Zarządzanie działem IT
ITOnlineKonferencja
Zarządzanie działem IT
Pozyskuj, motywuj i utrzymaj specjalistę IT w swoim zespole

Wstęp bezpłatny

Struktura działu IT ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Źle zarządzany dział IT utrudnia prowadzenie biznesu, ale dobrze funkcjonujący daje przewagę konkurencyjną.

Pozyskuj, motywuj i utrzymaj specjalistę IT w swoim zespole.


Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia z perspektywy dyrektorów działów HR, IT, CIO. Wśród prelegentów reprezentanci, Sii, Google, Bank Gospodarstwa Krajowego, ING Tech, Nokia Networks, justin.it, Bottera IT Minds

Jako architekt lub analityk dowiesz się m.in.: jak prowadzić sesje analityczne, aby wynieść z nich maksimum informacji i nie wystraszyć klienta

Jako manager dowiesz się m.in.: jak zaangażować developerów w problem biznesowy, jak utrzymać i rozwijać przywództwo, jak zatrzymać najlepszych pracowników działów IT

Jako klient dowiesz się m.in.: jak wykorzystać logiczne myślenie IT do czegoś więcej niż implementacja

W programie ponadto:

  • Event Storming - technika skracające dystans pomiędzy IT a biznesem
  • Lider IT a relacja z zespołem - czy da się zbudować zespół w wirtualnym świecie
  • Współpraca działów HR z CIO
  • Rekrutacja i poszukiwanie pracowników IT – strategie rekrutacji po pandemii
  • Czy Agile pomaga utrzymać, prowadzić zespoły IT

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Rozpoczęcie Konferencji

  • 09:00Panel dyskusyjny: Komunikacja - zasady skutecznego przekazywania informacji w zespołach: hybrydowych, zdalnych i rozproszonych/ Rola komunikacji w dziale IT

    • Taras Lukaniuk,  Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii, Nokia Networks
    • Piotr Nowosielski,  Prezes, Just Join IT
    • Justyna Sawicka vel Sawczenko,  Kierownik ds. Rekrutacji i Komunikacji, Asseco Poland
    • Andrzej Grochowalski,  CIO, InPost
    • MODERATOR Beata Tomaszkiewicz,  dziennikarka, menedżerka, Pulsu Biznesu
    • „Kryzys – szansa czy zagrożenie ?” w kontekście zdalnego zarządzania zespołami i przywództwa
    • Lider IT a relacja z zespołem - czy da się zbudować zespół w wirtualnym świecie
    •  Współpraca działów HR z CIO
  • 09:50Inżynier a lider IT – jak utrzymać i rozwijać przywództwo

    • Marek Deutsch,  Dyrektor Zarządzający Pionem IT, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Jolanta Wiewióra,  Dyrektor Zarządzająca Pionem HR i Komunikacji, Bank Gospodarstwa Krajowego
    • Zmiana modelu pracy po pandemii ( praca hybrydowa, praca zdalna a może praca w biurze?)
    • Rola lidera w tym lidera IT w nowym modelu pracy
    • Rola Kultury organizacyjnej w nowym modelu pracy
    • Jak zatrzymać najlepszych? Co zatrzymuje pracownika w organizacji?
    • Zmiana modelu rekrutacji pracowników IT
    • Trendy w zarządzaniu utrzymaniem systemów informatycznych

    - Rola ITIL w zarządzaniu IT

    - Development and Operations

    • Organizacja IT w projektach

    - Architektura korporacyjna a rozwój organizacji 

    - Agile a IT

    -  Potrzeby biznesu a dostępność zasobów IT

    - Kompetencje techniczne a przywódcze menedżerów IT

  • 10:35Przerwa

  • 10:50Event Storming - technika skracająca dystans pomiędzy IT a biznesem

    • Sławomir Sobótka,  Trener, Architekt oprogramowania, Bottega IT Minds

    Jako architekt lub analityk dowiesz, się jak prowadzić sesje "analityczne", aby wynieść z nich maksimum informacji i nie wystraszyć klienta prostokątami z wbitymi w nie dzidami. Zobaczysz też jak przekuwać te informacje na decyzje o granicach microservices i kod modelu dziedziny w stylu Domain-driven Design.


