Zarządzanie reputacją i komunikacją kryzysową wobec pandemii

Zarządzanie reputacją i komunikacją kryzysową wobec pandemii

22 kwietnia 2020 / Online

Cel

Nie ma gałęzi biznesu, która nie odczuwałaby skutków ataku koronawirusa. Na całym świecie przedsiębiorcy borykają się z sytuacjami, na które nie byli przygotowani. Skala dramatów jest różna w zależności od kraju - jednak scenariusze się powielają. Polski biznes może na podstawie obserwacji wyciągać wnioski, jakie zagrożenia są najbardziej prawdopodobne i jak ustrzec reputację firmy przed ich konsekwencjami. Analiza procesów operacyjnych i skrupulatne przygotowanie procedur komunikacyjnych może uratować firmę przed potężnym tąpnięciem a nawet załamaniem. Można optymistycznie wierzyć, że „nas to ominie” a można też przygotować się do działania. Warto!



KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBCASTEM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager