Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w XV Kongresie Business Intelligence. Analityka biznesowa jest dziedziną, którą cechuje bardzo dynamiczny rozwój i nie jest tajemnicą, iż mądre czytanie danych gwarantuje nam przewagę biznesową. Chcemy zatem podczas Kongresu pokazać Ci m.in.:
- ciekawe, inspirujące case-y związane z wykorzystaniem danych i zastosowaniem rozwiązań Business Intelligence
- interesujące, nowatorskie podejście do analityki danych
- wiele różnych obszarów i branż, gdzie zastosowano ciekawe rozwiązania
- wiele aspektów pracy w obszarze BI
- pozycję ekspertów zakresie analityki danych na rynku pracy
- jak wplatać umiejętności miękkie w pracę o twardym, analitycznym charakterze
W programie Kongresu:
- 5 kluczowych pytań na drodze do budowania organizacji data-driven
- Single source of truth – dlaczego stanowi fundament udanych projektów BI, modeli predykcyjnych oraz machine learning?
- Transformacja dynamicznej organizacji w oparciu o zintegrowane dane
- Analiza szeregów czasowych jako element business intelligence
- Prezentowanie danych analitycznych przed decydentami
- Zastosowanie Business Intelligence w marketingu
- Komunikacja w zespole analitycznym
- Środek ciężkości: dane. Proces analityczny w służbie komercyjnych celów firmy
- Kompleksowy case study tworzenia interaktywnego raportu z zestawem wybranych narzędzi BI
- Oczekiwania firm w zakresie rozwiązań Business Intelligence
- Zarobki i perspektywy rozwoju na stanowisku Business Intelligence Manager
Dowiesz się m.in:
- Jak się jeszcze lepiej i efektywniej komunikować w zespole
- Jak zbudować organizację data-driven
- Jak prezentować dane przed decydentami w firmie
- Jak zostosować BI w różnych obszarach działania firmy
- Jak tworzyć interaktywne raporty
- Jakie są nowe trendy w analityce danych
- Jakie rozwiązania stosują inne firmy
- Jak wygląda pozycja ekspertów BI na rynku pracy
Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:
- Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
- Dyrektorów/Managerów IT
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
- Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
- Kierowników Projektów
- Architektów i Administratorów Baz Danych
- Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
- Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
- Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
- Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
- Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów
Zgłoś swój udział już dziś by:
- poznać doświadczenia Innych
- posłuchać o najnowszych trendach
- zweryfikować swoje praktyki
- zwększyć własną wiedzę ekspercką






