    Jako manager dowiesz się, jak zaangażować developerów w problem biznesowy aby nie był to dla nich kolejny smutny projekt. Zrozumiesz też, że microservisy, których ewangeliści obiecują rozwiązanie wszelkich problemów owszem mogą działać ale tylko jeżeli spełnimy szereg warunków architektonicznych oraz organizacyjnych.


    Jako klient dowiesz się, jak wykorzystać logiczne myślenie IT do czegoś więcej niż implementacja oraz jak nie dać nabrać się na techniczne buzzwordy.

  • 11:50Miękkie kompetencje w twardych technologiach - miły dodatek czy niezbędny element?

    • Paweł Bereś,  Trener Rozwoju, Coach, Licencjonowany Konsultant Insights Discovery i MTQ Family, Asseco Poland
    • Czym są kompetencje miękkie i jak je rozwijać?
    • Dlaczego kompetencje miękkie są kluczowe w IT?
    • Jakich kompetencji miękkich oczekuje świat biznesu od IT?


  • 12:30Rekrutacja i poszukiwanie pracowników IT – strategie rekrutacji po pandemii

    • Ewa Paprocka,  Business Unit Manager, HRK ICT
    • Mikołaj Zbudniewek,  Business Unit Manager, HRK ICT
    • Trendy w rekrutacji
    • Jak docierać do kandydatów w dobie pandemii?
    • Wewnętrzne rekrutacje czy zewnętrzni menedżerowie
    • Zaangażowanie pracowników w nowe wyzwania
    • Czy rekrutacja zdalna jest inna niż „tradycyjna” ? – najlepsze praktyki
    • Benefity, utrzymanie pracownika IT
    • Talent w dobie cyfrowej. Przyciąganie najlepszych talentów
    • Typy osobowości programisty Introwertyk czy ekstrawertyk – rekrutacja kontra osobowość kandydata
  • 13:15Przerwa

  • 13:55Nowoczesne i zaangażowane zespoły inżynierskie. Narzędzia dla liderów

    • Rafał Barszczewski,  Software Engineering Manager, Google

    Zaangażowanie zespołów jest kluczowym czynnikiem sukcesu produktów cyfrowych. Co na ten temat mówią badania, a także praktyka czołowych firm IT? Jakie zachowania liderów warto kształtować żeby pomóc zespołom osiągnąć ich pełen potencjał? Jak stworzyć inżynierom możliwości rozwoju i pomóc im uniknąć wypalenia? I jak sprawić, żeby kultura organizacji nie była tylko zbiorem pustych haseł, ale by znalazła odzwierciedlenie w codziennej pracy zespołów?

  • 14:40Retencja pracowników działów IT czyli jak zatrzymać najlepszych

    • Michał Kopczyński,  CIO, Sii
    • Powody retencji
    • Narzędzia/procesy do minimalizacji rotacji
    • Doświadczenia Sii jako lidera branży IT w minimalizacji rotacji w zespołach IT
  • 15:20Śmierć, podatki i… zmiana, czyli jak zarządzać zespołami IT w świecie VUCA

    • Krzysztof Król,  Dyrektor Obszaru IT, ING Tech Poland
    • Czy w życiu pewne są tylko śmierć i podatki?
    • Kto miał rację: Benjamin Franklin czy Karol Darwin?
    • Czy można się odnaleźć w świecie, w którym otacza nas zmienność, niepewność, złożoność oraz niejednoznaczność i skutecznie zarządzać zespołami IT?
    • Jak skutecznie przejść przez zmianę i osiągnąć sukces?
  • 16:00Przerwa

  • 16:15Czy Agile pomaga utrzymać, prowadzić zespoły IT

    • Marcin Żyła,  Chief Information Officer, Just Join IT
    •  Agile, Management 3.0 w kontekście zarządzania zespołami jak i budowania zaufania, partnerstwa, a co za tym idzie podnoszenie poziomu odpowiedzialności i efektywności
  • 16:45Wdrażanie zaufania, partnerstwa i samoorganizacji z głową

