  • 40 min.
Warszawa, ,
15:05 15:45

Rozwiązanie "Intelligent Twins" jako sposób na porządkowanie danych-case study

  • Bartek Brzeski, CEE & Nordic, Cloud & AI, Chief Solution Architect, Huawei
  • Inteligentna Współpraca
  • Inteligentna Komunikacja
  • Inteligentny Hub
  • Inteligentne Aplikacje
  • 40 min.
Warszawa, ,
15:45 16:25

Kompleksowy case study tworzenia interaktywnego raportu z zestawem wybranych narzędzi BI

  • Grzegorz Grodzki, BI Developer, Grupa Topex
  • Stworzenie bazy danych odwzorowującej na podstawie Kostki OLAP - Visual Studio & SQL Server Management Studio
  • Budowa automatycznego zasilania bazy danych - SQL Server Management Studio
  • Stworzenie interaktywnego raportu - Qlik Sense
  • 40 min.
Warszawa, ,
16:25 16:35

Przerwa na kawę

  • 10 min.
Warszawa, ,
16:35 17:05

Oczekiwania firm w zakresie rozwiązań Business Intelligence

  • Przemysław Magiera, Starszy Konsultant w firmie MicroStrategy
  • Wymagania stawiane przez klientów wobec rozwiązań BI
  • Trendy w zakresie podejscia do BI i analityki danych
  • Jak wybrac to co dla naszej firmy realnie najlepsze
  • 30 min.
Warszawa, ,
17:05 17:35

Zarobki i perspektywy rozwoju na stanowisku Business Intelligence Manager

  • Monika Kiliańska, skuteczny i ukierunkowany na efekt Team Manager zespołu IT aktywnie współpracujący z kandydatami i klientami, Antal
  • Jak zacząć przygodę z danymi
  • Predyspozycje - kto odnajdzie się w tej roli
  • Jak wygląda rynek pracy dla BI managerów
  • Jaką rolę pełni w firmie
  • Zarobki na stanowiskach związanych z Business Intelligence
  • Prognozy rozwoju stanowiska
  • 30 min.
Warszawa, ,
17:35 17:55

Business Inteligence w firmie produkcyjnej - wykorzystanie danych w optymalizacji i rozwoju biznesu

  • Maria Laciuga, Data Analytics Manager , Pratt&Whitney Poland
  • Zastosowania BI i analityki danych w firmie produkcyjnej
  • Integracja danych z wielu źródeł
  • Rola analityki danych w transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa
  • Wykorzystanie analityki danych w podejmowaniu decyzji optymalizacyjnych
  • Dobór działań optymalizacyjnych w obszarze jakości - ocena efektów – case study
  • Dalsze oczekiwania i wyzwania 
  • 20 min.
Warszawa, ,
17:55

Zakończenie Kongresu, odbiór certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Bartek Brzeski

    Bartek Brzeski

    CEE & Nordic, Cloud & AI, Chief Solution Architect, Huawei
  • Andrzej Czechowski

    Andrzej Czechowski

    Head of Business Intelligence & Online (CDO), Samsung Electronics
  • Grzegorz Grodzki

    Grzegorz Grodzki

    BI Developer, Grupa Topex
  • Monika Kiliańska

    Monika Kiliańska

    skuteczny i ukierunkowany na efekt Team Manager zespołu IT aktywnie współpracujący z kandydatami i klientami, Antal
  • Piotr Kociszewski

    Piotr Kociszewski

    Data Analyst EE, Unilever
  • Maria Laciuga

    Maria Laciuga

    Data Analytics Manager , Pratt&Whitney Poland
  • Przemysław Magiera

    Przemysław Magiera

    Starszy Konsultant w firmie MicroStrategy
  • Ignacy Morawski

    Ignacy Morawski

    Główny ekonomista Pulsu Biznesu, dyrektor centrum analiz SpotData (należącego do wydawcy Pulsu Biznesu)
  • Łukasz Nienartowicz

    Łukasz Nienartowicz

    Odpowiedzialny za rozwój obszaru Business Intelligence w firmie Britenet
  • Michał Pajek

    Michał Pajek

    Business Intelligence Manager w GBSC Herbalife Nutrition
  • Łucja Sławianowska-Prywata

    Łucja Sławianowska-Prywata

    Pricing & Business Intelligence Manager Turkey&Africa, Oriflame
  • Michał Walanus

    Michał Walanus

    Manager | Solutions Architect, Data Intelligence Solutions, KPMG
  • Małgorzata Warda

    Małgorzata Warda

    Wykładowca MBA, mentorka biznesu European Mentoring & Coaching Council i akredytowany Executive Coach
  • Dawid Wrona

    Dawid Wrona

    Dyrektor działu sprzedaży i klienta sektora mieszkaniowego w Echo Investment

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto do 1 października

Zarejestruj się