Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

9 ‑ 10 września 2020 / Warszawa

1795 zł netto do 7 sierpnia

2095 zł netto do 10 września

Cel

Od 1 stycznia 2021 będzie obowiązywać nowelizacja prawa konsumenckiego. Sprzedawcy i usługodawcy będą musieli zmienić swoje regulaminy. Podczas praktycznych warsztatów uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę na temat nowelizacji przepisów konsumenckich. Powiemy co się zmieni w podejściu do reklamacji.

W erze coraz większej świadomość praw konsumenckich trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie miałaby sprawnie zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i obsługi klienta.

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej konkurencyjnym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, jak również odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Z chwilą złożenia zamówienia kontakt z klientem się nie urywa. Sukcesem jest długofalowe utrzymanie zadowolonego klienta, który będzie wracał do naszej firmy. Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego lojalności. W cyfrowym świecie niezadowolony klient chętnie podzieli się opinią o naszej marce w mediach społecznościowych. Obsługa posprzedażowa nabiera szczególnego znaczenia. 

Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii współpracy z klientami.

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję praktycznych warsztatów „Zarządzanie reklamacjami”, które odbędą się 9-10 września 2020 r., w Warszawie.


Kto powinien wziąć udział:

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji 
  • jakości 
  • serwisu obsługi klienta 
  • e-BOK

Program

Prelegenci

  • Paweł Jarecki

    Paweł Jarecki

    Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Projektów Strategicznych KROSS
  • Tomasz Kaźmierczak

    Tomasz Kaźmierczak

    Adwokat, Senior Managing Associate Deloitte Legal
  • Piotr Ożarek

    Piotr Ożarek

    Dyrektor ds. Komunikacji z Klientami, Rzecznik klienta PZU SA
  • Marta Rybak

    Marta Rybak

    Kierownik Zespołu, Zarządzania Reklamacjami, Biuro Zarządzania Relacjami z Klientem PZU SA/PZU ŻYCIE SA
  • Ewelina Siedlecka

    Ewelina Siedlecka

    Founder & CEO HURTUM
  • Grzegorz Skrzypczak

    Grzegorz Skrzypczak

    Trener i konsultant z wieloletnim doświadczeń zawodowym
  • Magdalena Staszczyk

    Magdalena Staszczyk

    Ecommerce Manager CEE TOUS/Oriens

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 7 sierpnia

Zarejestruj się