    • Igor Mróz,  Ekspert zarządzania projektami, Założyciel, Zero Bullshit Management
    • Z pamiętnika naiwnego fana autonomii i samo-zarządzania
    • Jak wyczuć, że zespół jest gotowy na więcej autonomii?
    • Od czego zacząć w zupełnie zielonym zespole?
  • 17:30Zakończenie konferencji

Rafał Barszczewski

Rafał Barszczewski

Software Engineering Manager, Google

Od kilkunastu lat tworzy i rozwija zespoły programistyczne w złożonych projektach. Łącznie zatrudnił i prowadził ponad setkę inżynierów i liderów. Pasjonat w obszarach zwinnego przywództwa, rozwoju skutecznych i zaangażowanych zespołów oraz pragmatycznej architektury aplikacji. Zdobywał doświadczenie zarówno w czołowych firmach IT (Google, Facebook, Microsoft), jak i w branży finansowej czy startupach. Aktualnie współtworzy jeden z produktów w ramach Google Cloud Platform.

Paweł Bereś

Paweł Bereś

Trener Rozwoju, Coach, Licencjonowany Konsultant Insights Discovery i MTQ Family, Asseco Poland

Trener, który od trzynastu lat z pasją rozwija umiejętności efektywności osobistej oraz menedżerskie. Swoje doświadczenie zdobywał w firmach o profilu sprzedażowym. Prowadzone przez niego działania szkoleniowe charakteryzują się dynamiką oraz praktycznym przekazem. Jako trener wewnętrzny Asseco Poland buduje i wzmacnia potrzebę rozwoju kompetencji opierając swoje szkolenia o metodologię Insights Discovery, talenty Gallupa, model C4- siła i odporność psychiczna – MTQ, a także prowadzi sesje coachingowe. Na co dzień współpracuje z zespołami IT wspierając je w doskonaleniu spójności i efektywności oraz budowaniu przestrzeni tzw. otwartej komunikacji w oparciu o model Patricka Lencioniego. Współpracuje także z menedżerami wspierając ich w budowaniu i utrzymaniu autorytetu. Podczas prowadzonych działań rozwojowych zapewnia uczestnikom komfort i bezpieczeństwo do symulacji praktycznych rozwiązań w myśl Konfucjusza: "Słyszałem i zapomniałem. Widziałem i zapamiętałem. Zrobiłem i zrozumiałem".

Marek Deutsch

Marek Deutsch

Dyrektor Zarządzający Pionem IT, Bank Gospodarstwa Krajowego

Marek Deutsch jest menedżerem z wieloletnim stażem w kierowaniu działami zajmującymi się rozwojem i utrzymaniem systemów informatycznych. Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z tą tematyką – przede wszystkim jako menedżer IT w dużych instytucjach finansowych: Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki Grupy PZU S.A., Banku BGŻ S.A., Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, obecnie w Banku Gospodarstwa Krajowego, a także jako wykładowca na wyższych uczelniach. Jest absolwentem Wydział Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, tam też uzyskał stopień doktora i przez wiele lat był wykładowcą. Ukończył studia podyplomowe z zakresu bankowości w Szkole Głównej Handlowej.

Andrzej Grochowalski

Andrzej Grochowalski

CIO, InPost

Andrzej Grochowalski od 2019r pełni funkcję CIO w InPost. Z nowoczesnymi technologiami związany od ponad 18 lat. W latach 2017-2019 pełnił punkcję CIO jako wiceprez zarządu w Grupie Tauron, a wcześniej przez 10 lat pracował w banku BNP Paribas jako dyrektor IT, gdzie koordynował również prace R&D. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako konsultant w międzynarodowej firmie konsultingowej Accenture. Posiada w swoim portfolio kilka dużych transformacji cyfrowych oraz wiele udanych projektów wdrożeniowych, w tym trzy fuzje banków na polskim rynku.

Michał Kopczyński

Michał Kopczyński

CIO, Sii

Michał Kopczyński – od 8 lat pełni role CIO w najdynamiczniej rozwijającej się firmie profesiona serwices w Polsce. W ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialny za Strategię rozwoju IT, transformację cyfrową oraz budowanie przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. Ponadto odpowiedzialny za wewnętrzne startupy – czyli przekształcanie wewnętrznych usług na komercyjny offering zwiększający portfolio usług Sii. W ramach obu strumieni Michał jest odpowiedzialny za zarządzanie 500 osobowym zespołem oraz 40M budżetem na rozwój IT. Wcześniej przebył całą ścieżkę technologiczną i doradczą w różnych firmach technologicznych – od roli programisty i konsultant wdrożeniowego przez rolę analityka biznesowego, Architekta Korporacyjnego czy szefa departamentu Presales&Delivery. Prywatnie fan aktywnego wypoczynku na dużych wysokościach.

Krzysztof Król

Krzysztof Król

Dyrektor Obszaru IT, ING Tech Poland

Urodzony optymista, który zawsze widzi szklankę do połowy pełną. Ze światem IT związany od 1996 roku. Zaczynał od programowania i administrowania systemami operacyjnymi oraz bazami danych. Pracował m.in. w AIG Bank Polska i Getin Bank. Od ponad 11 lat związany z firmą ING Tech Poland (wcześniej ING Services Polska), która świadczy usługi IT dla podmiotów grupy ING na całym świecie. Posiada 10-letnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich. Absolwent studiów Executive MBA. Entuzjasta budowania trwałych relacji międzyludzkich – wyznaje zasadę, że podstawą dobrze działającej organizacji są zmotywowani i zaangażowani ludzie. Od lat pomaga zespołom w zwinnej adaptacji przy praktycznym wykorzystaniu podejścia Agile. Prywatnie miłośnik militariów i historii II Wojny Światowej. Czas wolny poświęca rodzinie i przyjaciołom podróżując z ciekawą książką w ręku.

Taras Lukaniuk

Taras Lukaniuk

Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii, Nokia Networks

Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Networks we Wrocławiu (od marca 2020). Jest absolwentem Wołyńskiego Uniwersytetu Narodowego im. Łesi Ukrainki oraz Politechniki Wrocławkiej, gdzie uzyskał tytuł magistra inżyniera na kierunku informatyka. Taras Lukaniuk swoją karierę rozpoczął w 2010 roku, kiedy zaraz po studiach podjął pracę w Nokii (wówczas Nokia Siemens Networks). Pierwsze stanowisko, jakie zajmował, to software engener. Już wtedy znacznie wyróżniał się poziomem kompetencji interpersonalnych i wkrótce zaczął zarządzać zespołami. Początkowo były to małe zespoły znajdujące się w Polsce. Dzięki swoim umiejętnościom zarówno technicznym, jak i wysokim poziomem kompetencji kierowniczych, każdy zespół, jakim zarządzał, osiągał wysokie rezultaty. To przyczyniło się do tego, że po niespełna pięciu latach powierzono mu koordynację kilkuset osobowego zespołu, w skład którego wchodzili pracownicy z Chin, Polski, Indii, Niemiec, USA, Finlandi oraz Filipin. W 2018 roku objął stanowisko Head of R&D, gdzie odpowiedzialny był za projekty związane między innymi ze sztuczną inteligencją, uczeniem maszynowym, platformą automatyzacji sieci czy systemem zarządzania stacji bazowej (BTS). Rok później objął stanowisko Head of Productization (które piastuje do dziś), gdzie odpowiada za niezwykle złożony proces planowania, zarządzania wersjami i weryfikację produktów z portfolio Nokii. Taras Lukaniuk obecnie zarządza także wrocławskim Centrum Technologicznym Nokia Networks, które jednocześnie jest największym Centrum Badawczo Rozwojowym w Polsce. Odpowiada więc nie tylko za zarządzanie liczącą ponad 4200 pracowników placówką, ale również za jakość wytwarzanego oprogramowania pozwalającego zwykłym użytkownikom korzystać z telefonów komórkowych oraz przesyłać przez nie wszelkie dane. Oprogramowanie wytwarzane w Nokia Networks, znajdującej się wśród trzech największych dostawców technologii komórkowych na świecie, oraz weryfikowane we wrocławskim oddziale, wykorzystywane jest przez większość znaczących operatorów na całym świecie. To dzięki pracy Tarasa i w jego zespołu powstają rozwiązania wykorzystywane przez miliardy ludzi na całym świecie, np. 4G/LTE czy 5G. Taras Lukaniuk to świetny przykład człowieka, który konsekwentnie dąży do celu. Rozumie doskonale, że dobry szef musi znać swoją firmę od podszewki, a w pracy priorytetem są jasno sprecyzowane zadania oraz przejrzysta komunikacja. Jedną z najważniejszych wartości w jego pracy jest świetna znajomość specyfiki stanowisk operacyjnych w takiej organizacji, dzięki czemu wie, co jest ważne dla pracowników. Wśród swoich podwładnych ma opinię sprawiedliwego oraz stanowczego szefa, takiego, który zawsze osiąga swoje cele. Taras Lukaniuk jest skutecznym liderem, który konsekwentnie dąży do realizacji swojej wizji – uczynienia z wrocławskiego Centrum Technologicznego jednego z największych i najlepiej globalnie działających oddziałów Nokia. To, co jest jego niewątpliwym sukcesem, to promocja polskiej myśli technologicznej na całym świecie. Swoją wizją zaraża też pracowników, dzięki czemu mają oni jeden z najwyższych wskaźników zgłaszania patentów związanych z rozwojem telekomunikacji na całym świecie.

Igor Mróz

Igor Mróz

Ekspert zarządzania projektami, Założyciel, Zero Bullshit Management

Doświadczony Project Manager - pierwszy duży projekt poprowadził w 2003 roku. Pracował dla korporacji, MSP, startupów oraz Venture Capital w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą Zero Bullshit Management i ta nazwa doskonale oddaje jego podejście do zarządzania. Nie lubi długich notek biograficznych. Jego zdaniem mało kto je czyta i szkoda lasu na druk wypełnionych nimi ulotek. Kiedy widzi w BIO jakiegoś eksperta długą listę ukończonych kursów i zdobytych certyfikatów, zawsze przypomina sobie wszystkich beznadziejnych menedżerów, jakich spotkał na swojej drodze i którzy również się nimi chwalili.

Piotr Nowosielski

Piotr Nowosielski

Prezes, Just Join IT

Piotr Nowosielski to pasjonat startupów i rozwoju biznesu w oparciu o społeczność. CEO Just Join IT (www.justjoin.it), najszybciej rozwijającego się portalu pracy dla polskich programistów. Wychodzi z założenia, że najlepsze rzeczy w marketingu, tak samo jak w życiu, są za darmo, a firmy powinny starać się skracać dystans i pokazywać ludzką twarz swojej marki. Prywatnie miłośnik szachów oraz piłki nożnej.

Ewa Paprocka

Ewa Paprocka

Business Unit Manager, HRK ICT

Od 13 lat pracuje w branży rekrutacyjnej, a od 10 lat zajmuje się rekrutacjami z obszaru IT. Główny obszar specjalizacyjny to software development, od popularnych java i .net developerów, po absolutne unikaty jak Natural. Doświadczenie we współpracy z klientami zarówno międzynarodowymi korporacjami jak i małymi polskimi start-upami. Samodzielnie realizuje całość projektów rekrutacyjnych IT, od rekrutacji po doradztwo dla klienta.

Justyna Sawicka vel Sawczenko

Justyna Sawicka vel Sawczenko

Kierownik ds. Rekrutacji i Komunikacji, Asseco Poland

HR-owiec z pasją do IT. Od ponad 15 lat realizuje projekty z obszaru human resources, wspierając tym samym zespoły i organizacje w rozwoju i osiąganiu lepszych wyników biznesowych. Skoncentrowana na ludziach i dobrym rozumieniu biznesu. Ważne są dla niej obszary candidate and employee experience, komunikacji, rozwoju kompetencji oraz efektywności. Przez wiele lat HR Biznes Partner. Aktualnie odpowiedzialna za obszar rekrutacji, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej w Asseco Poland.

Sławomir Sobótka

Sławomir Sobótka

Trener, Architekt oprogramowania, Bottega IT Minds

Od 12 lat jestem właścicielem firmy szkoleniowo doradczej Bottega IT Minds zrzeszającej 60 ekspertów technicznych. Równolegle współpracuję jako inwestor i CTO z kilkoma startupami: Cortivision - obrazowanie pracy mózgu i sceny VR dla dzieci z deficytami uwagi Augmented Neural Systems - sceny VR wspomagające system hormonalno-odpornościowy w walce z rakiem Augmented Reality Training Systems - rzeczywistość dopełniona w treningach jednostek specjalnych oraz Devskiller - automatyzacja rekrutacji i zarządzanie kompetencjami w organizacjach IT

Beata Tomaszkiewicz

MODERATOR Beata Tomaszkiewicz

dziennikarka, menedżerka, Pulsu Biznesu

Dziennikarka z kilkunastioletnim doświadczeniem. Publikowała m.in. „Pulsie Biznesu” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Współtworzyła portale obserwatorfinansowy.pl i INNPoland.pl. Specjalizuje się w makroekonomii, rynku finansowym i kapitałowym, a także funduszach europejskich. Od pięciu lat w Bonnier Business Polska odpowiada za organizowanie i prowadzenie konferencji, debat, wywiadów wideo, webinarów i podcastów, które przyczyniają się do poszerzania wiedzy przedsiębiorców oraz do rozwoju innowacyjności Polsce. Poruszają tematy najbardziej gorące dla poszczególnych sektorów gospodarki. Relacje z tych wydarzeń można przeczytać na łamach Pulsu Biznesu, a także obejrzeć na pb.pl i bankier.pl.

Jolanta Wiewióra

Jolanta Wiewióra

Dyrektor Zarządzająca Pionem HR i Komunikacji, Bank Gospodarstwa Krajowego

Związana z HR od prawie 30 lat, w tym od 2007 roku w bankowości. Zanim dołączyła do BGK w 2018 roku, 10 lat pracowała w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander). Najpierw jako HR biznes partner, a następnie dyrektor HR współtworzyła i realizowała strategię zarządzania zasobami ludzkimi. Odpowiadała także za transformację kulturową banku oraz komunikację HR. Pierwsze szlify merytoryczne i menedżerskie zdobywała w międzynarodowych strukturach Coca-Cola Company. W Banku Gospodarstwa Krajowego zarządza Pionem HR i Komunikacji, który obejmuje także komunikację marketingową i społeczną odpowiedzialność biznesu. Nadzoruje prace Fundacji BGK im. Jana K. Steczkowskiego. Jest liderem dwóch filarów strategii biznesowej na lata 2021-2025: zaangażowanie społeczne i efektywny model zarządzania. Absolwentka wydziału prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest też certyfikowanym trenerem oraz diagnostą MBTI. Jej największą pasją jest praca z ludźmi. Od wielu lat angażuje się w projekty wolontariackie. Działa społecznie m.in. w Stowarzyszeniu Pomocy Niepełnosprawnym „Bądźcie z Nami”, które zajmuje się integracją dzieci niepełnosprawnych z dziećmi zdrowymi.

Mikołaj Zbudniewek

Mikołaj Zbudniewek

Business Unit Manager, HRK ICT

Mikołaj posiada 11 lat doświadczenia w IT, w tym 7 lat w rekrutacji IT. Specjalizuje się w zabezpieczeniach, devops i rekrutacji stanowisk kierowniczych. Obsadził ponad 100 stanowisk specjalistycznych, eksperckich i wykonawczych - takich jak County Manager, Regional Manager, Chief Information Security Officer, IT Security Manager, IT Audit Managers, IT Manager, IT Architect, Senior Reverse Engineer, Senior DevOps i DevSecOps Engineers, Cloud Architects. Pracuje głównie z klientami z rynków finansowych, ubezpieczeniowych, logistycznych, mobilnych i bezpieczeństwa.

Marcin Żyła

Marcin Żyła

Chief Information Officer, Just Join IT

Aktualnie Chief Information Officer w Just Join IT - najpopularniejszego job boardu dla polskich programistów. Jego CV potwierdza wieloletnie doświadczenie w ambitnych projektach o różnej skali, które przeważnie tworzył w środowisku Agile'owym. Do swoich obowiązków podchodzi z ogromnym poświęceniem oraz zaangażowaniem, którym zaraża innych. Z rąk jego zespołu na światło dzienne wyszedł ohmydev.pl - portal społecznościowy dla polskiej branży IT. Prywatnie zapalony triathlonista oraz oddany kibic hokejowy, szczególnie jeśli na lodowisku pojawiają się jego dzieci.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]